|
|
klaas vaak
|
|
|
ja geluk is nog niet aan onze zijden en de scheidsrechter fluiten ook tegen........ |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, maar ben bang dat je geluk ook moet afdwingen, en dat zit er voorlopig ook niet in. Ook komende wedstrijden worden zwaar, Heerenveen, Groningen en ADO, pfff. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
scoren is moeilijk en zonder scoren win je niet........ |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
ga maar eens men slapie doen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik zeg al weken dat ze jou uit je lijden moeten verlossen, mongolenkind dat je dr bent. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
nachtbraker......gah naar je nest joh. moet je morgen nie werke |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: kan ik me voorstellen, met jou... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
off topic.. wat speelde karim goed! |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
Ook ik ben er klaar mee. ik erger me eigen al jaren dood aan die lamzak. Geen voetbal vernuft. Wijnaldum op 10..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 11:07 schreef Hardmart het volgende:Ook ik ben er klaar mee. ik erger me eigen al jaren dood aan die lamzak. Geen voetbal vernuft. Wijnaldum op 10..... Als je Gini op 10 zet heb je automatisch geen plaats voor Luigi idd. |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
quote: Wijnaldum stond gister op 10. En Bruins speelde... rara |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: en je zag hoe dat ging.... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: precies, behalve op de 10 maar verder heb je niks aan Bruins, Gini is veel gevaarlijker geweest in 1 wedstrijd dan hij de afgelopen 10 wedstrijden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 11:24 schreef Vnny het volgende:[..] precies, behalve op de 10 maar verder heb je niks aan Bruins, Gini is veel gevaarlijker geweest in 1 wedstrijd dan hij de afgelopen 10 wedstrijden yup, alleen nog ff werken aan t rendement. |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
Bruins speelt behoorlijk laatste weken. Gister wat minder. Kan gebeuren, beetje jammer dat hij dan weer met fluitconcert naar kant moet gaan. Been zei het aardig op Rijnmond: "Speelde niet naar mijn tevredenheid op positie links mid. Maar heeft goed gespeeld laatste weken. Kan gebeuren".
Laten we alsjeblieft onze spelers steunen. Hebben Bruins hard nodig. Vertel me anders maar wie er anders wekelijks moet spelen i.p.v. Bruins. En niet met namen als Cabral komen. Die is daar nog helemaal niet aan toe. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ja hij is nog niet erg scherp voor de goal, maar komt wel. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: daarom hebben we een killer nodig! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 11:30 schreef Marsco het volgende:Bruins speelt behoorlijk laatste weken. Gister wat minder. Kan gebeuren, beetje jammer dat hij dan weer met fluitconcert naar kant moet gaan. Been zei het aardig op Rijnmond: "Speelde niet naar mijn tevredenheid op positie links mid. Maar heeft goed gespeeld laatste weken. Kan gebeuren". Laten we alsjeblieft onze spelers steunen. Hebben Bruins hard nodig. Vertel me anders maar wie er anders wekelijks moet spelen i.p.v. Bruins. En niet met namen als Cabral komen. Die is daar nog helemaal niet aan toe. Op links? Cisse als ie heel is. Mokotjo zou t daar beter doen. Ik denk dat zelfs Auassar t op links beter doet dan Luigi, of Schaken misschien op links.
Luigi is een 10. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 november 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Eigen spelers uitfluiten is walgelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Maar de cler is dan ook schuldig aan minstens de helft van onze tegendoelpunten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En 25% v. Dijk. de rest is mazzel. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: hij zal zich wel rot voelen de arme jongen.... |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: wordt ie weer gewaardeerd en niet uitgefloten :-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: niet waar vraag maar aan kkl :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Idd is zwaar Joods!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: echt niet die gasten moeten werken voor hun geld! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee dan wacht je ze maar op bij de poort, maar fluiten is neuzengedrag. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gast groei eens een ruggegraat :-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: het is gvd ook nooit goed hier! kansloze rukkers! ik ga eerst fluiten en daarna wacht ik ze op!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat wel natuurlijk ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Patrickjefeyenoord
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
wat een lozer die bruins - lamzak |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
je moet trots zijn op een feyenoordspeler zal met bruins nooit lukken--schaam me |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper