|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
gaat aardig!
zouden ze al trillen daar? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Leuk idee zon petitie. heb nog nooit met zon breede glimlach achter de pc gezeten. nu maar hopen dat het een beetje effect heeft.
@Bestuur + RVC Ben je een echte jood flikker dan dood! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
2585. FsideVak129 Er is maar één Johan Cruijff Fsider F-side.nl de Meer
Goed idee |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Binnen 2 uur maar 200 mensen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is bijna 1 persoon per minuut... En het is ook nog lang niet overal bekend |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Ben zelf ook wel tevreden met het resultaat. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Ik vermoed dat er inmiddels een crisisteam op de been is... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
zo getekend ik verwacht dat de site vamiddag pas echt bekend gaat worden onder de ajaxieden |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
AFCA distantieert zich van deze petitie...
was te verwachten |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 20:19 schreef AFCAMylife het volgende:Leuk idee zon petitie. heb nog nooit met zon breede glimlach achter de pc gezeten. nu maar hopen dat het een beetje effect heeft. @Bestuur + RVC Ben je een echte jood flikker dan dood! Hahahahahaha lekker normaal he!! :-D |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
hoe gaat het met de petitie al een beetje stemmen? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
2877 Signatures Total
gaat nog aardig, maar we moeten dat linkie doormailen naar iedereen die we kennen!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
Nee die link moet in de media komen. Dan gaat het harder |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
3016 sooooooooooo gaat hard nu |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
Ga toch weg met je henk ten cate man, dit kun je toch niet serieus nemen? En als je een petitie maakt en opstuurt naar een beursgenoteerd bedrijf, doe het dan in het ABN het zijn niet zomaar een paar zinnetjes die je vluchtig op een forum post. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
En degene die deze petitie heeft geschreven moet eens goed kijken naar waar je komma's mag zetten. Hij snapt er duidelijk niets van en gebruikt ze te pas en te onpas. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 20:17 schreef Afcarius het volgende:En degene die deze petitie heeft geschreven moet eens goed kijken naar waar je komma's mag zetten. Hij snapt er duidelijk niets van en gebruikt ze te pas en te onpas. Lekker fucking belangrijk man, azijnzeiker |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Hihi, het staat er echt... Henk ten Cate. De man die voor de pegels koos... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
BARRY DELFT
|
|
|
cruyff for president!!!!!!!!!!!!!!!!! gr, delft!!!! |
|
|
|
|
BARRY DELFT
|
|
|
hoop op acties vanavond!!!!!!!!!!!!! ben ajaxied al30 jaar. hoop datze verliezen kan cruyff het roer eindelijk overnemen!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 14:43 schreef BARRY DELFT het volgende:hoop op acties vanavond!!!!!!!!!!!!! ben ajaxied al30 jaar. hoop datze verliezen kan cruyff het roer eindelijk overnemen!!!!!!!!!!!! Beetje jammer man, als je dat zegt, ben je al 30 jaar voor jan lul voor Ajax.
Ik ga ff kotsen hoor, ben zo terug... |
|
|
|
|
BARRY DELFT
|
|
|
weet je na ado had ik het helemaal gehad!!! normaal wil ik helemaal niet dat ze verliezen.maaranders gebeurt er helemaal niets. dan is echt de maat vol en dan zit er niks anders dat het bestuur moet aftreden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 14:43 schreef BARRY DELFT het volgende:hoop op acties vanavond!!!!!!!!!!!!! ben ajaxied al30 jaar. hoop datze verliezen kan cruyff het roer eindelijk overnemen!!!!!!!!!!!! enne....het roer overnemen??
HET ROER MOET OM!!
Verdommeeeeeeeee!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ach ik kan die barry wel beetje begrijpen altijd prijs......ik heb het ook nl effe helemaal gehad met ze man....sollie?????en verliezen is een groot woord maar om godverdomme elk seizoen een hoop te hebben dat ze kampioen worden en elk seizoen na 10 wedstrijden een domper te krijgen trek ik ook niet lang meer....GODVERDOMME!!!!HEB JE DAT BEGREPEN ALTIJD PRIJS IN DE K!!!!! hahahahah sollie is er weer ff uit.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 18:01 schreef joduh het volgende:ach ik kan die barry wel beetje begrijpen altijd prijs......ik heb het ook nl effe helemaal gehad met ze man....sollie?????en verliezen is een groot woord maar om godverdomme elk seizoen een hoop te hebben dat ze kampioen worden en elk seizoen na 10 wedstrijden een domper te krijgen trek ik ook niet lang meer....GODVERDOMME!!!!HEB JE DAT BEGREPEN ALTIJD PRIJS IN DE K!!!!! hahahahah sollie is er weer ff uit.... Sollie, ik beglijp het! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Damn.. Niet zo veel als werd verwacht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
NOpe, naar mijn idee komt dat omdat er een aantal supoporters verenigingen direct afstand hebben genomen van deze petitie, jammer, normaal houd ik van rust binnen de club, maar dit gaat echt de verkeerde kant op.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
3125 Total Signatures
bloed een beetje dood... |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote: Stomme vraag. natuurlijk ben ik voor AJAX. anders zou ik echt niet hier teksten plaatsen hoor..
