BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verdiend gelijkspel.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 07 november 2010 - 16:38   quote  deeplink  
Castaignos is inderdaad een goaltjesdief en hij werkt er hard voor! Hij moet gewoon meer op de elfmeterstip blijven hangen en de middenvelders moeten meer schieten.

Van Haaren worstelde maar toen hij ging schieten en de vrije trappen nemen keerde het tij. Maak van Bruins maar een buitenspeler, er zit geen pit in bij hem voor slopend middenveld werk. Volgende week maar met Mokotjo en van Haaren starten.

Van Dijk is in vorm maar oh oh wat liepen de voetbalinleenLimburgers er af en toe makkelijk doorheen.

Zat niet vol in de Kuip trouwens. Wordt tijd voor een goede serie om het publiek terug te krijgen.
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 16:52   quote  deeplink  
Vond Luc weer matig, af en toe ongelukkig. van Haaren nam een heerlijke vrije trap maar verder totaal niet gezien, ik hoop dat Mokotjo weer fit is zondag. Bruins, tsja..

Robbie keepte weer lekker ja.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2010 - 16:59   quote  deeplink  
2 punten tekort.
Bruins zwak. Word m toch niet ben ik bang.
V dijk redelijk.
dennie
 dennie - zondag 07 november 2010 - 17:34   quote  deeplink  
Het is alleen zo doodziek om naar te kijken.. Vroeger hadden we altijd topspelers die het verschil konden maken. Nu zie je gewoon een veredeld jeugdteam waar alleen Wijnaldum de laatste weken in staat is om iets extra's te brengen. Het is zo Feyenoord onwaardig, ik ben niet zeikerig ingesteld ofzo maar we hebben geen gezicht meer.
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - zondag 07 november 2010 - 17:38   quote  deeplink  
dennie, helemaal mee eens !!! Het is gewoon helemaal niks... wat een domme spelers hebben wij zeg.. pfff..... het doet mij ook heel veel pijn met me rood witte hart....
Maximus
 Maximus - zondag 07 november 2010 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:38 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
dennie, helemaal mee eens !!! Het is gewoon helemaal niks... wat een domme spelers hebben wij zeg.. pfff..... het doet mij ook heel veel pijn met me rood witte hart....
Je weet toch godverdomme hoe dat komt ongelooflijke sukkel die je bent! RoodWit Hart? whahaha wat een ONZIN!
dennie
 dennie - zondag 07 november 2010 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 16:59 schreef Stylzz het volgende:
2 punten tekort.
Bruins zwak. Word m toch niet ben ik bang.
V dijk redelijk.
In het eerste jaar had Bruins een veel beter voetballend team waaraan hij zich kon optrekken, nu niet. En hij is niet in staat om de kar in zijn eentje te trekken zoals niemand dat nu is bij Feyenoord, en zoals zelfs Makaay en van Bronckhorst dat eigelijk al niet konden bij dit elftal. Het elftal op zich is neit eens slecht er zit voetbal in, wat ze echt nodig hebben zijn 2 namen voorin die zich al hebben bewezen. Dan gaat de druk van de jongere spelers af en zul je zien dat dit elftal binnen een seizoen tot grote hoogte is gegroeid. (Ja ik weet dat er geen geld voor is maar ik filosofeer alleen) Daarom hoop ik ook dat dit investeringsplan goed gaat lukken en dat er extra investeerders gaan komen voor die andere 17 miljoen, dan is de schuld verkleind en kan Feyenoord weer wat doen op de transfermarkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door dennie --
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2010 - 17:45   quote  deeplink  
Mogen alle debielen weer even op t net ofzo?

Tering wat een onzin allemaal
Maximus
 Maximus - zondag 07 november 2010 - 17:48   quote  deeplink  
Ik kom na negenen wel s weer kijken als dat wannabe volk weer is opgetyft
dennie
 dennie - zondag 07 november 2010 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:45 schreef Stylzz het volgende:
Mogen alle debielen weer even op t net ofzo?

