|
|
craven
|
|
|
gefrustreerd omdat: Feyenoord had moeten winnen gefrustreerd omdat: we 2 pingels niet kregen gefrustreerd omdat: onterecht luc buitenspel werdt gegeven gefrustreerd omdat: vrije trap op de lat gaat gefrustreerd omdat: Luc vanaf 1 meter overkopt gefrustreerd omdat: Bahia bij de goal ligt te slapen gefrustreerd omdat: dit topic weer gesloten wordt Vul t maar in.... gefrustreerd omdat: Bahia diego over het hoofd ziet voor het doel gefrustreerd omdat:Diego geen 1 goede voorzet heeft afgeleverd gefrustreerd omdat:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door craven -- |
|
|
|
|
piet
|
|
|
luc was buitenspel. verder eens |
|
|
|
|
semzoe
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die luc overkopte had er in gegaan als ie dr af bleef.... |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
als dit topic gesloten word word ik pissig want vind t wel een goed topic
gefrustreerd omdat we met deze selectie makkelijk het linkerrijtje kunnen halen gefrustreerd omdat diego het maar blijft proberen van afstand te schiten en dan met links naast schiet terwijl er 2 spelers vrij stonden |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: idd daarom werd wijnaldum ook zo boos |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 16:27 schreef craven het volgende:gefrustreerd omdat: Feyenoord had moeten winnen gefrustreerd omdat: we 2 pingels niet kregen gefrustreerd omdat: onterecht luc buitenspel werdt gegeven gefrustreerd omdat: vrije trap op de lat gaat gefrustreerd omdat: Luc vanaf 1 meter overkopt gefrustreerd omdat: Bahia bij de goal ligt te slapen gefrustreerd omdat: dit topic weer gesloten wordt Vul t maar in.... gefrustreerd omdat: Bahia diego over het hoofd ziet voor het doel gefrustreerd omdat: gefrustreerd omdat: 1: we hadden kunnen winnen, maar roda ook. 2: 1 pingel (wijnaldum) was geen 100% pingel. 3: Luc stond buitenspel 4: het was een mooie vrije trap, ricky van gastel miste wat geluk 5: bahia slaapt altijd |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: daar was Wijnaldum ook boos over. Maar na vandaag had ik het idee dat het wel goed gaat komen. Er werden tenminste kansen gecreeerd. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Tieves,godverdomme,stjonge,stjonge,ooh,oohh,wordt er helemaal gek van,tering kersemesss. Maar wel gezellig hoor!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die van Gini was ook een pingel.
stink Vink |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
tyfus vink. benieuwd of hij geschorst wordt(not) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 16:41 schreef BRAYY het volgende:[..] 1: we hadden kunnen winnen, maar roda ook. 2: 1 pingel (wijnaldum) was geen 100% pingel. 3: Luc stond buitenspel 4: het was een mooie vrije trap, ricky van gastel miste wat geluk 5: bahia slaapt altijd 1. Feyenoord had moeten winnen (veruit de meeste kansen) 2. 2 pingels! El Ahmadi had er ook 1 moeten krijgen! 3. Luc stond inderdaad buitenspel. 4. Klopt! Miste wat geluk. 5. Bahia is de laatste tijd inderdaad niet sterk. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Dan zat ik er van luc naast, kan gebeuren |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: begrijp ik maar ik vond die van wijnaldum geen 100% penalty. dat bedoelde ik met 1 pingel (van de 2) was geen 100% pingel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
probeer 't ff positief te bekijken;
nog 21 wedstrijden te spelen. stel dat je (gemiddeld) 1 punt per wedstrijd pakt. dan kom je uiteindelijk uit op 33 punten. zou voldoende moeten zijn om zowiezo in 't "linker rijtje" te eindigen. en, . . met een klein beetje geluk misschien zelfs nog uitzicht op europees?
