|
|
soccer
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 14:36 schreef Stylzz het volgende:[..] Te vaak mee moeten matten hier op de campings. Vriendin uit Scheveningen gehad, das helemaal vreselijk. Dr zullen ook wel goede hagenezen zijn hoor, ergens. heb ook een vriendin uit den haag gehad. had goede kwaliteiten met haar mond,als ze niet kletste. bij mij in het vak zit ook een hagenees is niet verkeerd hoor als je een beetje selectief luistert. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
mwah . . . . . . denk dat de tijd weer gekomen is;
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: een zachte G en een harde L bedoel je ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Enschede, in Duitsland. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Z`n vrouw is betrouwbaarder denk? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 12:50 schreef Pietje1 het volgende:ik heb bij hoge uitzondering er gekeken. Ik moet zeggen dat voor de nodige ontspanning en plezier ik daar vaker kijk als ze verliezen. Ik heb me krom gelachen!! Suffertjes, verliezen een keer meteen moet Jol opzouten en vele spelers opzouten, hahahaha. (K)neusjes. En wij doen dat al bij een gelijkspel... Het spijt me zeer maar als de vaste forumbezoekers hierom lol hebben ten o zichte van de ajax supporters zouden ze eens in de spiegel moeten kijken Ik maak graag lol om die van 020, maar ben niet zo dom om het zo te doen dat ik eigenlijk mijn eigen club en medesupporters nog belachelijker maak |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 22:19 schreef Phyxsius het volgende:[..] En wij doen dat al bij een gelijkspel... Het spijt me zeer maar als de vaste forumbezoekers hierom lol hebben ten o zichte van de ajax supporters zouden ze eens in de spiegel moeten kijken Ik maak graag lol om die van 020, maar ben niet zo dom om het zo te doen dat ik eigenlijk mijn eigen club en medesupporters nog belachelijker maak . |
|
|
|
|
Patrickjefeyenoord
|
|
|
Het is toch een ijzeren wet niet op elkaar forums te klooien ?? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee hoor, is eigen keuze, ik kom daar nooit. Als zij hier komen, (alleen als ze hier komen zijnze vrij wild) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 22:19 schreef Phyxsius het volgende:[..] En wij doen dat al bij een gelijkspel... Het spijt me zeer maar als de vaste forumbezoekers hierom lol hebben ten o zichte van de ajax supporters zouden ze eens in de spiegel moeten kijken Ik maak graag lol om die van 020, maar ben niet zo dom om het zo te doen dat ik eigenlijk mijn eigen club en medesupporters nog belachelijker maak je pakt het wel erg zwaar op... wat is er mis mee om lol te hebben als zij zo reageren? Je had ze eens moeten horen na psv uit... Leg maar eens uit waarom we zo onze eigen club belachelijk maken als we aangeven dat ze niet zo moeten zeiken als ze een keertje verliezen, want dat vind ik echt de grootste onzin die er bestaat. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik wordt er altijd een beetje bedroeft van, als ze verliezen gaat iedereen in de Kuip uit z'n plaat, het lijkt wel of je er dan op kan wachten dat wij ook punten gaan verspelen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik kan je verzekeren dat ik een harde G en een harde L heb. Je gelooft me niet?? Als ik hem in jou kont stop weet ik zeker dat je begint te schreeuwen. Over de harde G weet je het al. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 10:28 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Ik kan je verzekeren dat ik een harde G en een harde L heb. Je gelooft me niet?? Als ik hem in jou kont stop weet ik zeker dat je begint te schreeuwen. Over de harde G weet je het al. succes leon, enne uitblazen he! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 09:53 schreef Pietje1 het volgende:[..] je pakt het wel erg zwaar op... wat is er mis mee om lol te hebben als zij zo reageren? Je had ze eens moeten horen na psv uit... Leg maar eens uit waarom we zo onze eigen club belachelijk maken als we aangeven dat ze niet zo moeten zeiken als ze een keertje verliezen, want dat vind ik echt de grootste onzin die er bestaat. Dat zal ik je dan uitleggen beste jongen Zij zijn lachwekkend omdat ze bij een verlies van de nummer 7 hun spelers afzeiken en hun trainer een onbenul noemen Wij doen het zelfde bij een gelijkspel tegen de nummer 5
Als jij vind dat zij zich belachelijk maken, dan maken Feyenoorders zich in jouw ogen nog belachelijker Want misschien ben ik gek, maar Ajax staat in de topvijf, wij staan op plek 14 Volgens mij is het dan als nummer 14 heel wat minder erg om gelijk te spelen tegen de nummer 5 , dan als ploeg uit de topvijf te verliezen van nummer 7 Je zou zelfs kunnen zeggen dat een gelijkspel voor ons heel acceptabel was En toch deden wij hetzelfde als de supporters van Ajax
Conclusie: iedereen die om de betreffende reden om Ajax lacht maakt zijn eigen supporters (die hebben gereageerd in de topics over Bruins en Bahia) nog veel belachelijker! En als je dat niet snapt weet ik het ook niet meer Misschien dat Hotjumper het je dan kan uitleggen, die leek het wel in een keer te snappen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 10:06 schreef hotjumper het volgende:Ik wordt er altijd een beetje bedroeft van, als ze verliezen gaat iedereen in de Kuip uit z'n plaat, het lijkt wel of je er dan op kan wachten dat wij ook punten gaan verspelen. dat is altijd zo! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
@ Physxius,
Het gaat erom dat wij nog steeds met 40 duizend man naar de Kuip komen. Dat we op plaats 14 staan maakt ons geen van allen vrolijker.
Die gasten doen nog steeds mee om het kampioenschap en ze doen daar alsof ze op degraderen staan. Zij spelen Championsleague en wij niet eens Europees. Het is gewoon om te lachen dat hunnie daar zo doen over hun club terwijl ze tot nu toe overal nog in mee doen. Als hunnie zouden staan waar wij nu staan zaten er hooguit nog 20 duizend. Dat is de kern van deze hele topic.
Wij zijn ook negatief maar hebben daar veel meer reden toe en we komen nog steeds massaal naar de Kuip. Het zijn gewoon zielige figuren in 020. Wij zijn ook negatief maar blijven de club wel steunen. Daar is het bestuur kut, de selectie is kut, de trainer is kut, alles is kut. en dan val jij er over dat sommige spelers soms op de korrel worden genomen? Ben het zelf overigens vaak niet eens over de meningen maar heb daar begrip voor.
In 020 geen prijs is een schandalig seizoen volgens de snaveltoeschouwers. Ook al worden ze 2de, spelen ze de finale van de beker en overwinteren ze in de Championsleague. Als ons dat gebeurt zijn wij er gelukkig mee.
Beter samen gevat: mooi weer supporters in 020!!! Toeschouwers hebben daar geen hart voor de club maar alleen een hart voor de prijzen!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 november 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 10:45 schreef Phyxsius het volgende:[..] Conclusie: iedereen die om de betreffende reden om Ajax lacht maakt zijn eigen supporters (die hebben gereageerd in de topics over Bruins en Bahia) nog veel belachelijker! En als je dat niet snapt weet ik het ook niet meer Misschien dat Hotjumper het je dan kan uitleggen, die leek het wel in een keer te snappen 'Supporters' die reageren in desbetreffende topics maken zich inderdaad belachelijk! Daar heb je volkomen gelijk in.
Simpele figuren heb je helaas overal tussen lopen dus ook onder Feyenoordsupporters.
Het domme gejuich van sommige in de Kuip over een nederlaag van 020 vind ik ook zwaar overdreven....moet toegeven dat ik ook een glimlach niet kan onderdrukken maar om op de banken te gaan springen vind ik veels te ver gaan en eigenlijk zielig gewoon.
Maar dat geldt ook voor de verbale steun in het stadion. Samen met 100 man wordt er geprobeerd een beetje sfeer te maken tijdens de gehele wedstrijd.
De rest zingt pas mee als de scheidsrechter een fout maakt, 020 achter staat of dat er een eigen speler wordt gewisseld (Bruins).
