|
|
remco k
|
|
|
Dit is niet het gehele intervieuw, ik laat expres een gedeelte weg, dit omdat ik weet:):) dat het hier dan toch weer ergens anders over gaat...
Ook Ajax hoeft niet meer aan te kloppen bij Van Gaal die in het verleden als trainer en als technisch directeur werkzaam was.
"Ik ben in 2003 teruggekeerd naar Ajax. Ik had een droom om van Ajax weer een hele grote club te maken. Voor eentiende of eentwintigste van het salaris bij Barcelona."
"Ik werd toen gevraagd door alle grote clubs in Europa, maar ik koos voor Ajax. En na acht maanden stond ik buiten. Toen heb ik gezegd dat ik nooit meer terug zou keren bij Ajax en zo denk ik er nog steeds over."
Tot op bot beledigd
"Ik ben tot op het bot beledigd door het toenmalige bestuur. In die periode heb ik een nieuw beleidsplan geschreven dat unaniem door de hele vereniging werd gedragen."
"Toen werd mij verweten dat ik Ronald Koeman te veel voor de voeten liep, terwijl de resultaten op een laag pitje stonden. Als je dan kiest voor een passant en niet voor een technisch directeur, dan ben je Louis van Gaal niet waard. Ik keer nooit meer terug naar Ajax.
GROTENDEELS, IS DAT EXACT HETZELFDE BESTUUR ALS DAT ER NU ZIT...... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
"Ik keer nooit meer terug bij Ajax". Dat Louis dit zegt, treft me in mijn ziel. Constant worden clubiconen beschadigd door onbenullen, maar die onbenullen blijven maar zitten.... TRIEST!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 22:22 schreef alibabba het volgende:"Ik keer nooit meer terug bij Ajax". Dat Louis dit zegt, treft me in mijn ziel. Constant worden clubiconen beschadigd door onbenullen, maar die onbenullen blijven maar zitten.... TRIEST!!!!! Yep, hoe triest is het wel niet met onze club gesteld.. Ook het feit dat hij miljoenen liet liggen om ZIJN LIEFDE Ajax te gaan helpen getuigt vaan een hele grote echte clubliefde. En dan eigenlijk gewoon worden weggepest door bestuur en ik dacht ook trainer? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 22:26 schreef remco k het volgende:[..] Yep, hoe triest is het wel niet met onze club gesteld.. Ook het feit dat hij miljoenen liet liggen om ZIJN LIEFDE Ajax te gaan helpen getuigt vaan een hele grote echte clubliefde. En dan eigenlijk gewoon worden weggepest door bestuur en ik dacht ook trainer? Er werd destijds gekozen om v.Gaal te slachtofferen en Koeman werd behouden. Blunder 1e klas!! V.Gaal zat er voor de lange termijn... Wat er precies is gebeurd tussen beide is koffiedik kijken, maar ik verdenk Koeman niet altijd van eerlijkheid en Louis wel. V.Gaal was van mening destijds dat Ajax genoeg kwaliteiten had voor topprestaties, maar Koeman vond het allemaal wel meevallen en probeerde zich in te dekken. Volgens mij stonden er tegen Bayern Munchen destijds in 2004, 4-0 verlies, 9 of 10 internationals in het veld en door verschil van mening tussen beide werd Louis in oktober 2004 geslachtofferd. Koeman vertrok 4 maanden daarna zelf!!!! Dat is toch echt de omgekeerde wereld.....