Deze vraag kan je beter stellen aan die lui die zo'n petitie tekenen. Of die wel echt voor AJAX zijn.. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Die tekst van die petitie is slecht en rammelt inhoudelijk aan alle kanten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 16:48 schreef eSCee het volgende:[..] Stomme vraag. natuurlijk ben ik voor AJAX. anders zou ik echt niet hier teksten plaatsen hoor.. Deze vraag kan je beter stellen aan die lui die zo'n petitie tekenen. Of die wel echt voor AJAX zijn.. Ik denk meer, dan dat jij je club suppoort, of wou je zeggen, dat al die ex ajax voetballers ook ongelijk hebben? |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 21:12 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk meer, dan dat jij je club suppoort, of wou je zeggen, dat al die ex ajax voetballers ook ongelijk hebben? Ik hou t in t midden. de vergrootglas is erg groot. Tuurlijk is t niet goed, maar ik ben t ook eens met reuser en kluivert.
al met al, al dat gepanieker helpt in ieder geval niet.
Thuis tegen dinamo en auxerre hadden de supporters de club over een punt geholpen, door positivisme.
tegen utreg en ado deden ze dat niet.
t zit er wel in, maar t komt er nu niet uit. natuurlijk wil ik t liefst t oude ajax waar ook ik verliefd op werd en ben. en ik mis dat spel heus wel, vorig jaar ook, maar door het elkaar opbutsen met beledigingen naar spelers en trainer en bestuur, zonder inhoudelijke kennis gaat me gewoon te ver. Of spelers kopen die bij een club in luwte goed spelen..is te zwart wit...
zaterdag, als t na 20 minuten 0-0 is of 0-1, gaat die gozer die achter mij zit in 430 klagen over Suarez. en overal om me heen hoor ik gemor over het spel... damn...ik kan daar niet tegen.
na dit seizoen komt er een leegloop, stekel, emanuel, suarez, wiel, jol, (zeeuw), (sulej)...dan mag van mij alles veranderen. Maar nu heeft dat geen nut. de supporters moeten laten zien dat ze van de club houden op een goede manier. sfeer! vertrouwen! |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 00:51 schreef eSCee het volgende:Thuis tegen dinamo en auxerre hadden de supporters de club over een punt geholpen, door positivisme. tegen utreg en ado deden ze dat niet. (hiermee leg ik niet de schuld bij de supporters hoor)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 november 2010 door eSCee -- |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Helemaal eens eSCee, negativisme beinvloedt het spel. Zeker jonge spelers bij Ajax bezwijken daar vaak onder. En natuurlijk mag iedereen kritiek hebben, dat heb ik ook. Maar bij een aantal Ajacieden is het altijd zwart of wit terwijl daar nog heel wat tussen zit. je kunt ook op een positieve manier proberen zaken te veranderen en het hoeft niet in 1 dag! Mochten Molenaar, Ophof, Overmars etc.in de ledenraad komen dan juich ik dat toe. Van daar uitr kunnen ze invloed uitoefenen, meebeslissen en zich wellicht verkiesbaar stellen voor bepaalde functies. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 00:52 schreef eSCee het volgende:quote:Op woensdag 17 november 2010 - 00:51 schreef eSCee het volgende:Thuis tegen dinamo en auxerre hadden de supporters de club over een punt geholpen, door positivisme. tegen utreg en ado deden ze dat niet. (hiermee leg ik niet de schuld bij de supporters hoor) En die negatieve spiraal begint bovenin bij het bestuur, het gaat ook niet om de enkele slechte wedstrijden van de afgelopen weken, het gehele seizoen is er nog geen goede wedstrijd op de mat gelegd, en dat komt door de angst die van bovuit hun ivoren toren probeerd te regeren... |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goede inhoudelijke reactie van je... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Klopt... lul met koek lijkt mij alleen inhoudelijk voor kut met peren... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Aaaaight