BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ Alkmaar - AFC Ajax Amsterdam (Zondag 14 november 2010, 14:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 14 november 2010 - 17:33   quote  deeplink  
Dank je wel Pietje, voor mijn vrouw de 2e, voor mij de 4e, heb al een zoon en dochter van 22 en 20 en nog een dochtertje van 4, mijn nick name verraadt mijn leeftijd ;-),

maar ff on topic: het wordt tijd voor een frisse wind door de Arena; Carte Blance voor JC en de jeugd heeft de toekomst.
joduh
 joduh - zondag 14 november 2010 - 17:35   quote  deeplink  
wat een dag weer man............triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest
remco k
 remco k - zondag 14 november 2010 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:07 schreef Guyt het volgende:
Wat ik niet snap is dat Mickey steeds naar binnen trekt. Hoort hij niet gewoon de achterlijn te halen en een voorzet te geven??? Wat ik ook niet snap waarom moet Suarez elke vrije trap nemen en als het 2 a 3 keer mis gaat waarom dan niemand anders??? Wat ik ook niet snap Ooijer voor Alderweireld.Wat ik ook niet snap is dat de Jong steeds start. Is het misschien iets om hem dan eens in de spits te zetten??? Aangezien Suarez en Hammie het totaal niet meer hebben misschien eens iets anders proberen.Dan Mido alles leuk enaardig hoor maar hij is toch veel te traag.Hij loopt 1 keer achter een balletje aan en stopt vervolgens omdat hij te moe is. Ik weet het niet meer wat ik wel weet is dat dit me stapelgek maakt.
MOet Urby niet hetzelfde doen, maar daar hoor ik je nooit over...
Pim
 Pim - zondag 14 november 2010 - 17:40   quote  deeplink  
Mijn wodka is op, nu de bacardi!
remco k
 remco k - zondag 14 november 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:19 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

was me al meedegedeeld ;) maar bedankt, lees volgende keer wel iets beter aub..

beetje ouwe kooie uit de sloot halen ;)
Je reageerde toen dat hij niet zo bijdehand moest doen, ik had dat wel gelezen, maar wou me eigen mening hoerover geven...
joduh
 joduh - zondag 14 november 2010 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Je reageerde toen dat hij niet zo bijdehand moest doen, ik had dat wel gelezen, maar wou me eigen mening hoerover geven...
je moet niet overal op reageren man..
Pim
 Pim - zondag 14 november 2010 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:42 schreef joduh het volgende:

[..]

EENS +1!
Pietje
 Pietje - zondag 14 november 2010 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:33 schreef Ronald 1960 het volgende:
Dank je wel Pietje, voor mijn vrouw de 2e, voor mij de 4e, heb al een zoon en dochter van 22 en 20 en nog een dochtertje van 4, mijn nick name verraadt mijn leeftijd ;-),

maar ff on topic: het wordt tijd voor een frisse wind door de Arena; Carte Blance voor JC en de jeugd heeft de toekomst.
Hahaha! Nou oké. Toch veel succes bij de bevalling en veel geluk! (Ik ben nog een stukkie ouder, ik ben van 1949...)