Tering wat een onzin allemaal
Je bedoelt jij bent zo'n gast die mensen gaat afkraken als ze meer dan 2 regels typen zoals jij (en vele met jou hier) doen.. ?
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 17:55   quote  deeplink  
Nee dat bedoeld hij niet..
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 07 november 2010 - 18:01   quote  deeplink  
Je ziet dat het elftal niet draait ondanks of dankzij het ontbreken van een midweekse wedstrijd. De Vrij loopt na de nederlaag bij PSV duidelijk te zoeken naar de vorm en oogt erg onzeker. De overgang naar 4-4-2 valt de jonge heren nog niet makkelijk dat is duidelijk maar met van Haaren en Wijnaldum leidt het wel tot meer kansen. De jongens zien elkaar nog slecht staan in de zestien en produceren nog te veel losse flodders. Aan het eind van de wedstrijd toen Luc moe was stond ie beter op de elfmeter. van Haaren nam niet alleen een mooie vrije trap die corners draaiden er ook lekker in. Hij is tweebenig dus als hij doorbreekt hebben we een eigen Sneijdertje.

Voor wat betreft Bruins denk ik dat hij naast Castaignos in 4-4-2 kan spelen als diepe spits. Voor het middenveld mist hij bij Feyenoord de dynamiek.

Tegen Heerenveen kunnen er 3 punten worden gepakt.
Roy15
 Roy15 - zondag 07 november 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 16:52 schreef MMM het volgende:
van Haaren nam een heerlijke vrije trap maar verder totaal niet gezien,
ik vond v Haaren juist prima spelen, nam inderdaad een lekker vrije trap, maar het belangrijkste... hij leverde strijd! Bovendien komt de assist van de 1-1 op zijn naam.
R()b
 R()b - zondag 07 november 2010 - 18:03   quote  deeplink  
Door die goal van Luc , zijn we iig 1 plaats gestegen.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 07 november 2010 - 18:04   quote  deeplink  
Luc moet gewoon in het midden blijven spelen en niet naar de zijkanten gaan.
hou die centrum verdedigers maar bezig.
Laat die andere maar oefenen op voorzetten
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 07 november 2010 - 18:11   quote  deeplink  
Luc zal het niet redden in de kuip! het is af en toe gewoon zielig om er naar te kijken. Hij scoort maar voor de rest een zeer beperkte voetballer! Luc kan je in het centrum neer zetten en buitenspelers hebben maar hij is absoluut geen kopper en al helemaal niet balvast!
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2010 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:49 schreef dennie het volgende:

[..]

Je bedoelt jij bent zo'n gast die mensen gaat afkraken als ze meer dan 2 regels typen zoals jij (en vele met jou hier) doen.. ?
Nee. Maar leuk geprobeerd.

De meeste mensen hier hebben gewoon een onrealistisch beeld van het huidige Feyenoord en kraken spelers tot t bot af die normaal gesproken nog bij de beloften of zelfs in de A-jeugd zouden spelen.

breng je talenten maar om zeep. kansloos.
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 07 november 2010 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:42 schreef Maximus het volgende:

[..]

Je weet toch godverdomme hoe dat komt ongelooflijke sukkel die je bent! RoodWit Hart? whahaha wat een ONZIN!
maxi de dooie mus zit je nou weer op iemnad te kankeren laat iemand gewoon z´n mening geven rot anders op mongool
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 07 november 2010 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 16:38 schreef sportdwaas het volgende:
Castaignos is inderdaad een goaltjesdief en hij werkt er hard voor! Hij moet gewoon meer op de elfmeterstip blijven hangen en de middenvelders moeten meer schieten.

Van Haaren worstelde maar toen hij ging schieten en de vrije trappen nemen keerde het tij. Maak van Bruins maar een buitenspeler, er zit geen pit in bij hem voor slopend middenveld werk. Volgende week maar met Mokotjo en van Haaren starten.

Van Dijk is in vorm maar oh oh wat liepen de voetbalinleenLimburgers er af en toe makkelijk doorheen.

Zat niet vol in de Kuip trouwens. Wordt tijd voor een goede serie om het publiek terug te krijgen.
dennie
 dennie - zondag 07 november 2010 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 18:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee. Maar leuk geprobeerd.

De meeste mensen hier hebben gewoon een onrealistisch beeld van het huidige Feyenoord en kraken spelers tot t bot af die normaal gesproken nog bij de beloften of zelfs in de A-jeugd zouden spelen.

breng je talenten maar om zeep. kansloos.
Dan kan ik daarop uitmaken dat jou reactie niet naar mij was bedoelt dus. Ik kraakte niks af ik was alleen realistisch. Geen slecht woord over de talenten ik zeg alleen dat je niet van hun kan verwachten dat ze de kar dragen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2010 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 18:33 schreef dennie het volgende:

[..]

Dan kan ik daarop uitmaken dat jou reactie niet naar mij was bedoelt dus. Ik kraakte niks af ik was alleen realistisch. Geen slecht woord over de talenten ik zeg alleen dat je niet van hun kan verwachten dat ze de kar dragen.
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:34 schreef dennie het volgende:
Het is alleen zo doodziek om naar te kijken.. Vroeger hadden we altijd topspelers die het verschil konden maken. Nu zie je gewoon een veredeld jeugdteam waar alleen Wijnaldum de laatste weken in staat is om iets extra's te brengen. Het is zo Feyenoord onwaardig, ik ben niet zeikerig ingesteld ofzo maar we hebben geen gezicht meer.
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:38 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
dennie, helemaal mee eens !!! Het is gewoon helemaal niks... wat een domme spelers hebben wij zeg.. pfff..... het doet mij ook heel veel pijn met me rood witte hart....
Ja t is allemaal heel opbouwend.
Vnny
 Vnny - zondag 07 november 2010 - 19:04   quote  deeplink  
zeker op basis van de eerste helft was een overwinning terecht geweest, maar goed ben toch blij met de late goal en het punt
craven
 craven - zondag 07 november 2010 - 19:08   quote  deeplink  
dwaas je doet je naam eer aan
sevillana
 sevillana - zondag 07 november 2010 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:42 schreef Maximus het volgende:

[..]

Je weet toch godverdomme hoe dat komt ongelooflijke sukkel die je bent! RoodWit Hart? whahaha wat een ONZIN!
heb zo m'n twijfels, . . wat dat weten betreft dus . . . . . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 november 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 18:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja t is allemaal heel opbouwend.
Hey Stylzz,er is niks mis met Dennie zijn reactie..
Jou eigen reactie lijkt zelfs op die van hem, alleen Dennie is wat specifieker
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2010 - 20:19   quote  deeplink  
T verschil is de nuance.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 november 2010 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 20:19 schreef Stylzz het volgende:
T verschil is de nuance.
Ja maar sommige willen DUIDELIJKE taal,en daarbij vind ik zijn reactie redelijk acceptabel..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 november 2010 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:34 schreef dennie het volgende:
Het is alleen zo doodziek om naar te kijken.. Vroeger hadden we altijd topspelers die het verschil konden maken. Nu zie je gewoon een veredeld jeugdteam waar alleen Wijnaldum de laatste weken in staat is om iets extra's te brengen. Het is zo Feyenoord onwaardig, ik ben niet zeikerig ingesteld ofzo maar we hebben geen gezicht meer.
Hier mankeerd weinig aan!!!
Rock n Rolla
 Rock n Rolla - zondag 07 november 2010 - 20:33   quote  deeplink  
Waar t om draait is dat t niet draait( heerlijk genuanceerd)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door Rock n Rolla --
sevillana
 sevillana - zondag 07 november 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 20:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hier mankeerd weinig aan!!!
jeugd heeft de toekomst?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 november 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 21:04 schreef sevillana het volgende:

[..]

