|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
Ik schaam me dood. Wat voor een slecht elftal we tegenwoordig hebben. De Jong en Lindgren kunnen er hélemaal niks van. Eriksen is er gewoon nog niet klaar voor. Van Der Wiel en Anita kunnen niet verdedigen. Ooijer en Vertonghen zijn te traag. We kunnen toch niet van Suárez en El Hamdaoui verwachten dat ze de bal op de eigen zestien ophalen, een actie maken en scoren? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Heel AJAX moet opdonderen ik zou zeggen alleen Steek voor de rest heel AJAX vervangen. |
|
|
|
|
wup von dutch
|
|
|
op naar de arena dan maar !!!!!!!!!!!!!!!! BESTUUR ER UIT !!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 16:21 schreef Dramawedstrijd het volgende:Ik schaam me dood. Wat voor een slecht elftal we tegenwoordig hebben. De Jong en Lindgren kunnen er hélemaal niks van. Eriksen is er gewoon nog niet klaar voor. Van Der Wiel en Anita kunnen niet verdedigen. Ooijer en Vertonghen zijn te traag. We kunnen toch niet van Suárez en El Hamdaoui verwachten dat ze de bal op de eigen zestien ophalen, een actie maken en scoren? Suarez en Hammie ook per direct uit de spits halen ze raken beide geen pepernoot. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Wat dacht je dan... gedraag je een beetje, of blijf weg. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Om te huilen dit.. Er moet actie komen en wel snel, bestuur + martin mogen eruit van mij! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Als AZ al hun kansen verzilverd hadden had dat zo maar de eind uitslag kunnen zijn. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
OP NAAR DE ARENA Ben er rond 18:00 |
|
|
|
|
Sir_KGH_Prins
|
|
|
waarom suljemani gewoon zo lang op de bank houden terwyl die jongen eindelijk beter word !! jol moet maar vertrekken want hij kan ze niet motiveren voetballen kunnen ze want selectie is niet veel verandert dus dan heeft het een andere oorzaak !! de trainer of het bestuur |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Betsuur, directie en oudere spelers eruit en helemaal opnieuw beginnen!!! En weer achter de nummers 1 en 2 aan lopen! |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 16:18 schreef Pim het volgende:YES!! Ooijer eraf, hopelijk gelijk 4 wedstrijden!!! Alleen zal dat dikke gezwel wel Oleguer opstellen volgende week:S, ipv Toby! idd, vorig seizoen ging het geweldig achterin. Amper tegendoelpunten, en dan denkt knol; laat ik eens een bejaarde erin zetten. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 16:24 schreef Sir_KGH_Prins het volgende:waarom suljemani gewoon zo lang op de bank houden terwyl die jongen eindelijk beter word !! jol moet maar vertrekken want hij kan ze niet motiveren voetballen kunnen ze want selectie is niet veel verandert dus dan heeft het een andere oorzaak !! de trainer of het bestuur Waarom ,waarom ook Mickey bracht niks. Heel AJAX is niks.basis spelers en bank iedereen oprotten begin maar met een heel nieuw team. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Jol is het spoor volkomen bijster.. hij volgt het wanbeleid wat bij Ajax al jaren wordt gevoerd.. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Johan Cruijff wie kent hem niet! Hopen dat dit de doorslag is anders volgende week in eigen huis nog ff afgaan! |
|
|
|
|
samsterdam
|
|
|
BESTUUR ROT OP, JOL ROT OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wacht gvd al 6 jaar op een kampioenschap... en weer wordt het dit jaar niet. AJAX stond bekent om het mooie voetbal, altijd winnen en naar voren spelen. Het 4-3-3 systeem met buitenspelers en spelers die klasse uitstraalde. Daarom werd ik fan van AJAX. De bluf, de trots omdat ze altijd speelde voor de overwinning MET mooi spel. Maar nu. Ze spelen klote, zonder enige bluf. Ze vreten niks uit. Lopen een beetje te twitteren en laten de fans links liggen. Er is geen feeling meer met AJAX. Je ziet de spelers nauwelijks bij het home. Er worden belachelijke prijzen gevraagd voor wedstrijden. Maar we kunnen geen eens meer naar trainingen kijken omdat ze zogenaamd zo goed op een wedstrijd kunnen focussen. AJAX IS VAN DE SUPPORTERS GVD!!!! Alles is gericht ook op die spitsen. Er zit geen lijn in. Helemaal niks, het doet me zo ongelofelijk veel pijn om dit te zien. We zijn afgedaald naar een club die blij mag zijn als ze een keer kampioen worden. CRUIJF IK SMEEK HET JE, ALSTUBLIEFT HELP ONS!!!!! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
