BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met pijn in je hart!!!! Niet geschikt voor emotionele Ajacieden!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - dinsdag 09 november 2010 - 15:12   quote  deeplink  
.

Kijk, luister en huiver...

Teken de petitie.

http://www.petitiononline.com/1243824/petition.html
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 november 2010 - 15:15   quote  deeplink  
al gedaan remco :) en na dit gezien te hebben zet het alleen mijn mening kracht bij.. BESTUUR OPROTTEN !!! NU METEEN !!! serieus als dit bestuur nu nog blijft zitten terwijl het grootstedeel van de aanhang hun liever kwijt dan rijk is. gaat Ajax serieus Kapot en zijn wij NIET MEER de grootste club Van nederland.. integendeel dan halen PSV Twente ons gewoon IN !! en kunnen we elk jaar aanhoren HElEMAAL NIKS IN AMSTERDAM !! met dit bestuur komt er namelijk ook niks in amsterdam.. :(((( kan wel Janken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 november 2010 door nummer10 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 09 november 2010 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 15:12 schreef remco k het volgende:
[ filmpje ] .

Kijk, luister en huiver...

Teken de petitie.

Lol die laatste zin ook zo facking droog :P
Maar echt klote dat het zo is gegaan.. :(
Ride
 Ride - dinsdag 09 november 2010 - 15:18   quote  deeplink  
Kan het niet zien... fokking geblokkeerde accounts op mijn werk.

en thuis te arm voor internet...

vertel. wat is het voor filmpje?
eSCee
 eSCee - dinsdag 09 november 2010 - 15:20   quote  deeplink  
Oud nieuws. dit was toen al bekend. het bestuur had toen voor koeman gekozen. wederom kennen wij de ins and outs niet..

Helaas was koeman 4 mnd later vertrokken.

als dit het gevolg is van van Gaal, is de clubliefde van Cruijff hoger. want die heeft wel meer klappen gekregen vanuit amsterdam, en zou dit nooit zeggen tegen ajax.

al met al, jammer dit, echt jammer, doch gewoon stemmingmakerij.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 november 2010 - 15:20   quote  deeplink  
kort omschreven vGaal is tot het bot beledigt door Ajax en kozen voor een passant (koeman) ipv voor de TD vGaal.. en als ik me niet vergis is het het zelfde bestuur nog...
eSCee
 eSCee - dinsdag 09 november 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 15:18 schreef Ride het volgende:
Kan het niet zien... fokking geblokkeerde accounts op mijn werk.

en thuis te arm voor internet...

vertel. wat is het voor filmpje?
te arm voor internet?

kijk donderdag maar tv
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 09 november 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 15:20 schreef eSCee het volgende:
Oud nieuws. dit was toen al bekend. het bestuur had toen voor koeman gekozen. wederom kennen wij de ins and outs niet..

als dit het gevolg is van van Gaal, is de clubliefde van Cruijff hoger. want die heeft wel meer klappen gekregen vanuit amsterdam, en zou dit nooit zeggen tegen ajax.

Van Gaal zegt dit met pijn in zijn hart hoor!

Godverdomme, wat is die man AJAX!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 november 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:

ik hoop op goeie stemmingmakerij en dat de supporters in opstand komen !!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 november 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 15:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

yepz... je kan het aan alles zien dat het hem zeer doet..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 09 november 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 15:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

yepz... je kan het aan alles zien dat het hem zeer doet..
precies, dat zag en hoorde ik ook toen ik het filmpje bekeek!
eSCee
 eSCee - dinsdag 09 november 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:

helaas was koeman...ehh... sorry, ik ben altijd anti koeman geweest, dus vond t niet helaas... maar dan nog is t oud nieuws
eSCee
 eSCee - dinsdag 09 november 2010 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 15:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