jeugd heeft de toekomst?
Tuurlijk maar ook ik ben er weer doodziek van ondanks ik het niemand kwalijk neemt..
Luc pakt een punt maar geef er ook 2 weg.Daar kunnen we moeilijk over doen maar dat
doen we niet ivm zijn leeftijd en van de rest.De jeugd heeft de toekomst en in het stadion
moeten wij hun dat vertrouwen geven.Ik ben er doodziek van want plekkie 15 is Feyenoord onwaardig maar het komt goed met die jongens!
ed69
 ed69 - zondag 07 november 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 18:11 schreef El Jardinero het volgende:
Luc zal het niet redden in de kuip! het is af en toe gewoon zielig om er naar te kijken. Hij scoort maar voor de rest een zeer beperkte voetballer! Luc kan je in het centrum neer zetten en buitenspelers hebben maar hij is absoluut geen kopper en al helemaal niet balvast!
Dus een 17-jarig talentje die wordt door jou na een paar wedstrijden veroordeeld dat hij het niet gaat redden. Wat een gelul. Ten eerste we hebben niet beter. Van Nistelrooy b.v. brak ook pas op zijn 23e door. Dus we moeten hem nog wel de tijd gunnen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 november 2010 - 21:25   quote  deeplink  
Zo, zijn we weer eens.
Kan me vergissen maar volgens mij gaat het elftal stap voor stap beter draaien. Had net zo fijn 4-1 kunnen zijn vanmiddag. Liever dat benadrukken! Da's realisme.
Ben het er wel mee eens dat vraagtekens rondom Bruins groter worden.
Wijnaldum op 10 vind ik een vooruitgang: meer druk en verrassing opgeleverd.
Luc C. blijft nog een jongeling. En dat mag ie best nog zijn. Die tijd is 'm gegund.
sevillana
 sevillana - zondag 07 november 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 21:23 schreef ed69 het volgende:

[..]

Dus een 17-jarig talentje die wordt door jou na een paar wedstrijden veroordeeld dat hij het niet gaat redden. Wat een gelul. Ten eerste we hebben niet beter. Van Nistelrooy b.v. brak ook pas op zijn 23e door. Dus we moeten hem nog wel de tijd gunnen.
hij is "al" 18 hoor!
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2010 - 21:41   quote  deeplink  
Men moet gewoon e realitet niet uit t oog v erliezen duidelijkke taal of niet.
Je had vandaaag moeten winnen. Gebeurt niet, maar t positieve is dat je gewoon beter was dan die koempels.
Wees reeel en steun die jonkies.
Bahia die moet je vandaag aanpakken.
sevillana
 sevillana - zondag 07 november 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 21:41 schreef Stylzz het volgende:
Men moet gewoon e realitet niet uit t oog v erliezen duidelijkke taal of niet.
Je had vandaaag moeten winnen. Gebeurt niet, maar t positieve is dat je gewoon beter was dan die koempels.
Wees reeel en steun die jonkies.
Bahia die moet je vandaag aanpakken.
Martins Indi in de basis!
ar
 ar - zondag 07 november 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 21:42 schreef sevillana het volgende:

[..]

Martins Indi in de basis!
beetje vroeg nog?
ed69
 ed69 - zondag 07 november 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 21:29 schreef sevillana het volgende:

[..]

hij is "al" 18 hoor!
sorry, was laatst niet uitgenodigd op zijn verjaardag
sevillana
 sevillana - zondag 07 november 2010 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 21:47 schreef ar het volgende:

[..]

beetje vroeg nog?
vind je?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 november 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 21:57 schreef sevillana het volgende:

[..]

vind je?
Nee.
ar
 ar - zondag 07 november 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 21:57 schreef sevillana het volgende:

[..]

vind je?
hij is oersterk,staat goed,maar nog onwennig.of niet?
sevillana
 sevillana - zondag 07 november 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 22:02 schreef ar het volgende:

[..]

hij is oersterk,staat goed,maar nog onwennig.of niet?
ik denk dat ie naast Vlaar alleen maar kan groeien

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verdiend gelijkspel.









0.0069921