BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aboutaleb verziekstraalt het voetballen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - vrijdag 12 november 2010 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 10:54 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ook bij de Nederlanders zitten genoeg rotte appels.

1. die kan je moeilijk naar hun eigen land sturen.
2. het is een bewezen feit dat het percentage Marokkanen wat crimineel is veel hoger ligt.
3. moet ze de straffen in Nederland voor de Nederlanders ook veel hoger maken.
4. niet elke Marokkaan is slecht maar als hij dat wel is moet hij er gewoon uit.
5. dit geld overigens ook voor alle anderen die niet uit Nederland zelf komen van oorsprong. Antillianen, Polen, Joegoslaven, Turken enz.!
6. Het is een feit dat onze bejaarden niet s'avonds meer over straat durven door de groepen buitenlanders die op elke hoek staan in de grote steden in de randstad.
7. als je zelf niet opgegroeid ben of woont in een allochtonenwijk in een grote stad weet je eigenlijk niet waar je het over hebt!

Toelichting en voorbeeld punt 7.

Ik zie bij hart van Nederland een interview met wat inwoners uit Lutjebroek over allochtonen.
De algemene mening is daar dat ze niet snappen waar sommige mensen zich druk over maken.

Nu een week later in hetzelfde Lutjebroek na de bekendmaking van de komst van een asielzoekerscentrum.
Nu zie ik in hetzelfde normaal zo rustige Lutjebroek ineens dat het hele dorp uitgelopen is om te demonstreren tegen de komst van een AC.

Mijn punt is dus:

Zolang het ver van je bed is heb je er ook geen problemen mee!!
Ik kom oorspronkelijk uit de omgeving van lutjebroek die gasten zijn kortzichting en bekrompen!
Ik heb 6 jaar in Amsterdam west gewoont tussen allachtonen vlak bij plein 40-45 cq osdorp.
Er waren nooit problemen (rellen, opstootjes etc.....)
Ik vind dat je niet naar de kleur moet kijken maar naar de persoon!
Wat gebeurde er vorig jaar? wat gebeurde er bij het laatste kampioenschap in Rotterdam?
dat waren zeker ook allemaal allachtonen?
Tuig moet je aanpakken, kijk om je heen, die blanke kansloze doorgesnoven gasten die naast je in de kuip zitten of in de trein? Die zijn net zo erg! ik heb zelf jaren lang in de TBS gewerkt blanken zijn viezer smeriger en achterbakser!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 november 2010 - 11:08   quote  deeplink  
Milo heeft gelijk, kijk maar hier op het forum Randwijk is een nette jongen en hij heeft een sv. Kut Nederlanders.
Milo
 Milo - vrijdag 12 november 2010 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 11:08 schreef hotjumper het volgende:
Milo heeft gelijk, kijk maar hier op het forum Randwijk is een nette jongen en hij heeft een sv. Kut Nederlanders.
LUL! hij heeft trouwens een Feyenoordfiets he, zal hij wel gestolen hebben!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 12 november 2010 - 11:15   quote  deeplink  
Als je beter gelezen had had je ook gelezen dat ze voor Nederlanders de straffen veel zwaarder moeten maken en dat ik vind dat daar ook genoeg rotte appels tussen zitten.
Ik ben opgegroeid in de wijk Hillesluis en daar waren ook geen opstootjes omdat de autochtonen daar ver in de minderheid zijn dus ze kijken wel uit!
Ik kijk ook niet naar kleur!
Ik kijk naar feiten!
Als allochtoon mag je blij zijn dat je hier welkom ben en ben en blijf je op bezoek in een ander land.
Dus moet je je eigen gewoon gedragen en anders kan je er weer uit!
Ik ben zelf meerdere malen bedreigd, bespuugt enz. door de groepen buitenlanders die dan ook nog eens roepen dat Nederland van hun is!
het is een feit dat in de allochtone wijken een veel hogere criminaliteit is.
Het is een feit dat mijn oma in de wijk waar zij heel de leven heb gewoond s'avonds niet meer naar buiten durft. Dat pik ik niet.
Nederland is van ons en ze hebben zich maar aan te passen naar onze maatstaven en anders rotten ze maar op.