Tsjaa je kunt je er druk over maken maar wat doe je er aan? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 10:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:@ Physxius, Het gaat erom dat wij nog steeds met 40 duizend man naar de Kuip komen. Dat we op plaats 14 staan maakt ons geen van allen vrolijker. Die gasten doen nog steeds mee om het kampioenschap en ze doen daar alsof ze op degraderen staan. Zij spelen Championsleague en wij niet eens Europees. Het is gewoon om te lachen dat hunnie daar zo doen over hun club terwijl ze tot nu toe overal nog in mee doen. Als hunnie zouden staan waar wij nu staan zaten er hooguit nog 20 duizend. Dat is de kern van deze hele topic. Wij zijn ook negatief maar hebben daar veel meer reden toe en we komen nog steeds massaal naar de Kuip. Het zijn gewoon zielige figuren in 020. beter samen gevat: mooi weer supporters in 020!!! daar heb jij weer volkomen gelijk in, Limburger. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik ben altijd vrolijk als die neuzen verliezen! en noem mij geen neppert of wat dan ook! leedvermaak is heerlijk! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 11:16 schreef Milo het volgende:ik ben altijd vrolijk als die neuzen verliezen! en noem mij geen neppert of wat dan ook! leedvermaak is heerlijk! Neppert of wat dan ook dat je dr bent. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 11:16 schreef Milo het volgende:ik ben altijd vrolijk als die neuzen verliezen! en noem mij geen neppert of wat dan ook! leedvermaak is heerlijk! ik ben ook vrolijk maar ga niet uit m'n plaat zoals anderen wel doen |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: was een inkoppertje he? haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Clubs die zwelgen in eigen arrogantie verdienen nou eenmaal leedvermaak. Leren ze van, hoop je dan. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: lul! had ik nog niet gezegd vandaag lul! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verdomme, tis luldag! Vergeten... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als jij mij lul noemt, Milo dan wil ik klaas v. lul noemen en daarna jou. Deal? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Komp er maar in klaas! LUL! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ja klaas je bent een lul! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoi hier klaas, en henk zegt, milo is ook een lul! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: milo vraagt, vechten? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zij zijn met zijn tweeen Milo. Dan ben ik bij jou. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Eerlijk tossen voor je team. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 10:45 schreef Phyxsius het volgende:[..] Dat zal ik je dan uitleggen beste jongen Zij zijn lachwekkend omdat ze bij een verlies van de nummer 7 hun spelers afzeiken en hun trainer een onbenul noemen Wij doen het zelfde bij een gelijkspel tegen de nummer 5 Als jij vind dat zij zich belachelijk maken, dan maken Feyenoorders zich in jouw ogen nog belachelijker Want misschien ben ik gek, maar Ajax staat in de topvijf, wij staan op plek 14 Volgens mij is het dan als nummer 14 heel wat minder erg om gelijk te spelen tegen de nummer 5 , dan als ploeg uit de topvijf te verliezen van nummer 7 Je zou zelfs kunnen zeggen dat een gelijkspel voor ons heel acceptabel was En toch deden wij hetzelfde als de supporters van Ajax Conclusie: iedereen die om de betreffende reden om Ajax lacht maakt zijn eigen supporters (die hebben gereageerd in de topics over Bruins en Bahia) nog veel belachelijker! En als je dat niet snapt weet ik het ook niet meer Misschien dat Hotjumper het je dan kan uitleggen, die leek het wel in een keer te snappen Mijn beste waarde Phyxsius,
Je mag mij wel eens vertellen wie er om het hoofd van Mario gevraagd heeft op basis van de wedstrijd tegen Roda JC van afgelopen zondag. Volgens mij houden wij juist altijd de hand boven het hoofd van Mario. Ja er zijn er een aantal die al vanaf het begin van het jaar roepen dat hij weg mag, maar dat zijn het hele jaar door de zelfde. Geloof mij, als wij 3e stonden en wij verliezen van de nummer 7 dan wordt er uiteraard gemord en gescholden, maar de trainer hoeft er echt niet gelijk uit. Ergo de vergelijking die jij gebruikt is compleet misplaatst en onterecht.