Daarbij was V.Gaal in de ogen van de directieleden wellicht te rigoreus en waren de onbenullen ongetwijfeld bang voor hun eigen hachie, hetzelfde nu weer gebeurt met JC.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 november 2010 door alibabba -- |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: ik hoop ook dat dit niet lang meer duurt maar volgens mij is er al 7 jaar complete chaos bij ajax en het bestuur mag jaar in jaar uit weer lekker blijven zitten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 22:48 schreef alibabba het volgende:[..] Er werd destijds gekozen om v.Gaal te slachtofferen en Koeman werd behouden. Blunder 1e klas!! V.Gaal zat er voor de lange termijn... Wat er precies is gebeurd tussen beide is koffiedik kijken, maar ik verdenk Koeman niet altijd van eerlijkheid en Louis wel. V.Gaal was van mening destijds dat Ajax genoeg kwaliteiten had voor topprestaties, maar Koeman vond het allemaal wel meevallen en probeerde zich in te dekken. Volgens mij stonden er tegen Bayern Munchen destijds in 2004, 4-0 verlies, 9 of 10 internationals in het veld en door verschil van mening tussen beide werd Louis in oktober 2004 geslachtofferd. Koeman vertrok 4 maanden daarna zelf!!!! Dat is toch echt de omgekeerde wereld..... Daarbij was V.Gaal in de ogen van de directieleden wellicht te rigoreus en waren de onbenullen ongetwijfeld bang voor hun eigen hachie, hetzelfde nu weer gebeurt met JC. Cruijff en van Gaal zijn allebei individuen die het verschil bij AJAX kunnen maken, dat is ook de reden dat ze niet samen kunnen, en ook de reden dat van Gaal er werd uitgewerkt en Cruijff niet welkom is... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zucht.... lees je dit om 8.00 smorgens.. dag naar de kloten.. KK BESTUUR OPROTTEN !! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 00:00 schreef remco k het volgende:[..] Cruijff en van Gaal zijn allebei individuen die het verschil bij AJAX kunnen maken, dat is ook de reden dat ze niet samen kunnen, en ook de reden dat van Gaal er werd uitgewerkt en Cruijff niet welkom is... toch zie ik liever van Gaal terugkeren dan Cruijff als ik dan toch moet kiezen.. Feit blijft dat het nu onderhand tijd wordt voor Actie! |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Wel toevallig dat je Louis mening over Cruijff weg hebt gelaten, Remko. |
|
|
|
|
MikeT
|
|
|
quote: idd, hij zei dat hij Cruijff nooit zal vergeven.... En van Gaal was ook heel blij met al die ' positieve' en ' opbouwende' colums van Cruijff in de barca tijd van van Gaal.... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Dat vind ik eigenlijk het ergste...door eigen belang van bepaalde lieden zijn mensen die een Ajax hart hebben en het beste met de club voorhebben weggejaagd en beledigt. Dat komt nooit meer goed. Een bestuur waarvan niemand ooit bij Ajax op het veld heeft gestaan, en dan om hun haggie te redden 'sterke' mensen de deur uitjagen. Ziek ! |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Subjectieve uitspraak van van Gaal.
Daarnaast voltooid verleden tijd, dus iets waar we ons nu niet meer druk over hoeven te maken.
Dadelijk komt Co, dat Leo hem er uit gewerkt heeft... En Cruijff, dat Rinus hem toch tegenwerkte...
t Is jammer van van Gaal, maar een buitenstaander weet niet van de ins en outs, dus kunnen wij dit niet beoordelen |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Bloed zweet en heel veel tranen bij het lezen van deze teksten door onze helden |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Jol's eruit, bestuur moet van iedereen oprotten en de rvc ook, maar gaan we daar nu echt beter van voetballen? Is dat nu de structurele oplossing? Niemand komt met suggesties. De een roept Cruijff, Cruijff, Cruijff en de ander heeft geen idee van hoe of wat en roept dan ook maar Cruijff, Cruijff, Cruijff.
