BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol mist buitenspelers: Geef mij 10 miljoen en ik kom er wel uit

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 07 november 2010 - 16:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Jol mist buitenspelers: Geef mij 10 miljoen en ik kom er wel uit (Algemeen Dagblad)

Dit topic is een vervolg op het topic:  De 10 miljoen van Jol
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 16:51   quote  deeplink  
En nu eist meneer weer meer geld om spelers te kopen, je hebt zelf Mido, Tanio, Hammie, Ooijer, De Zeeuw en Atouba gehaald. En als het niet loopt dan zoekt onze ANGSTTRAINER weer zijn heil bij het verhaal over geld blablabla.

Snapt hij dan echt niet dat we buitenspelers hebben in de vorm van Ozbiliz Jozefzoon Sulejmani.

Jol klaagt dat hij buitenspelers wil hebben, maar koopt wel Hammie, waardoor Suarez naar 1 van de flanken moet, en raagt ook Ajax Urby zijn contract te verlengen omdat hij hem zo goed vind...

Maar wie gaat hij er dan af halen als hij buitenspelers mag kopen, Urby?? Suarez??? of Hammie???

Jol spreekt zichzelf meer en meer tegen, en persoonlijk ben ik er een beetje klaar mee, hij is zelf verantwoordelijk voor het waardeloos slechte spel van Ajax en moet de hend dan ook in eigen boezem steken....
freakie
 freakie - zondag 07 november 2010 - 16:55   quote  deeplink  
T is niet zo gek.. jol wou pantelic vervangen er er moet dan aan de linkerkant een andere speler komen.. Maar als daar het geld niet voor is is dat heel jammer..
freakie
 freakie - zondag 07 november 2010 - 16:56   quote  deeplink  
Mido, tainio en ooijer kosten geld voor elke wedstrijd die ze spelen.. De zeeuw was een prima aankoop, hammie ook.. Zo slecht is het niet..
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 16:55 schreef freakie het volgende:
T is niet zo gek.. jol wou pantelic vervangen er er moet dan aan de linkerkant een andere speler komen.. Maar als daar het geld niet voor is is dat heel jammer..
Hij had afgelopen winterstop al van Wolfswinkel voor 2 miljoen op kunnen halen, hij heeft geen vertrouwen in Cvitanich, die had hij namelijk ook gewoon kunnen houden.....

Allemaal beslissingen van Jol, en nu schuilt hij weer achter zijn eigen wanbeleid
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2010 - 17:00   quote  deeplink  
cvitanich indd, weer een spits gewoon plete, deed het zo slecht neit
joey
 joey - zondag 07 november 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 16:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij had afgelopen winterstop al van Wolfswinkel voor 2 miljoen op kunnen halen, hij heeft geen vertrouwen in Cvitanich, die had hij namelijk ook gewoon kunnen houden.....

Allemaal beslissingen van Jol, en nu schuilt hij weer achter zijn eigen wanbeleid
Cvitanich komt gewoon terug straks..
Ik zeg: Sulemani, Josefzoon, Ozbilliz!!!
freakie
 freakie - zondag 07 november 2010 - 17:01   quote  deeplink  
Cvitanisch vond ik zeker NIET goed..heeft een hoop doelpuntjes gehaald in makkelijke wedstrijdjes voor de rest niks..
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2010 - 17:02   quote  deeplink  
cvitanoch werd niet goed behandeld als die een keer neit scoorde zat tie p de bank, zo slecht was die niet!
en joey cvitani\ch komt niet terug, ajax is akkoord gegaan met de verkoop toch
henk K
 henk K - zondag 07 november 2010 - 17:02   quote  deeplink  
gewoon jol weg dan komt het goed zeker weten
joey
 joey - zondag 07 november 2010 - 17:03   quote  deeplink  
De schuld ligt hier tpotaan niet bij de trainer!!!
Loetje
 Loetje - zondag 07 november 2010 - 17:06   quote  deeplink  
het is ook de mentaliteit, je ekunt een offday hebben, maar strijd moet je altijd tonen en dat doet ajax niet
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 07 november 2010 - 17:10   quote  deeplink  
Vorig jaar na de winterstop toen Ajax het super deed hoorde niemand Jol over buitenspelers praten.
joey
 joey - zondag 07 november 2010 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:10 schreef PSVMocro het volgende:
Vorig jaar na de winterstop toen Ajax het super deed hoorde niemand Jol over buitenspelers praten.
Toen was er Rommedahl!!;)
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:01 schreef joey het volgende:

[..]

