BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kop van het AD ''Castaignos redt punt voor Feyenoord''

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - zondag 07 november 2010 - 17:31   quote  deeplink  
NIET mee eens.
Ik heb deze jongen wederom een hele wedstrijd zien spelen en het was en is helemaal niks !
Ok, hij is pas 17 of 18, komt in een slecht draaiend 11tal terecht maar van een ''talent'' mag je nog toch meer verwachten. Zeker nu hij al meerdere wedstrijden de kans krijgt..Heeft alles fout gedaan vandaag behalve die goal. Verder alleen maar balverlies geleden, in de weg gelopen etc etc... het is gewoon helemaal niets deze knul. Ok hij werkt hard maar mag dat verdomme voor de mooiste club van Nederland ! Naast het harde werken kan ik hem op voetbaltechnisch gebied helemaal op niets goeds betrappen...Ik werk ook hard, maar ik hoor ook niet in de spits bij Feyenoord.... :-(
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 17:32   quote  deeplink  
Luc heeft niet veel goed gedaan vandaag inderdaad, maargoed we hebben niks anders.. Dus wat wil je?
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2010 - 17:33   quote  deeplink  
hoe kijkt dat nu voetbal, op de blinden tribune?
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:33 schreef Stylzz het volgende:
hoe kijkt dat nu voetbal, op de blinden tribune?
He?
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 november 2010 - 17:38   quote  deeplink  
Laat maarPatrick en Klaas hebben alleibei 1 chromosoom te veel en ik ga ze bij deze verplaatsen naar de Obikuhoek.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 november 2010 - 17:38   quote  deeplink  
@ Patrickjefeyenoord

Niet mee eens. Ik vind dat Luc, rekening houdend met zijn leeftijd en het feit dat Feyenoord nog niet echt goed draait, telkens een behoorlijke prestatie neer zet. Tis nog niet geweldig, maar het is zeker ook niet slecht. Luc moet je de tijd geven, elke week gaat het weer een beetje beter, hij begint nu ook zijn doelpunten te maken, vorige week tegen AZ en nu weer tegen Roda JC + nog eens die buitenspelgoal van vandaag, waarvan ik nog steeds niet zeker weet of dat nou buitenspel was of niet.

Houdt vertrouwen in Luc, tis een van de meest talenvolle spelers die we hebben, we moeten hem de tijd gunnen. Kijk ook maar is naar de ontwikkeling van Van Wolfswinkel. Die scoorde in zijn eerste seizoenen ook amper, maar schiet ze er dit seizoen wel in en heeft zelfs al het Nederlands elftal gehaald. Ik vind Luc al verder in zijn ontwikkeling dan Van Wolfwinkel toen hij zo oud was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door T-FeYeN00rD --
markw3
 markw3 - zondag 07 november 2010 - 17:38   quote  deeplink  
Juist omdat hij er elke week moet staan, kun je dat niet van hem verwachten... Zie juist wel goede dingen bij hem, die je bij elke grote spits ook ziet.
Alleen heeft hij de pech in een niet goed draaiend elftal te staan. Zet henry in dit elftal en hij schiet er echt geen 25 in...

