|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Jol mist buitenspelers: Geef mij 10 miljoen en ik kom er wel uit (Algemeen Dagblad)
|
|
|
nummer10
|
|
|
wat ik bedoel joey is dat hij buiten spelers heeft, maar ze simpel weg niet durft op te stellen !! gewoon een SLAPPE ZAK ! en met deze uitspraak tekent hij zijn eigen doodvonnis |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
Jol: We missen buitenspelers. Jol kijk toch een naar je eigen jeugd. Jozefzoon vond ik toch best goed spelen, je moet zo'n speler vaker inzettten. Zeegelaar vond ik vroeger ook meestal goed spelen, maar toen Jol kwam was het meteen afgelopen met hem.
Trouwens ik zag liever Daley blind of Toby er in zien komen voor Gregory dan oleguer. Oleguer kan niet rennen en je hebt voor de rest ook helemaal niets aan hem. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Ik zie inderdaad ook liever Blind invallen op de rechtsback plek. Ik snap er echt helemaal niets van waarom die jongen geen enkele kans krijgt. Had hem dan nog een jaartje bij Groningen gestald! Blind was toch vorig seizoen de revelatie van Groningen op de rechtsback plek? Dat was hij toch? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja harm van de Graaf dat is het probleem.. De wissel van van der wiel en oleguer moest.. Maar waarom stelt hij daley blind niet op.. Waarom de jong in zette als je eriksen heb die het moet leren.. Waarom lingren inplaats eentje van onze jeugd? Waarm geen sulejmani als hij het net goed gaat doen.. |
|
|
|
|
ajaxcied
|
|
|
Een beetje flauw om te gaan zeuren om buitenspelers... Aangezien alle ajax-spelers individueel beter zijn dan ado moet je makkelijk kunnen winnen, het probleem zit hem meer in het positiespel... De spelers zijn goed genoeg(als er ook wat jeugd naar ajax1 gehaald wordt en een paar wedstrijden de kans krijgt zeker) maar de opstelling en het positiespel zijn ronduit slecht. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ajaxcied dat is niet waar de buitenspelers van ajax zijn matig.. we hebben 3 spelers die daar spelen de laatste tijd en het zijn allemaal geen buitenspelers.. Suarez speelt onder niveau, emanuelson speelt niet goed en sulejmani ook niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dus moet die zwakke zak hooi Jozefzoon eens een kans geven |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Enerzijds omdat hij vasthoudt aan zekerheidjes en je het simpelweg met alleen jeugdspelers niet redt. Op het moment dat je twee kwalitatief gelijkwaardige spelers hebt, dan snap ik dat hij kiest voor de meest ervaren speler van de twee. Maar in mijn ogen zijn Oleguer en Blind niet kwalitatief gelijkwaardig. Zeker niet op de back plek, wat toch niet Oleguer zijn natuurlijke positie is. En nu zullen wellicht weer een aantal mensen zeggen dat rechtsback ook niet Blind zijn natuurlijke positie is, maar hij heeft toch een stuk meer aanvallende dreiging dan Oleguer op die positie.
Maar het is dus zeker niet mijn intentie om Jol hier af te branden, aangezien we het er vorig seizoen allemaal over eens waren dat hij de juiste man was. Dat is niet ineens veranderd lijkt mij... Maar ik vind wel dat hij meer moet uitgaan van eigen kracht en dat hij meer aandacht moet besteden aan de individuele kwaliteiten van spelers binnen een systeem. Als je met Sulejmani, Suarez en El Hamdaoui speelt, dan kun je er van op aan dat het in het centrum behoorlijk druk wordt. En dan wordt het de verdedigers toch vrij makkelijk gemaakt. Ik zag gisteren trouwens ook ineens El Hamdaoui een paar keer linksbuiten staan. Daar word ik helemaal niet vrolijk van! Die man moet balletjes binnen tikken, niet voor geven... |
|
|
|
|
ajaxcied
|
|
|
Dat ben ik met je eens, maar ik bedoel dat ook zonder buitenspelers ado weggespeeld zou moeten wrden door deze spelers.. Dan zonder buitenspelers, spelen zonder buitenspelers heeft voorkeur ook zeker niet, ik houd meer van het echte ajax-spel natuurlijk, maar dan zijn de punten iig binnen.. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Op dit moment maak ik me minder druk om de punten eerlijk gezegd. Het gaat er nu vooral om dat we de organisatie op poten zetten, zodat we in de toekomst substantieel minder puntverlies lijden dan op dit moment en we weer een herkenbare speelstijl ontwikkelen (met of zonder specifieke buitenspelers). Er is op dit moment teveel onrust en er zit geen lijn in het spel. Dat kun je alleen maar omkeren met visie in je aan- en verkoopbeleid. En het getuigt niet van visie dat Ajax een counterspits heeft gehaald. Voor dat geld hadden ze beter Pantelic kunnen behouden en Beerens erbij kunnen nemen. |
|
|
|
|
ajaxcied
|
|
|
je hebt daarin gelijk, de organisatie moet op poten worden gezet, maar ondertussen zou ik in zulke wedstrijden toch wel graag wat punjtes zien... want kom op zeg we hebben het wel over ado thuis he, dat moet met deze selectie altijd 3 punten zijn, en als het elftal gewoon punten binnenhaalt, met goed of slecht spel, kan ondertussen de organisatie goed weggezet worden samen met cruijff:) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 16:47 schreef Harm de Graaf het volgende:Op dit moment maak ik me minder druk om de punten eerlijk gezegd. Het gaat er nu vooral om dat we de organisatie op poten zetten, zodat we in de toekomst substantieel minder puntverlies lijden dan op dit moment en we weer een herkenbare speelstijl ontwikkelen (met of zonder specifieke buitenspelers). Er is op dit moment teveel onrust en er zit geen lijn in het spel. Dat kun je alleen maar omkeren met visie in je aan- en verkoopbeleid. En het getuigt niet van visie dat Ajax een counterspits heeft gehaald. Voor dat geld hadden ze beter Pantelic kunnen behouden en Beerens erbij kunnen nemen. + 1 |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: Juist jij snapt het tenminste. En die dikke krijgt er 3 miljoen voor maar die ziet het niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 17:09 schreef Afcarius het volgende:[..] Juist jij snapt het tenminste. En die dikke krijgt er 3 miljoen voor maar die ziet het niet. Ik doe het voor de helft hoor, als je nog een aanbeveling wil doen??? |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
gewoon gelul zat buiten spelers moet je ze wel de kans geven,
jozefzoon miralem obizil lopen er nog zat rond |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Idd! Sule, josefzoon, ozbilliz, zeegelaar |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ook nog wel voor een 6de deel !! en dan beloof ik jou remco dat ik Ema goed ga gebruiken :D |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHA... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 18:37 schreef nummer10 het volgende:[..] ook nog wel voor een 6de deel !! en dan beloof ik jou remco dat ik Ema goed ga gebruiken :D LOL Wwhaahahahaha, wat dan, ga je hem als (schand)paal opstellen???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ha Voorzitter Rik! Alles goed, Boogie? Ouwe pik van me! () Je spreek met Martin! Je vriend! Je makker! () Martin Jol, ja. De trainer van je cluppie. () Ja, ja, ik weet t. Wrijf het er nog maar effe in. We hebben verloren, ja. Van ADO. () Ja, ja. En van Auxerre. () Ok, vooruit. Ook van Utrech. () Nee, ik weet het. Ook tegen Excelsior was het drie keer nakkes. () Waarom ik bel? Nou, vriend Rik, ik heb iets nodig. () Ehm. Geld. () Heel veel . () Doe eerst maar eens een miljoentje of tien. () Nee, ik ben niet bezopen. Ik moet echt tien miljoen' () Ik moet spelers met specifieke kwaliteiten, Rik. () Die specifieke kwaliteiten bedoel ik niet. Ik weet dat Mido hele lekkere broodjes shoarma maakt. En ook dat Jeroen Verhoeven twintig hotdogs per minuut kan wegtoveren. En dat Oleguer uit zijn hoofd kan citeren uit alle werken van vroeg-Middeleeuwse poëten uit Catalonië. En dat Gregory van der Wiel wel in vorm is als hij speelt op TMF en MTV. Maar die kwaliteiten bedoel ik niet. () Ik moet buitenspelers. Vorig jaar had ik Dennis Rommedahl nog en die () Ja, die liep inderdaad negen van de tien keer met bal en al over de achterlijn. Maar hij kon wel lekker rennen. Is al heel wat. Maar ik had dit keer een ander idee voor een rechtsbuiten: Wesley Verhoek. () Oh, had ik dat al wel eens gezegd? Dan plak ik dr meteen nog even een ideetje of tien aan vast. Ik vin die Lexie Immers ook wel wat. En die Boelykin ook. En Kubik. En Toornstra. En die Radoslalalalalalafjevic. En Piqué. En Ricky van den Bergh natuurlijk. En Kum. En Derijck. En Leeuwin. En dan Coutinho op doel. Op zekers dat het dan helemaal goed gaat komen. () Ja, nu je het zegt: dat lijkt wel een beetje op ADO. Puur toeval. Maar ja. Zeg nou zelf: dat hele zwikkie uit die mooie stad achter de duine kunnen we voor tien miljoen inlijven. Koopje, zou ik zeggen. Is altijd beter dan dat ik nog een handvol overbodige kiloknallers uit mijn geheugen vis. () Top. Ik wist dat ik op je kon rekenen, gabber. We gaan dus alles kopen wat groen en geel is? () Welke voorwaarde? () Dat we ook de trainer van ADO op de bank zetten??? Ho! Ho! En ik dan? () Vergeet dat ADO-idee. En die tien miljoen. Wist je dat Andy van der Meyde en Sjonnie van Beukering nog zonder club zitten? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: nah weet zeker dat als je het Ajax voetbal speelt hij er zeker in gaat passen.. gewoon een ECHTE links half.. zoals op de Olympische spelen onder Foppe de Haan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 november 2010 door nummer10 -- |
|
|
|