Cvitanich komt helemaal niet terug, hij is verkocht voor 4 miljoen euro
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:03 schreef joey het volgende:
De schuld ligt hier tpotaan niet bij de trainer!!!
Hij speelt toch met dit systeem, en hij stelt toch de verkeerde spelers op
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 07 november 2010 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:11 schreef joey het volgende:

[..]

Toen was er Rommedahl!!;)
Was toch niet altijd basisspeler. Bovendien heeft Jol in de zomer een kans gehad om dat op te vangen.
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:13 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Was toch niet altijd basisspeler. Bovendien heeft Jol in de zomer een kans gehad om dat op te vangen.
inderdaad, hij had ook kunnen kiezen voor Suarez puur als spits, en dan 1 buitenspeler kopen, hij heeft dat anders gewild, en wou blijkbaar een 4-4-2 systeem gaan spelen
freakie
 freakie - zondag 07 november 2010 - 17:15   quote  deeplink  
Ja psv morco maar toen had je dat als je suarez had die niet zo goed speelde of in de 60ste min uit vorm bleek te zijn rommedahl die er 1 inlegde..
joey
 joey - zondag 07 november 2010 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij speelt toch met dit systeem, en hij stelt toch de verkeerde spelers op
Ik heb het niet over het spel van ajax nu..
Ik heb het over dat ze geen Rommedahl meer hebben en hij dus buitenspelers tekort komt(Zijn eigen woorden!) Hij vind Ozbillix en josefzoon wsl nog te jong/onervaren genoeg,,,..
joey
 joey - zondag 07 november 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:13 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat hebben ze geprobeerd jaa..Niet gelukt! Ze hadde geen zakken vol geld heh.. en spits vonden ze belangrijker.. Ze waren wel bezig..DeRidder enzo..Maar het is helaas mislukt..Nu vraagt hij alsnog om zo'n buitenspeler
joey
 joey - zondag 07 november 2010 - 17:17   quote  deeplink  
Het komt er op neer dat aajx Rommedahl nooit weg had mogen laten gaannn!!!! Kut bestuur!
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:15 schreef joey het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het spel van ajax nu..
Ik heb het over dat ze geen Rommedahl meer hebben en hij dus buitenspelers tekort komt(Zijn eigen woorden!) Hij vind Ozbillix en josefzoon wsl nog te jong/onervaren genoeg,,,..
En hoe kan iemand ervaring opdoen???
joey
 joey - zondag 07 november 2010 - 17:19   quote  deeplink  
Jaaa.. Ik zeg al,.. het is zijn keuze!;)

joey - zondag 07 november 2010 - 17:01 edit quote deeplink

Sorry!;) haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door joey --
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:17 schreef joey het volgende:
Het komt er op neer dat aajx Rommedahl nooit weg had mogen laten gaannn!!!! Kut bestuur!
jol heeft er de spelers voor om dit op te vangen, maar hij wil ze niet opstellen, dan wordt namelijk zijn ongelijk de waarheid... Die jongens zijn goed genoeg, en zo is het altijd al geweest bij Ajax, gewoon in het diepe gooien en dan komt het wel goed met de echt goede spelers. Jol moet gewon opzouten bij Ajax, hij maakt de club steeds meer onherkenbaar.
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:19 schreef joey het volgende:
Jaaa.. Ik zeg al,.. het is zijn keuze!;)

