BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aboutaleb verziekstraalt het voetballen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - donderdag 11 november 2010 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 12:16 schreef raket het volgende:
Onze vriendelijke burgemeester kan zich beter bezig houden met z'n eigen soort die weer een vrouwtje van 82 jaar en haar dochter hebben mishandeld in kralingen.
Kijken of die daar vanavond nog wat over zegt op Rijnmond?Maar dat zal wel niet.Hij vind het belangrijker dat de kuip maar half gevuld is.
Bloedhekel aan de lui.Tijd voor revolutie.Die VOC mentaliteit.Vroeger waren we ook een klein land,maar vochten we overal en waren we nergens bang voor,nu zijn we bang in ons eigen land voor een stelletje schapenneukers die onze opa's en oma's mishandelen,inbreken en nergens meer respect voor hebben en wat krijgen we een Marokaanse burgemeester,pleur toch op man.
Pislink wordt ik hier van!!
had dat vrouwtje van 82 maar geen grote bek moeten hebben hahahahahaha.....grapje raket
Milo
 Milo - donderdag 11 november 2010 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:
Mijn marokaanse maat heeft nog nooit wat gedaan? Maar mn Nederlandse maat heeft een jaar vast gezeten wegens een overval met geweld.

roept u maar.
lul niet! er wonen geen allachtonen in dat gehucht waar jij vandaan komt!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 november 2010 - 12:36   quote  deeplink  
Links zou zeggen, ze zijn kansarmer dan nederlanders en daardoor sneller geneigd tot criminaliteit.
Rechts zou zeggen, ze willen gewoon niet werken, maar willen wel geld, dus gaan ze het criminele pad op.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 november 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 12:30 schreef Milo het volgende:

[..]

lul niet! er wonen geen allachtonen in dat gehucht waar jij vandaan komt!
au contraire mon ami, we hebben zelfs wandelende lampekappen.
raket
 raket - donderdag 11 november 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 12:28 schreef Milo het volgende:

[..]

had dat vrouwtje van 82 maar geen grote bek moeten hebben hahahahahaha.....grapje raket
Dan is het goed!!Echt ongeloofelijk dat zoiets kan gebeuren,als je zo iets zou zien ben je zelf ook de lul,want dan grijp je in en heb je gewoon best kans dat je zo nietsnut harstikke dood slaat.Stylzz begrijp wat je wil zeggen en er zijn echt wel gasten die normaal doen,maar in de grote steden en in Gouda is toch niet normaal meer?Ik kan er gewoon echt niet tegen dat die lui gewoon de baas zijn in sommige wijken en van zulke laffe dingen doen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 november 2010 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 12:37 schreef raket het volgende:

[..]

Dan is het goed!!Echt ongeloofelijk dat zoiets kan gebeuren,als je zo iets zou zien ben je zelf ook de lul,want dan grijp je in en heb je gewoon best kans dat je zo nietsnut harstikke dood slaat.Stylzz begrijp wat je wil zeggen en er zijn echt wel gasten die normaal doen,maar in de grote steden en in Gouda is toch niet normaal meer?Ik kan er gewoon echt niet tegen dat die lui gewoon de baas zijn in sommige wijken en van zulke laffe dingen doen.
nee, daar geef ik je gelijk in. Maar de afkomst zou er niet toe moeten doen.
Een klootzak is een klootzak.

Gisteren wel een mooi stukje gezien hoe wij aan al die rifbewoners komen. Die zijn zeg maar door de koning weg gestuurd, van ga maar werken in Nederland. Bleek dat ze daar al onhandelbaar enz. waren.
raket
 raket - donderdag 11 november 2010 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee, daar geef ik je gelijk in. Maar de afkomst zou er niet toe moeten doen.
Een klootzak is een klootzak.

Gisteren wel een mooi stukje gezien hoe wij aan al die rifbewoners komen. Die zijn zeg maar door de koning weg gestuurd, van ga maar werken in Nederland. Bleek dat ze daar al onhandelbaar enz. waren.
Ja en dat komt door jaren wanbeleid van de Nederlandse regering.
Laten we het nou eens omdraaien.Een hele grote groep Nederlandse mensen verhuist naar Marokko,je gaat daar werken,krijgt kinderen en die kinderen terrorisseren hele wijken in Marokko.Ik denk dat de knuppel van de politieagent er zo had over heen gaat en als je weer probeert op te staan beginnen ze over nieuw.Nou dan laat je het de volgende keer wel uit je hoofd om wat te doen,dat is het verschil met Nederland,we zijn te soft.
Nog een.Ik woon daar,heb daar op school gezeten ken de taal en wil burgemeester worden,denk dat ze je gewoon uitlachen en tegen je zeggen.Prima allemaal,je kent de taal en je wil werken,maar wij maken nog steeds de dienst uit,dus op zo'n belangrijke positie komt gewoon een marokaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door raket --
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 11 november 2010 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee, daar geef ik je gelijk in. Maar de afkomst zou er niet toe moeten doen.
Een klootzak is een klootzak.

Gisteren wel een mooi stukje gezien hoe wij aan al die rifbewoners komen. Die zijn zeg maar door de koning weg gestuurd, van ga maar werken in Nederland. Bleek dat ze daar al onhandelbaar enz. waren.
Ja en Nederland haalt ze maar binnen; met een glimlach en een zak geld.
Milo
 Milo - donderdag 11 november 2010 - 14:21   quote  deeplink  
jongens houd er over op we doen het zelf hoor we zijn er allemaal debet aan!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 11 november 2010 - 15:51   quote  deeplink  
Toch jij he, ik wist het wel. ;-)
Milo
 Milo - donderdag 11 november 2010 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 15:51 schreef Pietje1 het volgende:
Toch jij he, ik wist het wel. ;-)
hahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 november 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 12:27 schreef Kees010 het volgende:
Percentagegewijs is het aantal marokanen dat in de gevangenis zit of uitkering trekt vele malen groter.

Zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat ze gewoon een stuk dommer zijn,
waardoor ze sneller gepakt worden. Wat dan weer een vertekend beeld geeft.
Jij hebt duidelijk doorgeleerd.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 11 november 2010 - 18:31   quote  deeplink  
Of doorgekeesd.
Kees010
 Kees010 - donderdag 11 november 2010 - 20:24   quote  deeplink  
dat laatste idd ;)
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 11 november 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:
Mijn marokaanse maat heeft nog nooit wat gedaan? Maar mn Nederlandse maat heeft een jaar vast gezeten wegens een overval met geweld.

roept u maar.
marokanen doen nooit iets, de eerste die uberhaupt iets doet moet nog geboren worden.
lui noemen wij da.t
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 november 2010 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 23:51 schreef raket het volgende:

[..]

ja,geweldig was dat.Die skinhead die toen altijd bij feyenoord was,die begon nog naar die joden te gooien(ben even z'n naam kwijt)volgens mij met boomstronken,want ze hadden daar net gesnoeid,was gelijk naast het station achter de goal(heette die niet jasperse??)Hij zat altijd op vak T en als die het in vakS ergens niet mee eens was klom die over het hek.
Geweldig man ciaks,van die zwarte met zo'n spekzool en aussi''s en een bomberjackie.Ja als je die foto's ziet ben je echt net een newkid on the block,maar zeg eerlijk,toen dacht je dat je helemaal geweldig was.
hahaha dat waren we ook geweld adig :).Jasperse?oh ik dacht dat het altijd bolle droger was die in de hekken hing.Kan je Johny uit Crooswijk nog herinneren,shit hey die was op zijn 14de gekker als iedereen bij elkaar.Spier wit haar tot op z`n kont en maar in de hekken hangen toem de Joden kwamen...Helaas was dat jochie niet veel ouder dan 16 ofzo geworden.Hij hing uit het dak van de bus na de kampioenswedstrijd en had een viaduct niet gezien.Was een trieste zaak maar goed we waren precies de new kids idd
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 november 2010 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 20:56 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

marokanen doen nooit iets, de eerste die uberhaupt iets doet moet nog geboren worden.
lui noemen wij da.t
Mooi.
Volgende onderwerp.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 november 2010 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 20:56 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

marokanen doen nooit iets, de eerste die uberhaupt iets doet moet nog geboren worden.
lui noemen wij da.t
Dom achterlijk en onopgevoed noem ik bovenstaande tekst.

Zo hebben we allemaal wat he.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 11 november 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 21:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dom achterlijk en onopgevoed noem ik bovenstaande tekst.

