BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Alexander Gerndt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de flh
 de flh - maandag 18 april 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 14:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

een lopende speler is wat anders dan een counterspits. Luc kan heel goed ruimte voor zichzelf maken en daarin ligt ook zijn sterkte. Fernandez scoort voor een groot deel alleen omdat hij die ruimte in de schoot krijgt geworpen, doordat de tegenstanders van Excelsior vaak aanvallend spelen.

Luc is op zijn 18de al een paar klassen beter dan Fernandez.

Vind Guyon absoluut niet van het niveau dat Feyenoord wil, kan en moet nastreven.
dat ruimte voor zichzelf maken heeft hij voor een groot gedeelte geleerd van Makaay... qua vrijlopen ontlopen ze elkaar niet veel in de basis...luc is natuurlijk wel verder en al helemaal voor z'n leeftijd.

Met goede training zou fernandez ook een heel eind moeten komen...
of dat genoeg is weet ik ook niet, maar gezien onze (financiële on-)mogelijkheden is het een goede poging.

Dan wel als tweede spits uiteraard achter gerndt.. ben zelf ook nog niet helemaal overtuigd, maar ik vind dat ie wel een kans verdient.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door de flh --
de flh
 de flh - dinsdag 19 april 2011 - 12:50   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=143520

Been positief over spits Gerndt: 'Hij zou goed bij ons passen'
Dinsdag, 19 april 2011 om 10:52

Mario Been reisde maandag zelf naar Zweden om Alexander Gerndt te bekijken en zag de spits van Helsingborgs IF prompt het winnende doelpunt maken tegen IFK Göteborg. De coach bleek de Zweeds international al vaker bekeken te hebben en zei al voor de wedstrijd dat hij denkt dat Gerndt een versterking kan zijn voor zijn ploeg: Hij zou goed bij ons passen.

De 25-jarige aanvaller heeft een vraagprijs van drie miljoen euro: een bedrag dat door externe financiers op tafel gelegd moet worden. We hebben hem vijf, zes keer aan het werk gezien en weten wat we aan hem hebben, zei Been tegen Expressen. Of we hem ook gaan proberen te halen? Dat hebben we nog niet besloten. We zullen zien wat er de komende tijd gaat gebeuren. Het is in ieder geval een interessante speler met veel kwaliteiten.

Gerndt maakte maandagavond zijn eerste doelpunt van het seizoen, die in Zweden nog maar drie speelronden oud is. Vorig jaar maakte de spits twintig doelpunten: acht voor Gefle en twaalf voor Helsingborgs. Na afloop van de wedstrijd van maandagavond hield hij zich op de vlakte: Feyenoord? Dat is een goede club, meer heb ik daar niet over te zeggen. Degenen die me vandaag hebben zien spelen, zullen misschien niet zo vrolijk zijn geworden, aldus een lachende matchwinnaar, die naast zijn doelpunt onzichtbaar was.
de flh
 de flh - dinsdag 19 april 2011 - 12:50   quote  deeplink  
Aktie!!
MMM
 MMM - maandag 18 juli 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Gaat naar FC Utrecht
Emile
 Emile - maandag 18 juli 2011 - 23:23   quote  deeplink  
als het er 1 word dan gaat t hele bestuur behalve van geel weg want dan hebben ze weer een fout gemaakt
Rovert
 Rovert - dinsdag 19 juli 2011 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 23:23 schreef Emile het volgende:
als het er 1 word dan gaat t hele bestuur behalve van geel weg want dan hebben ze weer een fout gemaakt
en wanneer precies wordt het er één?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Alexander Gerndt









0.0052638