maar hij zegt t wel, en hij weet hoe t door de media wordt opgepikt...
thomASS
 thomASS - dinsdag 09 november 2010 - 15:25   quote  deeplink  
Liever hiddink!
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 09 november 2010 - 16:05   quote  deeplink  
Dat is 6 jaar terug man. Blijf ff zoeken dan vind je nog oudere koeien.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 november 2010 - 16:48   quote  deeplink  
die oude koeien per4manc zitten er nog steeds !!!
joduh
 joduh - dinsdag 09 november 2010 - 16:51   quote  deeplink  
kut ..nu moet ik huilen man.....
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 09 november 2010 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 16:05 schreef Per4manc het volgende:
Pcies... wat een boel huilie huilie op dit forum.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 november 2010 - 17:57   quote  deeplink  
jullie snappen het echt NIET he.. het bestuur die vGaal eruit hebben gegooit, die EIKELS zitten er nog !! en zins toen hebben we geen titel meer gewonnen en zijn we alleen maar geleid door passanten.. en het zelfde bestuur zit er gewoon NOG. dit bestuur geeft altijd maar de trainer de schuld en zoeken een nieuwe.. en zelf zitten ze hoog en droog..
alibabba
 alibabba - dinsdag 09 november 2010 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 17:57 schreef nummer10 het volgende:
jullie snappen het echt NIET he.. het bestuur die vGaal eruit hebben gegooit, die EIKELS zitten er nog !! en zins toen hebben we geen titel meer gewonnen en zijn we alleen maar geleid door passanten.. en het zelfde bestuur zit er gewoon NOG. dit bestuur geeft altijd maar de trainer de schuld en zoeken een nieuwe.. en zelf zitten ze hoog en droog..
Inderdaad nummer10.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 09 november 2010 - 18:25   quote  deeplink  
Al op 2086 ;)
joduh
 joduh - dinsdag 09 november 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
joh was een lolletje tussendoor man...iedereen bergrijpt het heus wel ! omdat in topic stond niet voor emotionele ajacieden,en daar ben ik er dus 1 van denk ik....... maar je kan toch wel tegen grappie??
remco k
 remco k - dinsdag 09 november 2010 - 19:13   quote  deeplink  
quote:

Doe toch normaal man, die gozer levert miljoenen in bij Barcelona, om Ajax te gaan helpen, dat is gewoon een feit, denk je dat hij weg is gegaan omdat het allemaal zo fantastisch liep, Ajax is ook zijn liefde, en daar is hij door verraden en hoe.

Je moet je ogen eens open doen...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 09 november 2010 - 19:24   quote  deeplink  
Teken dit voor AJAX AMSTERDAM!!
Je krijgt te zien hoeveelste je bent, laat dat ook even achter!!

STUUR DOOR AAN IEDEREEN DIE VOOR AJAX VECHT!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 november 2010 - 19:56   quote  deeplink  
joduh het wat geen reactie op jou berichtje hoor.. maar op 2 onbenullen.. genaamt per4manc en ikkebengetikke
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 09 november 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 16:05 schreef Per4manc het volgende:
Koeman ?
remco k
 remco k - dinsdag 09 november 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 17:04 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Pcies... wat een boel huilie huilie op dit forum.
Wat lul je dom man, dit is van afgelopen week, en dit is de eerst keer dat hij hier op deze manier zo op reageerd, het gaat ook niet om wat er gebeurt is, het gaat erom, dat hij zich zo voelt, en dat als ras ajacied, het gaat om hoe wij met dit soort helden omgaan. Jou reactie zegt hier trouwens genoeg over hoe jij over deze mensen denkt...
remco k
 remco k - dinsdag 09 november 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Inderdaad
Pietje
 Pietje - dinsdag 09 november 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
+ 1
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 09 november 2010 - 23:13   quote  deeplink  
Kuch, van Gaal is in 2004 zelf opgestapt kinders. Dat hij daar een handje bij geholpen is door het toenmalig bestuur ontken ik niet, maar laten we het nou ook weer niet overdrijven.
remco k
 remco k - dinsdag 09 november 2010 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 23:13 schreef Ikke_tik het volgende:
Kuch, van Gaal is in 2004 zelf opgestapt kinders. Dat hij daar een handje bij geholpen is door het toenmalig bestuur ontken ik niet, maar laten we het nou ook weer niet overdrijven.
Ja, ga maar lekker op deze manier met je helden om.....
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 09 november 2010 - 23:28   quote  deeplink  
Van Gaal moet niet zo rancuneus doen. Wat dat aangaat blijft het een rare en vervelende man. Bovendien moet hij de feiten niet verdraaien, want hij is niet buiten gegooid.

Trouwens, meneer de forumgoeroe, niet vervelend dat hij zo tegen jouw held JC aan trapt en toch ook stelt dat die zuurpruim zelf nooit de verantwoordelijkheid pakt en zich beperkt tot zijlijncommentaar?
E-J
 E-J - dinsdag 09 november 2010 - 23:50   quote  deeplink  
2695 x de petitie getekent!!
Hopelijk kunnen we een soort van revolutie ontketenen!
eSCee
 eSCee - dinsdag 09 november 2010 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 19:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Doe toch normaal man, die gozer levert miljoenen in bij Barcelona, om Ajax te gaan helpen, dat is gewoon een feit, denk je dat hij weg is gegaan omdat het allemaal zo fantastisch liep, Ajax is ook zijn liefde, en daar is hij door verraden en hoe.

Je moet je ogen eens open doen...
WAT!!

Hij was afgeserveerd bij Barca, deed t daar ook niet goed. na ajax heeft hij tot az feitelijk niks gepresteerd. Van Gaal is voor mij heilig hoor

Bij AJAX is hij zeker niet veraden. een technisch directeur die zich op uitvoerend gebied bemoeit met de trainer, denk eens na man. dat kan gewoon niet. Nergens! Al is ie een controlfreak en sla ik m hoger aan dan Koeman... Maar als dat gebeurt, kan je tegenstand verwachten

Heeft niks met veraden te maken! wees eens nuchter en realistisch man.
remco k
 remco k - dinsdag 09 november 2010 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 23:54 schreef eSCee het volgende:

[..]

WAT!!

Hij was afgeserveerd bij Barca, deed t daar ook niet goed. na ajax heeft hij tot az feitelijk niks gepresteerd. Van Gaal is voor mij heilig hoor

Bij AJAX is hij zeker niet veraden. een technisch directeur die zich op uitvoerend gebied bemoeit met de trainer, denk eens na man. dat kan gewoon niet. Nergens! Al is ie een controlfreak en sla ik m hoger aan dan Koeman... Maar als dat gebeurt, kan je tegenstand verwachten

Heeft niks met veraden te maken! wees eens nuchter en realistisch man.
Hij kreeg bij Barca de baan tot TD aangeboden, en koos voor AJAX, dat is heel wat anders...
remco k
 remco k - dinsdag 09 november 2010 - 23:57   quote  deeplink  
Overigens is het heel logisch als een trainer of een leidingevende die keer op keer faalt, gewoon hulp krijgt.
En nogmaals, het gaat niet om wat er is gebeurd, het gaat om het FEIT DAT AJAX HELDEN ZO OVER ONZE CLUB DENKEN!!!!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - woensdag 10 november 2010 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 23:28 schreef Ikke_tik het volgende:
Van Gaal moet niet zo rancuneus doen. Wat dat aangaat blijft het een rare en vervelende man. Bovendien moet hij de feiten niet verdraaien, want hij is niet buiten gegooid.

Trouwens, meneer de forumgoeroe, niet vervelend dat hij zo tegen jouw held JC aan trapt en toch ook stelt dat die zuurpruim zelf nooit de verantwoordelijkheid pakt en zich beperkt tot zijlijncommentaar?
Waar heb je last van man, wil je niet dat Ajax beter gaat presteren, als je ook maar de kans krijgt om het niet eens te zijn met het feit dat wij Cruijff terug willen zien, en overigens wil het merendeel van de supporters dit AL JAREN, dan pak je meteen die kans he?

Waarom het trouwens persoonlijk maken met je "forumgoeroe" dat zijn reacties van mensen met een verschrikkelijk laag IQ.

En ja Cruijff en van Gaal mogen elkaar totaal niet, zegt dat iets over Ajax?? NEE!!!!
Ikke_tik
 Ikke_tik - woensdag 10 november 2010 - 00:02   quote  deeplink  
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor.

Laat me niet lachen trouwens, want bij Barcelona had men ook maar iets verzonnen om hem van die trainersstoel af te krijgen. De mening van Louis van Gaal interesseert me hoegenaamd niets, want is gebaseerd op niets meer of minder dan rancune. Iets wat als een rode draad door zijn trainerscarrière loopt.