Lutjebroek was overigens een fictief voorbeeld.
Er moet gewoon een grote schoonmaak gehouden worden in Nederland.
Autochtonen of allochtonen moeten beiden hard gestraft worden.
Goedkoopste voor allochtonen is ze het land uit zetten.
Goedkoopste voor Nederlanders is werk kampen oprichten en ze daar in stoppen,
dan verdienen ze het geld wat het ons anders kost tenminste terug!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 november 2010 door Feyenoord till i die --
Milo
 Milo - vrijdag 12 november 2010 - 11:30   quote  deeplink  
tuurlijk moeten ze probleemwijken hard aanpakken en schoonvegen!
ik heb ooit een snackbar schoongeveegd ypie snacks in a'dam waren er ook 2 gasten die bijdehand deden (allachtonen) helemaal in elkaar gestomt andere vrienden van hun stonden te kijken en deden niks de keer daar op kwam ik ze weer tegen we hebben elkaar gegroet en dat was het! dus het kan ook op deze manier.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 november 2010 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 11:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Als je beter gelezen had had je ook gelezen dat ze voor Nederlanders de straffen veel zwaarder moeten maken en dat ik vind dat daar ook genoeg rotte appels tussen zitten.
Ik ben opgegroeid in de wijk Hillesluis en daar waren ook geen opstootjes omdat de autochtonen daar ver in de minderheid zijn dus ze kijken wel uit!
Ik kijk ook niet naar kleur!
Ik kijk naar feiten!
Als allochtoon mag je blij zijn dat je hier welkom ben en ben en blijf je op bezoek in een ander land.
Dus moet je je eigen gewoon gedragen en anders kan je er weer uit!
Ik ben zelf meerdere malen bedreigd, bespuugt enz. door de groepen buitenlanders die dan ook nog eens roepen dat Nederland van hun is!
het is een feit dat in de allochtone wijken een veel hogere criminaliteit is.
Het is een feit dat mijn oma in de wijk waar zij heel de leven heb gewoond s'avonds niet meer naar buiten durft. Dat pik ik niet.
Nederland is van ons en ze hebben zich maar aan te passen naar onze maatstaven en anders rotten ze maar op.

Lutjebroek was overigens een fictief voorbeeld.
Er moet gewoon een grote schoonmaak gehouden worden in Nederland.
Autochtonen of allochtonen moeten beiden hard gestraft worden.
Goedkoopste voor allochtonen is ze het land uit zetten.
Goedkoopste voor Nederlanders is werk kampen oprichten en ze daar in stoppen,
dan verdienen ze het geld wat het ons anders kost tenminste terug!
Dat zal allemaal wel, maar blijkbaar, hebben Milo en ik te maken met een andere realiteit, ik bijvoorbeeld heb nooit problemen gehad met allochtonen, terwijl ik ertussen gewoond heb. Matpartijen die ik heb mee gemaakt was vooral tegen die kutboeren uit de omliggende boeren hier en later vooral tegen Brabanders.
Milo
 Milo - vrijdag 12 november 2010 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 11:32 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel, maar blijkbaar, hebben Milo en ik te maken met een andere realiteit, ik bijvoorbeeld heb nooit problemen gehad met allochtonen, terwijl ik ertussen gewoond heb. Matpartijen die ik heb mee gemaakt was vooral tegen die kutboeren uit de omliggende boeren hier en later vooral tegen Brabanders.
Ik denk dat stylzz ook deze mening heeft, wij vochten onderling altijd met elkaar, meerpenen tegen wieringers. elk weekend matten in de mariannebar, wij boeren zij vissers!
kermissen gingen we langs om te drinken om daarna te knokken.
wij hadden altijd de 3 regels

