|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ben je niet blij dat ik weer terug ben?? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
heb mijn naam al jaren, doe hem echt niet weg om een paar knurften hier een plezier te doen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ging jij maar helemaal weg om ons een plezier te doen. (hahahahaha) Nee hoor, henkie!! Zoals je ziet kan ik hartelijk om je lachen!! (hahahahahaaa) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 18:32 schreef henkie1969 het volgende:heb mijn naam al jaren, doe hem echt niet weg om een paar knurften hier een plezier te doen. Leuk woord..knurften.... Kun je het vertalen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Knurft is een ander woord voor mislukt varken.. Normaal knorren varkens altijd behalve als ze een hazelip hebben.. Tja dan knurften ze.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 18:32 schreef henkie1969 het volgende:heb mijn naam al jaren, doe hem echt niet weg om een paar knurften hier een plezier te doen. ik begrijp dat geknurf in deze quote niet. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
zo, en weer een dag vergooid .... toch leuk, je roept hier iets en gelijk moet iedereen reageren....alsof er geen leuke en belangrijke zaken zijn |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 06:21 schreef Leon FR1908 het volgende:Knurft is een ander woord voor mislukt varken.. Normaal knorren varkens altijd behalve als ze een hazelip hebben.. Tja dan knurften ze.... hahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Waren die er geweest dan zat ik hier niet hè! |
|
|
|
|
turok
|
|
|
en we hebben weer een knurften topic |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
De titel van dit topic maakt het al sluitenswaardig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Deze topic moet wel zijn bedacht door een vreemdeling zeker, die verdwaald is zeker. |
|
|
|