BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins: pfffff

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - zondag 07 november 2010 - 17:12   quote  deeplink  
Wordt misschien niet gewaardeerd maar sjezus ik geloof dat beenhakker met rollator nog sneller handeld dan luigi...
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 17:15   quote  deeplink  
Wat een drama die 'gozer'..
craven
 craven - zondag 07 november 2010 - 17:15   quote  deeplink  
Kan toch niet meer...
oet grunn
 oet grunn - zondag 07 november 2010 - 17:16   quote  deeplink  
Ben het met je eens. De guzman was 2x zo snel
MelvinFR
 MelvinFR - zondag 07 november 2010 - 17:16   quote  deeplink  
Jaaa....
En Wijnaldum heeft 5 100% kansen om zeep geholpen, Castaignos heeft geen pepernoot geraakt, van Haaren was niet best, de Vrij stond weer niet goed te verdedigen, het doelpunt was van Dijk zijn fout.
Maar Bruins moeten we er natuurlijk weer uit pikken, want die jongen heeft het weer gedaan !
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:16 schreef MelvinFR het volgende:
Jaaa....
En Wijnaldum heeft 5 100% kansen om zeep geholpen, Castaignos heeft geen pepernoot geraakt, van Haaren was niet best, de Vrij stond weer niet goed te verdedigen, het doelpunt was van Dijk zijn fout.
Maar Bruins moeten we er natuurlijk weer uit pikken, want die jongen heeft het weer gedaan !
Die werken tenminste nog, Bruins staat weer bloemetjes te plukken...
craven
 craven - zondag 07 november 2010 - 17:17   quote  deeplink  
zeg maar 1 ding wat hij goed heeft gedaan....je moet realistisch zijn...
Maximus
 Maximus - zondag 07 november 2010 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:16 schreef MelvinFR het volgende:
Jaaa....
En Wijnaldum heeft 5 100% kansen om zeep geholpen, Castaignos heeft geen pepernoot geraakt, van Haaren was niet best, de Vrij stond weer niet goed te verdedigen, het doelpunt was van Dijk zijn fout.
Maar Bruins moeten we er natuurlijk weer uit pikken, want die jongen heeft het weer gedaan !
Precies! Sommigen willen alleen maar bepaalde dingen zien...
woutah
 woutah - zondag 07 november 2010 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:16 schreef MelvinFR het volgende:
Jaaa....
En Wijnaldum heeft 5 100% kansen om zeep geholpen, Castaignos heeft geen pepernoot geraakt, van Haaren was niet best, de Vrij stond weer niet goed te verdedigen, het doelpunt was van Dijk zijn fout.
Maar Bruins moeten we er natuurlijk weer uit pikken, want die jongen heeft het weer gedaan !
1-1 van castaignos dus heeft hij wel iets geraakt.
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 07 november 2010 - 17:19   quote  deeplink  
hoopt dat ie zijn benen breekt dan stelt mario hem eindelijk niet meer op
craven
 craven - zondag 07 november 2010 - 17:19   quote  deeplink  
Bullshit, de rest werkt , rent, bruins slaapt...
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 07 november 2010 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:19 schreef klaas vaak het volgende:
hoopt dat ie zijn benen breekt dan stelt mario hem eindelijk niet meer op
zei ik gisteren ook al..........
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:19 schreef klaas vaak het volgende:
hoopt dat ie zijn benen breekt dan stelt mario hem eindelijk niet meer op
Doe ff normaal man..
Maximus
 Maximus - zondag 07 november 2010 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:19 schreef klaas vaak het volgende:
hoopt dat ie zijn benen breekt dan stelt mario hem eindelijk niet meer op
Hoop dat jij tien vingers kwijtraakt! sukkel!
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 07 november 2010 - 17:21   quote  deeplink  
hij is bamg om fouten te maken dus spelt ie verstoppertje als je niks doet kun je ook geen fouten maken.....
craven
 craven - zondag 07 november 2010 - 17:21   quote  deeplink  
distantieer me van dat gedrag
MelvinFR
 MelvinFR - zondag 07 november 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:17 schreef craven het volgende:
zeg maar 1 ding wat hij goed heeft gedaan....je moet realistisch zijn...
Vandaag was hij inderdaad niet goed, maar dan gaan we gelijk weer Bruins afzijken, terwijl Wijnaldum, Castaignos, de Vrij, biseswar en van Haaren ook geen goede wedstrijd speelde.
En Van Dijk zat fout bij het eerste doelpunt.

