BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "De kromme spreekt"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
just-me
 just-me - maandag 08 november 2010 - 12:27   quote  deeplink  
Willem van Hanegem heeft in zijn column in het AD ongenadig hard uitgehaald naar André Bahia. Volgens hem maakt de verdediger het hele team slechter.

Het onderlinge kwaliteitsniveau binnen teams is ook te groot. Als je een paar spelers hebt die aan de onderkant lopen te voetballen, heb je een levensgroot probleem. Ik moet daar altijd aan denken als ik André Bahia bij Feyenoord in de verdediging zie stunten. Ik heb niks tegen die jongen en misschien heeft hij op een ander gebied spectaculaire talenten, maar haal hem alsjeblieft uit de verdediging van Feyenoord. Hij kan er niks van, is nooit geconcentreerd, staat vaak te slapen en maakt iedereen om hem heen zenuwachtig. Van zo'n gast wordt de rest slechter. Ik zou vragen of hij een ander beroep wil kiezen. Zo hard moet je soms ook durven zijn als trainer.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 08 november 2010 - 12:28   quote  deeplink  
dit wordt al in een ander topic besproken
Maximus
 Maximus - maandag 08 november 2010 - 12:28   quote  deeplink  
HOU NOU S OP MET DIE MUGGEZEIKERIJ!!!
Vakkie Q
 Vakkie Q - maandag 08 november 2010 - 13:28   quote  deeplink  
Wie moet daar dan staan????
Hahahaha misschien wil Willem nog ff mee ballen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 november 2010 - 15:15   quote  deeplink  
Bij Utrecht hebben we kunnen zien hoeveel kijk Willem nog op het spelletje heeft. Willem is en blijft een held, maar is natuurlijk wel heel erg vorige eeuw.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 08 november 2010 - 15:24   quote  deeplink  
Willem moet eens stoppen met die zijlijn journalistiek. Hij heeft echt geen goed woord over voor het elftal en Been en dat is irritant. Hij brand spelers tot het bot toe af. Dat zal ze echt niet beter maken.
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 08 november 2010 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 15:24 schreef Pietje1 het volgende:
Willem moet eens stoppen met die zijlijn journalistiek. Hij heeft echt geen goed woord over voor het elftal en Been en dat is irritant. Hij brand spelers tot het bot toe af. Dat zal ze echt niet beter maken.
mischien zijn opmerkingen over Mokotjo gemist,en nog wel wat columns waarin hij aardig positief van wal steekt war menig ander columnist lekker gehakt maakt van Feyenoord.
Ben ervan overtuigd dathij dingen schrijft of roept met het beste voor de club als doel voor ogen!wat niet altijd wil zeggen dat hij gelijk heeft,zie column Bahia.
Willem gewoon koesteren als Feyenoord icoon en held

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 november 2010 door Wolfmen --
Pietje1
 Pietje1 - maandag 08 november 2010 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 15:40 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