Ja, ook ik ben voor Johan Cruijff en hopelijk Frank Rijkaard, maar verwacht niet dat de huidige bestuursleden, de heren zakkenvullers dus, in beweging zullen komen. Het pluche zit namelijk erg lekker...
joduh
 joduh - zondag 14 november 2010 - 17:51   quote  deeplink  
aha die ronald!!!!!!!jij hebt hem dus niet alleen om te piesen he????? ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 14 november 2010 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:35 schreef joduh het volgende:
wat een dag weer man............triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest triest
En nog eens TRIEST!! Jezus, wat ben ik kwaad. Het blijkt dus volledig structureel te zijn: verlies tegen Utrecht, ADO, Real Madrid, Auxerre, AZ, en dan dat onbenullige gelijke spel tegen Excelsior (!!) NIET TE GELOVEN EN ONACCEPTABEL!! Vooral de manier waarop Ajax "strijd" levert, watjes..., overbetaalde watjes. En een bestuur dat zegt dat er niks aan de hand is en een coach die praat over een dipje... Tjonge, jonge, jonge, jonge!!!
joduh
 joduh - zondag 14 november 2010 - 17:57   quote  deeplink  
ik had hett al helemaal gehad pietje,maar nu is bij mij echt de maat vol man.....ik ga helemaal niet meer......kan dit niet aanzien,ik ben verdomme geen 010supporter die als een zielig vogeltje loopt te zingen als ze scoren tegen VVV!!!!!!!!!!!!!!! dat wordt een lege stoel voor de rest van het seizoen............kutjol
anti010
 anti010 - zondag 14 november 2010 - 18:00   quote  deeplink  
GVD Net klaar met werken, Voetbal stond op en een bar vol kakkerlakken, Nee dan heb je het lekker.......... Maar er is iets goed structureel mis bij Ajax. Waarom geen buitenspelers, die verdedigers van die kaaskoppen hebben nog nooit zo makkelijke middag gehad. Lekker alle ballen de trechter in en Suarez en Hammie ruzien over de bal en met de bal. BAH ik ben er kotsmisselijk van. Ik hou m'n hart vast volgende week tegen PISVEE. Waar ik overigens ook niet bij kan zijn, jammer maar helaas. Maar ik vrees met grote vrezen dat we met de winterstop al op onoverbrugbare achterstand staan, als men nu niet ingrijpt. WIJ WILLEN AJAX TERUG.....
Pietje
 Pietje - zondag 14 november 2010 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:57 schreef joduh het volgende:
ik had hett al helemaal gehad pietje,maar nu is bij mij echt de maat vol man.....ik ga helemaal niet meer......kan dit niet aanzien,ik ben verdomme geen 010supporter die als een zielig vogeltje loopt te zingen als ze scoren tegen VVV!!!!!!!!!!!!!!! dat wordt een lege stoel voor de rest van het seizoen............kutjol
Ik heb sowieso geen seizoenskaart, omdat ik voor mijn werk heel vaak weg was, soms weken aaneen, dus was het niet zinvol. Ik heb een clubcard en via ticketbox bestelde ik kaarten op de momenten wanneer ik wel thuis was (en mijn vrouw geen bezwaar had... ;-)). Ik had het plan, nu dat ik met pensioen ben, om voor volgend seizoen WEL een seizoenskaart aan te schaffen. Maar ik weet het nog niet, ik twijfel gigantisch. Ik kan die ellende niet aanzien. Slecht voor mijn gezondheid en mijn humeur... :-(
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 14 november 2010 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:51 schreef joduh het volgende:
aha die ronald!!!!!!!jij hebt hem dus niet alleen om te piesen he????? ;-)
Nee, en geloof mij, ik heb ook heel veel geoefend ;-) oefening baart kunst!
Pietje
 Pietje - zondag 14 november 2010 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 18:03 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Nee, en geloof mij, ik heb ook heel veel geoefend ;-) oefening baart kunst!
Whahahahaha! Humor :-)
joduh
 joduh - zondag 14 november 2010 - 18:05   quote  deeplink  
tip van flip!ga lekker op zondag als ajax voetbalt iets leuks met vrouwtje doen man.......ga desnoods kaarten?alles is beter dan naar dit voetbal kijken....doet pijn....
Pietje
 Pietje - zondag 14 november 2010 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 18:05 schreef joduh het volgende:
tip van flip!ga lekker op zondag als ajax voetbalt iets leuks met vrouwtje doen man.......ga desnoods kaarten?alles is beter dan naar dit voetbal kijken....doet pijn....
Tja, ik twijfel echt enorm. Weet je, joduh, Ajax zit echt helemaal in mijn organen en in mijn genen. Als klein jochie van 5 of 6 jaar, mocht ik al met mijn vader mee, het is mij met de paplepel ingebracht. Later met vrienden en zelfs in mijn studietijd, toen ik weinig (zeg maar GEEN) cent te makke had, ging ik toch naar MIJN Ajax. Het was bijna altijd feest. Maar nu... Het spel van Ajax is Ajax-onwaardig, de spelers zijn te lamlendig voor woorden; bij sommige spelers denk je wel eens: WILLEN JULLIE EIGENLIJK WEL WINNEN??? En dan dat zakelijke bestuur. Zakkenvullers, managers, zonder enige historische binding met de club, MIJN CLUB. Vroeger had je de heren van Praag als voorzitter, dat waren echte Ajacieden. Tja en dan de beursgang... Zeg maar beurs-AFGANG... Ik ben boos, kwaad, woest, ziedend en teleurgesteld... SNIK...
joduh
 joduh - zondag 14 november 2010 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 18:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tja, ik twijfel echt enorm. Weet je, joduh, Ajax zit echt helemaal in mijn organen en in mijn genen. Als klein jochie van 5 of 6 jaar, mocht ik al met mijn vader mee, het is mij met de paplepel ingebracht. Later met vrienden en zelfs in mijn studietijd, toen ik weinig (zeg maar GEEN) cent te makke had, ging ik toch naar MIJN Ajax. Het was bijna altijd feest. Maar nu... Het spel van Ajax is Ajax-onwaardig, de spelers zijn te lamlendig voor woorden; bij sommige spelers denk je wel eens: WILLEN JULLIE EIGENLIJK WEL WINNEN??? En dan dat zakelijke bestuur. Zakkenvullers, managers, zonder enige historische binding met de club, MIJN CLUB. Vroeger had je de heren van Praag als voorzitter, dat waren echte Ajacieden. Tja en dan de beursgang... Zeg maar beurs-AFGANG... Ik ben boos, kwaad, woest, ziedend en teleurgesteld... SNIK...
1 troost pietje.je bent niet de enige.......
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 november 2010 - 18:18   quote  deeplink  
We moeten hiertegen later ook voor in de beker.. Dus zeg maar dag tegen de volgende ronde!