Ik wordt er een beetje strontziek van dat als Bruins een keer een slechte wedstrijd speelt er gelijk commentaar d.m.v. een speciaal geopend topic moet komen.
Cabral deed het daarentegen niet beter op dezelfde positie !
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 07 november 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:20 schreef Maximus het volgende:

[..]

Hoop dat jij tien vingers kwijtraakt! sukkel!
had wel gelijk gisteren klootzak was weer een drama leeghoofd
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 07 november 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:22 schreef MelvinFR het volgende:

[..]

Vandaag was hij inderdaad niet goed, maar dan gaan we gelijk weer Bruins afzijken, terwijl Wijnaldum, Castaignos, de Vrij, biseswar en van Haaren ook geen goede wedstrijd speelde.
En Van Dijk zat fout bij het eerste doelpunt.

Ik wordt er een beetje strontziek van dat als Bruins een keer een slechte wedstrijd speelt er gelijk commentaar d.m.v. een speciaal geopend topic moet komen.
Cabral deed het daarentegen niet beter op dezelfde positie !
die werkten nog
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - zondag 07 november 2010 - 17:22   quote  deeplink  
waarom laat been deze jongen nog spelen, zijn hele lichaamstaal straalt LAMHEID uit.... bah !! wat een drama zeg... en dan hoor ik meneer net op de radio en begrijpt hij het niet dat hij eruit gehaald is?????
Maximus
 Maximus - zondag 07 november 2010 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:22 schreef klaas vaak het volgende:

[..]

had wel gelijk gisteren klootzak was weer een drama leeghoofd
Je bent een JOOD met je gezeik man!
MelvinFR
 MelvinFR - zondag 07 november 2010 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:22 schreef klaas vaak het volgende:

[..]

die werkten nog
Uhm, dat lijkt misschien zo.
Ze lopen als een kip zonder kop achter een bal te huppelen terwijl ze weten dat het geen nut heeft, dat heet geen werken, maar nutteloos energie verspillen !
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 07 november 2010 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:22 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
waarom laat been deze jongen nog spelen, zijn hele lichaamstaal straalt LAMHEID uit.... bah !! wat een drama zeg... en dan hoor ik meneer net op de radio en begrijpt hij het niet dat hij eruit gehaald is?????
wat een mongool is dat die bruins
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:22 schreef MelvinFR het volgende:

[..]

En Van Dijk zat fout bij het eerste doelpunt.

Bahia stond te slapen, dwaas!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2010 - 17:24   quote  deeplink  
Cisse fit. Bruins eruit.
MelvinFR
 MelvinFR - zondag 07 november 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:24 schreef MMM het volgende:

[..]

Bahia stond te slapen, dwaas!!!!!!!!!!!!
Pardon?!!!!
De bal kwam hoog in het 5 meter gebiedje, een bal in het 5 meter gebied MOET ALTIJD voor de keeper zijn, hij had een voorbeeld moeten nemen aan Tyton !!
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 07 november 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:23 schreef MelvinFR het volgende:

[..]

Uhm, dat lijkt misschien zo.
Ze lopen als een kip zonder kop achter een bal te huppelen terwijl ze weten dat het geen nut heeft, dat heet geen werken, maar nutteloos energie verspillen !
dan is bruins slimmer die verstopt zich tot de wedstrijd is afgelopen. doet dus niks fout en begrijpt acheraf niet waarom hij is gewisseld want hij maakte geen foute. gvd waar zijn we mee bezig.
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:25 schreef MelvinFR het volgende:

[..]

Pardon?!!!!
De bal kwam hoog in het 5 meter gebiedje, een bal in het 5 meter gebied MOET ALTIJD voor de keeper zijn, hij had een voorbeeld moeten nemen aan Tyton !!
Pardon?!!!!
Junker stond HE-LE-MAAL vrij omdat die Bahia z'n man weer eens vrij liet.. Helemaal geen fout van van Dijk.

Tyton had trouwens ook z'n dag niet vandaag, liet veel los. Normaal wel een goede keeper ja.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:25 schreef MelvinFR het volgende:

[..]

Pardon?!!!!
De bal kwam hoog in het 5 meter gebiedje, een bal in het 5 meter gebied MOET ALTIJD voor de keeper zijn, hij had een voorbeeld moeten nemen aan Tyton !!
Ja en nee. Bahia had ook een Fermomentje.
markw3
 markw3 - zondag 07 november 2010 - 17:29   quote  deeplink  
Ik denk je nou je punt wel gemaakt heb Klaas Soms... Je hebt thuis weinig te vertellen volgens mij en daardoor ga je op een forum, iemand helemaal de grond in trappen... Stoer ventje hoor.
MelvinFR
 MelvinFR - zondag 07 november 2010 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Pardon?!!!!
Junker stond HE-LE-MAAL vrij omdat die Bahia z'n man weer eens vrij liet.. Helemaal geen fout van van Dijk.