of draaf ik nu een beetje te ver door?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Rock n Rolla
|
|
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
Kijk het is heel leuk als feyenoord europees voetbal speelt, maar feyenoord heeft nu gewoon niets te zoeken in europa. Hoe pijnlijk dit ook is. We moeten nu gewoon zo denken het is nu gewoon al een kut seizoen, slechter kan niet. We gaan nu bouwen aan een goed seizoen!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 20:34 schreef FR-girl het volgende:Kijk het is heel leuk als feyenoord europees voetbal speelt, maar feyenoord heeft nu gewoon niets te zoeken in europa. Hoe pijnlijk dit ook is. We moeten nu gewoon zo denken het is nu gewoon al een kut seizoen, slechter kan niet. We gaan nu bouwen aan een goed seizoen!!! . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 20:19 schreef sevillana het volgende:probeer 't ff positief te bekijken; nog 21 wedstrijden te spelen. stel dat je (gemiddeld) 1 punt per wedstrijd pakt. dan kom je uiteindelijk uit op 33 punten. zou voldoende moeten zijn om zowiezo in 't "linker rijtje" te eindigen. en, . . met een klein beetje geluk misschien zelfs nog uitzocht op europees? of draaf ik nu een beetje te ver door? nee hoor, geduld is een schone zaak. |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
gefrustreerd omdat: ze de cler altijd weer de vrije trappen laten nemen gefrustreerd omdat: van haaren zich vandaag 5 minuten op een vrije trap kon voorbereiden en hem dan nog laag voor krijgt gefrustreerd omdat: roda vandaag zo veel tijd zat te rekken gefrustreerd omdat: het voor de zoveelste keer ons niet mee zat gefrustreerd omdat: wijnaldum vandaag weer eens ouderwets omprutste |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 20:34 schreef FR-girl het volgende:Kijk het is heel leuk als feyenoord europees voetbal speelt, maar feyenoord heeft nu gewoon niets te zoeken in europa. Hoe pijnlijk dit ook is. We moeten nu gewoon zo denken het is nu gewoon al een kut seizoen, slechter kan niet. We gaan nu bouwen aan een goed seizoen!!! goed lezen; ik heb 't toch ook niet over nu, . . volgend seizoen, . . . nieuwe ronde, . . nieuwe kansen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 20:49 schreef Mambo het volgende:gefrustreerd omdat: ze de cler altijd weer de vrije trappen laten nemen gefrustreerd omdat: van haaren zich vandaag 5 minuten op een vrije trap kon voorbereiden en hem dan nog laag voor krijgt gefrustreerd omdat: roda vandaag zo veel tijd zat te rekken gefrustreerd omdat: het voor de zoveelste keer ons niet mee zat gefrustreerd omdat: wijnaldum vandaag weer eens ouderwets omprutste etc etc etc |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
gefrustreerd omdat:de koffie slechter en slechter wordt,ze doen er tegenwoordig een koek bij om die beroerde smaak weg te kauwen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 20:49 schreef Mambo het volgende:gefrustreerd omdat: ze de cler altijd weer de vrije trappen laten nemen gefrustreerd omdat: van haaren zich vandaag 5 minuten op een vrije trap kon voorbereiden en hem dan nog laag voor krijgt gefrustreerd omdat: roda vandaag zo veel tijd zat te rekken gefrustreerd omdat: het voor de zoveelste keer ons niet mee zat gefrustreerd omdat: wijnaldum vandaag weer eens ouderwets omprutste moet je huilen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 16:27 schreef craven het volgende:gefrustreerd omdat: Feyenoord had moeten winnen gefrustreerd omdat: we 2 pingels niet kregen gefrustreerd omdat: onterecht luc buitenspel werdt gegeven gefrustreerd omdat: vrije trap op de lat gaat gefrustreerd omdat: Luc vanaf 1 meter overkopt gefrustreerd omdat: Bahia bij de goal ligt te slapen gefrustreerd omdat: dit topic weer gesloten wordt Vul t maar in.... gefrustreerd omdat: Bahia diego over het hoofd ziet voor het doel gefrustreerd omdat:Diego geen 1 goede voorzet heeft afgeleverd gefrustreerd omdat: Gefrustreerd craven? Maar toch ook hoopvol gestemd, niet? Ik zie het team steeds meer opstaan. Dat moet jij ook gezien hebben. |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
Gefrustreerd omdat sommige altijd mensen moeten afzeiken! |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 20:55 schreef Leon FR1908 het volgende:gefrustreerd omdat:de koffie slechter en slechter wordt,ze doen er tegenwoordig een koek bij om die beroerde smaak weg te kauwen... +1 |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 21:44 schreef FR-Henk het volgende:[..] Gefrustreerd craven? Maar toch ook hoopvol gestemd, niet? Ik zie het team steeds meer opstaan. Dat moet jij ook gezien hebben. Ja nog altijd Henk.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dat die Klaas vaak hier op het forum zit |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hij had hem kunnen geven. Die van El Ahmadi was er zeker één. Maar 't is wel Feyenoord he, waar we over spreken. Een pingel is bij ons echt nog geen doelpunt. Over die goal van Castaignos heb ik nog steeds m'n twijfels, ik neig er meer naar, dat het geen buitenspel was. Was ook de vlaggenist die ons op eigen helft buitenspel vlagde, dus dat schept ook niet echt een band. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 20:34 schreef FR-girl het volgende:Kijk het is heel leuk als feyenoord europees voetbal speelt, maar feyenoord heeft nu gewoon niets te zoeken in europa. Hoe pijnlijk dit ook is. We moeten nu gewoon zo denken het is nu gewoon al een kut seizoen, slechter kan niet. We gaan nu bouwen aan een goed seizoen!!! Wat interesseert het mij nou of we er wat te zoeken hebben. Wat mij betreft zijn we de zwakst spelende ploeg van europa, maar halen we er wel een paar ton mee binnen. En schieten we, volledig tegen de verhouding in, ook nog een paar ballen binnen. En spelen we in de poulefase, en halen nog een paar ton binnen. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: samen met patrickje... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 20:34 schreef FR-girl het volgende:Kijk het is heel leuk als feyenoord europees voetbal speelt, maar feyenoord heeft nu gewoon niets te zoeken in europa. Hoe pijnlijk dit ook is. We moeten nu gewoon zo denken het is nu gewoon al een kut seizoen, slechter kan niet. We gaan nu bouwen aan een goed seizoen!!! Kan best zijn maar het geld blijft welkom!! |
|
|
|