|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Feyenoord bespaart na investering één miljoen per jaar' (FR12.nl)
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Feyenoord heeft goede zaken gedaan met het binnenhalen van de Vrienden van Feyenoord. Door een investering van zeventien miljoen euro is er gelijk een grote besparing. De rentelasten zijn voor de helft gedaald, doordat een groot deel van de schuld is afgelost.
In Voetbal International werd gesproken over een besparing van één miljoen euro per jaar. Daarnaast is over het eerste kwartaal geen negatief resultaat behaald. De verwachting is dat Feyenoord daardoor voor het eerst in jaren geen verlies zal draaien.
Goede zaak lijkt me, kunnen we volgend jaar meteen uit categorie 1. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat is dan de echte weg naar boven op financieel gebied. Nu nog op sportief gebied maar dat kan nooit lang op zich laten wachten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
alleen nog een killer dan kan Feyenoord weer lachen ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hebben we er toch al twee van? (Enschede, Beverwijk?) |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Leuk joh... En alsof jij het jou beste vrienden zijn. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nee dat niet. Alhoewel een van de twee vroeger wel een redelijk goede vriend was. Wist overigens niet dat jij met je verkeerde been uit bed was gestapt. Wist overigens ook niet dat jij weleens op dit forum kwam. Weet overigens ook niet wat je nou tegen mij loopt te zeiken. En ik weet niet waarom jij niet gewoon oprot! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ja maar het wordt weer tijd voor een nieuwe ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: tot ziens en doe de groeten aan je mammie! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: hey ali, jij lang in nederland wonen? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nee hij alleen geld ontvangen van familie in Holland. Hij daar nieuwe computer van gekocht! Nu hij zijn heel blij!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|