Zo hebben we allemaal wat he.
ik moet die mensen niet, kunnen de kinderen niet de baas, geen respect voor de cultuur....
ik noem het gewoon de waarheid
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 november 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 21:46 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

ik moet die mensen niet, kunnen de kinderen niet de baas, geen respect voor de cultuur....
ik noem het gewoon de waarheid
JOUW waarheid is alle Marokkanen over één kam te gaan scheren. Onterecht.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 november 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 21:46 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

ik moet die mensen niet, kunnen de kinderen niet de baas, geen respect voor de cultuur....
ik noem het gewoon de waarheid
De waarheid heb ik nog wel gelopen als invalhulpje, had je tien kranten in heel Zaandam.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 11 november 2010 - 21:56   quote  deeplink  
moest voor betaald worden denk ik? Kom ook vaak in dat dorp, bij de appie heijn, soms leg ik op maandag de a.d. in de rookruimte voor de boys, met de pagina op sport.......moet je die muilen ien ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door detrapstaandervanvak --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 11 november 2010 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 21:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

JOUW waarheid is alle Marokkanen over één kam te gaan scheren. Onterecht.
denken er meer net áls mij hoor.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 11 november 2010 - 22:00   quote  deeplink  
oke misscien is er ergens nog één goeie. Noem jij die, dan noem ik honderd slechte. ;)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 november 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 21:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

De waarheid heb ik nog wel gelopen als invalhulpje, had je tien kranten in heel Zaandam.
Hahaha! In Wormerveer waren het er toen 34 (incl. m'n vader)! Tsja...echte stad he, echte waarheid
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 november 2010 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 22:00 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
oke misscien is er ergens nog één goeie. Noem jij die, dan noem ik honderd slechte. ;)
Ja, die is wel erg makkelijk: Najib Amhali.

Succes met die 100 slechte, trapstaander.;)
fr emiel
 fr emiel - donderdag 11 november 2010 - 22:06   quote  deeplink  
en niet alleen 't voetbal.. Wel veel meer.
Maar onze burgemeester moet ook is wat aan dat tuig uit ze eigen land doen, die heel t centrum van de stad onveilig maken wat wel normaal is en wel in groepen mogen staan. Tis gewoon een kk j**d ... Alleen Feyenoord is fout!!!!!
Btr burgermeester in ze eigen stadje worden joh;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 november 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 22:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, die is wel erg makkelijk: Najib Amhali.

Succes met die 100 slechte, trapstaander.;)
Nee hoor mijn buurvrienden Hassan en Aziz zijn ook top gasten!!!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 november 2010 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 22:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee hoor mijn buurvrienden Hassan en Aziz zijn ook top gasten!!!
Okee Leon. Betekent dat Trapstaander nu 300 slechte moet noemen. Volledige namen dan he...
Zal politie ook prettig vinden...

Zal nog effe wachten met 25 andere goeien die ik in mijn omgeving ken.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 11 november 2010 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 22:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, die is wel erg makkelijk: Najib Amhali.

Succes met die 100 slechte, trapstaander.;)
die is dubbel erg, ook nog een neus, en niet echt grappig.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 11 november 2010 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 22:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Okee Leon. Betekent dat Trapstaander nu 300 slechte moet noemen. Volledige namen dan he...
Zal politie ook prettig vinden...

Zal nog effe wachten met 25 andere goeien die ik in mijn omgeving ken.
sorry, geen tijd, moet morgen weer vroeg op om te werken voor die jongens die werken bij de grootste werkgever vÇn NederlÇnd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 november 2010 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 22:14 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

die is dubbel erg, ook nog een neus, en niet echt grappig.
lees heel goed!!!

Notable supporters of Feyenoord include Willem-Alexander, Prince of Orange, (((Najib Amhali))), Leontien Zijlaard-van Moorsel, Inge de Bruijn, Fatima Moreira de Melo, Bob de Jong, Craig Bellamy, Don Diego Poeder, Ferry Corsten, Ronald Giphart, Robert Doornbos, Percy Isenia, Wilfried de Jong, Paul de Leeuw, Hans van Breukhoven, Frans Duijts, Rob Geus, Paul de Munnik, Patricia Paay, Jan van Veen, Prem Radhakishun, Vincent Bijlo, Sascha Visser, Ernesto Hoost, Martin van Waardenberg, Antonie Kamerling, Chris Zegers, Jaap Jongbloed, Bram Peper, Ivo Opstelten, Andries Knevel, Emile Roemer, Alexander Pechtold, Winston Post, Hans Kuypers, Bas van Toor, Lee Towers, Gerard Cox,[108] Wouter Bos,[109] Jan Marijnissen,[110] Dirk van Schijyt, Robert Eenhoorn,[111] Arjan Erkel,[112] Dennis van der Geest,[113] DJ Paul Elstak,[114] Raemon Sluiter,[115] Loes Luca, Frederique Spigt and Renate Verbaan.[116]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door Leon FR1908 --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 november 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

lees heel goed!!!