Wie herinnert zich nog dat genante gedicht bij zijn aantreden als TD in 2003? Ze hadden hem toen al buiten moeten kegelen...
Ikke_tik
 Ikke_tik - woensdag 10 november 2010 - 00:04   quote  deeplink  
En Ajax gaat niet beter presteren door het gehuilebalk op een forumpje als dit... en ook niet door de wekelijkse azijnpisserscolumn van JC. Het elftal is op dit moment gewoon heel gemiddeld en het bestuur buitentiefen verandert daar niets aan. Face it.
remco k
 remco k - woensdag 10 november 2010 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 00:02 schreef Ikke_tik het volgende:
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor.

Laat me niet lachen trouwens, want bij Barcelona had men ook maar iets verzonnen om hem van die trainersstoel af te krijgen. De mening van Louis van Gaal interesseert me hoegenaamd niets, want is gebaseerd op niets meer of minder dan rancune. Iets wat als een rode draad door zijn trainerscarrière loopt.

Wie herinnert zich nog dat genante gedicht bij zijn aantreden als TD in 2003? Ze hadden hem toen al buiten moeten kegelen...
Nogmaals, eer jij je helden maar op je eigen manier, als een kutsupporter, dat doet je blijkbaar goed.
remco k
 remco k - woensdag 10 november 2010 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 00:04 schreef Ikke_tik het volgende:
En Ajax gaat niet beter presteren door het gehuilebalk op een forumpje als dit... en ook niet door de wekelijkse azijnpisserscolumn van JC. Het elftal is op dit moment gewoon heel gemiddeld en het bestuur buitentiefen verandert daar niets aan. Face it.
Het gaat niet om de korte termijn, het gaat om de lange termijn, is dat dan zo verschrikkelijk moeilijk om te snappen, ik heb dat al verschillende keren gezegd, en je blijft maar zaniken over dat het er nu niet beter van gaat worden.....
alibabba
 alibabba - woensdag 10 november 2010 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 00:04 schreef Ikke_tik het volgende:
Het gaat ervan komen dat dit bestuur het seizoen gaat afmaken, want ze willen het zo graag. Laat ze maar hun gang gaan, maar ik weet nu al dat het NIETS word. Misschien is het wel beter zo, want zo word het voor iedereen duidelijk, DUS OOK JIJ, dat de noodzaak aanwezig is dat de bezem door heel AJAX moet. Anders blijven diegene die het nu voor het zeggen hebben zich op de borst kloppen en blijven ze hoog van de toren blazen dat het allemaal goed was gekomen als... De aankomende maanden zal het voor iedereen duidelijk worden dat we te maken hebben met eigenheimers, die er werkelijk de ballen verstand van hebben. Voor mij is het al meer dan een jaar duidelijk, maar sommige zijn erg hardleers.....
Pietje
 Pietje - woensdag 10 november 2010 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 17:13 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het gaat ervan komen dat dit bestuur het seizoen gaat afmaken, want ze willen het zo graag. Laat ze maar hun gang gaan, maar ik weet nu al dat het NIETS word. Misschien is het wel beter zo, want zo word het voor iedereen duidelijk, DUS OOK JIJ, dat de noodzaak aanwezig is dat de bezem door heel AJAX moet. Anders blijven diegene die het nu voor het zeggen hebben zich op de borst kloppen en blijven ze hoog van de toren blazen dat het allemaal goed was gekomen als... De aankomende maanden zal het voor iedereen duidelijk worden dat we te maken hebben met eigenheimers, die er werkelijk de ballen verstand van hebben. Voor mij is het al meer dan een jaar duidelijk, maar sommige zijn erg hardleers.....