1 zuipen
2 vechten ( geen allachtonen)
3 vrouw scoren

als je niet aan deze punten had voldaan had je een kutavond!
raket
 raket - vrijdag 12 november 2010 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 11:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Als je beter gelezen had had je ook gelezen dat ze voor Nederlanders de straffen veel zwaarder moeten maken en dat ik vind dat daar ook genoeg rotte appels tussen zitten.
Ik ben opgegroeid in de wijk Hillesluis en daar waren ook geen opstootjes omdat de autochtonen daar ver in de minderheid zijn dus ze kijken wel uit!
Ik kijk ook niet naar kleur!
Ik kijk naar feiten!
Als allochtoon mag je blij zijn dat je hier welkom ben en ben en blijf je op bezoek in een ander land.
Dus moet je je eigen gewoon gedragen en anders kan je er weer uit!
Ik ben zelf meerdere malen bedreigd, bespuugt enz. door de groepen buitenlanders die dan ook nog eens roepen dat Nederland van hun is!
het is een feit dat in de allochtone wijken een veel hogere criminaliteit is.
Het is een feit dat mijn oma in de wijk waar zij heel de leven heb gewoond s'avonds niet

meer naar buiten durft. Dat pik ik niet.
Heel goed verhaal.Denk ook dat voor andere jongens die niet uit de buurt van Rotterdam komen het een heel andere beleving is.Ga wel is met m'n zoontje naar skateland in de schietstaat(zijstraat van de oranjeboomstraat).Ik ben niet klein en meestal niet zo bang,maar daar is het zo intimiderende sfeer,dat je de kouwe rillingen over je rug krijgt.

Nederland is van ons en ze hebben zich maar aan te passen naar onze maatstaven en anders rotten ze maar op.

Lutjebroek was overigens een fictief voorbeeld.
Er moet gewoon een grote schoonmaak gehouden worden in Nederland.
Autochtonen of allochtonen moeten beiden hard gestraft worden.
Goedkoopste voor allochtonen is ze het land uit zetten.
Goedkoopste voor Nederlanders is werk kampen oprichten en ze daar in stoppen,
dan verdienen ze het geld wat het ons anders kost tenminste terug!
raket
 raket - vrijdag 12 november 2010 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 13:40 schreef raket het volgende:

[..]

Heel goed verhaal.Ga wel eens met m'n zoontje naar Skateland in de schietstraat(zijstraat oranjeboomstraat.Ben niet klein en meestal niet zo bang,maar daar hangt echt een kut sfeer en krijg je de koude rillingen over je rug.En als ik dan aan de verhalen van m'n opa denk,dat de oranje boom straat de wijk van Rotterdam was met vreselijke mooie huizen,dan hebben ze het aardig verziekt daar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 november 2010 door raket --
Milo
 Milo - vrijdag 12 november 2010 - 14:02   quote  deeplink  
gelukkig hebben we allemaal een andere kijk erop dat is alleen maar goed voor uiteindelijk de maatschappij
raket
 raket - vrijdag 12 november 2010 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 14:02 schreef Milo het volgende:
gelukkig hebben we allemaal een andere kijk erop dat is alleen maar goed voor uiteindelijk de maatschappij
Ja,die marokannen die de boel verstieren vinden het geweldig dat er veel links rakkers rond lopen die er een andere kijk op hebben,want dan kunnen ze lekker doen en laten wat ze willen en dat is voor hun maatschappij lekker,maar voor de rest van nederland niet.Hoop dat het rechtste kabinet er echt wat aan gaat doen,anders is Nederland over een paar jaar geen Nederland meer,waar Sinterklaas gewoon gevierd kan worden,zonder dat die bekogeld word met eieren en waar de oude mensen gewoon een lift kunnen nemen,zonder voor varkenshoer uitgemaakt te worden en een klap in hun gezicht te krijgen en waar opsporing verzocht niet meer voor 75%procent bestaat uit mededelingen dat jongens van 16 jaar met een noord afrikaans uiterlijk een juwelier hebben overvallen en de juwelier hebben doodgeschoten.
En waar wij als Rotterdamers weer een echt NEDERLANDSE burgemeester krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 november 2010 door raket --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 november 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 14:29 schreef raket het volgende:

[..]

Ja,die marokannen die de boel verstieren vinden het geweldig dat er veel links rakkers rond lopen die er een andere kijk op hebben,want dan kunnen ze lekker doen en laten wat ze willen en dat is voor hun maatschappij lekker,maar voor de rest van nederland niet.Hoop dat het rechtste kabinet er echt wat aan gaat doen,anders is Nederland over een paar jaar geen Nederland meer,waar Sinterklaas gewoon gevierd kan worden,zonder dat die bekogeld word met eieren en waar de oude mensen gewoon een lift kunnen nemen,zonder voor varkenshoer uitgemaakt te worden en een klap in hun gezicht te krijgen en waar opsporing verzocht niet meer voor 75%procent bestaat uit mededelingen dat jongens van 16 jaar met een noord afrikaans uiterlijk een juwelier hebben overvallen en de juwelier hebben doodgeschoten.
En waar wij als Rotterdamers weer een echt NEDERLANDSE burgemeester krijgen.
Tis goed joh, wanneer word je omhoog geschoten?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 12 november 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 14:29 schreef raket het volgende:

[..]

