|
|
KKL
|
|
|
altijd lachen om Feyenoord.....hahaaha....en moet je daar eens kijken nu.....jankverhalen te over!!!
Ik hou hiervan!! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Nee sorry daar kom ik uit principe al niet |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik ga wel ff spieken heerlijk! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: principes over boord als je ff lekker wil lachen bij die stumpertjes hahaaaaaa |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
ik heb bij hoge uitzondering er gekeken. Ik moet zeggen dat voor de nodige ontspanning en plezier ik daar vaker kijk als ze verliezen. Ik heb me krom gelachen!! Suffertjes, verliezen een keer meteen moet Jol opzouten en vele spelers opzouten, hahahaha. (K)neusjes. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 12:50 schreef Pietje1 het volgende:ik heb bij hoge uitzondering er gekeken. Ik moet zeggen dat voor de nodige ontspanning en plezier ik daar vaker kijk als ze verliezen. Ik heb me krom gelachen!! Suffertjes, verliezen een keer meteen moet Jol opzouten en vele spelers opzouten, hahahaha. (K)neusjes. Tja, het verschil tussen supporters en toeschouwers. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
trouwens ben ik er meteen achter gekomen dat een aantal posters hier ook daar regelmatig posten en eigenlijk joden zijn, of nog erger, sympatisanten van... Kijk dat wist ik niet als niet gekeken had!! Thanks KKL voor de tip. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: je maakt me wel nieuwsgierig, haha
toch maar ff kijken, leedvermaak is altijd goed,haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
20 seconden, toen was ik t wel beu., |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
volgens mij zijn de gastjes allemaal -16, haha trieste gasten |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja geen doorkomen aan.. om t leedvermaak te vinden moet je t lezen.
lukt niet. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Qua IQ hoogte heb je in ieder geval gelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 november 2010 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
laten we zelf nou maar winnen!!! interesseert mij dat nou wat er in die graf stad gebeur geen ene moet toch cker!! hahaha Hup ado |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoef niet te kijken, maar kan het wel raden...Al die 020-erts zijn een beetje huilie huilie. En dan komt ook nog eens het 'Feyenoord-spook'(zegt Johan C.).... |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
Gisteren het verslag van 020-Ado op Radio West gevolgd en toen heb ik me ook al wezeloos gelachen om het commentaar van die verslaggevets over het gedrag van het publiek daar tijdens de wedstrijd (en het gedrag van suarez...wahahaha)!! KKL je hebt gelijk hoor.....lachû...dat 020 forum! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nog zoiets, dat krijg je je bek toch niet uit, pauperclub man. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Nou als ik toch vertier zoek dan ff daar spieken en me rot lachen!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: prachtige club met supporters die alles hebben meegemaakt van Europees tot eerste divisie voetbal. Altijd die eeuwige hoop zoals bij ons dat is.
Den Haag is Feyenoord in het klein.....
hoezo pauper?
voel mij niets meer of beter dan een Hagenees. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 13:29 schreef KKL het volgende:[..] prachtige club met supporters die alles hebben meegemaakt van Europees tot eerste divisie voetbal. Altijd die eeuwige hoop zoals bij ons dat is. Den Haag is Feyenoord in het klein..... hoezo pauper? voel mij niets meer of beter dan een Hagenees. Dat moet je zelf weten, ik vind t paupervolk. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Te vaak mee moeten matten hier op de campings. Vriendin uit Scheveningen gehad, das helemaal vreselijk.
Dr zullen ook wel goede hagenezen zijn hoor, ergens. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 11:50 schreef KKL het volgende:altijd lachen om Feyenoord.....hahaaha....en moet je daar eens kijken nu.....jankverhalen te over!!! Ik hou hiervan!! Inderdaad, ik ben gebannd op dat forum. Maar gelukkig kon ik alle reacties op dat forum nalezen gisteravond. Ik heb echt genoten:D Met name dit topic werkt op de lachspieren: http://forum.headliner.nl/topic-18649/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 november 2010 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 14:36 schreef Stylzz het volgende:[..] Te vaak mee moeten matten hier op de campings. Vriendin uit Scheveningen gehad, das helemaal vreselijk. Dr zullen ook wel goede hagenezen zijn hoor, ergens. ja je moet goed zoeken, heb 8 jaar in die pleurisstad gewoond, blij dat ik daar weg ben. Toch hebben een hoop echte hagenezen wel humor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 13:29 schreef KKL het volgende:[..] prachtige club met supporters die alles hebben meegemaakt van Europees tot eerste divisie voetbal. Altijd die eeuwige hoop zoals bij ons dat is. Den Haag is Feyenoord in het klein..... hoezo pauper? voel mij niets meer of beter dan een Hagenees. Helemaal mee eens SUPER MOOI VOLK!!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ze zijn kut die hagenezen vervelende gasten als 1 club naar de klote moet is het ado wel! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
allemaal uitgelachen? . . dan kunnen we ons verder weer met de enige echte voetbalclub van Nederland gaan bezighouden . . . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: En vergeet Twente, Vitesse, PSV en de joden niet. En Heerenveen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De klik tussen Rotterdam en Den Haag is groot,daar is geen spelt tussen te krijgen! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: alles is kut behalve FEYENOORD!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: gelukkig ben ik geen rotterdammert pfff |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Daar is Rotterdam ook blij mee. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: klootzak! blijf jij maar onder de rook wonen van 020 lul |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: En jij onder de rook van de enkhuizer palingrokers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: leuk joh,moet wel zeggen dat de echte Hagenezen bijna niet meer in Den Haag wonen1 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, . . zo zijn er in de loop van de laatste jaren ook wel wat minder echte Rotterdammers in Rotterdam te vinden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 21:22 schreef sevillana het volgende:[..] tsja, . . zo zijn er in de loop van de laatste jaren ook wel wat minder echte Rotterdammers in Rotterdam te vinden Barendrecht en Zoetemeer?Leidschendam en Bergsehoek? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Capelle a/d Yssel, H.I. Ambacht, Krimpenerwaard, etc etc |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Vergeet spijkenisse niet. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: toch mooi dat de grootste overloopgemeente van nederland in de 'etc' zit ;)
ik verveel me een beetje |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 21:39 schreef de flh het volgende:[..] toch mooi dat de grootste overloopgemeente van nederland in de 'etc' zit ;) ik verveel me een beetje boeiend . . . . . . |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
sevillana