Notable supporters of Feyenoord include Willem-Alexander, Prince of Orange, (((Najib Amhali))), Leontien Zijlaard-van Moorsel, Inge de Bruijn, Fatima Moreira de Melo, Bob de Jong, Craig Bellamy, Don Diego Poeder, Ferry Corsten, Ronald Giphart, Robert Doornbos, Percy Isenia, Wilfried de Jong, Paul de Leeuw, Hans van Breukhoven, Frans Duijts, Rob Geus, Paul de Munnik, Patricia Paay, Jan van Veen, Prem Radhakishun, Vincent Bijlo, Sascha Visser, Ernesto Hoost, Martin van Waardenberg, Antonie Kamerling, Chris Zegers, Jaap Jongbloed, Bram Peper, Ivo Opstelten, Andries Knevel, Emile Roemer, Alexander Pechtold, Winston Post, Hans Kuypers, Bas van Toor, Lee Towers, Gerard Cox,[108] Wouter Bos,[109] Jan Marijnissen,[110] Dirk van Schijyt, Robert Eenhoorn,[111] Arjan Erkel,[112] Dennis van der Geest,[113] DJ Paul Elstak,[114] Raemon Sluiter,[115] Loes Luca, Frederique Spigt and Renate Verbaan.[116]
Hahahahaha! Hij 's fijn, Leon.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 11 november 2010 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

lees heel goed!!!

Notable supporters of Feyenoord include Willem-Alexander, Prince of Orange, (((Najib Amhali))), Leontien Zijlaard-van Moorsel, Inge de Bruijn, Fatima Moreira de Melo, Bob de Jong, Craig Bellamy, Don Diego Poeder, Ferry Corsten, Ronald Giphart, Robert Doornbos, Percy Isenia, Wilfried de Jong, Paul de Leeuw, Hans van Breukhoven, Frans Duijts, Rob Geus, Paul de Munnik, Patricia Paay, Jan van Veen, Prem Radhakishun, Vincent Bijlo, Sascha Visser, Ernesto Hoost, Martin van Waardenberg, Antonie Kamerling, Chris Zegers, Jaap Jongbloed, Bram Peper, Ivo Opstelten, Andries Knevel, Emile Roemer, Alexander Pechtold, Winston Post, Hans Kuypers, Bas van Toor, Lee Towers, Gerard Cox,[108] Wouter Bos,[109] Jan Marijnissen,[110] Dirk van Schijyt, Robert Eenhoorn,[111] Arjan Erkel,[112] Dennis van der Geest,[113] DJ Paul Elstak,[114] Raemon Sluiter,[115] Loes Luca, Frederique Spigt and Renate Verbaan.[116]
oke één foutje mijnerijds, toch moet ik hem niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door detrapstaandervanvak --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 november 2010 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 22:56 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

oke een van de vele foutjes mijnerijds, toch moet ik hem niet.
.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 12 november 2010 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 22:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, die is wel erg makkelijk: Najib Amhali.

Succes met die 100 slechte, trapstaander.;)
Die schreeuwlelijk? Dan zeg ik de kerel die mijn hele stoffering, zonwering en rolluiken heeft geleverd. 1,30 hoog, werkt als een paard en drinkt na afloop gewoon een biertje mee. Praat trouwens met een rotterdams accent en niet gammelagammela, bijkomend voordeel.