Edit: als dit tenminste zo blijft..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door Hasjkoph --
Pietje
 Pietje - zondag 14 november 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 18:16 schreef joduh het volgende:

[..]

1 troost pietje.je bent niet de enige.......
Ik weet het, joduh. Zoals jijzelf als schreef: triest triest triest et cetera
Pietje
 Pietje - zondag 14 november 2010 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 18:18 schreef Hasjkoph het volgende:
We moeten hiertegen later ook voor in de beker.. Dus zeg maar dag tegen de volgende ronde!

Edit: als dit tenminste zo blijft..
Ja, Hasjkoph, ik had het mij ook al gerealiseerd... Er gaat nog een hoop shit over ons heenkomen... Ik zie nog geen enkel teken dat het binnenkort beter zal gaan...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 november 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 18:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, Hasjkoph, ik had het mij ook al gerealiseerd... Er gaat nog een hoop shit over ons heenkomen... Ik zie nog geen enkel teken dat het binnenkort beter zal gaan...
Idd.. Ik ga ook geen wedstrijden meer kijken totdat we met goed spel winnen of dat Jol + bestuur weggaat.. :(
Guyt
 Guyt - zondag 14 november 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

Eens +2!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door Guyt --
remco k
 remco k - zondag 14 november 2010 - 19:28   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik reageer waar ik op wil.
remco k
 remco k - zondag 14 november 2010 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 19:08 schreef Guyt het volgende:

[..]

Eens +2!
Ben je weer zieltjes aan het winnen, zielige kneus dat je er ook bent zeg...
Pim
 Pim - zondag 14 november 2010 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 19:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben je weer zieltjes aan het winnen, zielige kneus dat je er ook bent zeg...
ONEENS -1!
BRW
 BRW - zondag 14 november 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:40 schreef remco k het volgende:

[..]

MOet Urby niet hetzelfde doen, maar daar hoor ik je nooit over...
En dat zeg jij? Jij zegt altijd het omgekeerde, PRO Sulejmani en ANTI Emanuelson..

Heeft iedereen de beelden gezien zojuist bij Studio Sport waarbij de technische staf van Ajax en directeur van de Boog in de catacomben stonden.. V.D. Boog keek niet op of om naar Martin Jol..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door BRW --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 november 2010 - 20:09   quote  deeplink  
Ik heb het gezien ja..
remco k
 remco k - zondag 14 november 2010 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 19:58 schreef Pim het volgende:

[..]

ONEENS -1!
Val dood
remco k
 remco k - zondag 14 november 2010 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:07 schreef BRW het volgende:

[..]

En dat zeg jij? Jij zegt altijd het omgekeerde, PRO Sulejmani en ANTI Emanuelson..