Tyton had trouwens ook z'n dag niet vandaag, liet veel los. Normaal wel een goede keeper ja.
In jou redenatie kun je nooit een keeper de schuld geven, want er gaat altijd een fout van het middenveld en de verdediging aan te pas. En juist dan moet een ervaren keeper er staan om zo'n bal uit de lucht te plukken !
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:33 schreef MelvinFR het volgende:

[..]

In jou redenatie kun je nooit een keeper de schuld geven, want er gaat altijd een fout van het middenveld en de verdediging aan te pas. En juist dan moet een ervaren keeper er staan om zo'n bal uit de lucht te plukken !
Als Bahia gewoon dekt is er niks aan de hand. Vind het slap om Rob de schuld te geven.
harryzuid
 harryzuid - zondag 07 november 2010 - 17:35   quote  deeplink  
ja jongens ik vond dat bij die goal iedereen in de zestien verkeerd stond en inderdaad van dijk moet daar heersen .maar over bruins ben ik een beetje over uitgepraat die voegt echt niets toe ja voor de tegenstander weinig inzet te lui om te werken bruins moet maar eens vanaf de bank of tribune naar de inzet van ron vlaar kijken die is wel het rood-witte shirt waardig.
Red
 Red - zondag 07 november 2010 - 17:35   quote  deeplink  
Klaas je bent een Jankbek!
Het is zo makkelijk om spelers af te kraken he.

Bruins begon de laatste wedstrijden goed te voetballen, alleen vandaag was hij niks. Niet voor niks dat Mario hem van t veld haalde.

Hij werd meteen weer uitgefloten. Steun hem nou eens een keer (wat langer dan een week/maand), support die gast, scandeer zijn naam, weet ik het. Maar dat gezeik en gejank heeft geen nut!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door Red --
MelvinFR
 MelvinFR - zondag 07 november 2010 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Als Bahia gewoon dekt is er niks aan de hand. Vind het slap om Rob de schuld te geven.
Jaa, maar als Van Dijk zijn ballen in de 5 gewoon heeft, hoeft Bahia de moeite niet te doen.
Als je ziet dat een bal in 5 meter beland, moet je op je keeper kunnen vertrouwen !
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:35 schreef MelvinFR het volgende:

[..]

Jaa, maar als Van Dijk zijn ballen in de 5 gewoon heeft, hoeft Bahia de moeite niet te doen.
Als je ziet dat een bal in 5 meter beland, moet je op je keeper kunnen vertrouwen !
Fout begint bij Bahia.
MelvinFR
 MelvinFR - zondag 07 november 2010 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:35 schreef Red het volgende:
Klaas je bent een Jankbek!
Het is zo makkelijk om spelers af te kraken he.

Bruins begon de laatste wedstrijden goed te voetballen, alleen vandaag was hij niks. Niet voor niks dat Mario hem van t veld haalde.
Komt omdat Wijnaldum op 10 mocht voetballen, die daar trouwens helemaal niks te zoeken heeft !
MelvinFR
 MelvinFR - zondag 07 november 2010 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Fout begint bij Bahia.
Nee, fout begon bij Castaignos die de bal verloor in de aanval, daarna bij de Vrij de de voorzet zo liet geven.
Zo'n bal moet voor de keeper zijn, en daar hoort een verdediger niet een bij te hoeven staan !
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:37 schreef MelvinFR het volgende:

[..]

Zo'n bal moet voor de keeper zijn, en daar hoort een verdediger niet een bij te hoeven staan !
Wat een ongelooflijke onzin zeg.. Die Junker kan godverdomme zo inkoppen en dan zeg jij dat een verdediger daar niet hoeft te staan?
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2010 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:36 schreef MelvinFR het volgende:

[..]