Slechte? Allen die in de gevangenis zitten.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 november 2010 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 08:28 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Slechte? Allen die in de gevangenis zitten.
Nehhhh.. degenen die er niet zitten maar er wel horen, wit, zwart, bruin, geel, groen, paars.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 12 november 2010 - 09:15   quote  deeplink  
Zijn er ook gele, groene en paarse Marokkanen? ;-P
Milo
 Milo - vrijdag 12 november 2010 - 09:20   quote  deeplink  
wij blanken zijn het ergst! wij spannen jan en alleman voor onze kar omdat wij het vuile werk niet willen opknappen!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 12 november 2010 - 09:30   quote  deeplink  
Ja dat zit in onze genen, kunnen we niks aan doen. Onze voorouderen en die daarvoor en die daarvoor hielden al slaven. We worden er als kind ook al mee geconfronteerd. De goedheiligman is de grootste slavendrijver. Dus het is volkomen gerechtigd dat we er zo over denken.;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 november 2010 door Pietje1 --
Milo
 Milo - vrijdag 12 november 2010 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 09:30 schreef Pietje1 het volgende:
Ja dat zit in onze genen, kunnen we niks aan doen. Onze voorouderen en die daarvoor en die daarvoor hielden al slaven. We worden er als kind ook al mee geconfronteerd. De goedheiligman is de grootste slavendrijver. Dus het is volkomen gerechtigd dat we er zo over denken.;-)
ja dus die gasten kunnen er ook niks aan doen dat sommige van hun stelen slopen etc.... het zit in hun genen.
dus het is volkomen gerechtigd dat zij zo doen ;)
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 12 november 2010 - 09:54   quote  deeplink  
klopt helemaal, van mij mogen ze zoveel stelen, slopen, molesteren, etc als ze willen. Zij kunnen er ook niets aan doen, maar dan wel in hun eigen land :-P
Milo
 Milo - vrijdag 12 november 2010 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 09:54 schreef Pietje1 het volgende:
klopt helemaal, van mij mogen ze zoveel stelen, slopen, molesteren, etc als ze willen. Zij kunnen er ook niets aan doen, maar dan wel in hun eigen land :-P
ja namelijk NL ze zijn hier geboren ;)
turok
 turok - vrijdag 12 november 2010 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 09:30 schreef Pietje1 het volgende:
Ja dat zit in onze genen, kunnen we niks aan doen. Onze voorouderen en die daarvoor en die daarvoor hielden al slaven. We worden er als kind ook al mee geconfronteerd. De goedheiligman is de grootste slavendrijver. Dus het is volkomen gerechtigd dat we er zo over denken.;-)
En dat is btw een turk
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 12 november 2010 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:
Mijn marokaanse maat heeft nog nooit wat gedaan? Maar mn Nederlandse maat heeft een jaar vast gezeten wegens een overval met geweld.

roept u maar.
Ook bij de Nederlanders zitten genoeg rotte appels.

1. die kan je moeilijk naar hun eigen land sturen.
2. het is een bewezen feit dat het percentage Marokkanen wat crimineel is veel hoger ligt.
3. moet ze de straffen in Nederland voor de Nederlanders ook veel hoger maken.
4. niet elke Marokkaan is slecht maar als hij dat wel is moet hij er gewoon uit.
5. dit geld overigens ook voor alle anderen die niet uit Nederland zelf komen van oorsprong. Antillianen, Polen, Joegoslaven, Turken enz.!
6. Het is een feit dat onze bejaarden niet s'avonds meer over straat durven door de groepen buitenlanders die op elke hoek staan in de grote steden in de randstad.
7. als je zelf niet opgegroeid ben of woont in een allochtonenwijk in een grote stad weet je eigenlijk niet waar je het over hebt!

Toelichting en voorbeeld punt 7.

Ik zie bij hart van Nederland een interview met wat inwoners uit Lutjebroek over allochtonen.
De algemene mening is daar dat ze niet snappen waar sommige mensen zich druk over maken.

Nu een week later in hetzelfde Lutjebroek na de bekendmaking van de komst van een asielzoekerscentrum.
Nu zie ik in hetzelfde normaal zo rustige Lutjebroek ineens dat het hele dorp uitgelopen is om te demonstreren tegen de komst van een AC.

Mijn punt is dus:

Zolang het ver van je bed is heb je er ook geen problemen mee!!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 12 november 2010 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 10:33 schreef Milo het volgende:

[..]

ja namelijk NL ze zijn hier geboren ;)
Nee hoor ze hebben een Marokkaans paspoort.

Maar ja we zullen er over ophouden, straks wordt ik nog serieus genomen hier... (met de nadruk op serieus en niet op genomen ja!!)
MMM
 MMM - vrijdag 12 november 2010 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 10:55 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

straks wordt ik nog serieus genomen hier...
Wees daar maar niet bang voor hoor!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 12 november 2010 - 11:00   quote  deeplink  
ah gelukkig!! Ik was al bang.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 november 2010 - 11:01   quote  deeplink  
Net als met dieren zitten jullie er weer zwaar naast over wat de echte hufters zijn, als je eskimo's in je straat hebt dan moet je je zorgen gaan maken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 12 november 2010 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 10:33 schreef Milo het volgende:

[..]

ja namelijk NL ze zijn hier geboren ;)
Hier geboren of niet. met een dubbel paspoort kunnen ze weg!!
Nederlands paspoort afnemen en oprotten met die gasten!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aboutaleb verziekstraalt het voetballen!









0.0086650