Heeft iedereen de beelden gezien zojuist bij Studio Sport waarbij de technische staf van Ajax en directeur van de Boog in de catacomben stonden.. V.D. Boog keek niet op of om naar Martin Jol..
Rot toch een eind op man, ik wil graag dat Urby linksback gaat spelen, dat is wat anders...
BRW
 BRW - zondag 14 november 2010 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Rot toch een eind op man, ik wil graag dat Urby linksback gaat spelen, dat is wat anders...
Alleen maar omdat er dan een plekje vrij komt voor Sulejmani..
Gelukkig viel ie vandaag goed in dus dat bied perspectief! (NOT)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door BRW --
nummer10
 nummer10 - zondag 14 november 2010 - 20:37   quote  deeplink  
Urby voegt meer toe als linksback dan anita + er komt meer voetbal op de linkerflank met emanuelson + Sulejmani..

ontopic.. iedereen moet gewoon weg.. ALLES EN IEDEREEN DIE NU ROND LOOPT BIJ AJAX.. en laat Bryan Roy Dennis Bergkamp en de boer een keer hun bek lostrekken dat het niet langer zo kan !!!
remco k
 remco k - zondag 14 november 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:36 schreef BRW het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij, overigens heeft urby dit gehele seizoen 1 goal gemaakt en 1 assist, knap hoor...
BRW
 BRW - zondag 14 november 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Val dood
Hou je een beetje in! Hij geeft ook alleen maar zijn mening..
remco k
 remco k - zondag 14 november 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:43 schreef BRW het volgende:

[..]

Hou je een beetje in! Hij geeft ook alleen maar zijn mening..
Dus?! Ik bepaal prima zelf wat ik doe, en als men het tegen of over mij hebben, krijgen ze de wind van voren, bevalt ze dat niet, dan val je lekker dood neer op de stoep...
BRW
 BRW - zondag 14 november 2010 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij, overigens heeft urby dit gehele seizoen 1 goal gemaakt en 1 assist, knap hoor...
Ja, je hebt helemaal gelijk!

remco k
 remco k - zondag 14 november 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:47 schreef BRW het volgende:

[..]

Ja, je hebt helemaal gelijk!
Dat weet ik.
BRW
 BRW - zondag 14 november 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weet ik.
Ik weet dat jij dat weet..
remco k
 remco k - zondag 14 november 2010 - 21:03   quote  deeplink  
mooi voor je
Guyt
 Guyt - zondag 14 november 2010 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 19:58 schreef Pim het volgende:

[..]

ONEENS -1!
EENS +1!
Pim
 Pim - zondag 14 november 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Val dood
Was bijna het geval na vandaag, het zal jou wel weer te weinig hebben kunnen schelen;)...
remco k
 remco k - zondag 14 november 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 21:08 schreef Guyt het volgende:

[..]

EENS +1!
zielig kereltje ben jij zeg, ik geloof nooit dat jij kinderen hebt, onvolwassen irritante klootzak ben je
Guyt
 Guyt - zondag 14 november 2010 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:36 schreef BRW het volgende:

[..]

Hihihihi idd hij viel zeker geweldig in(NOT). Die Eriksen is ook te licht bevonden.
BRW
 BRW - zondag 14 november 2010 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

zielig kereltje ben jij zeg, ik geloof nooit dat jij kinderen hebt, onvolwassen irritante klootzak ben je
ONEENS - 1!
Guyt
 Guyt - zondag 14 november 2010 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 21:28 schreef BRW het volgende:

[..]

ONEENS - 1!
EENS +1!
BRW
 BRW - zondag 14 november 2010 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 21:28 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hihihihi idd hij viel zeker geweldig in(NOT). Die Eriksen is ook te licht bevonden.
Idd, Eriksen is niet overtuigend..
Guyt
 Guyt - zondag 14 november 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 21:30 schreef BRW het volgende:

[..]

Idd, Eriksen is niet overtuigend..
Denk dat het ook komt dat hij nog wat jong is. Moeilijk voor hem om potten te breken bij AJAX.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door Guyt --
remco k
 remco k - zondag 14 november 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 21:33 schreef Guyt het volgende:

[..]

Denk dat het ook komt dat hij nog wat jong is. Moeilijk voor hem om potten te breken bij AJAX.
Ik vraag me echt af of jij wel ajax fan bent en of je de leeftijd hebt die je zegt dat je hebt, blijkbaar weet je weinig van de jeugd in combinatie met ons verleden...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 november 2010 - 21:42   quote  deeplink  
Boudewijn wil je AUB een puber topic starten voor die gasten onder 20 zodat wij normaal kunnen posten zonder die irritante idioten
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 november 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 21:42 schreef nemam-tiL het volgende:
Boudewijn wil je AUB een puber topic starten voor die gasten onder 20 zodat wij normaal kunnen posten zonder die irritante idioten
Zoals?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ Alkmaar - AFC Ajax Amsterdam (Zondag 14 november 2010, 14:30 uur)

0.0076689