|
|
plannetje
|
|
|
Het word een leuke middag/avond of niet dan?????
(ff wat anders als al dat gezeik) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
alleen met hoeveel is de vraag |
|
|
|
|
turok
|
|
|
Het kan dooien en het kan vriezen , en voor je het weet heb je het over dooie friezen . |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
We spelen de matjes van de mat!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik had het plan om over jou plan dit te plannen: Dat plan is een goed plan en goed door jou gepland plannetje!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wordt pas leuk als de selectie meewerkt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zet m gewoon weer op 3-0
Kutboeren. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Voor mij zou er zondag moeten spelen met.
Darley(van Dijk is het ook niet meer) De vrij Vlaar Bahia Cler
Mokotjo El Ahmadi Wijnaldum
Cabral Castagnos en Biseswar.
Met deze opstelling moet het lukken ben ik zeker van.
Ik zou willen dat Been dit zou lezen.
Dan wordt het 1=0 Wijnaldum 16 minuut. 1-1 Berens 35 min. 2-1 64 minuut wederom Wijnaldum en dan eindstand 3-1 door Castagnos. Hij gaat vanaf nu echt de goals maken. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Niet in dat 4-3-3 systeem wat jij wil! v.Haaren brengt tenminste ook veel meer gevaar met zich mee!! Ik zeg dus 4-4-2
---------------Darley------------------
de Vrij, Vlaar, Martins Indi, de Cler
----Mokotjo, El Ahmadi, v. Haaren----
------------Wijnaldum----------
------ Castaignos, Biseswar-------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 november 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 19:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:Niet in dat 4-3-3 systeem wat jij wil! v.Haaren brengt tenminste ook veel meer gevaar met zich mee!! Ik zeg dus 4-4-2 ---------------Darley------------------ de Vrij, Vlaar, Martins Indi, de Cler ----Mokotjo, El Ahmadi, v. Haaren---- ------------Wijnaldum---------- ------ Castaignos, Biseswar------- zo iets lijkt mij ook niet verkeerd |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Lijkt wel of ik er verstand van heb he?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In welk vak zit Bruins? En welk Leerdam? En in welk jaar speelde Smolov ook alweer bij Feyenoord? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 19:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:Niet in dat 4-3-3 systeem wat jij wil! v.Haaren brengt tenminste ook veel meer gevaar met zich mee!! Ik zeg dus 4-4-2 ---------------Darley------------------ de Vrij, Vlaar, Martins Indi, de Cler ----Mokotjo, El Ahmadi, v. Haaren---- ------------Wijnaldum---------- ------ Castaignos, Biseswar------- ---------------Darley------------------
de Vrij, Vlaar, Bahia, Martins Indi,
------ Castaignos, Biseswar------- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 04:51 schreef hotjumper het volgende:[..] ---------------Darley------------------ de Vrij, Vlaar, Bahia, Martins Indi, ----Mokotjo, El Ahmadi, v. Haaren---- ------------Wijnaldum---------- ------ Castaignos, Biseswar------- Biseswar verkozen boven Cabral???Dat had ik even niet verwacht van je! |
|
|
|
|
paco
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 04:51 schreef hotjumper het volgende:[..] ---------------Darley------------------ de Vrij, Vlaar, Bahia, Martins Indi, ----Mokotjo, El Ahmadi, v. Haaren---- ------------Wijnaldum---------- ------ Castaignos, Biseswar------- EENS! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Iedereen is het er bijna over eens maar nee let op Been stelt Bruins weer op de eikel. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Heeft ie gelijk in. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie geen reden om Wijnaldum van de 10 weg te halen. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: in jou opstelling geen bruins.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En Biseswar voor Cabral,straks zeg hij ook nog dat tie de VI in 1x heeft uitgelezen hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Een gebrek aan doelpunten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja maar als dat een criterium is wie zet je er dan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zou het vanaf de aftrap zo wel eens willen zien;
-----------van Dijk---------------
de Vrij - Vlaar - Bahia - Martins Indi
----Mokotjo - El Ahmadi - van Haaren----
----------Bruins----------
------ Castaignos - Wijnaldum-------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
wijnaldum zou ik nog een paar keer op 10 laten. Ik vind hem op die positie beter. Smolov naast Luc, vanaf het begin. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 21:42 schreef Pietje1 het volgende:wijnaldum zou ik nog een paar keer op 10 laten. Ik vind hem op die positie beter. Smolov naast Luc, vanaf het begin. zou ook kunnen, maar ik zie graag een snelle beweeglijke speler naast Luc, en Luigi kan goed uit de voeten met steekpassjes, vandaar mijn optie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 21:41 schreef sevillana het volgende:zou het vanaf de aftrap zo wel eens willen zien; -----------van Dijk--------------- de Vrij - Vlaar - Bahia - Martins Indi ----Mokotjo - El Ahmadi - van Haaren---- ----------Bruins---------- ------ Castaignos - Wijnaldum------- Ziet er wel goed uit moet ik zeggen,alles kan alleen is tim onomstreden denk ik.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 21:41 schreef sevillana het volgende:zou het vanaf de aftrap zo wel eens willen zien; Rot nou toch eens op met je bruins doe hoort nog niet bij de zwervers. Doe nou eens je ogen open. -----------van Dijk--------------- de Vrij - Vlaar - Bahia - Martins Indi ----Mokotjo - El Ahmadi - van Haaren---- ----------Bruins---------- ------ Castaignos - Wijnaldum------- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
tsja, . . dus jij denkt dat je degene bent die verstand heeft van 't spelletje? Rot jij zelf dan eens een tyfusend op dan! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Nee daar gaat het niet om. Bruins brengt totaal niets extra's. Je hebt het toch gezien zondag wees nou eerlijk en de weken daasrvoor ook. Hij werkt wel redelijk voor zijn doen maar alles is zo knullig. Hoe moeten we nu scoren met castagnos en wijnaldum voor bruins erachter en geen vleugels. Kom nou zeg.
---------------Darley------------------
de Vrij, Vlaar, Bahia, Martins Indi,
------ Castaignos, Biseswar-------
Dit is toch vele malen beter. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Let op mijn woorden
Been gaat weer zo starten
van Dijk
Vrij Vlaar Bahia Cler van Haren el ahmadi wijnaldum biseswar castagnos bruins
Hij leert het nooit. Ik stond altijd achter hem maar begrijp zijn wisselbeleid niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 22:20 schreef sevillana het volgende:tsja, . . dus jij denkt dat je degene bent die verstand heeft van 't spelletje? Rot jij zelf dan eens een tyfusend op dan! hahahahaha |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote: wie is hier een eikel ?? |
|
|
|