BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zweedse topscorer Gerndt wil naar De Kuip

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
fredje
 fredje - maandag 08 november 2010 - 09:17   quote  deeplink  
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/2881/zweedse-topscorer-wil-naar-de-kuip.html

In navolging van Craig Bellamy heeft ook Alexander Gerndt de wens uitgesproken om ooit in het shirt van Feyenoord te willen voetballen. De 24-jarige spits van Helsingborgs heeft volgens Expressen een gesprek gehad met ex-Feyenoorder Henke Larsson over de club uit Rotterdam-Zuid.

Gerndt hoopt aan het einde van de Zweedse seizoen de overstap te kunnen maken naar andere club. Feyenoord zou bij hem op nummer één staan. Dit zou mede door het gesprek met Larsson te maken hebben, die hem zou hebben aanbevolen om de stap naar de Eredivise te maken. De aanvaller is momenteel met twintig doelpunten topscorer van de Zweedse competitie.
Milo
 Milo - maandag 08 november 2010 - 09:29   quote  deeplink  
lets hope!
Pietje1
 Pietje1 - maandag 08 november 2010 - 10:05   quote  deeplink  
Alleen als hij gratis is en weinig wilt verdienen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 november 2010 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 09:29 schreef Milo het volgende:
lets hope!
just-me
 just-me - maandag 08 november 2010 - 10:32   quote  deeplink  
Broodje aap?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 09 november 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Al die spitsen weten gewoon dat we met een spitsenprobleem zitten en dus vrij zeker zijn van spelen.
Daarbij hopen ze er dan natuurlijk veel te maken waardoor we weer naar de top gaan en zich zo in de kijker te spelen voor de europese top.
Maar ja, alleen als ze transfervrij zijn zijn er misscghien wat mogelijkheden.
Dus mijn inschatting is dat er meerdere willen en dat ze uiteindelijk geen van allen komen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zweedse topscorer Gerndt wil naar De Kuip









0.0118010