|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Dont worry about a thing caus every little thing is gonna be allright. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: dat bedoel ik met onder 20 |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Nobody likes us we dont care. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Cannabis en drank, mijn dochter van 5 is slimmer.wat een sukkel ben jij |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 17:57 schreef joduh het volgende:ik had hett al helemaal gehad pietje,maar nu is bij mij echt de maat vol man.....ik ga helemaal niet meer......kan dit niet aanzien,ik ben verdomme geen 010supporter die als een zielig vogeltje loopt te zingen als ze scoren tegen VVV!!!!!!!!!!!!!!! dat wordt een lege stoel voor de rest van het seizoen............kutjol Die zielige 010 mannetjes gaan wel wanneer we met 10/0 verloren hebben. Julie janken bij voorbaat dat je niet gaat |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 22:13 schreef legrande het volgende:[..] Die zielige 010 mannetjes gaan wel wanneer we met 10/0 verloren hebben. Julie janken bij voorbaat dat je niet gaat jij bent een Feijenoorder en ik begrijp geen reet van je post |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Dat wij na een 10-0 met een volle bak achter de club gaan staan en jullie van te voren al roepen na een nederlaag dat je stoel leeg blijft snappie het nou wat supporters zijn de echte dan. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 22:28 schreef legrande het volgende:Dat wij na een 10-0 met een volle bak achter de club gaan staan en jullie van te voren al roepen na een nederlaag dat je stoel leeg blijft snappie het nou wat supporters zijn de echte dan. Bla bla bla. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Maar het is wel het verschil. Wij blijven hoe slecht het ook gaat ons cluppie trouw. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 22:28 schreef legrande het volgende:Dat wij na een 10-0 met een volle bak achter de club gaan staan en jullie van te voren al roepen na een nederlaag dat je stoel leeg blijft snappie het nou wat supporters zijn de echte dan. Die echte supporters heb AJAX ook hoor. Altijd dat gelul over de goede supporters van Feyenoord. Rot toch op man. Bij jullie staan er ook geregeld boze supporters de bus op te wachten of die het trainingsveld op stormen. Dat is overal en bij 010 niet anders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: niet bepaald iedereen hoor, ken genoeg mensen die een seizoenskaart hebben bij Feyenoord en al echt een paar potjes hebben overgeslagen omdat het zo belabberd gaat, kijk jullie eigen forum ook maar eens na, ook daar roepen er genoeg dat ze niet meer gaan, en ook bij Ajax zal het wel gewoon vol zitten.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Wij blijven onze club ook trouw maar dit is net na een verloren wedstrijd. Wat had je verwacht???? Dat we blij waren na vandaag??? Denk na. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Kijk alleen naar het stadion van Feyenoord als het goed gaat zit het vol en als het minder gaat zie ik genoeg lege plekken. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 22:38 schreef Guyt het volgende:[..] Kijk alleen naar het stadion van Feyenoord als het goed gaat zit het vol en als het minder gaat zie ik genoeg lege plekken. Nee dat is niet zo 10-0 verliezen bijna onderaan en tegen vvv, roda en heerenveen bijna volle bak. Zeg nu zelf hoeveel hadden er bij 020-vvv geweest wanneer 020 met 10-0 had verloren tegen psv nog geen 10.000. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 22:40 schreef legrande het volgende:[..] Nee dat is niet zo 10-0 verliezen bijna onderaan en tegen vvv, roda en heerenveen bijna volle bak. Zeg nu zelf hoeveel hadden er bij 020-vvv geweest wanneer 020 met 10-0 had verloren tegen psv nog geen 10.000. Bijna volle bak ja in goede doen is het volle bak. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 22:40 schreef legrande het volgende:[..] Nee dat is niet zo 10-0 verliezen bijna onderaan en tegen vvv, roda en heerenveen bijna volle bak. Zeg nu zelf hoeveel hadden er bij 020-vvv geweest wanneer 020 met 10-0 had verloren tegen psv nog geen 10.000. gelul, Ajax zit vrijwel altijd vol, net zoals de Kuip, af en toe een keer wat vrije plekken her en der, het is ook totaal niet zo dat de en groep beter is dan de andere ofzo... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Klopt idd en volgens mij zitten er meestal rond de 50000 in de arena en maar 40000 in de kuip zitten er bij ons toch nog 10000 meer dus. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Klopt maar wanneer wij spelers als suares en el hamdoui zouden hebben moeten wij 's nachts in de rij liggen voor kaartjes en bij 020 wanneer die zouden staan waar feyenoord nu staat 15 is het echt helemaal leeg en dat weten jullie drommels goed. jullie zijn publiek dat alleen komt bij resultaat. Geen echte trouwe supporters dus dat weet iedereen sorry. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 23:00 schreef legrande het volgende:Klopt maar wanneer wij spelers als suares en el hamdoui zouden hebben moeten wij 's nachts in de rij liggen voor kaartjes en bij 020 wanneer die zouden staan waar feyenoord nu staat 15 is het echt helemaal leeg en dat weten jullie drommels goed. jullie zijn publiek dat alleen komt bij resultaat. Geen echte trouwe supporters dus dat weet iedereen sorry. Geen idee wij hebben namelijk nog niet op die plek gestaan hihi. Hoe weet jij dat??? Ben jij toevallig JOMANDA. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
wacht maar af wanneer jullie achtervolgens nog van milaan psv en madrid verliezen 5 nederlagen op rijd dan is de hel los. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 23:00 schreef legrande het volgende:Klopt maar wanneer wij spelers als suares en el hamdoui zouden hebben moeten wij 's nachts in de rij liggen voor kaartjes en bij 020 wanneer die zouden staan waar feyenoord nu staat 15 is het echt helemaal leeg en dat weten jullie drommels goed. jullie zijn publiek dat alleen komt bij resultaat. Geen echte trouwe supporters dus dat weet iedereen sorry. Het Feyenoord publiek is net als het Ajax publiek grotendeels fan geworden door de succesen, of wou je zeggen dat het toeval is dat Feyenoord meer fans heeft dan Sparta en excelcior, als Feyenoord die succesen niet had gekend, dan haden ze ook heel wat minder supporters gehad, dus ook dat zijn successupporters.. Overigens zat het eind jaren 80 begin 90 ook nog vol in de meer terwijl het toen slecht ging |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 23:04 schreef legrande het volgende:wacht maar af wanneer jullie achtervolgens nog van milaan psv en madrid verliezen 5 nederlagen op rijd dan is de hel los. Dat klopt dan weer wel, maar ik denk dat die al wel los is.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Had jol mogen blijven zoals Been bij Feyenoord met dezelfde resultaten als feyenoord. Hij was al lang weggeweest. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 23:06 schreef legrande het volgende:Had jol mogen blijven zoals Been bij Feyenoord met dezelfde resultaten als feyenoord. Hij was al lang weggeweest. Ik geloof dat er verder niemand jou cluppie wil trainen. Dus heb Feyenoord geen keus. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 23:06 schreef legrande het volgende:Had jol mogen blijven zoals Been bij Feyenoord met dezelfde resultaten als feyenoord. Hij was al lang weggeweest. Dit ligt toch wel even anders.. Been is een man van de club! Als Feyenoord die ontslaat leidde ze behoorlijk gezichtsverlies aangezien de supporters met Been weglopen.. Jol is een "outsider" als je het zo mag noemen, hij heeft verder geen binding met Ajax.. Dus dan is het makkelijker om hem te ontslaan!