Ik heb de moed inmiddels ook opgegeven, alibabba. Het heeft ruim 55 jaar geduurd! Ajax heeft wel degelijk buitenspelers (gehad) maar liet die liever gaan of durft hen nu niet op te stellen in verband met hun jeugdigheid. De huidige technische staf en het bestuur durft het gewoon niet aan!! En datzelfde bestuur (en hun voorgangers) denkt weg te komen met af en toe de trainer(s) te ontslaan maar zelf lekker op het pluche te blijven zitten, maar dat is een foute inschatting, dat zal de nabije toekomst beslist uitwijzen. Langzaam maar zeker komen zelfs de meest trouwe supporters ook in opstand. Het bestuur beroept zich onder andere op het feit dat Ajax nu (eindelijk) weer eens in de Champions League speelt en dat alles dus wel goed komt. Maar het is juist de strijdwijze, de manier van spelen van Ajax-1 dat Ajax-ONWAARDIG is. Ajax moet staan voor attractief en aanvallend voetbal, vol branie en flair, iets uitstralen waardoor de tegenstander, ELKE tegenstander, met angst en beven naar Amsterdam komt. En juist dat mis ik. Het is te bizar voor woorden dat bijvoorbeeld ADO Den Haag (met alle respect) op voorhand verwacht dat er in de ArenA iets te halen valt. Dat zegt mij genoeg! Ik ben kwaad, ik ben woest, ik ben ziedend op de trainer, het bestuur maar ook op de spelers die een zekere lamlendigheid uitstralen. Dat is in mijn ogen een verkeerde uitstraling! Voor mijn werk (tot voor kort) moest ik de hele wereld afreizen, en dus kon ik niet altijd naar de ArenA. Donderdag kan ik wel, maar ga ik niet. Dat is mijn (eenzame) protest...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door Pietje --
alibabba
 alibabba - woensdag 10 november 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 18:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb de moed inmiddels ook opgegeven, alibabba. Het heeft ruim 55 jaar geduurd! Ajax heeft wel degelijk buitenspelers (gehad) maar liet die liever gaan of durft hen nu niet op te stellen in verband met hun jeugdigheid. De huidige technische staf en het bestuur durft het gewoon niet aan!! En datzelfde bestuur (en hun voorgangers) denkt weg te komen met af en toe de trainer(s) te ontslaan maar zelf lekker op het pluche te blijven zitten, maar dat is een foute inschatting, dat zal de nabije toekomst beslist uitwijzen. Langzaam maar zeker komen zelfs de meest trouwe supporters ook in opstand. Het bestuur beroept zich onder andere op de het feit dat Ajax nu (eindelijk) weer eens in de Champions League speelt en dat alles dus wel goed komt. Maar het is juist de strijdwijze, de manier van spelen van Ajax-1 dat Ajax-ONWAARDIG is. Ajax moet staan voor attractief en aanvallend voetbal, vol branie en flair, iets uitstralen waardoor de tegenstander, ELKE tegenstander, met angst en beven naar Amsterdam komt. En juist dat mis ik. Het is te bizar voor woorden dat bijvoorbeeld ADO Den Haag (met alle respect) op voorhand verwacht dat er in de ArenA iets te halen valt. Dat zegt mij genoeg! Ik ben kwaad, ik ben woest, ik ben ziedend op de trainer, het bestuur maar ook op de spelers die een zekere lamlendigheid uitstralen. Dat is in mijn ogen een verkeerde uitstraling! Voor mijn werk (tot voor kort) moest ik de hele wereld afreizen, en dus kon ik niet altijd naar de ArenA. Donderdag kan ik wel, maar ga ik niet. Dat is mijn (eenzame) protest...
Precies Pietje en we spelen CL, omdat we alle geluk van de wereld hebben gehad tegen Kiev. In Amsterdam hadden we bij de rust met 1-3 achter kunnen staan.
swennos
 swennos - donderdag 11 november 2010 - 17:01   quote  deeplink  
je kan fan van hem zijn of niet overal waar van gaal heeft getraind of in het bestuur heeft gezeten heeft die iets gepresteerd maar het mag bij ajax NOOIT maar dan ook NOOIT zo zijn dat iemand zo beledigd is dat die persoon niet terug wil komen
remco k
 remco k - donderdag 11 november 2010 - 17:02   quote  deeplink  
inderdaad, sommige hiero snappen niet, dat wat jij zegt juist het punt is waar het om gaat, hoe gaat Ajax met haar helden om...
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 11 november 2010 - 23:31   quote  deeplink  
Als bestuur excuus aanbiedt komt het heus wel goed
remco k
 remco k - donderdag 11 november 2010 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 23:31 schreef sportdwaas het volgende:
Als bestuur excuus aanbiedt komt het heus wel goed
HAHAHA, kom op zeg, ook jij kent van Gaal wel beter dan dat wat jij zegt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met pijn in je hart!!!! Niet geschikt voor emotionele Ajacieden!!!

0.0067660