mijn hart is gebroken.. ik ben er kapot van |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 16:31 schreef samsterdam het volgende:BESTUUR ROT OP, JOL ROT OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wacht gvd al 6 jaar op een kampioenschap... en weer wordt het dit jaar niet. AJAX stond bekent om het mooie voetbal, altijd winnen en naar voren spelen. Het 4-3-3 systeem met buitenspelers en spelers die klasse uitstraalde. Daarom werd ik fan van AJAX. De bluf, de trots omdat ze altijd speelde voor de overwinning MET mooi spel. Maar nu. Ze spelen klote, zonder enige bluf. Ze vreten niks uit. Lopen een beetje te twitteren en laten de fans links liggen. Er is geen feeling meer met AJAX. Je ziet de spelers nauwelijks bij het home. Er worden belachelijke prijzen gevraagd voor wedstrijden. Maar we kunnen geen eens meer naar trainingen kijken omdat ze zogenaamd zo goed op een wedstrijd kunnen focussen. AJAX IS VAN DE SUPPORTERS GVD!!!! Alles is gericht ook op die spitsen. Er zit geen lijn in. Helemaal niks, het doet me zo ongelofelijk veel pijn om dit te zien. We zijn afgedaald naar een club die blij mag zijn als ze een keer kampioen worden. CRUIJF IK SMEEK HET JE, ALSTUBLIEFT HELP ONS!!!!! Niets aan toe te voegen.. AJAX IS VAN DE SUPPORTERS |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Deze afgang is totaal geen reactie waardig. Dus jongens sterkte vanavond. Ik ga een paar borrels nemen. HELE STERKE BORRELS!!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
tegen psv spelen met
steek blind alderweireld vertonhgen atouba de zeeuw enoh sno (voor de duelkracht) jozefszoon suarez suljemani
laat een statement zien je dat je het er niet mee eens ben en sms
martin oprotte naar 4222 |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 16:30 schreef Robertos90 het volgende:Johan Cruijff wie kent hem niet! Hopen dat dit de doorslag is anders volgende week in eigen huis nog ff afgaan! Dat kan je vergeten want ze gaan Cruijff niet bellen. Maar als Cruijff belt vinden ze dat fijn. Dat doet hij dus nooit. Dus gaat onze club naar de klote. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Die volle fles wodka hier in de kast is leeg over een half uurtje! |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Die volle fles wodka hier in de kast is leeg over een half uurtje!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door Pim -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: al zo dronken dat je dubbel ziet :P |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 16:33 schreef Guyt het volgende:[..] Dat kan je vergeten want ze gaan Cruijff niet bellen. Maar als Cruijff belt vinden ze dat fijn. Dat doet hij dus nooit. Dus gaat onze club naar de klote. Misschien moeten de supporters Cruijff dan maar blijven ''bellen'' en het bestuur duidelijk maken dat we van ze af willen! |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Ja, de eerste paar shotjes waren al binnen. Het spul is puur niet te zuipen, maar het is dan ook een heeeeeel bittere pil:(! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Zo voel ik me en dat zal er de komende uren/dagen niet beter op worden!! En dan ook nog eens volgend weekeind tegen koploper PSV... Wat dacht je van 0-10...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Nieuwe netnummer van Amsterdam met ingang vanaf 20 november iets na 22:30 wordt 0-10. Hoe pijnlijk kan het zijn... |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Cruijff mag sowieso komen! Rijkaard had ook niets te doen hoorde ik.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 16:38 schreef Pietje het volgende:[ afbeelding ] Zo voel ik me en dat zal er de komende uren/dagen niet beter op worden!! En dan ook nog eens volgend weekeind tegen koploper PSV... Wat dacht je van 0-10... Als ze spelen zoals vandaag mag je blij zijn als het maar 0-10 word. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 16:35 schreef AFCA! het volgende:[..] Misschien moeten de supporters Cruijff dan maar blijven ''bellen'' en het bestuur duidelijk maken dat we van ze af willen! Heb jij zn nummer????? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 16:38 schreef Pietje het volgende:[ afbeelding ] Zo voel ik me en dat zal er de komende uren/dagen niet beter op worden!! En dan ook nog eens volgend weekeind tegen koploper PSV... Wat dacht je van 0-10... Hey pietje, drink je ook mee. Een hele avond je vol laten lopen. Dan gebeurt er meer dan 90 minuten kijken naar een zielloos stelletje overbetaalde profs. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 16:44 schreef Pim het volgende:Nieuwe netnummer van Amsterdam met ingang vanaf 20 november iets na 22:30 wordt 0-10. Hoe pijnlijk kan het zijn... Ik ben er echt ziek van. En het was nog te verwachten ook. Voorlopig verwacht ik geen enkele verbetering. Tja, volgende week tegen PSV... Ik kan het werkelijk niet geloven, dat het zo vreselijk mis is met mijn club. Ik ben zo verschrikkelijk kwaad! |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote: Was het maar zo'n feest |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
ik ga ajax - psv niet meer kijken. wat een schande. heel me middag verpest. Jol die moet is heel snel ooijer er uit houden want hij was overal te laat die bejaarde vent. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 16:45 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey pietje, drink je ook mee. Een hele avond je vol laten lopen. Dan gebeurt er meer dan 90 minuten kijken naar een zielloos stelletje overbetaalde profs. Ik drink al te veel, zegt mijn vrouw, maar ik zou het wel kunnen gebruiken. GVD, wat ben ik kwaad en teleurgesteld. Na de winterstop van het vorige seizoen, nu dit. Ik dacht serieus aan het begin van dit seizoen, dat Ajax niet te stoppen zou zijn. En kijk nu eens naar de stand! Niet te geloven en ONAANVAARDBAAR!!! |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Zijn de witte zakdoekjes alweer nodig ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 16:17 schreef Johnqqqq het volgende:lekker voor die kk ooijer gewoon alderweireld volgende week.. gvd joh hoe kan dat nu dat ooijer hier speelt ... Dat je kwaad bent en wilt schelden ok, maar zou je het woord KANKER in je afkorting niet willen gebruiken aub... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 16:51 schreef Pietje het volgende:[..] Ik drink al te veel, zegt mijn vrouw, maar ik zou het wel kunnen gebruiken. GVD, wat ben ik kwaad en teleurgesteld. Na de winterstop van het vorige seizoen, nu dit. Ik dacht serieus aan het begin van dit seizoen, dat Ajax niet te stoppen zou zijn. En kijk nu eens naar de stand! Niet te geloven en ONAANVAARDBAAR!!! Exact en voor vandaag is dit mijn laatste bijdrage aan het forum. Ik ga mezelf volgooien. Het is al weken niet om aan te zien en in plaats van wijzigingen houdt Jol vast aan de basis. Er zit totaal geen lijn in en het is gewoon dramatisch voetbal wat we spelen. Alle ballen worden zo snel mogelijk naar voren getrapt en zo niet dan staan alle spelers stil en kijken ze elkaar aan wie er in actie gaat komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 16:26 schreef Guyt het volgende:[..] Waarom ,waarom ook Mickey bracht niks. Heel AJAX is niks.basis spelers en bank iedereen oprotten begin maar met een heel nieuw team. Inderdaad, daar red je het wel mee, doe toch normaal man |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 16:54 schreef remco k het volgende:[..] Dat je kwaad bent en wilt schelden ok, maar zou je het woord KANKER in je afkorting niet willen gebruiken aub... Hoe kwaad, ziek en teleurgesteld ik ook ben: Toch + 1 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zouden Ooier, Mido, Tainio over 2 seizoenen nu echt veel duurder zijn geweest dan Pantelic en Rommedahl? Je had dan iig die € 5.000.000,00 (vijf miljoen) niet uit hoeven geven aan Mounir El Hamdaoui. We hadden het team van vorig jaar dus makkelijk bij elkaar kunnen houden, maar het bestuur wilde geen 2-jarige contracten aanbieden aan Pantelic en Rommedahl die zelfs behoorlijk salaris in wilde leveren. Dat heeft dus totaal verkeerd uitgepakt.
