|
|
sevillana
|
|
|
quote: ja kan nu wel lachen Leon, . . maar laat je geen zand in de ogen strooien he? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee maar ik krijg wel een beetje slaap maar dat komt omdat me schedel begint te ontdooien pffff |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 20:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] nee maar ik krijg wel een beetje slaap maar dat komt omdat me schedel begint te ontdooien pffff zo maar, een adviesje;
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: is ook een aanrader voor bruins ........ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha maar ik had gisteren een indonesisch feestje en iets teveel genuttigd.. Dat bonkt nog een beetje na,maar zeker geen slecht adviesje Sevi ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vind ik dus weer wat minder, deze . . . |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
nou jongens hij heeft wel weer belabbert gespeelt |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote: vind het wel passend want hij zal niet zo blij zijn |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Verdomme Mario, hoe vaak moet klaas vaak nou nog zeggen dat hij bruins niet wil zien!!! Luister nou eens naar hem, hij heeft toch al zoveel successen gehad in de voetbalwereld dat je wel naar hem moet luisteren.
Bruins/Held |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
klaasje op laat je rijden, hihihi |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vette titel, zeg. Stoere dreigende taal. Verder is het dus slappe lucht. Wat een sof. Lijkt Bruins vandaag wel. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: hoezo ligt je vrouw al op bed ? |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
ja mis haar wel maar ze zal wel filmpje kijken |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: wie els of je vrouw ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: DAT KLAAS SLAPPE LUCHT VERKOOPT! Snap je het nu? |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
hoe ziet dat eruit slappe lucht ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Moet je ff een spiegel pakken en voor je houden. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
je zit een beetje te raaskallen we hebben allemaal een dip, hoor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een dip heb je als Feyenoord verliest én slecht voetbalt. Was vandaag niet het geval. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
ja mar had wel op 2 puntjes gehoopt |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, wij allemaal, maar we komen uit een diep dal. Vandaag was het team alweer een stap beter. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
op een paar aanpassinkjes groeit er wel wat |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welke aanpassingen dan? de Cler, Bruins? Biseswar? |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
yep/ en misschien lumb eens proberen voor de cler/ mokotjo and cabral |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 17:37 schreef Red het volgende:Hij werd meteen weer uitgefloten. Steun hem nou eens een keer (wat langer dan een week/maand), support die gast, scandeer zijn naam, weet ik het. Maar dat gezeik en gejank heeft geen nut, word die niet beter van! (wil jou wel eens zien als je 40.000 man tegen je hebt) Tja, je bent 'de beste supporters van het land' natuurlijk niet voor niets.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Patrickjefeyenoord
|
|
|
klopt, het is genoeg geweest met deze anti voetballer. Over en sluiten... dat sjokken van het veld af bij een 0-1 achterstand... SCHANDALIG !!!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 23:02 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:klopt, het is genoeg geweest met deze anti voetballer. Over en sluiten... dat sjokken van het veld af bij een 0-1 achterstand... SCHANDALIG !!!!! Jij kan echt niet wachten tot Feyenoord failliet is, he? Heb je nog meer van die briljante adviezen? |
|
|
|
|
Patrickjefeyenoord
|
|
|
@ Els , je moet we wel hebben he.... ok ok, Bruins was de beste man van het veld en speelde weergaloos. Laat je me nu met rust ?? |
|
|
|
|
Patrickjefeyenoord
|
|
|