joey - zondag 07 november 2010 - 17:01 edit quote deeplink

quote:
Op zondag 07 november 2010 - 16:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat doe je allemaal
alibabba
 alibabba - zondag 07 november 2010 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Cvitanich komt helemaal niet terug, hij is verkocht voor 4 miljoen euro
Voor 4 miljoen? Daar had Ajax op gerekend, maar of ze het ook werkelijk hebben gekregen?
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 07 november 2010 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:15 schreef freakie het volgende:
Ja psv morco maar toen had je dat als je suarez had die niet zo goed speelde of in de 60ste min uit vorm bleek te zijn rommedahl die er 1 inlegde..
Klopt, maar dat wist Jol toch ook of niet? Hoe komt hij nu opeens op 10 miljoen euro. Remco had het laatst over dat Jol misschien uit is op een vertrek...en daar kan hij best gelijk in krijgen. Door met zo een eis te komen, terwijl hij weet hoe de situatie bij Ajax is heeft hij straks een excuus om weer met een vertrek te dreigen.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 07 november 2010 - 18:06   quote  deeplink  
Geldjol
alibabba
 alibabba - zondag 07 november 2010 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 18:01 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Klopt, maar dat wist Jol toch ook of niet? Hoe komt hij nu opeens op 10 miljoen euro. Remco had het laatst over dat Jol misschien uit is op een vertrek...en daar kan hij best gelijk in krijgen. Door met zo een eis te komen, terwijl hij weet hoe de situatie bij Ajax is heeft hij straks een excuus om weer met een vertrek te dreigen.
Hij lag niet op één lijn met het beleid van Ajax in de zomer en flirte met Fulham. Daarna had hij de vrijbrief om spelers te halen. Op zich is Hammie een goeie aankoop, maar gebruik 'm dan ook in de rol van Pantelic. Als hij die rol niet voor hem ziet, had je Berg of een andere type 9 moeten halen. Of je speelt met Hammie in de rol van nu, maar dan moet je minimaal één buitenspeler hebben die het veld breed houd. Daarbij heb je behoefte aan VOETBALLERS. Een trainer moet handelen en gehoorzamen in de geest van de top, maar als de top niet deugt, deugt niets!
zeikerd
 zeikerd - zondag 07 november 2010 - 18:54   quote  deeplink  
Jol had ook met die 5mil voor el ham do... een buitenspeler kunnen halen en Luis gewoon in de spits kunnen spelen.
zomaar
 zomaar - zondag 07 november 2010 - 19:15   quote  deeplink  
van de Brom gaf bij AJAX aan dat Chadli en Mertens een koopje zouden zijn. de betere buitenspelers samen voor een milj. dus 10 milj. was niet nodig geweest... AJAX durft daar namelijk geen risico's te nemen met grote talenten van kleinere clubs maar alleen met gepasseerde oudjes die bij hun club (subtop of daaronder) niet meer welkom waren en héél vroeger nog wel eens lieten zien dat ze kunnen voetballen.

DAT IS WANBELEID!!! we verdienen géén KLOTE aan die gasten en ze voegen niets toe!
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 07 november 2010 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 18:54 schreef zeikerd het volgende:
Jol had ook met die 5mil voor el ham do... een buitenspeler kunnen halen en Luis gewoon in de spits kunnen spelen.
het punt is dat Ado heeft meer kwaliteit in de ploeg
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 07 november 2010 - 19:24   quote  deeplink  
Het klinkt misschien gek, maar de grootste fout is in mijn ogen geweest dat ze El Hamdaoui hebben gehaald. De voorhoede is niet in balans en er is niemand die een bal voorin vast kan houden, waardoor de druk steeds weer op de verdediging komt te liggen. We hadden beter verder kunnen gaan met Pantelic (sowieso handig om zo'n ervaren rot erbij te hebben in zo'n jong team) en dan voor het geld van El Hamdaoui een vleugelspeler halen (of we hadden Rommedahl gewoon moeten behouden). In mijn ogen was het Ajax van vorig seizoen veel meer in balans dan het Ajax van dit seizoen.

Een speler die in mijn ogen wel het verschil zou kunnen maken is Lodeiro (op de positie De Jong). Hij is één van de weinige spelers binnen deze selectie die iemand alleen voor de goal kan zetten.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 07 november 2010 - 19:27   quote  deeplink  
En waarom hebben we trouwens die Verhoek niet opgehaald bij Ado? Daar was op een gegeven moment toch sprake van? Hij is bij bijna alle doelpunten van Ado dit seizoen betrokken!

Wat mij betreft wordt Suarez in de winter verkocht en halen we een Beerens of een Verhoek en een noeste verdediger ervoor terug.
alibabba
 alibabba - zondag 07 november 2010 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 19:27 schreef Harm de Graaf het volgende:
En waarom hebben we trouwens die Verhoek niet opgehaald bij Ado? Daar was op een gegeven moment toch sprake van? Hij is bij bijna alle doelpunten van Ado dit seizoen betrokken!

Wat mij betreft wordt Suarez in de winter verkocht en halen we een Beerens of een Verhoek en een noeste verdediger ervoor terug.
Haal maar weer een karrevracht aan spelers... Het lost NIETS op.......
afca_4life
 afca_4life - zondag 07 november 2010 - 19:43   quote  deeplink  
Enige wat ze moeten is een keer goed de koppen bij elkaar gaan doen, en een keer goed gaan werken voor hun geld

PS als supporter altijd achter je club blijven staan

Afca4life
dege
 dege - zondag 07 november 2010 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 19:24 schreef Harm de Graaf het volgende:
Het klinkt misschien gek, maar de grootste fout is in mijn ogen geweest dat ze El Hamdaoui hebben gehaald. De voorhoede is niet in balans en er is niemand die een bal voorin vast kan houden, waardoor de druk steeds weer op de verdediging komt te liggen. We hadden beter verder kunnen gaan met Pantelic (sowieso handig om zo'n ervaren rot erbij te hebben in zo'n jong team) en dan voor het geld van El Hamdaoui een vleugelspeler halen (of we hadden Rommedahl gewoon moeten behouden). In mijn ogen was het Ajax van vorig seizoen veel meer in balans dan het Ajax van dit seizoen.

