|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet parkeren (ijgen) risico afvoeren Jamai |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
ijgen????? Haaahahahahahahahaha....
Wat een lul. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hahahahaha
gewoon een topic over ons en dat nog leuk vinden ook.
Toppertje...
Hoe is het met de inzameling? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: No problem .. Jari. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 01:28 schreef FsideVak129 het volgende:Hahahahaha gewoon een topic over ons en dat nog leuk vinden ook. Toppertje... Hoe is het met de inzameling? welke inzameling? die voor je moedert? is ze haar kamertje uitgestuurt? werkloos? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
dan is deze wel weer grappig! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 01:28 schreef FsideVak129 het volgende:Hahahahaha gewoon een topic over ons en dat nog leuk vinden ook. Toppertje... Hoe is het met de inzameling? Wij hebben tenminste hart voor de club!! Jullie zijn hard voor je club!! In 020 heb je toeschouwers en bij ons heb je supporters!!! Wij hebben hart voor de club en hunnie hebben alleen hart voor de prijzen!!
Met andere woorden: PLEUR NAAR JE SNAVELVRIENDEN!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Je hebt blijkbaar een teer punt geraakt.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ja dat gebeurd nog wel is. hahaha. als je zulke voorzetten geeft... koppen wij ze er wel in.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: de waarheid is soms keihard |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: welkom op jou favoriete topic!! snavelaart! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
moet je trouwens nu is kijken daar. geloof wel 3 anti jol topics, en 3 hoe verhang ik me topics... echt geweldig... |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Sorry jongens kon het niet laten. Wij speelden slecht ok maar 020 lachen gieren brullen weer op hun site zijn al bang voor 0-9 volgende week tegen psv iedereen moet er uit en ze gaan niet eens kijken de huilebalken. Bij ons gaat het slecht maar dit is lachen kijk wedstrijdverslag tegen az. Ik ga nooit naar deze site maar nu heerlijk!!!!! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: haha jij scoort punten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 22:00 schreef legrande het volgende:Sorry jongens kon het niet laten. Wij speelden slecht ok maar 020 lachen gieren brullen weer op hun site zijn al bang voor 0-9 volgende week tegen psv iedereen moet er uit en ze gaan niet eens kijken de huilebalken. Bij ons gaat het slecht maar dit is lachen kijk wedstrijdverslag tegen az. Ik ga nooit naar deze site maar nu heerlijk!!!!! Toch mis ik Quiroz,die had op het 020 forum nu een topic geopend (wedstrijdronde NR? Ajax-Psv)hahaha |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ze lopen nu te janken dat ze volgende week niet meer gaan en zeggen daarbij dat ze geen 010 supporters zijn die gaan juichen tegen vvv. Ik heb er even op gereageerd dat wij wel na een 10-0 nederlaag met een volle kuip achter de club gaan staan en niet lopen janken zoals zij dat ze volgende week niet gaan en hun stoel laag laten. Ik heb even aangegeven dat de echte supporters 010 zijn. Ze zijn nu over de zeik hahaha. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 22:33 schreef legrande het volgende:Ze lopen nu te janken dat ze volgende week niet meer gaan en zeggen daarbij dat ze geen 010 supporters zijn die gaan juichen tegen vvv. Ik heb er even op gereageerd dat wij wel na een 10-0 nederlaag met een volle kuip achter de club gaan staan en niet lopen janken zoals zij dat ze volgende week niet gaan en hun stoel laag laten. Ik heb even aangegeven dat de echte supporters 010 zijn. Ze zijn nu over de zeik hahaha. hahahahaha |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
|
|
|
just-me