@ Els, wachten tot Feyenoord failliet is.. ? goedkoop zeg , heel goedkoop. Ik kom al 35 jaar in de kuip lieve schat dus zeg dat soort dingen niet. Ik heb inderdaad een mening ja, maar je hoeft het niet altijd met me eens te zijn maar ga me niet af lopen zeiken, doe ik bij jou toch ook (nog) niet. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Wordt hier uitgekotst, gaat naar Twente en speelt aldaar de sterren van de hemel in de champion's league, net als velen van zijn voorgangers. Mark my words... |
|
|
|
|
Patrickjefeyenoord
|
|
|
In potentie beste voetballer van Feyenoord !!! Geef die jongen vertrouwen maak hem belangrijk en hij betaalt het terug. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 23:07 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:@ Els , je moet we wel hebben he.... ok ok, Bruins was de beste man van het veld en speelde weergaloos. Laat je me nu met rust ?? Nee natuurlijk niet, want ook nu heb je het weer niet bij het rechte eind. Het zou prettig zijn, als wij ons eens zouden realiseren, dat het makkelijk is om een mening te hebben, en die te ventileren, als die mening geen consequenties heeft. Ik vind bv Gudde een matige voorzitter, met te weinig charisma om een club als Feyenoord te leiden. Dat kan ik alleen maar posten, omdat mijn mening toch niet tot het ontslag van Gudde leidt. Zo is het ook bij jou, je mag Bruins best een matige voetballer vinden, maar jullie slaan altijd zo door, schande dat hij het shirt draagt, uitfluiten, blessures toewensen.... De nuance, en zeker het relativeren van de eigen mening, is zo ontzettend ver te zoeken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 23:08 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:@ Els, wachten tot Feyenoord failliet is.. ? goedkoop zeg , heel goedkoop. Ik kom al 35 jaar in de kuip lieve schat dus zeg dat soort dingen niet. Ik heb inderdaad een mening ja, maar je hoeft het niet altijd met me eens te zijn maar ga me niet af lopen zeiken, doe ik bij jou toch ook (nog) niet. Ik zeg het bij deze weer. Jij, met je ongenuanceerde reacties, lijkt regelrecht aan te sturen op een faillisement van Feyenoord. Het kapitaal zou bij Feuyenoord op het veld moetn staan, Feyenoord heeft nog steeds het stadion niet in eigendom, en heeft tegenover schulden angstwekkend weinig bezittingen staan. Jij wilt allerlei voetballers slachtofferen, omdat je ergens de pest over hebt, en aan grootheidswaanzin leidt. Dat is kapitaalvernietiging. Het uitfluiten van welke speler dan ook, maakt die speler echt niets meer waard. Misschien eens een keer over nadenken, als je een helder moment hebt. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
heh Els heb je genoten van bruins |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, ik vond hem wel een paar keer goed doorgaan, heeft ook nog een tegendoelpunt voorkomen, maar heeft uiteindelijk te weinig gebracht. Baalde nog meer van dat slaapmomentje van Bahia. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
en slap schot ook van bahia toch....... |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Baalde meer van Tyton.... Vroegah hadden wij potent op Poolse keeperts...Ik vind dat wel een gezellige... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 23:08 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:@ Els, wachten tot Feyenoord failliet is.. ? goedkoop zeg , heel goedkoop. Ik kom al 35 jaar in de kuip lieve schat dus zeg dat soort dingen niet. Ik heb inderdaad een mening ja, maar je hoeft het niet altijd met me eens te zijn maar ga me niet af lopen zeiken, doe ik bij jou toch ook (nog) niet. Als jij al 35 jaar in de Kuip komt (wat ik betwijfel) ga ik er vanuit dat je 40+ bent? Dan zou je toch verwachten dat je wat volwassener post? Feyenoord is groot geworden door de supporters oa! Supporters die ten allen tijde achter hun cluppie staan! Dat Bruins jouw mikpunt van spot is moet je zelf weten maar val ons er hier niet mee lastig! Dat gejank van jou komt me de strot uit! Ik zou zeggen: TYFT lekker een eind op man! Jij bent GÉÉN Feyenoorder! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, maar hij is geen spits, dus daar wil ik hem niet op afrekenen. Baalde meer van de afgekeurde goal van Luc, denk nog steeds dat het geen buitenspel was. En Luc had beter van dat stiftje van Wijnaldum af kunnen blijven. |
|
|
|