Een speler die in mijn ogen wel het verschil zou kunnen maken is Lodeiro (op de positie De Jong). Hij is één van de weinige spelers binnen deze selectie die iemand alleen voor de goal kan zetten.
inderdaad, ze hadden het team van afgelopen seizoen moeten behouden, dat liep goed en er was niks aan de hand, met El Hamdaoui kun je niet hetzelfde systeem spelen omdat hij constant zwerft en niet in de spits blijft staan, weet je nu een man voor El Hamdoui en Suarez neer te zetten die de bal kan vasthouden en die 2 zwervend daar om heen, los je denk ik een hoop op.
larsje
 larsje - zondag 07 november 2010 - 20:07   quote  deeplink  
Ze moeten iets aan links back positie doen..
anita is wel goed maar hij is gewoon te klein
afca_4life
 afca_4life - zondag 07 november 2010 - 20:13   quote  deeplink  
ik weet niet maar anita is gewoon nog niet altijd even sterk hij speelt te veel wedstrijden onder maats en hij word vaak omver gelopen of op tactische wijze weggespeeld en dat kan gewoon niet als je kampioen wilt worden of wil overwinter in de Champions league
remco k
 remco k - maandag 08 november 2010 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 19:44 schreef dege het volgende:

[..]

inderdaad, ze hadden het team van afgelopen seizoen moeten behouden, dat liep goed en er was niks aan de hand, met El Hamdaoui kun je niet hetzelfde systeem spelen omdat hij constant zwerft en niet in de spits blijft staan, weet je nu een man voor El Hamdoui en Suarez neer te zetten die de bal kan vasthouden en die 2 zwervend daar om heen, los je denk ik een hoop op.
Het gaat helemaal niet om het elftal, het gaat om het bestuur zoals Alibabba ook al aangeeft, het is onmogelijk te presteren bij ajax aangezien vanuit de top alleen maar twijfel is wat de klok slaat...

Al haalt Ajax Messi er bij op, dan zal hij nog ten onder gaan in het wanbeleid dat Ajax voert.

Aan de top moet ALLES veranderen anders verandert er helemaal niets...
al bundy
 al bundy - maandag 08 november 2010 - 07:09   quote  deeplink  
dus ik begrijp dat johan cruyff 10 miljoen wil....
Ride
 Ride - maandag 08 november 2010 - 07:54   quote  deeplink  
Lekker hoor Jol, daar hebben we wat aan.

Krijg eerst je ploeg eens op de rails en toon eens ballen.
nummer10
 nummer10 - maandag 08 november 2010 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 16:55 schreef freakie het volgende:
mwah vind het beetje onzin.. geef de jeugd een kans en je bent er ook vanaf.. josefzoon en sulejmani en je hebt 2 buiten spelers.. hij 1il 10 mil en gaat vervolgens beerens halen..
Ride
 Ride - maandag 08 november 2010 - 08:50   quote  deeplink  
m1azp3fagkr0.jpg
m1fzqu4agar5.jpg
nummer10
 nummer10 - maandag 08 november 2010 - 08:52   quote  deeplink  
lol
remco k
 remco k - maandag 08 november 2010 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 08:52 schreef nummer10 het volgende:
lol
jol?
nummer10
 nummer10 - maandag 08 november 2010 - 09:46   quote  deeplink  
inderdaad
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 november 2010 - 13:36   quote  deeplink  
Ik doneer 1 euro, doe het slim Jol!
Rogier
 Rogier - maandag 08 november 2010 - 13:44   quote  deeplink  
Zeuren over het niet hebben van buitenspelers terwijl je ze wel hebt maar niet opstelt/erin brengt vind ik erg zwak.
joey
 joey - maandag 08 november 2010 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 08:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mwah vind het beetje onzin.. geef de jeugd een kans en je bent er ook vanaf.. josefzoon en sulejmani en je hebt 2 buiten spelers.. hij 1il 10 mil en gaat vervolgens beerens halen..
Sulemani is geen ajax vleugelspeler!! Die wil liever naar binnen ala Robben , dan er omheen en dan een voorzet doen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol mist buitenspelers: Geef mij 10 miljoen en ik kom er wel uit

0.0072910