Ja,die marokannen die de boel verstieren vinden het geweldig dat er veel links rakkers rond lopen die er een andere kijk op hebben,want dan kunnen ze lekker doen en laten wat ze willen en dat is voor hun maatschappij lekker,maar voor de rest van nederland niet.Hoop dat het rechtste kabinet er echt wat aan gaat doen,anders is Nederland over een paar jaar geen Nederland meer,waar Sinterklaas gewoon gevierd kan worden,zonder dat die bekogeld word met eieren en waar de oude mensen gewoon een lift kunnen nemen,zonder voor varkenshoer uitgemaakt te worden en een klap in hun gezicht te krijgen en waar opsporing verzocht niet meer voor 75%procent bestaat uit mededelingen dat jongens van 16 jaar met een noord afrikaans uiterlijk een juwelier hebben overvallen en de juwelier hebben doodgeschoten.
En waar wij als Rotterdamers weer een echt NEDERLANDSE burgemeester krijgen.
Amen!!! Wij zijn het duidelijk eens!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 12 november 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 14:02 schreef Milo het volgende:
gelukkig hebben we allemaal een andere kijk erop dat is alleen maar goed voor uiteindelijk de maatschappij
Yep klopt, het heeft met name met ervaring te maken. Ik heb vroeger wel erg veel problemen gehad met moslim allochtonen en dat zorgt voor een wantrouwen. Verder heb ik inmiddels wel geleerd om niet teveel te generaliseren en per individu te oordelen, maar het wantrouwige blijft er toch voor een deel in.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 12 november 2010 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 11:41 schreef Milo het volgende:

[..]

Ik denk dat stylzz ook deze mening heeft, wij vochten onderling altijd met elkaar, meerpenen tegen wieringers. elk weekend matten in de mariannebar, wij boeren zij vissers!
kermissen gingen we langs om te drinken om daarna te knokken.
wij hadden altijd de 3 regels

1 zuipen
2 vechten ( geen allachtonen)
3 vrouw scoren

als je niet aan deze punten had voldaan had je een kutavond!
Kijk zo hoort het ook. Zo ben ik met mijn Nederlandse vrienden ook altijd geweest.
Vanuit Barendrecht naar Heerjansdam (dorpshuis) en daar knokken met die Heerjansdammers.
En een potje knokken is ook niets mis mee. het gaat om de andere meegebrachte ideeen.
Als je dat bij allochtonen probeerde werden er gelijk messen of pistolen getrokken.
En ze hebben alleen lef als ze met meer zijn.
Dat is ook de fout van de Nederlanders.
Als je als Nederlander in de wijk Hillesluis een marokkaan op zijn bek slaat zit de hele wijk achter je aan.
Als een paar Marokkanen een Nederlander aftuigen loopt elke Nederlander door met het idee. "straks krijg ik een mes tussen mijn ribben". Overigens een wel te begrijpen zorg.
raket
 raket - vrijdag 12 november 2010 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 14:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tis goed joh, wanneer word je omhoog geschoten?
A.s Zaterdag richting Gouda
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 12 november 2010 - 14:51   quote  deeplink  
Wat moet je in dat godvergeten gat?
raket
 raket - vrijdag 12 november 2010 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 14:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Wat moet je in dat godvergeten gat?
Raket,Gouda,marokanen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 november 2010 door raket --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 12 november 2010 - 14:56   quote  deeplink  
Om die 3 dingen stem ik dus ook PVV! hahahahahhaaha
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 november 2010 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 13:43 schreef raket het volgende:

[..]