Met andere woorden als Been geen binding met de club Feyenoord had gehad lag ie er allang uit.. Zie maar, E. Koeman, Gullit, Verbeek.. Allemaal nauwelijks of geen binding met de club! Als je een contract tekent bij een club ga je er vol voor en doe je je best! Maar voor Been is dat ook weer anders natuurlijk, dat is weer de andere kant.. Hij houdt van die club, hij ademt Feyenoord.. Dan sta je wel anders voor een club!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door BRW -- |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Daarnaast heeft Feyenoord zich neergelegd bij het verwachtingspatroon wat er nu is.. Ze gaan voor het hoogst haalbare maar niemand weet hoe hoog dat is, maar daar is vrede mee gesloten.. Bij Ajax blijft het verwachtingspatroon gigantisch hoog.. Enerzijds terecht, anderzijds lastig want iedereen weet dat dat (bijna) niet meer te doen is!
Hugo Borst verwoordde dat vanavond wel mooi in Studio Voetbal! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 23:06 schreef legrande het volgende:Had jol mogen blijven zoals Been bij Feyenoord met dezelfde resultaten als feyenoord. Hij was al lang weggeweest. Ik snap niet waarom dat uberhaubt relevant is, je komt hier een beetje stoken, maar het werkt totaal niet.
Weet je wat het is, als Ajax finaniceel in dezelfde situatie zou zitten als Feyenoord, zou ik overal vrede mee hebben, dat meen ik ook echt, maar financieel heeft Ajax nog steeds geen echte problemen, een eigen vermogen van 40 miljoen en een begroting van 62 miljoen, an als je daar naar kijkt is het dramatisch hoe er met die begroting wordt omgegaan, er zitten te weinig mensen met verstand van voetbal binnen de club... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 23:25 schreef BRW het volgende:Daarnaast heeft Feyenoord zich neergelegd bij het verwachtingspatroon wat er nu is.. Ze gaan voor het hoogst haalbare maar niemand weet hoe hoog dat is, maar daar is vrede mee gesloten.. Bij Ajax blijft het verwachtingspatroon gigantisch hoog.. Enerzijds terecht, anderzijds lastig want iedereen weet dat dat (bijna) niet meer te doen is! Hugo Borst verwoordde dat vanavond wel mooi in Studio Voetbal! Complete onzin dat het niet te doen is, Ajax heeft ieder weer de hoogste begroting, de duurste spelers, blablablabla. het lijkt zo doordat het nooit meer lukt, maar dat betekent niet dat het zo is, het komt door 10 jaar wanbeleid en tottaal geen visie bij de club, Hugo Borst is een sensatie zoekende zak hooi van de hoogste orde. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Wat zal ik zeggen zonder AZ teniet te doen en Ajax te kort.
Trieste vertoning gisteren. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
"En daar ís de 2-0!" Toen brak er iets. Alsof de vrouw van je leven voor je neus vreemd gaat, voor de zoveelste keer. Met een lelijkerd. Eerst een paar krachttermen waarbij ik nu zéker weet dat ik nooit meer in de hemel kom. Woedend de tv uitgezet, en zelfs dat is frustrerend.
Een tv kun je eigenlijk helemaal niet woedend uitzetten, je moet namelijk heel rustig op het uitknopje drukken. Is onmogelijk in zo'n situatie, je drukt zo hard dat je de tv bijna van het kastje afduwt. Ik wil schreeuwen, op internet tegen iemand zeggen hoe verschrikkelijk het is, maar ook dát lukt niet. Van woede druk ik op de verkeerde knopjes.
Machteloos, dat is het juiste woord. Je kunt niks doen. Je stuurt een mail naar je beste vriend, met het woord 'KUT!!!!!!!!!!!!!!11111' erin. Woest kijk je naar de shift-knop, als je 'm ingedrukt houdt om al die uitroeptekens erachter te zetten. We verliezen niet eens meer van sympathieke clubjes als Heracles Almelo, nee, we verprutsen het nu zelfs al tegen een of ander klinisch klapperclubje.
Vochtige ogen, ik zie het gewoon niet meer zitten. Dat gevoel dat het gewoon wéér niks wordt dit jaar, en tot overmaat van ramp weten we dat nu al in november. We moeten nog tot mei 2011. Verlang terug naar vorig jaar, toen we in ieder geval in het voorjaar nog het idéé hadden dat het nu toch echt zou gaan lukken. Zelfs dromen lukt me niet meer.