mischien zijn opmerkingen over Mokotjo gemist,en nog wel wat columns waarin hij aardig positief van wal steekt war menig ander columnist lekker gehakt maakt van Feyenoord.
Ben ervan overtuigd dathij dingen schrijft of roept met het beste voor de club als doel voor ogen!wat niet altijd wil zeggen dat hij gelijk heeft,zie column Bahia.
Willem gewoon koesteren als Feyenoord icoon en held
Ok je hebt gelijk, er was een kolom waarin hij positief was (Feyenoord in 3 jaar kampioen enzo) maar over het algemeen zit er vrijwel altijd wel een steek of een sneer in. Dat vind ik jammer. Hij heeft meer invloed dan hij denkt. Als je als jonge speler vna Feyenoord door een van de grootste helden van weleer afgebrand wordt gaat je dat niet in je kouwe kleren zitten.
adje
 adje - maandag 08 november 2010 - 15:50   quote  deeplink  
Wolfmen heeft gelijk, Willem zegt dit alleen om Feyenoord te helpen. Bahia heeft nog nooit hoger dan een 6 gescoord. Voortaan als breekijzer gebruiken, laatste 5 minuten en op zijn plaatst Indi.
R()b
 R()b - maandag 08 november 2010 - 16:01   quote  deeplink  
Als je een goede balvaste voorhoede hebt , dan kan je zelfs nog 4 benidorm bastards in de verdediging zetten.
Beetje onzin verhaal.
Maar misschien dat Willem nog 5 miljoen voor een goede verdediger heeft?
MMM
 MMM - maandag 08 november 2010 - 16:06   quote  deeplink  
De flop van Rio
Pietje1
 Pietje1 - maandag 08 november 2010 - 16:08   quote  deeplink  
bahia///held
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 november 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 16:06 schreef MMM het volgende:
De flop van Rio
Leonardo I of II?
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - maandag 08 november 2010 - 17:13   quote  deeplink  
Bahia, de drol van Rio.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 november 2010 - 17:17   quote  deeplink  
van Hanegem moet z'n kop houden.
Maakt dat hij niet bij de technische staf gevoegd kan worden, hij brandt immers nú al selectiespelers af. En hoe!
Anti-020
 Anti-020 - maandag 08 november 2010 - 17:23   quote  deeplink  
laat De Wolf komen, die heeft tijdje terug gezegd dat ie best de verdedigers van Feyenoord wilt trainen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 november 2010 - 17:31   quote  deeplink  
Bahia////Baas!
Danny.K
 Danny.K - maandag 08 november 2010 - 18:27   quote  deeplink  
Bahia is een echte Feyenoorder met een echt Feyenoord hart, maar het probleem met hem lijkt mij dat hij na al die jaren voor Feyenoord te voetballen zo weinig progressie maakt, zoals je dat bij Vlaar wel ziet en nog te regelmatig fouten maakt die na al die jaren voetballen gewoon niet meer kunnen.
Ronnie W
 Ronnie W - maandag 08 november 2010 - 19:31   quote  deeplink  
Die Bahi moet gewoon oprotten wat een drama die vent

Willem heeft gelijk
Jooppie
 Jooppie - maandag 08 november 2010 - 19:48   quote  deeplink  
ik vind dat er wel wat meer respect voor bahia mag zijn. De gozer heeft altijd zijn uiterste best gedaan, nooit een negatief woord gelaten en ook goede wedstrijden gespeeld. Als die lekker speelt (doet die genoeg) is hij Mr. Feyenoord en nu moet die weer oprotten!

Had je vorrig jaar moeten zeggen toen die samen met vlaar het achterin schoon hield!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 november 2010 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 17:31 schreef hotjumper het volgende:
Bahia////Baas!
in eigen broek!!! BAHIA///HELD!!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 08 november 2010 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 17:13 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
Bahia, de drol van Rio.
drol op het forum spreekt......
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 november 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 17:13 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
Bahia, de drol van Rio.
Stoer, man.
ed69
 ed69 - maandag 08 november 2010 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 18:27 schreef Danny.K het volgende:
Bahia is een echte Feyenoorder met een echt Feyenoord hart, maar het probleem met hem lijkt mij dat hij na al die jaren voor Feyenoord te voetballen zo weinig progressie maakt, zoals je dat bij Vlaar wel ziet en nog te regelmatig fouten maakt die na al die jaren voetballen gewoon niet meer kunnen.
eens, beperkte voetballer met een uitstekende inzet voor Feyenoord. Maar zie toch liever iemand met een killersmentaliteit zoals de wolf en fraser. Iemand die weet dat als je a.s. zondag tegen Suarez speelt zich de hele week al opvreet en hem meteen in de 1e 5 minuten aanpakt en een signaal aan de rest van het elftal afgeeft van hier valt vandaag voor jou niks te halen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 november 2010 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:14 schreef ed69 het volgende:

[..]

eens, beperkte voetballer met een uitstekende inzet voor Feyenoord. Maar zie toch liever iemand met een killersmentaliteit zoals de wolf en fraser. Iemand die weet dat als je a.s. zondag tegen Suarez speelt zich de hele week al opvreet en hem meteen in de 1e 5 minuten aanpakt en een signaal aan de rest van het elftal afgeeft van hier valt vandaag voor jou niks te halen.
Voorbeeld van de huidige generatie spelers svp.
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - maandag 08 november 2010 - 22:19   quote  deeplink  
Ik heb ook een Feyenoord hart, kan tegen een bal schoppen en zeg nooit iets negatiefs over mijn club... ben ik nou ook een goeie verdediger ??
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - maandag 08 november 2010 - 22:19   quote  deeplink  
de kromme // HELD
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 november 2010 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:19 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
Ik heb ook een Feyenoord hart, kan tegen een bal schoppen en zeg nooit iets negatiefs over mijn club... ben ik nou ook een goeie verdediger ??
Waarom heb je dan je best niet gedaan op de kameraadjes dag?
ed69
 ed69 - maandag 08 november 2010 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:18 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Voorbeeld van de huidige generatie spelers svp.
daar kom ik ook niet zomaar op...haha. Misschien wel een probleem nu in Nederland. Ajax heeft een paar slappe kut belgen, psv heeft ook geen toppers zoals stam vroeger meer. Misschien Granqist van Groningen? Ik vindt ook niet dat hij weg moet alleen wat ik wel bij hem mis.
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - maandag 08 november 2010 - 22:23   quote  deeplink  
Omdat jij daar net iets beter je best deed als mij...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 november 2010 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:19 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
Ik heb ook een Feyenoord hart, kan tegen een bal schoppen en zeg nooit iets negatiefs over mijn club... ben ik nou ook een goeie verdediger ??
Argumenten, jongen, goeie argumenten graag. En alternatieven, goeie alternatieven graag.
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - maandag 08 november 2010 - 22:26   quote  deeplink  
ik wordt een beetje moe van het feit dat we soms met zijn allen kijken naar het karakter van een speler en hoe hij zich gedraagt , voetbalkwaliteit moet toch het eerste criteria blijven mensen ??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 november 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:26 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
ik wordt een beetje moe van het feit dat we soms met zijn allen kijken naar het karakter van een speler en hoe hij zich gedraagt , voetbalkwaliteit moet toch het eerste criteria blijven mensen ??
hey dat klopt!!
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - maandag 08 november 2010 - 22:27   quote  deeplink  
Martins Indi is wat mij betreft de ideale vervanger, eigen jeugd, niet duur en ik denk dat hij een topverdediger kan worden !! Ook vind ik de Vrij in het centrum beter.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 november 2010 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:26 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
ik wordt een beetje moe van het feit dat we soms met zijn allen kijken naar het karakter van een speler en hoe hij zich gedraagt , voetbalkwaliteit moet toch het eerste criteria blijven mensen ??
Nee, is een combinatie van beide
ed69
 ed69 - maandag 08 november 2010 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:26 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
ik wordt een beetje moe van het feit dat we soms met zijn allen kijken naar het karakter van een speler en hoe hij zich gedraagt , voetbalkwaliteit moet toch het eerste criteria blijven mensen ??
Nee, want als suarez nu gratis zou komen kijken we ook niet naar zijn voetbalkwaliteiten maar is hij gewoon niet welkom
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - maandag 08 november 2010 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee, is een combinatie van beide
klopt wel ja, maar dan wel een goeie mix, bij Andre slaat het allemaal die ene kant op, helaas de verkeerde... sorry...
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - maandag 08 november 2010 - 22:30   quote  deeplink  
jaja, dat zei je van charisteas ook en toen hij ooit eens een keer scoorde tegen psv heb ik je ook zien staan juigen ed.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 november 2010 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:27 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
Martins Indi is wat mij betreft de ideale vervanger, eigen jeugd, niet duur en ik denk dat hij een topverdediger kan worden !! Ook vind ik de Vrij in het centrum beter.
Je raakt in vorm patrick.
De Vrij is hard nodig op de rechtsback, Martins Indi komt er wel aan, maar niet te snel.
Bahia kan niet afgebrand worden op basis van af en toe slecht verdedigen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 november 2010 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je raakt in vorm patrick.
De Vrij is hard nodig op de rechtsback, Martins Indi komt er wel aan, maar niet te snel.
Bahia kan niet afgebrand worden op basis van af en toe slecht verdedigen.
Indi linksback, moet je eens zien hoe Bahia dan draait.
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - maandag 08 november 2010 - 22:33   quote  deeplink  
ok, dus maar een jaartje uitzingen nog dan. Volgend jaar is Fernandez weer terug en Indi klaar voor het grote werk, kan ik Andre alsnog met alle liefde wegbrengen op mijn bakfiets naar Rio...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 november 2010 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Indi linksback, moet je eens zien hoe Bahia dan draait.
Prima optie natuurlijk. Timmie moet dan de kroketten klaar maken, zeker?
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 november 2010 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:33 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
ok, dus maar een jaartje uitzingen nog dan. Volgend jaar is Fernandez weer terug en Indi klaar voor het grote werk, kan ik Andre alsnog met alle liefde wegbrengen op mijn bakfiets naar Rio...
En dan laat je de cler lekker staan zeker.
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - maandag 08 november 2010 - 22:36   quote  deeplink  
Nee ik rijd via Alkmaar naar Rio...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 november 2010 - 22:39   quote  deeplink  
hahahahaha
ed69
 ed69 - maandag 08 november 2010 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je raakt in vorm patrick.
De Vrij is hard nodig op de rechtsback, Martins Indi komt er wel aan, maar niet te snel.
Bahia kan niet afgebrand worden op basis van af en toe slecht verdedigen.
Vindt ook niet dat je Bahia moet afbranden maar we moet wel een beetje kritisch kijken Bahia is al 6 jaar 1 van onze centrale verdedigers en al zes jaar zijn we niet hoger geeindigd dan de 4e plaats. Een goed elftal begint bij een solide verdediging en die is er ook al jaren niet meer dus met alle respect voor Bahia vindt ik wel dat de technische staf moet kijken of er voor de toekomst betere alternatieven zijn
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 november 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:39 schreef ed69 het volgende:

[..]

Vindt ook niet dat je Bahia moet afbranden maar we moet wel een beetje kritisch kijken Bahia is al 6 jaar 1 van onze centrale verdedigers en al zes jaar zijn we niet hoger geeindigd dan de 4e plaats. Een goed elftal begint bij een solide verdediging en die is er ook al jaren niet meer dus met alle respect voor Bahia vindt ik wel dat de technische staf moet kijken of er voor de toekomst betere alternatieven zijn
Betere alternatieven, ja, maar wel met beter geld.
Het elftal is zo goed als de euri's het toe laten.
ed69
 ed69 - maandag 08 november 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Betere alternatieven, ja, maar wel met beter geld.
Het elftal is zo goed als de euri's het toe laten.
eens
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - maandag 08 november 2010 - 22:46   quote  deeplink  
maar als je reeel bent is bahia ieder jaar verantwoordelijk voor ongeveer 10 verliespunten door domme acties... dat doet zeer...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 november 2010 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:46 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
maar als je reeel bent is bahia ieder jaar verantwoordelijk voor ongeveer 10 verliespunten door domme acties... dat doet zeer...
Daar kun je Bahia nooit alleen verantwoordelijk voor stellen...Da's net zoiets als dat Bahia er voor gezorgd heeft dat we vorig jaar 4e zijn geworden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "De kromme spreekt"









0.0090849