Heel goed verhaal.Ga wel eens met m'n zoontje naar Skateland in de schietstraat(zijstraat oranjeboomstraat.Ben niet klein en meestal niet zo bang,maar daar hangt echt een kut sfeer en krijg je de koude rillingen over je rug.En als ik dan aan de verhalen van m'n opa denk,dat de oranje boom straat de wijk van Rotterdam was met vreselijke mooie huizen,dan hebben ze het aardig verziekt daar.
Parkeerde altijd in de oranjeboomstraat, ging regelmatig naar het café bij het station en pre-Europacup snacken bij de ijssalon. Nooit problemen gehad daar in de buurt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 november 2010 - 16:43   quote  deeplink  
Alle klootzakken gewoon aanpakken....oranje paars roze en blauwe maakt niet uit,aanpakken gewoon.Gouda als eerste en dat zijn toevallig Marokanen
raket
 raket - vrijdag 12 november 2010 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 16:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Parkeerde altijd in de oranjeboomstraat, ging regelmatig naar het café bij het station en pre-Europacup snacken bij de ijssalon. Nooit problemen gehad daar in de buurt.
Waarschijnlijk alleen met wedstrijden van Feyenoord.Maar als je daar op vrijdagmiddag of avond loopt is het een heel ander verhaal.Heb daar een keer rond oud en nieuw rondgelopen,dachten ze dat ik een stille was en werd er uit een portiek een vuurwerkbom naar m'n poten gegooid,ook van die gassie's van rond de 13 en gelijk wegrennen.Maar ja het zal binnenkort heus wel een keer goed fout gaan,zoals toen bijna met die molukkers en dan wil ik het nog wel eens zien,hoe het allemaal gaat aflopen,want bij veel mensen is de maat wel vol.Heb me hoop gevestigd op rechts en hoop dat het diepgewortelde probleem aangepakt word.
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 12 november 2010 - 17:52   quote  deeplink  
dat jullie doordeweeks zoveel tijd hebben overdag om hier te posten....
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 november 2010 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 17:52 schreef henkie1969 het volgende:
dat jullie doordeweeks zoveel tijd hebben overdag om hier te posten....
Gewoon zorgen dat je werk op tijd af is....
Milo
 Milo - vrijdag 12 november 2010 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 17:52 schreef henkie1969 het volgende:
dat jullie doordeweeks zoveel tijd hebben overdag om hier te posten....
zorgen dat andere voor je werken ;)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 november 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 17:57 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Gewoon zorgen dat je werk op tijd af is....
Hard en slim werken, kun je daarna relaxter werken. En je nooit gek laten maken, he...
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 12 november 2010 - 18:59   quote  deeplink  
of gewoon geen klote uitvoeren en dan anderen de schuld geven als het werk niet af is.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 november 2010 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 17:52 schreef henkie1969 het volgende:
dat jullie doordeweeks zoveel tijd hebben overdag om hier te posten....
Kantoorbaan + thuiswerken FTW!
raket
 raket - vrijdag 12 november 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 17:52 schreef henkie1969 het volgende:
dat jullie doordeweeks zoveel tijd hebben overdag om hier te posten....
Onregelmatige diensten en maak 12 uur per dag,ben je ook vaak vrij.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 12 november 2010 - 20:18   quote  deeplink  
ik laat een baard staan. en geniet van een uitkering. heerlijk. de hele dag tijd voor mijn forum maten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 november 2010 - 20:19   quote  deeplink  
hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 juni 2013 - 00:46   quote  deeplink  
Van der Laan: 'Aboutaleb wil nog geen uitsupporters'

media_xl_655573.jpg

Het is vrijwel uitgesloten dat Feyenoordsupporters op 18 augustus aanwezig mogen zijn bij Ajaks-Feyenoord in de aRENa. In het AT5-programma De Burgemeester gaf Van der Laan aan dat zijn Rotterdamse collega Aboutaleb dat niet ziet zitten.

Eerder dit jaar liet Van der Laan weten dat hij vindt dat na 4 jaar zonder fans van beide clubs De Klassieker wat hem betreft wel weer eens met uitpubliek mag worden afgewerkt. Van der Laan staat daar nog steeds achter: 'Ik heb dat gezegd als een Amsterdoms standpunt en ik heb er wel bij verteld dat dit natuurlijk een zaak is van Amsterdom en Rotterdam samen. En in Rotterdam zijn ze zover nog niet, dat is ook gebleken de laatste maanden. Burgemeester Aboutaleb heeft me verteld dat hij, in tegenstelling tot in Amsterdom, de laatste maanden echt nog wel incidenten heeft gehad die daarvoor in de weg staan.'