Komt omdat Wijnaldum op 10 mocht voetballen, die daar trouwens helemaal niks te zoeken heeft !
Je begon leuk.
Nu praat je poep.
Red
 Red - zondag 07 november 2010 - 17:41   quote  deeplink  
Ik wil jullie wel eens zien voetballen als je 40.000 man tegen je hebt.
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:41 schreef Red het volgende:
Ik wil jullie wel eens zien voetballen als je 40.000 man tegen je hebt.
Overdrijf nog ff..
Red
 Red - zondag 07 november 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Overdrijf nog ff..
Je snapt toch wat ik bedoel MMM.
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 17:43   quote  deeplink  
Van de 40.000 fluiten er maar een klein groepje. Slecht spelen word gewoon geaccepteerd door het publiek maar als je er dan zo bij loopt en totaal niet werkt is het je eigen schuld..
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2010 - 17:46   quote  deeplink  
Vandaag das Luigi net als vorig seizoen. zonde.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zondag 07 november 2010 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:37 schreef MelvinFR het volgende:

[..]

Nee, fout begon bij Castaignos die de bal verloor in de aanval, daarna bij de Vrij de de voorzet zo liet geven.
Zo'n bal moet voor de keeper zijn, en daar hoort een verdediger niet een bij te hoeven staan !
bij specsavers zijn er deze week diverse aanbiedingen, zou eens gaan als ik jou was.....
Red
 Red - zondag 07 november 2010 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:43 schreef MMM het volgende:
Van de 40.000 fluiten er maar een klein groepje. Slecht spelen word gewoon geaccepteerd door het publiek maar als je er dan zo bij loopt en totaal niet werkt is het je eigen schuld..
Mischien begreep ik het verkeerd maar ik hoorde ook vandaag weer een behoorlijk applause toen hij gewisseld werd. Kan niet goed zijn voor het vertrouwen van zo'n ventje.

Ik ben het er wel helemaal mee eens dat die vandaag een zware lambal was maar ik heb de vorige wedstrijden veel goede dingen van hem gezien en er zijn er maar weinig die de bal zo kunnen voorzetten of klaarleggen.
Het was vandaag niet zijn dag (om wat voor reden dan ook, mischien niet de juiste positie voor hem) maar dat wil niet zeggen dat er maar weer nieuwe klaagtopics moeten worden geopend over Bruins.

Plus komt erbij als je als team bijna week in week uit "genaait" word door de arbitrage je daar ook niet zeker van word. Ik zag Feyenoord 2x geen penalty krijgen en de goal die af werd gekeurd leek me onterecht afgekeurd want Luc stond op 1 lijn. (Maar dit heeft niks met Bruins zijn inzet te maken.)
fredje
 fredje - zondag 07 november 2010 - 17:53   quote  deeplink  
Bruins speelde idd als een krant maar om hem uit te fluiten tijdens de wissel?
Die jongen speelt naar zijn vermogen.Ik neem het been eerder kwalijk om hem op te stellen.
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:52 schreef Red het volgende:

[..]

Mischien begreep ik het verkeerd maar ik hoorde ook vandaag weer een behoorlijk applause toen hij gewisseld werd. Kan niet goed zijn voor het vertrouwen van zo'n ventje.

Ik ben het er wel helemaal mee eens dat die vandaag een zware lambal was maar ik heb de vorige wedstrijden veel goede dingen van hem gezien en er zijn er maar weinig die de bal zo kunnen voorzetten of klaarleggen.
Het was vandaag niet zijn dag (om wat voor reden dan ook, mischien niet de juiste positie voor hem) maar dat wil niet zeggen dat er maar weer nieuwe klaagtopics moeten worden geopend over Bruins.

Plus komt erbij als je als team bijna week in week uit "genaait" word door de arbitrage je daar ook niet zeker van word. Ik zag Feyenoord 2x geen penalty krijgen en de goal die af werd gekeurd leek me onterecht afgekeurd want Luc stond op 1 lijn. (Maar dit heeft niks met Bruins zijn inzet te maken.)
Klopt, klein applausje was er ook wel bij.. Maar blijkbaar dringt het maar niet tot die jongen door dat er ook strijd moet worden geleverd in dit soort fases..

Eens, sommige reacties gaan hier echt veelste ver..
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 07 november 2010 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:35 schreef Red het volgende:
Klaas je bent een Jankbek!
Het is zo makkelijk om spelers af te kraken he.

Bruins begon de laatste wedstrijden goed te voetballen, alleen vandaag was hij niks. Niet voor niks dat Mario hem van t veld haalde.

Hij werd meteen weer uitgefloten. Steun hem nou eens een keer (wat langer dan een week/maand), support die gast, scandeer zijn naam, weet ik het. Maar dat gezeik en gejank heeft geen nut!
Slecht spelen kan, maar men mag nog wel wat inzet verwachten, dat zelfde geldt ook voor Biseswar liep er ook als een primadonna bij vandaag.

Been aub laat ze beide niet meer in het eerste spelen, zijn het shirt niet waard

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins: pfffff









0.0070240