Zeven magere jaren al, eigenlijk. Uitgerekend in die periode dat ik helemaal de leeftijd heb voor een goed kampioensfeest met veel bier is er niks te vieren. Zul je zien dat het eerstvolgende succes pas komt als ik straks 75 ben en na één biertje met m'n rollator de Prinsengracht in kukel. Waarom moet dit? Waarom kan het nou nooit eens góed gaan? Waarom altijd zo wisselvallig? Het enige constante aan Ajax is dat we constant geen kampioen worden.
Ajax is de vrouw van je leven, altijd al het mooiste meisje van de klas geweest. Iedereen keek naar haar, elke jongen wilde haar hebben, alle meisjes wilden net zo zijn als zij. Ze had uitstraling, sex-appeal, was intelligent en creatief. Traditioneel gekleed, maar tóch superhip. God, wat was je verliefd op haar, en wat was het altijd gezellig als je bij haar was. Je wist: dit is haar, zij is het, en nooit meer een ander!
Hoe anders is dat de laatste jaren. Ze lijkt soms wel een gewone vrouw, zo'n vrouw als alle anderen. Waar ze vroeger stond te dansen, midden op de dansvloer, en alle ogen op zich gericht had, staat ze nu in haar tuinbroek hamburgers te bakken in de keuken. Ze laat ze nog aanbranden ook. Waar is die vrouw waar ik verliefd op werd? Soms zie je nog een glimp, een twinkeling in haar ogen, en je denkt: 'zou het? Zit er nog iets in?' Een week later blijkt het ijdele hoop. Gaat ze weer vreemd met de buurman. Weer voel je je keihard bedrogen. Als je met haar over straat loopt word je uitgelachen. "Hahaha, moet je haar zien! Vroeger zo'n mooie vrouw, maar wat is ze afgegleden zeg! Waarom verlaat je haar niet? Waarom neem je geen ander?"
Goed punt, op zich. Waarom ben ik nog voor Ajax? Weet het soms eigenlijk ook niet meer. De glimpjes worden korter, de tijd dat het meisje zo ongelofelijk mooi was begint nu wel érg ver achter me te liggen. Wanhopig zoek ik naar lichtpuntjes. Dat ene moment, twee weken geleden, dat was toch wel mooi. Ze kán het best. Haar DNA is goed, in potentie is ze nog steeds de mooiste vrouw van de wereld. Zo jammer van dat zelfdestructieve gedrag.
Ik ben nog steeds verliefd op haar, dat is het erge. Soms wil je dat je het niks meer zou doen, dat je je niet zo ongelofelijk klote zou voelen als je weer bedrogen wordt. Maar je blijft van haar houden, tegen beter weten in, want gezond is het niet. Als klein jochie zag je haar voor het eerst, en je dacht: dit. En nooit iemand anders. Zij is de vrouw van m'n leven, en ik heb haar eeuwige trouw gezworen.
Ik kijk naar boven, op m'n boekenplank staat een borstbeeld van de Griekse held Ajax. Het oude Ajax, kin omhoog en borst vooruit. Hoe langer ik ernaar kijk, hoe meer ik er een smurf in begin te zien. Met een traan, langzaam biggelend richting zijn baard. Ik mis je zo man. Maar ondanks alles... ondanks alles hou ik nog steeds van je. Zaterdag sta ik er weer, en hoop ik dat je weer gaat dansen. Net als vroeger, toen je dat allermooiste meisje van de klas was.