Dat hij vandaag van die bal af moest blijven, zijn we het wel over eens. Maar dit had Wijnaldum of Smolov ook kunnen gebeuren en ik geloof dat ik dit Makaay vorig jaar ook een keer heb zien doen... En dat is dus geen reden om deze jongen zo af te kraken...
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - zondag 07 november 2010 - 17:41   quote  deeplink  
Dankje T Feyenoord, een veel normalere en opbouwende reactie als die van Styllzz, je hebt misschien gelijk... maar ik ben niet overtuigd. Ik vind dat een ''talent'' af en toe iets goeds moet laten zien en dat zie ik bij luc naast zijn werklust helaas niet....
Maximus
 Maximus - zondag 07 november 2010 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:41 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
Dankje T Feyenoord, een veel normalere en opbouwende reactie als die van Styllzz, je hebt misschien gelijk... maar ik ben niet overtuigd. Ik vind dat een ''talent'' af en toe iets goeds moet laten zien en dat zie ik bij luc naast zijn werklust helaas niet....
Je hebt er HELEMAAL geen verstand van! Bij de Joden hebben ze ook zulke fans als jij dus zou maar snel overstappen!
Red
 Red - zondag 07 november 2010 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:31 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
NIET mee eens.
Ik heb deze jongen wederom een hele wedstrijd zien spelen en het was en is helemaal niks !
Ok, hij is pas 17 of 18, komt in een slecht draaiend 11tal terecht maar van een ''talent'' mag je nog toch meer verwachten. Zeker nu hij al meerdere wedstrijden de kans krijgt..Heeft alles fout gedaan vandaag behalve die goal. Verder alleen maar balverlies geleden, in de weg gelopen etc etc... het is gewoon helemaal niets deze knul. Ok hij werkt hard maar mag dat verdomme voor de mooiste club van Nederland ! Naast het harde werken kan ik hem op voetbaltechnisch gebied helemaal op niets goeds betrappen...Ik werk ook hard, maar ik hoor ook niet in de spits bij Feyenoord.... :-(
KLAAAAAAAG!! GAAAAAP!
Zo makkelijk om zo'n ventje af te zeiken he!
Hij doet zijn best en het zit hem niet echt mee, GEDULD!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door Red --
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - zondag 07 november 2010 - 17:45   quote  deeplink  
ik doe ook mijn best maar hoor niet in Feyenoord 1 thuis...simpel...
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:45 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
ik doe ook mijn best maar hoor niet in Feyenoord 1 thuis...simpel...
Feyenoord is niet meer de club van vroeger he..
henkie1969
 henkie1969 - zondag 07 november 2010 - 18:47   quote  deeplink  
De kop klopt....hij heeft toch gescoord en daardoor punt voor Feyenoord verdiend
R()b
 R()b - zondag 07 november 2010 - 18:54   quote  deeplink  
Ach zeikwijven.
Luc mag fouten maken!
Maakt zijn fout ruim goed door zijn goal.
1 punt blijft in Rotterdam , en we stijgen weer een plaats.
Voor de rest bek dicht op naar de volgende!
Vnny
 Vnny - zondag 07 november 2010 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:45 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
ik doe ook mijn best maar hoor niet in Feyenoord 1 thuis...simpel...
jij hoort niet eens op het forum

Hij maakt m wel de 1-1 anders stonden we weer met lege handen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door Vnny --
BRAYY
 BRAYY - zondag 07 november 2010 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:31 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
NIET mee eens.
Ik heb deze jongen wederom een hele wedstrijd zien spelen en het was en is helemaal niks !
Ok, hij is pas 17 of 18, komt in een slecht draaiend 11tal terecht maar van een ''talent'' mag je nog toch meer verwachten. Zeker nu hij al meerdere wedstrijden de kans krijgt..Heeft alles fout gedaan vandaag behalve die goal. Verder alleen maar balverlies geleden, in de weg gelopen etc etc... het is gewoon helemaal niets deze knul. Ok hij werkt hard maar mag dat verdomme voor de mooiste club van Nederland ! Naast het harde werken kan ik hem op voetbaltechnisch gebied helemaal op niets goeds betrappen...Ik werk ook hard, maar ik hoor ook niet in de spits bij Feyenoord.... :-(
dit is nou precies de reden dat sommige talenten verzuipen en nooit meer boven komen.
je mag juist HELEMAAL NIKS verwachten van een talent. Verwachten mag je van jongens als de cler, van dijk, vlaar en bahia.
Je hebt er totaal geen kijk op als ik eerlijk ben.
kasje
 kasje - zondag 07 november 2010 - 19:12   quote  deeplink  
als Bahia zich niet zo kinderlijk eenvoudig had af laten troeven bij die tegengoal, dan was Luc de man en feyenoord 3punten rijker.De ervaring laat toch ook steken vallen?
Tjabba
 Tjabba - zondag 07 november 2010 - 19:22   quote  deeplink  
Luc heeft gescoord , daar is tie spits voor.
Dus goede wedstrijd.
sevillana
 sevillana - zondag 07 november 2010 - 19:41   quote  deeplink  
't verhaal is eigenlijk heel simpel. ik hoorde vanmiddag Joop van Daele (ja die van dat brilletje destijds) z'n verhaal doen op Rijnmond. Deze jongen komt uit de A-jeugd waar hij een respectabel aantal goals heeft gescoord. Normaal gesproken zou zo'n jongen doorstromen naar het beloftes team om wat te wennen aan het toch wat hogere niveau. De meeste jonge spelers van het huidige 1e elftal van Feyenoord, waaronder dus ook Luc, hebben simpelweg de tijd niet gekregen om die periode in de beloftes door te bregen maar werden direct in het diepe, lees 1e elftal, gegooid.
Het schijnt dus vrij logisch te zijn dat de verwachtingen van de supporters wat deze jonge spelers betreft iets te hoog gespannen zijn . . . . . . . . . .
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 07 november 2010 - 19:42   quote  deeplink  
tja....
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 07 november 2010 - 19:44   quote  deeplink  
zag bij studio sport wat een schot recht op de keeper van bahia, scoren is drama bij ons
sevillana
 sevillana - zondag 07 november 2010 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 19:44 schreef klaas vaak het volgende:
zag bij studio sport wat een schot recht op de keeper van bahia, scoren is drama bij ons
ben een beetje klaar met andre, helaas, de wil is er wel, maar . . . . . . . . . . . . . van mij mag Indi z'n plaats innemen
s_403_
 s_403_ - zondag 07 november 2010 - 19:50   quote  deeplink  
"...weer in de armen."

