|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zat er op te wachten..d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 - 21:08 schreef lijdensweg het volgende:Ik voorspel dat ie het daar OOK NIET gaat redden. Ik heb eerder zelfs het idee dat ie niet gaat tekenen omdat ie bang is om af te gaan daar in Turkije Aldus de psycholoog/spiegelooch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: weg.
het is alleen nog geen mei |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wat duurt dat lang hè |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja misschien moet ik maar blijven .... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
word nog een lange koude winter inderdaad ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat doe je toch wel, je geniet er teveel van. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat kan ook niet anders met al die mafkezen hier ..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Speciaal voor jou geselecteerd uit de grootste idioten in het land. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
och,prima toch,,spreken ze zijn taal. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En hebben ze met zijn alle genoten van Erwin Mulder? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee beste vriend, mijn taal spreken ze niet! Als dat wel zo zou zijn dan willen ze het beste voor Feyenoord en dat is niet het geval .... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Hahaha beste lijdensweg ik hoop dat je geen hoogtevrees hebt... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 - 17:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee beste vriend, mijn taal spreken ze niet! Als dat wel zo zou zijn dan willen ze het beste voor Feyenoord en dat is niet het geval .... bedoelde dat Bruins half turks spreekt.....
persoonlijk vind ik jou n sterkhouder van het forum. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen bier meer voor van geil :p |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: oh,,,,,
een half litertje ,,,,,,,:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Alle bruins liefhebbers kunnen verhuizen naar Frankrijk ... The place to be is Nice .... Hahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Luigi Bruins (25) tekent vandaag een contract voor anderhalf jaar bij de Franse club Nice. Aan de Franse Rivièra wil de aanvallende middenvelder zijn loopbaan een nieuwe kickstart geven nadat hij het afgelopen jaar nauwelijks actief was.
Bruins verhuisde in 2011 na zijn vertrek bij Feyenoord naar Red Bull Salzburg. Dat werd geen succes voor de voormalige Jong Oranje-international, die in 2007 scoorde in de finale van het EK onder 21 met de ploeg van Foppe de Haan.
Bruins is opgelucht dat hij vanaf vandaag kan gaan trainen bij de Fransen. Temeer daar de overgang naar Nice afgelopen zomer al had moeten plaats hebben. De Franse coach Claude Puel drong toen al aan op de komst van Bruins, maar de eigenaar en het bestuur van de club wilden dat er eerst spelers werden verkocht. Nice is druk bezig met de bouw van een nieuw stadion en legt daarvoor het meeste geld opzij.
Bruins, die de afgelopen periode individuele trainingen nam bij de vader van Julian Jenner (techniekcoach), gaat bij de nummer vier van de ranglijst concurreren voor een plek achter spits Dario Cvitanich. De Rotterdammer beseft dat hij bij een succesvolle comeback een opmerkelijk duo kan gaan vormen. Hij speelt zelf het liefst op nummer tien. Een oud-Ajacied en een oud-Feyenoorder. Ja, dat is een leuke combinatie. Cvitanich doet het hier geweldig. Hij is achter Ibrahimovic de nummer twee op de topscorersranglijst. Ik ga er alles voor doen om het hier te maken.''
Bron: Telegraaf.nl
Very nice Nice! Bruins veel succes. Hoop dat je alle critici de mond snoert en eentje als het kan letterlijk, de snavel!!
Bruins///HELD! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die gaat lekker met z'n ballen in de zon. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Bruins? Pffff.
Wie wil mee leegzuigen voor een geeltje? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heette jij in een vroeger leven mogelijk Albert..?? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar weet jij alles van natuurlijk! Mis je je Albert?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
albert....waar zou die gebleven zijn? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bericht over een half jaar:
Luigi Bruins vertrekt bij Nice. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zo lang? Nee dat gaat veel eerder. Hij wil niet op de tribune gaan zitten!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kan ... naar Real Madrid voorspel ik! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: misschien hebben die nog n keeper nodig? :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan Immers naar Nice. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Heeft ie al gespeeld? Hij zat op de tribune geloof ik . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal niemand verbazen, op JanM na misschien..
Waardeloze speler. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als je INZET toont zal dat niet snel gebeuren. Maar zo'n WIJF als Bruins heeft daar niks van dus hoort ie niet bij Feyenoord thuis Al ben ik van mening dat je inzet en technisch vernuft moet hebben, vandaar dat ik het ook niet zitten in spelers als Mulder, Nelom, Goossens en in het verlden types als Bruins, Bahia en ga zo maar door ... |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
|
|
|
van geil