Ik moet je op een ding gelijk geven, ik maak inderdaad een aantal "supporters" zoals jij ze noemt belachelijk. In mijn ogen zijn dat geen supprters, maar azijnzeikers die op alles en iedereen hier lopen te zeiken. Die maak ik ook wel belachelijk zonder dat de joden verliezen. Blijkbaar zit er een enorme frustratie in jou want ik ben normaal niet gewend dat je zo reageert. Ik snap jou best wel hoor daar heb ik htojumper niet voor nodig om mij dat uit te leggen, als hij dat graag wilt hou ik hem niet tegen, maar ik zal hem de moeite besparen.
Ik zou het wel op prijs stellen als je volgende keer ietwat minder denigrerend schrijft richting mij, ik ben inmiddels de leeftijd van jouw leerlingen ontgroeid. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: nee hoor maak iedereen af! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: top! na wat ik gehoord heb ben ik blij dat je aan mijn zijde staat |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 14:46 schreef Pietje1 het volgende:[..] Mijn beste waarde Phyxsius, Je mag mij wel eens vertellen wie er om het hoofd van Mario gevraagd heeft op basis van de wedstrijd tegen Roda JC van afgelopen zondag. Volgens mij houden wij juist altijd de hand boven het hoofd van Mario. Ja er zijn er een aantal die al vanaf het begin van het jaar roepen dat hij weg mag, maar dat zijn het hele jaar door de zelfde. Geloof mij, als wij 3e stonden en wij verliezen van de nummer 7 dan wordt er uiteraard gemord en gescholden, maar de trainer hoeft er echt niet gelijk uit. Ergo de vergelijking die jij gebruikt is compleet misplaatst en onterecht. Ik moet je op een ding gelijk geven, ik maak inderdaad een aantal "supporters" zoals jij ze noemt belachelijk. In mijn ogen zijn dat geen supprters, maar azijnzeikers die op alles en iedereen hier lopen te zeiken. Die maak ik ook wel belachelijk zonder dat de joden verliezen. Blijkbaar zit er een enorme frustratie in jou want ik ben normaal niet gewend dat je zo reageert. Ik snap jou best wel hoor daar heb ik htojumper niet voor nodig om mij dat uit te leggen, als hij dat graag wilt hou ik hem niet tegen, maar ik zal hem de moeite besparen. Ik zou het wel op prijs stellen als je volgende keer ietwat minder denigrerend schrijft richting mij, ik ben inmiddels de leeftijd van jouw leerlingen ontgroeid. eens maar mario mag van mij lekker op vakantie |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Laat Mario dit seizoen nog maar even schuiven!! Eerst zien wat er nog gebeurt en als we hem ontslaan kost het alleen maar weer geld. Overigens is bij hem wel zeker dat hij het beste voor heeft met de club!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha jullie zijn met z'n tweeën en ik wil niet met klaas, dus ben alleen. Ik neem Pa Modouh Kah mee. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dan vechten Klaas en Milo het maar uit!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee Ftid, en anders stuur ik Kah wel naar klaas. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
geschreven op het 020 forum door 1 van hun
BESTUUR OPROTTEN !!! NU METEEN !!! serieus als dit bestuur nu nog blijft zitten terwijl het grootstedeel van de aanhang hun liever kwijt dan rijk is. gaat Ajax serieus Kapot en zijn wij NIET MEER de grootste club Van nederland.. integendeel dan halen PSV Twente ons gewoon IN !! en kunnen we elk jaar aanhoren HElEMAAL NIKS IN AMSTERDAM !! met dit bestuur komt er namelijk ook niks in amsterdam.. :(((( kan wel Janken..
Wat een jankmuilen daar |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
nee joh die Kah geeft alleen maar kusjes op dikke buiken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 november 2010 door Vnny -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 10:28 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Ik kan je verzekeren dat ik een harde G en een harde L heb. Je gelooft me niet?? Als ik hem in jou kont stop weet ik zeker dat je begint te schreeuwen. Over de harde G weet je het al. hahaha kunnen we niet gewoon biertjes blijven drinken Rich??? |
|
|
|