Bestuur en directie: BEDANKT!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 17:02 schreef Ronald 1960 het volgende:Zouden Ooier, Mido, Tainio over 2 seizoenen nu echt veel duurder zijn geweest dan Pantelic en Rommedahl? Je had dan iig die € 5.000.000,00 (vijf miljoen) niet uit hoeven geven aan Mounir El Hamdaoui. We hadden het team van vorig jaar dus makkelijk bij elkaar kunnen houden, maar het bestuur wilde geen 2-jarige contracten aanbieden aan Pantelic en Rommedahl die zelfs behoorlijk salaris in wilde leveren. Dat heeft dus totaal verkeerd uitgepakt. Bestuur en directie: BEDANKT!!!!! Hier ben ik het VOLLEDIG mee eens. Ik heb dit ook in diverse andere topics geschreven, Ronald. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Wat ik niet snap is dat Mickey steeds naar binnen trekt. Hoort hij niet gewoon de achterlijn te halen en een voorzet te geven??? Wat ik ook niet snap waarom moet Suarez elke vrije trap nemen en als het 2 a 3 keer mis gaat waarom dan niemand anders??? Wat ik ook niet snap Ooijer voor Alderweireld.Wat ik ook niet snap is dat de Jong steeds start. Is het misschien iets om hem dan eens in de spits te zetten??? Aangezien Suarez en Hammie het totaal niet meer hebben misschien eens iets anders proberen.Dan Mido alles leuk enaardig hoor maar hij is toch veel te traag.Hij loopt 1 keer achter een balletje aan en stopt vervolgens omdat hij te moe is. Ik weet het niet meer wat ik wel weet is dat dit me stapelgek maakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door Guyt -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
En toch zit ik zaterdag (als m'n vrouw (nog) niet aan het bevallen is) gewoon weer in de Arena om onze ploeg aan te moedigen want; Eens Ajacied, ALTIJD Ajacied. hoe slecht het ook gaat!
AJAX FOREVER!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 17:11 schreef Ronald 1960 het volgende:En toch zit ik zaterdag (als m'n vrouw (nog) niet aan het bevallen is) gewoon weer in de Arena om onze ploeg aan te moedigen want; Eens Ajacied, ALTIJD Ajacied. hoe slecht het ook gaat! AJAX FOREVER!!! Goed dat je zo denkt maar komt voor mij allemaal wat vroeg om positief over die club te zijn. |
|
|
|
|
AlexAFCA
|
|
|
Ben er echt blij mee dat ik dit jaar voor het eerst een seizoenskaart heb, tsjongejonge... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 17:11 schreef Ronald 1960 het volgende:En toch zit ik zaterdag (als m'n vrouw (nog) niet aan het bevallen is) gewoon weer in de Arena om onze ploeg aan te moedigen want; Eens Ajacied, ALTIJD Ajacied. hoe slecht het ook gaat! AJAX FOREVER!!! Natuurlijk is Ajax mijn club, al bijna 56 jaar, en natuurlijk zal Ajax altijd mijn club blijven, want Ajax zit in mijn genen en zit in mijn organen. Juist daardoor is het onaanvaardbaar wanneer je dat enorme geklungel in het veld ziet en het tactisch ombenul Jol zijn wenkbrouwen ziet fronsen... Hij weet het gewoon niet meer. En een coach die het niet (meer) weet... moet die blijven? Er zijn in het betaald voetbal coaches/trainers voor minder de laan uitgestuurd. En het bestuur moet ook zijn consequenties uit hun wanbeleid trekken. Coronel voorop met zijn rapport "de weg naar winst" met legio aanbevelingen. En wat heeft meneer gedaan? Juist! Niks, noppes, nada. Ook onaanvaardbaar! Overigens Ronald, sterkte met de bevalling van je vrouw. Wordt het jullie eerste kindje? Veel geluk! |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Als je vandaag had gewonnen, was de schade meegevallen. We wilden het initiatief nemen en snel een goal maken, en als dat niet lukt wordt het lastig. AZ speelde fris met Pellé voorin en mensen die erover heen kwamen, zo zegt Jol tegen NOS Langs de Lijn.
De jongens hebben keihard gewerkt, alleen het voetbal was vandaag niet best. Crisis is een groot woord, iedere ploeg kan een dip hebben. We moeten nu zien we daar uitkomen en dat we sterk zijn, concludeert Jol
Dit zijn teksten van iemand die het ook niet meer weet! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dan was idd de schade meegevallen, maar dan alleen puur op de ranglijst.. |
|
|