|
|
klaas vaak
|
|
|
ook nog eens verstoppertje spelen nou is het genoeg...dumpen die gast |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je punt is duidelijk Klaas.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
luister klaas het gaat om de manier waarop je iets zegt, iemand een blessure toewensen vindt ik joods, verder wordt bruins hier al ruim een jaar zo besproken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door craven -- |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Opdonderen zandnicht! met die scheittopics van je!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door Maximus -- |
|
|
|
|
Patrickjefeyenoord
|
|
|
waarom laat been deze jongen nog spelen, zijn hele lichaamstaal straalt LAMHEID uit.... bah !! wat een drama zeg... en dan hoor ik meneer net op de radio en begrijpt hij het niet dat hij eruit gehaald is????? |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
ik ben weer gefustreerd na dit puntenverlies en haal men gram op bruins....tercht |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Je bent gewoon een simpel ventje met oogkleppen op. LUL! |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
jij bent zeker zijn nicht, |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Moeilijk he om normaal te reageren? Bruins past niet in dit Feyenoord maar dat is niet een reden om hem tot de grond toe af te branden! Zijn er wel meer die niet goed spelen kortzichtige klaas! We moeten roeien met de riemen die we hebben dus is dat met Bruins dan is dat Met Bruins! Jij bent echt zeker weten de simpelste hier op t forum! Obiku is nog slimmer! |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Klaas je bent een Jankbek! Het is zo makkelijk om spelers af te kraken he.
Bruins begon de laatste wedstrijden goed te voetballen, alleen vandaag was hij niks. Niet voor niks dat Mario hem van t veld haalde. |
|
|
|
|
Patrickjefeyenoord
|
|
|
Ok ok... Klaas heeft wel een punt he ! Het is gewoon een echte lamlul die bruins..en als ik dan de grootste moet uitzoeken van vandaag is dat inderdaad bruins... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
IP checks zijn altijd zo veel verklarend..... |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Hij werd meteen weer uitgefloten. Steun hem nou eens een keer (wat langer dan een week/maand), support die gast, scandeer zijn naam, weet ik het. Maar dat gezeik en gejank heeft geen nut, word die niet beter van! (wil jou wel eens zien als je 40.000 man tegen je hebt)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door Red -- |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Bruins is nou eenmaal geen voetballer die de mouwen opstroopt. hij probeert dat wel maar mensen warderen bruins zijn kwaliteiten niet. hij is technisch de meest begaafde speler van onze selectie, alleen de rest zit ver onder zijn niveau waardoor bruins vaak niet begrepen wordt.
en klaas vaak vond cabral meteen beter. lachwekkend gewoon want cabral passeerde de lucht nog niet eens. die jongen wordt gigantisch gehyped en heeft 5 leuke minuten gespeeld tegen utrecht, meer niet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dit topic slaat als een lul op een drumstel , wat een zwaar kut geluid geeft!! |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: wat heb je een kleintje dan |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Gaat niet om de grote,maar om de kilo's die erachter drukken. |
|
|
|
|
paco
|
|
|
laat bruins op de juiste plaats spelen..... centraal op het middenveld dus |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
hebben we al 3 jaar geprobeerd........... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nee hoor Bruins stond 2,5 jaar ergens op links. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alleen onder Bert stond hij op links toch? |
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
quote: Vorig jaar toch ook? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja bij Verbeek en idd zelfs bij Mario vorig jaar. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
valt me op dat hij al jaren krediet krijgt. Ik denk dat hij zelf niet naar excelsior wil en clubs willen hem niet em aangezien feyenoord veel blesurres heeft ....... en er niks beters voor handen is wordt hij opgesteld met de hoop .....dat het er weleens uitkomt. Er zijn meer talenten die nooit doorbreken en daar plaats ik bruins ook bij. |
|
|
|
|
paco
|
|
|
centraal laten staan en niet steeds gaan schuiven met bruins, vertrouwen geven dat is trouwens wat het hele elftal nodig heeft,plus dat kleine beetje geluk wat ontbreekt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gini eens laten staan op '10', werkt het niet kan je hem altijd weer rechtsbuiten zetten. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
als gini op 10 staat dan kun en moet je bruins niet gebruiken |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt. Misschien op rechts, maar dan wel op rechts half als in een echte 4-3-3 |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: ja idd niet net als vandaag |
|
|
|
|
Lunalaris
|
|
|
Laten we aub stoppen met die gozer we spelen elke week met 10 man en ook een schande dat zo'n speler het shirt draagt met nr 10 en dan ook nog een paar x met een aanvoerdersband om gelopen moet niet gekker worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: we speelden vandaag 4-4-2 of eigenlijk meer 4-5-1. 2 controlerende middenvelders, Gini aanvallend mv, Biseswar rechts en Bruins op links. ze wisselden wel, maar Bruins speelde vanaf links.
En geen 4-3-3. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 18:54 schreef Lunalaris het volgende:Laten we aub stoppen met die gozer we spelen elke week met 10 man en ook een schande dat zo'n speler het shirt draagt met nr 10 en dan ook nog een paar x met een aanvoerdersband om gelopen moet niet gekker worden tja dat kan ik alleen maar beamen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik zie het anders, nu Vlaar weer beschikbaar is; Indi voor Bahia en graag dan ook nog Cabral ipv Biseswar in de basis. Luigi krijgt van mij nog speeltijd. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 19:29 schreef sevillana het volgende:ik zie het anders, nu Vlaar weer beschikbaar is; Indi voor Bahia en graag dan ook nog Cabral ipv Biseswar in de basis. Luigi krijgt van mij nog speeltijd. Volgens mij als je met Mokotjo ipv Bruins speelt haal je meer snelheid en voetbal in de ploeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sowieso hoop ik dat Mokotjo weer fit is volgende week |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 20:00 schreef Vnny het volgende:[..] Volgens mij als je met Mokotjo ipv Bruins speelt haal je meer snelheid en voetbal in de ploeg. tsja, da's een punt voor jou, ging ik even aan voorbij. . . wel eens dus. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: ben benieuwd wat jouw elftal wordt volgende wedstrijd |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: je weet het niet heh....... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Staande ovatie van sommige in het publiek op luigi zijn wissel is misselijk maar wat speelde hij weer verwijft zeg pffffffffff |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 20:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Staande ovatie van sommige in het publiek op luigi zijn wissel is misselijk maar wat speelde hij weer verwijft zeg pffffffffff had het je vooraf gezegd,,,,, |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: toch ben je een ontzettende lul |
|
|
|