Thijs Nabben http://www.ajaxlife.nl/column/detail/179
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 november 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een heel mooi stukje Ride, en de waarheid erin klopt als een zwerende vinger waar je met een hamer op slaat..... |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
en nu knvb?? zeker weegreef bij ajax-psv. !om het af te maken?? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: verschil is dat verliezen bij feynoord hoort... en dat jullie al blij zijn als jullie in de eredivisie kunnen blijven voetballen.. en ik kan me nog goed herinderen (onder verbeek nog) dat het stadion ook voor 1.2 gevult was en dat er mensen langs de kant stonden te schelden met het ernstige woord KKlijers.. en dat uitgerekend tegen jullie eigenspelers... dus wil jij AUB naar je eigen kakkerlakken forum gaan lamzak... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 23:04 schreef legrande het volgende:wacht maar af wanneer jullie achtervolgens nog van milaan psv en madrid verliezen 5 nederlagen op rijd dan is de hel los. zolang duurt het niet voordat Jol en het bestuur weg is... als PSV verloren word is het gedaan denk ik |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 14:41 schreef nummer10 het volgende:[..] zolang duurt het niet voordat Jol en het bestuur weg is... als PSV verloren word is het gedaan denk ik Denk het eerlijk gezegt niet... dat kunnen we niet betalen.
En ik denk ook dat we opportunistisch genoeg zijn om bij winst a.s. zaterdagavond hier weer hosanna te roepen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 14:47 schreef Ride het volgende:[..] Denk het eerlijk gezegt niet... dat kunnen we niet betalen. En ik denk ook dat we opportunistisch genoeg zijn om bij winst a.s. zaterdagavond hier weer hosanna te roepen. Dat eerste heb je gelijk in, ik denk ook niet dat Jol snel de laan wordt uitgestuurd.
het laatste zal bij mij absoluut niet het geval zijn, ik heb mijn gedachten nu eenmaal ergens op gezet, en zoals men hier weet, ben ik niet snel bereid mijn mening bij te stellen...
Het zit structureel bij Ajax niet goed, ik heb mezelf jaren voorgehouden dat dit niet het geval was, zelfs heb ik vorig jaar v/d Boog en cornuiten nog verdedigd in een discussie met Alibabba, nu heb ik, mede door hem het een tijd lang van de andere kant bekeken, en zie nu in dat Alibabba toen al gelijk had, en beter laat dan nooit, maar nu is het gewoon tijd voor actie... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Kutwedstrijd... vreet een week geen kaas.
hahahahaha |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik heb gisteren de wedstrijd nog integraal kunnen bekijken en mij viel op dat er totaal geen structuur in zat. Vooraf hoorde ik Jol zeggen dat Eriksen de 10 was, maar ik heb hem veel te vaak achter een speler van Az zien lopen. Eriksen en de Jong wisten beide niet precies wat te doen. Dat de Jong en Eriksen veel te weinig aan aanvallen toekwamen, lag puur doordat er voorin te weinig daadkracht was. Marcellis heeft zich scheel gelachen met Emanuelson, die totaal geen dreiging had. Dreiging die Sulejmani aan die kant veel meer gebracht zou hebben en dan had Marcellis, die in mijn ogen meer een centrale verdediger dan rechtsback is, veelal achter zijn tegenstander aan moeten lopen, waardoor de rest kan aansluiten.
Op de flanken was het zeer pover. Pas bij de 2-0 werd het omgezet en toen zag je gelijk dat het spelbeeld anders werd. Waarom geen Jozefzoon inbrengen en Suarez eens in de spits, waardoor Hammie bij hem in de buurt kan spelen. Als het niet loopt, probeer je door een omzetting iets te bewerkstelligen, maar volharden in iets wat niet loopt... Anita was voortdurend aan het zwemmen en wist door de opkomende mensen totaal niet wie hij moest opvangen. De meerwaarde van Ooijer t.o.v. Alderweireld is mij onduidelijk. Ooijer zou met zijn ervaring het elftal moeten sturen, maar hij is deels verantwoordelijk voor de malaise. Vertonghen is ook niet meer zichzelf, maar het heeft allemaal te maken doordat er via de flanken ongedurfd word gespeeld. Ajax is totaal onherkenbaar, maar ik zoek troost in de gedachte dat er een oplossing komt via Johan Cruijff. Alles maar dan ook alles wat hij zegt, klinkt mij als muziek in de oren en daar hou ik me aan vast. Eens zal het tij gaan keren..... |
|
|
|