|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
2leuke dingen 1 Feyenoorder en geen 1 020er
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
vond Vlaar de beste speler van Feyenoord Vormer de beste speler van Roda |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: Ik vond het echt dom van Bahia om de laatste paar minuten alleen voor te blijven staan alsof hij spits was. Oprotten ermee net als luigi liever De Vrij en Smolov/Cabral |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 14:29 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:[..] Ik vond het echt dom van Bahia om de laatste paar minuten alleen voor te blijven staan alsof hij spits was. Oprotten ermee net als luigi liever De Vrij en Smolov/Cabral Misschien was dat zijn opdracht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: wel een gigantisch smerige tackle van die vormer de 2e helft... Hij had zelf ook wle door dat ie goed wegkwam |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk dat 't zijn opdracht was . . . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AD speler van de week.. Dat is echt niet serieus te nemen..
Paar weken geleden stond die Schaken erin en ook een keer Landzaat (die maar 15 min meedeed) |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: of anders heeft Been misschien het hem opgedragen? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Was volgens mij opdracht? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou k hoorde anders net... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is toch uh van de Leeuw schreeuwt ?? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Dat bahia spits stond was omdat het idee van Been was om hem als stormram te gebruiken zoals Hofland ook wel eens gebruikt werd ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 21:20 schreef qwerto het volgende:Dat bahia spits stond was omdat het idee van Been was om hem als stormram te gebruiken zoals Hofland ook wel eens gebruikt werd ! Oke dan zijn we eruit ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 21:20 schreef qwerto het volgende:Dat bahia spits stond was omdat het idee van Been was om hem als stormram te gebruiken zoals Hofland ook wel eens gebruikt werd ! okay, is dat ook weer helder . . . |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Die Bovenberg staat er toch ook weer in... Hoop dat Don Leo een beetje op let... |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 14:29 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:[..] Ik vond het echt dom van Bahia om de laatste paar minuten alleen voor te blijven staan alsof hij spits was. Oprotten ermee net als luigi liever De Vrij en Smolov/Cabral Het was dus gewoon zijn opdracht. Been wilde meer lengte voorin. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Maar dat was iedereen inmiddels al duidelijk, lees ik nu (dus eerst ff scrollen voordat ik een reactie plaats) sorry! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Wijnaldum in team speler van de week is niet terecht. Hij speelde niet slecht. Werkte hard, maar voor speler van de week had hij 1 of 2 van zijn kansen moeten maken. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 08:48 schreef legrande het volgende:Wijnaldum in team speler van de week is niet terecht. Hij speelde niet slecht. Werkte hard, maar voor speler van de week had hij 1 of 2 van zijn kansen moeten maken. vond zijn tegenspeler, Vormer, vele malen beter spelen. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ja zo'n type speler zouden we er ook best bij kunnen hebben |
|
|
|