Begin juli zullen de supporters, de clubs en de burgemeester met elkaar om de tafel gaan zitten. Maar Van der Laan gaf te kennen dat hij verwacht dat 18 augustus nog te vroeg zal zijn voor een 'normale' Klassieker: 'De tijd is kort. Vorige week heeft Aboutaleb me dit dan verteld. Ik denk dat het komend seizoen dan in ieder geval nog niet gaat gebeuren.'
Bron: AT5.nl
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 15 juni 2013 - 08:15   quote  deeplink  
Af en toe is het toch bewonderenswaardig te noemen hoe gericht jij je graafmachine kunt bedienen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 juni 2013 - 08:48   quote  deeplink  
Dat zegt mijn vrouw nou ook..
van geil
 van geil - zaterdag 15 juni 2013 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 00:46 schreef RenatoBos het volgende:
Van der Laan: 'Aboutaleb wil nog geen uitsupporters'

[ afbeelding ]

Het is vrijwel uitgesloten dat Feyenoordsupporters op 18 augustus aanwezig mogen zijn bij Ajaks-Feyenoord in de aRENa. In het AT5-programma De Burgemeester gaf Van der Laan aan dat zijn Rotterdamse collega Aboutaleb dat niet ziet zitten.

Eerder dit jaar liet Van der Laan weten dat hij vindt dat na 4 jaar zonder fans van beide clubs De Klassieker wat hem betreft wel weer eens met uitpubliek mag worden afgewerkt. Van der Laan staat daar nog steeds achter: 'Ik heb dat gezegd als een Amsterdoms standpunt en ik heb er wel bij verteld dat dit natuurlijk een zaak is van Amsterdom en Rotterdam samen. En in Rotterdam zijn ze zover nog niet, dat is ook gebleken de laatste maanden. Burgemeester Aboutaleb heeft me verteld dat hij, in tegenstelling tot in Amsterdom, de laatste maanden echt nog wel incidenten heeft gehad die daarvoor in de weg staan.'

Begin juli zullen de supporters, de clubs en de burgemeester met elkaar om de tafel gaan zitten. Maar Van der Laan gaf te kennen dat hij verwacht dat 18 augustus nog te vroeg zal zijn voor een 'normale' Klassieker: 'De tijd is kort. Vorige week heeft Aboutaleb me dit dan verteld. Ik denk dat het komend seizoen dan in ieder geval nog niet gaat gebeuren.'
Bron: AT5.nl
doet aan oogbalsex...zie foto
VVout
 VVout - zaterdag 15 juni 2013 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 00:46 schreef RenatoBos het volgende:
Van der Laan: 'Aboutaleb wil nog geen uitsupporters'

...
Ab-normaal die vent
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 15 juni 2013 - 10:24   quote  deeplink  
Ik herhaal: 020 krijgt een in het profiel passende 020 burgermeester. Rotterdam krijgt een 020 man met Marokkaanse roots.Hoe kun je een stad nog meer schofferen.
waarom geen Duitse burgermeester?
van geil
 van geil - zaterdag 15 juni 2013 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 10:24 schreef piet de paler het volgende:
Ik herhaal: 020 krijgt een in het profiel passende 020 burgermeester. Rotterdam krijgt een 020 man met Marokkaanse roots.Hoe kun je een stad nog meer schofferen.
waarom geen Duitse burgermeester?
eens
salemi
 salemi - zaterdag 15 juni 2013 - 10:39   quote  deeplink  
Hmmm, vier jaar geen supporters van 020 in onze Kuip en vier jaar nier verloren, als ik me niet vergis. Zelfs een keer gewonnen en afgelopen seizoen bijna gewonnen als de kopbal van Pelle er nog even in had gevlogen...........
VVout
 VVout - zaterdag 15 juni 2013 - 10:46   quote  deeplink  
Als van der Laan toch weer uit supporters wil moet ie dat toch gewoon doen, wees een vent en laat je beslissing niet van Abu afhangen man.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aboutaleb verziekstraalt het voetballen!









0.0093250