http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/530324/2010/11/07/Morrend-legioen-sluit-Castaignos-weer-in-de-armen-na-goal.dhtml

Ook suggestief, maar dat zijn we van het AD wel gewend.
MMM
 MMM - zondag 07 november 2010 - 19:59   quote  deeplink  
Wat een idioten bij 't ad zeg..
Vnny
 Vnny - zondag 07 november 2010 - 20:01   quote  deeplink  
inderdaad beetje jammer weer van het ad!
sterski010
 sterski010 - zondag 07 november 2010 - 22:38   quote  deeplink  
Luc mag nog fouten maken. Als hij 21 is en 3 jaar ervaring in de sloffen heeft kan je er pas wat van zeggen.Krijgt ie eens een bal in de 16, dan plaatst hij hem ook tussen de palen.Met een betere aanvoer zal hij meer gaan scoren en ik denk dat met Gini op de 10 een stap in de juiste richting is gezet. Ook kan je denk ik beter met Cabral op links beginnen en hem wisselen voor Bruins als t niets is ipv andersom.Voetballend was het grote delen van de wedstrijd goed van onze kant, dat mag ook wel eens gezegd worden. Dat net moet alleen wat vaker bollen...
Els
 Els - zondag 07 november 2010 - 22:44   quote  deeplink  
En weer één die er niet inhoort! Hebben we volgende week wel 11 spelers? Of gaan de spreekwoordelijke stuurlui van dit forum het veld op en Feyenoord redden?
michaelvld
 michaelvld - zondag 07 november 2010 - 22:48   quote  deeplink  
wijnaldum heeft ook wel eens kut gespeelt en kuyT ook toen hij net kwam, hij gaat echt wel beter spelen hoor maar je moet ook niet vergeten dat er een hele grote druk op die jongen staat, en als je net kom kijken is het moeilijk om daar mee om te gaan
michaelvld
 michaelvld - zondag 07 november 2010 - 22:49   quote  deeplink  
precies els als we iets meer geluk hadden hadden we dik gewonnen vandaag
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - zondag 07 november 2010 - 22:52   quote  deeplink  
Mooi om te zien dat hier het rood witte bloed overheerst !! Dat hoort namelijk zo !! Maar mogen we dan niet kritisch zijn over eigen spelers...
Els, ga lekker naast Mario zitten en blijf die hopen stront van een bruins en bahia opstellen...
Els
 Els - zondag 07 november 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 22:52 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
Mooi om te zien dat hier het rood witte bloed overheerst !! Dat hoort namelijk zo !! Maar mogen we dan niet kritisch zijn over eigen spelers...
Els, ga lekker naast Mario zitten en blijf die hopen stront van een bruins en bahia opstellen...
Ik heb geen diploma als trainer, maar jij blijkbaar wel, je hebt er zoveel verstand van. En waarom komt Bahia nou opeens weer vandaan? Castaignostopic, Bruins heb ik al een aantal keer aangegeven dat je er meer geduld mee moet hebben, maar kan me niet herinneren het voor Bahia opgenomen te hebben? Dat verzin je er voor het gemak maar bij?
michaelvld
 michaelvld - zondag 07 november 2010 - 22:55   quote  deeplink  
wil je dan liever je kapitaal nog verder vernietigen en bepaalde spelers niet meer opstellen, weet je hoe snel de waarde van een speler zakt als die niet speelt, kijk als bruins een goede pot speelt dan zijn er in het buitenland genoeg clups die daar brood inzien
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - zondag 07 november 2010 - 22:57   quote  deeplink  
haha... we moeten met Bruins meer geduld hebben... ??? dat hebben we al 3 jaar en er gebeurt maar niets... Zelfde geldt voor Bahia... de drol van Rio... Ik heb geen trainersdiploma, geef alleen mijn mening. Jij het kennelijk wel een dilpoma voor understatements.
Els
 Els - zondag 07 november 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 22:57 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
haha... we moeten met Bruins meer geduld hebben... ??? dat hebben we al 3 jaar en er gebeurt maar niets... Zelfde geldt voor Bahia... de drol van Rio... Ik heb geen trainersdiploma, geef alleen mijn mening. Jij het kennelijk wel een dilpoma voor understatements.
Zo jammer dat die mening dom en kortzichtig is, en dat is inderdaad het understatement van het jaar.
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - zondag 07 november 2010 - 23:06   quote  deeplink  
Nee jij bent lekker kundig lieve schat, ik vind het heerlijk dat je net als mij een rood wit hart heb hoor maar wees alsjeblieft niet zo super positief joh, er is namelijk helemaal niets om positiefs over te zijn buiten het Pim Blokland verhaal. Oh ja, het is ook positief dat Willem II heb verloren ja...
Wtje
 Wtje - zondag 07 november 2010 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 22:38 schreef sterski010 het volgende:
Luc mag nog fouten maken. Als hij 21 is en 3 jaar ervaring in de sloffen heeft kan je er pas wat van zeggen.Krijgt ie eens een bal in de 16, dan plaatst hij hem ook tussen de palen.Met een betere aanvoer zal hij meer gaan scoren en ik denk dat met Gini op de 10 een stap in de juiste richting is gezet. Ook kan je denk ik beter met Cabral op links beginnen en hem wisselen voor Bruins als t niets is ipv andersom.Voetballend was het grote delen van de wedstrijd goed van onze kant, dat mag ook wel eens gezegd worden. Dat net moet alleen wat vaker bollen...
Op zo'n niveau mag ook hij geen fouten maken. In de jeugd heeft hij bewezen een goede voetballer te zijn, maar het zal wel weer iets zijn van kuip vrees of zo.
sterski010
 sterski010 - zondag 07 november 2010 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 23:23 schreef Wtje het volgende:

[..]

Op zo'n niveau mag ook hij geen fouten maken. In de jeugd heeft hij bewezen een goede voetballer te zijn, maar het zal wel weer iets zijn van kuip vrees of zo.
Die jongen staat 10 wedstrijden in t eerste, direct van de a-jeugd.Daar lopen geen Kah's en Wielaerts... Mag die een beetje groeien of verwacht je dat zo'n gast er gelijk staat met 18 jaar en 1 maand? Naar omstandigheden presteert hij gewoon goed. Luc komt er wel...
Wtje
 Wtje - zondag 07 november 2010 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 23:29 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Die jongen staat 10 wedstrijden in t eerste, direct van de a-jeugd.Daar lopen geen Kah's en Wielaerts... Mag die een beetje groeien of verwacht je dat zo'n gast er gelijk staat met 18 jaar en 1 maand? Naar omstandigheden presteert hij gewoon goed. Luc komt er wel...
Als je tegen clubs als Roda voetbalt, mag je wel iets meer verwachten ja. Goede verdedigers zijn dat hoor Wielaert en Kah.
willian
 willian - zondag 07 november 2010 - 23:33   quote  deeplink  
ik denk dat veel mensen vergeten dat deze jongen eigenljk als wissel bedoeld is, maar door blessuures van tomasson en cisse moet hij dus spelen. een 18 jarig jochie (net 18 jaar geworden) amper ervaring. maakte een fout door die kopbal van gini door te koppen maar maakte het ook wel goed door te scoren.
Wtje
 Wtje - zondag 07 november 2010 - 23:33   quote  deeplink  
Daar heb je gelijk in.
Els
 Els - zondag 07 november 2010 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 23:06 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
Nee jij bent lekker kundig lieve schat, ik vind het heerlijk dat je net als mij een rood wit hart heb hoor maar wees alsjeblieft niet zo super positief joh, er is namelijk helemaal niets om positiefs over te zijn buiten het Pim Blokland verhaal. Oh ja, het is ook positief dat Willem II heb verloren ja...
Nou, zo positief ben ik eigenlijk niet over het Blokland verhaal. Ben benieuwd of het meer is dan het omzetten van een rentedragende lening naar aandelenvermogen. Ik hoop het, maar de tijd zal het leren....
Ik ben niet kundig, maar gewoon een supporter. Ik zal alleen bijna altijd de speler in het Feyenoordshirt steunen. Ik hou er absoluut niet van om je met meerdere mensen tegen één iemand te keren. Ik vind dat laf. Ik heb in mijn opvoeding meegekregen, dat je niet mee moet lopen met de massa, niet moet meehuilen met de wolven in het bos. Ik koester dat. In het dagelijks leven, in de Kuip, en op dit forum.
sterski010
 sterski010 - zondag 07 november 2010 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 23:32 schreef Wtje het volgende:

[..]

Als je tegen clubs als Roda voetbalt, mag je wel iets meer verwachten ja. Goede verdedigers zijn dat hoor Wielaert en Kah.
Voor een net 18 jarige a junior wel ja....En dan moet ie ook nog eens tegen Douglas en Verthongen etc. Die jonge voetbalde nog voor 75 mensen vorig jaar tegen 16 jarige, wat kom je hem dan precies kwalijk nemen. Stuur een mailtje naar t maasgebouw, maar val deze jonge gup er niet mee lastig.
Wtje
 Wtje - zondag 07 november 2010 - 23:49   quote  deeplink  
We hadden het toch over verdedigers als Wielaert en Kah en ik val die jongen helemaal niet lastig. Mag toch wel zeggen wat ik vandaag heb gezien en dat was niet veel, ondanks die goal dan (-;
michaelvld
 michaelvld - zondag 07 november 2010 - 23:51   quote  deeplink  
indd toen ik net 18 was had ik me geen raad geweten als ik in de kuip had moeten spelen, ik bedoel zoon grote kerel als kah achterin is wel wat anders dan een leeftijdgenootje
Wtje
 Wtje - zondag 07 november 2010 - 23:52   quote  deeplink  
Maar je mag het ze wel moeilijk maken.
michaelvld
 michaelvld - zondag 07 november 2010 - 23:53   quote  deeplink  
ja tuurlijk maar deze jongen gaat het echt wel maken hoor, ik had van een speler als bruins gewoon meer verwacht, dat was ook een toptalent en die presteerd ook ondermaats
Wtje
 Wtje - zondag 07 november 2010 - 23:56   quote  deeplink  
Heb alle geloof in Luc. We zullen zien wat de toekomst zal brengen.
Els
 Els - maandag 08 november 2010 - 00:00   quote  deeplink  
Probleem is, dat we geen dragende spelers hebben, waar anderen zich aan kunnen optrekken. En we hebben ook geen geld om dragende spelers, op cruciale posities, aan te trekken. Dan kunnen we nu inderdaad, alle niet-dragende spelers wel gaan verwijten, dat ze niet-dragend zijn, maar daardoor veranderen ze echt niet in dragende spelers, sterker nog, ze gaan er ws slechter van spelen. Het enige wat we kunnen doen, is steunen, en hopen dat Mario er toch wat van maakt. Anders gewoon de tijd uitzitten tot de schuld is weggewerkt, en je echt weer kan gaan bouwen.
Els
 Els - maandag 08 november 2010 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 23:53 schreef michaelvld het volgende:
ja tuurlijk maar deze jongen gaat het echt wel maken hoor, ik had van een speler als bruins gewoon meer verwacht, dat was ook een toptalent en die presteerd ook ondermaats
Daar moet Feyenoord misschien maar eens heel goed over na gaan denken. Vele spelers zijn met torenhoge verwachtingen naar de Kuip gekomen, en die verwachtingen waren wederzijds. Het is bij een substantieel aantal uitgelopen op een deceptie. Ze bezwijken onder de druk, gaan ten onder aan de verwachtingen, of... geen idee, maar het is wel opvallend, en het waard om voor eens en voor altijd aan te pakken en op te lossen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 november 2010 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 22:52 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
Mooi om te zien dat hier het rood witte bloed overheerst !! Dat hoort namelijk zo !! Maar mogen we dan niet kritisch zijn over eigen spelers...
Els, ga lekker naast Mario zitten en blijf die hopen stront van een bruins en bahia opstellen...
Lul!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kop van het AD ''Castaignos redt punt voor Feyenoord''









0.0091698