Ik heb het idee dat iedereen maar dingen roept vanuit zijn emotie, maar er wordt niet rationeel nagedacht. Als het slecht gaat met Ajax dan gaat mij dan ook aan het hart, maar ga niet zomaar dingen lopen roepen op het moment dat het even wat minder loopt. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Niemand komt met suggesties omdat cruijff al met suggesties komt. dus eigenlijk roept iedereeen om de oplossing;) |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Niemand komt met suggesties omdat cruijff al met suggesties komt. dus eigenlijk roept iedereeen om de oplossing;) |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 10:34 schreef PS25 het volgende:Jol's eruit, bestuur moet van iedereen oprotten en de rvc ook, maar gaan we daar nu echt beter van voetballen? Is dat nu de structurele oplossing? Niemand komt met suggesties. De een roept Cruijff, Cruijff, Cruijff en de ander heeft geen idee van hoe of wat en roept dan ook maar Cruijff, Cruijff, Cruijff. Ik heb het idee dat iedereen maar dingen roept vanuit zijn emotie, maar er wordt niet rationeel nagedacht. Als het slecht gaat met Ajax dan gaat mij dan ook aan het hart, maar ga niet zomaar dingen lopen roepen op het moment dat het even wat minder loopt. Wat ik nou niet snap, is dat mensen roepen dat het "even" wat minder loopt, dat is namelijk helemaal niet waar, het loopt al 10 jaar wat minder, met als gevolg dat we voor het 7e seizoen op rij weer eens achter de feiten aan lopen..
Het zit van bovenuit al jaren verkeerd, daar zitten mensen die niks met Ajax op hebben, en er enkel voor zichzelf zitten.... dat kan en mag bij een club als Ajax natuurlijk niet het geval zijn. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Louis van Gaal = Slimmer dan iedereen die nu in het bestuur bij Ajax zit! Louis van Gaal = Iemand die echt om Ajax geeft! Louis van Gaal = De beste trainer die ik bij Ajax heb meegemaakt! Louis van Gaal = Degene die heel veel met Ajax heeft bereikt! Louis van Gaal = Afgedankt door mongolen uit het bestuur! Louis van Gaal = Gekrenkt, en terecht! Louis van Gaal = Voor altijd in mijn hart! Louis van Gaal = 100 % Ajacied!!
KUT BESTUUR OPNEUKEN DUS!! |
|
|
|
|
MikeT
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 11:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Louis van Gaal = Slimmer dan iedereen die nu in het bestuur bij Ajax zit! Louis van Gaal = Iemand die echt om Ajax geeft! Louis van Gaal = De beste trainer die ik bij Ajax heb meegemaakt! Louis van Gaal = Degene die heel veel met Ajax heeft bereikt! Louis van Gaal = Afgedankt door mongolen uit het bestuur! Louis van Gaal = Gekrenkt, en terecht! Louis van Gaal = Voor altijd in mijn hart! Louis van Gaal = 100 % Ajacied!! KUT BESTUUR OPNEUKEN DUS!! Louis van Gaal = Grote ego Louis van Gaal = Werkzaam bij Bayern Louis van Gaal = Graag nog eerst bondscoach Louis van Gaal = Klaar met AJAX Louis van Gaal = Klaar met Cruijff Louis van Gaal = Onbetaalbaar Louis van Gaal = moeilijk mee te werken
k dacht, ik vul het lijstje even aan ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 22:22 schreef alibabba het volgende:"Ik keer nooit meer terug bij Ajax". Dat Louis dit zegt, treft me in mijn ziel. Constant worden clubiconen beschadigd door onbenullen, maar die onbenullen blijven maar zitten.... TRIEST!!!!! + 1 Het is een regelrechte schande, dat die pluche-zitters niet in beweging (durven?) komen. Zij schaden onze club permanent!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 11:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Louis van Gaal = Slimmer dan iedereen die nu in het bestuur bij Ajax zit! Louis van Gaal = Iemand die echt om Ajax geeft! Louis van Gaal = De beste trainer die ik bij Ajax heb meegemaakt! Louis van Gaal = Degene die heel veel met Ajax heeft bereikt! Louis van Gaal = Afgedankt door mongolen uit het bestuur! Louis van Gaal = Gekrenkt, en terecht! Louis van Gaal = Voor altijd in mijn hart! Louis van Gaal = 100 % Ajacied!! KUT BESTUUR OPNEUKEN DUS!! EENS !!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 11:49 schreef MikeT het volgende:[..] Louis van Gaal = Grote ego , maar dat is niet erg, als Ajax er maar beter van wordt! Louis van Gaal = Werkzaam bij Bayern, maar dat is niet erg, als Ajax er maar beter van wordt als ie komt! Louis van Gaal = Graag nog eerst bondscoach, maar dat is niet erg, als Ajax er maar beter van wordt daarna! Louis van Gaal = Klaar met AJAX, alleen wij nog niet met hem! Louis van Gaal = Klaar met Cruijff, Ik wou ook ooit, mijn nu beste vriend, nooit meer zien! Louis van Gaal = Onbetaalbaar, priceless bedoel je? klopt! Louis van Gaal = moeilijk mee te werken, maar dat is niet erg, als Ajax er maar beter van wordt! k dacht, ik vul het lijstje even aan ;) Dat dacht ik ook! |
|
|
|
|
MikeT
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Louis van Gaal = Klaar voor Feyenoord! :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Heb 'm al aangepast, Altijd Prijs. Laatste stuk moest zijn ... html en laatste l was weggevallen. Moet het nu doen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 12:50 schreef Pietje het volgende:[..] Heb 'm al aangepast, Altijd Prijs. Laatste stuk moest zijn ... html en laatste l was weggevallen. Moet het nu doen. hahahaha net 1 sec. eerder ;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Zo was GVD de sfeer toen Louis v.Gaal de trainer was; LOUIS IS EEN HELD!!!!
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha, we kruisen elkaar :-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahaha! Ja dat vrouwen topic... Je was lekker bezig.... :-))) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: +200
Dit weet ik nog........BRRrrr krijg er kippenvel van!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hier krijg ik ook kippenvel van.....dat vrouwentopic! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dat Louis en Cruijff niet door één deur kunnen, heeft te maken omdat het twee ego's zijn en dat botst altijd, Hiddink en v.Gaal gaat ook niet samen. Er is in het verleden ongetwijfeld wat gebeurt tussen beide en wanneer beide eens om de tafel gingen zitten, weet ik zeker dat ze op veel vlakken op één lijn zitten. Ik weet niet precies wat Cruijff voor invloed heeft gehad op v.Gaal, toen hij trainer was van Barcelona. Als JC met opzet v.Gaal voor de voeten heeft gelopen, is dat niet sjiek van 'm, maar het verhaal snijdt aan twee kanten en dan is het moeilijk oordelen.
Beide zijn helden en zijn allebei uniek in hun soort. Louis is de man van het papier en weet zijn spelers op een dusdanige manier te raken dat ze allemaal respect voor 'm krijgen. De filosofie van Cruijff is meer gericht op gevoel en daarin is hij weer meester. Hij heeft ontzettend veel verstand van het spelletje en maakt het niet moeilijker dan het is. Mijn voorkeur gaat uit naar hetgeen JC doet, want ik ben ook van mening dat voetbal niet zo moeilijk is. Plezier en de juiste poppetjes op de juiste plaats, zijn de voorwaarde van succes. Louis komt ook vaak in de problemen door zijn vaak ingewikkelde aanpak. Ga maar na, overal waar hij geweest is krijgt ie te maken met down's, maar hij krijgt het vaak ook weer op de rit.
V.Gaal is een HELD en Cruijff is een HELD. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is niet toevallig, en dit is juist de reden waarom ik dat gedaan heb zodat zeikerds zoals jij je nu gedraagt hier niet op gaan reageren, het is namelijk totaal niet relevant voor wat beide mensen voor de club hebben betekent... Of snap je niet waar het topic over gaat? |
|
|
|