BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Een goede buitenspeler gevonden!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 09 november 2010 - 23:15   quote  deeplink  
Ik zit met volle verbijstering de wedtrijd in de beker tussen FC- Zwolle en Twente te kijken, En Zwolle is gewoon de betere ploeg, de wedstrijd wordt dadelijk beslist door penalty's.

NOu zit ik te kijken naar de ingevallen 19 jarige linksbuiten bij FC- Zwolle, en wat is die jongen goed zeg, hij loopt de verdedigers van TWente inclusief Douglas voorbij alsof ze er niet staan.

Dan zit ik me dus af te vragen waar deze gast vandaan komt, en wat blijkt, hij komt uit de jeugd bij jawel. AJAX...

Ongelooflijk waar zijn we mee bezig...
remco k
 remco k - dinsdag 09 november 2010 - 23:21   quote  deeplink  
Erg jammer, Zwolle was echt gewoon de betere ploeg, helaas wint Twentemet Penalty's
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 09 november 2010 - 23:30   quote  deeplink  
Ik zeg "boeken die gast"... én iedere andere buitenspeler die komende week z'n directe tegenstander tenminste een keer weet te passeren. :-S
E-J
 E-J - dinsdag 09 november 2010 - 23:41   quote  deeplink  
Ik zat precies het zelfde te denken Remco!!
remco k
 remco k - dinsdag 09 november 2010 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 23:30 schreef Ikke_tik het volgende:
Ik zeg "boeken die gast"... én iedere andere buitenspeler die komende week z'n directe tegenstander tenminste een keer weet te passeren. :-S
LUL toch niet zo dom man, hoeveel buitenspelers lopen er in Nl die de verdediging van Twente 3/4 keer per wedstijd gewoon helemaal ondersteboven wandelt. Ajax heeft die jongen laten gaan, maar nu wel 10 miljoen eisen voor een paar buitenspelers?
Bassierossie
 Bassierossie - woensdag 10 november 2010 - 08:59   quote  deeplink  
Ja dat is Yannick Wildschut, was afgelopen pinkster bij het Gestion Copa Amsterdam toernooi. Vond ik hem ook al opvallen, dacht nog eindelijk een buitenspeler die het eerste kan halen. Blijkt dat ie deze zomer naar Zwolle is gegaan. Beetje het zelfde verhaal als Boerrigter doet het nu ook niet onaardig bij RKC.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 10 november 2010 - 09:21   quote  deeplink  
Dus als ik het goed begrijp, heeft deze jongen geen contract meer bij Ajax?

Gewoon als water door de gootsteen..WEG?

Goed om dit soort dingen te weten, des te meer we gaan zeiken, des te heter de adem in de nek van het "bestuur"!

Klasse remco!
Pim
 Pim - woensdag 10 november 2010 - 09:37   quote  deeplink  
Laten we nu ook niet te snel conclusies trekken. Deze speler zat bij FC Zwolle op de bank en moest het opnemen tegen een of andere Schimpelsberger, waarvan ik ook echt niet weet wat zijn kwaliteiten zijn. Daarbij kan ook deze jongen een keer een hele goede wedstrijd spelen. Ik zou hem beoordelen op meerdere wedstrijden, want om na 1 goede wedstrijd conclusies te trekken, vind ik veel te voorbarig;)!
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 november 2010 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 23:15 schreef remco k het volgende:
Ik zit met volle verbijstering de wedtrijd in de beker tussen FC- Zwolle en Twente te kijken, En Zwolle is gewoon de betere ploeg, de wedstrijd wordt dadelijk beslist door penalty's.

NOu zit ik te kijken naar de ingevallen 19 jarige linksbuiten bij FC- Zwolle, en wat is die jongen goed zeg, hij loopt de verdedigers van TWente inclusief Douglas voorbij alsof ze er niet staan.

Dan zit ik me dus af te vragen waar deze gast vandaan komt, en wat blijkt, hij komt uit de jeugd bij jawel. AJAX...

Ongelooflijk waar zijn we mee bezig...
haha je bent me voor... ik zag het ook en viel mij ook inderdaad op dat hij uit A1 van Ajax komt.. wou er al een post overmaken.. SCHANDALIG !!!! maar is hij niet uitgeleend of is gewoon gratis weggelopen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2010 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 november 2010 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 09:37 schreef Pim het volgende:
Laten we nu ook niet te snel conclusies trekken. Deze speler zat bij FC Zwolle op de bank en moest het opnemen tegen een of andere Schimpelsberger, waarvan ik ook echt niet weet wat zijn kwaliteiten zijn. Daarbij kan ook deze jongen een keer een hele goede wedstrijd spelen. Ik zou hem beoordelen op meerdere wedstrijden, want om na 1 goede wedstrijd conclusies te trekken, vind ik veel te voorbarig;)!
hij liet iedereen allehoeken zien kerel.. die jongen zat op de bank omdat hij nog maar 19 jaar is.. net een paar dagen..
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 november 2010 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 23:55 schreef remco k het volgende:

[..]

LUL toch niet zo dom man, hoeveel buitenspelers lopen er in Nl die de verdediging van Twente 3/4 keer per wedstijd gewoon helemaal ondersteboven wandelt. Ajax heeft die jongen laten gaan, maar nu wel 10 miljoen eisen voor een paar buitenspelers?
+1
Pim
 Pim - woensdag 10 november 2010 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 09:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hij liet iedereen allehoeken zien kerel.. die jongen zat op de bank omdat hij nog maar 19 jaar is.. net een paar dagen..
Dat Ajax deze jongen te snel heeft laten gaan, kan je wel zeggen als je nu al zo kan voetballen. Maar om te stellen dat het de buitenspeler is die we nu nodig hebben, gaat me nog wel te ver:)!
Pim
 Pim - woensdag 10 november 2010 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 09:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

haha je bent me voor... ik zag het ook en viel mij ook inderdaad op dat hij uit A1 van Ajax komt.. wou er al een post overmaken.. SCHANDALIG !!!! maar is hij niet uitgeleend of is gewoon gratis weggelopen...
Hij is gratis weggelopen, heeft deze zomer een tweejarig contract getekend bij Zwolle;)
Ajax_fan
 Ajax_fan - woensdag 10 november 2010 - 10:15   quote  deeplink  
Dit vind ik altijd zo typisch he. Ze zien een speler voor de eerste keer en zien hem een goede wedstrijd spelen en meteen ophemelen die gast. Wie zegt dat ie de volgende wedstrijd weer zo speelt. Wie weet heeft ie nu de wedstrijd van zn leven gespeeld. Hij was voor deze wedstrijd ook amper iemand opgevallen. Zo gaat dat bij veel spelers mensne worden helemaal gek van een speler die ze een keer goed zien spelen en 3 weken later is iedereen hem weer vergeten en hebben we alweer een ander talent goed zien spelen. Kom op zeg. Ga toch niet meteen op 1 goede wedstrijd af! Yakubu heeft tegen Milan ook eens de wedstrijd van zn leven gespeeld en kijk waar hij nu speelt..... need I say more...
Ajax_fan
 Ajax_fan - woensdag 10 november 2010 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 09:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

We gaan toch niet elke jeugdspeler aan Ajax vastbinden omdat het wel eens wat kan worden. Die gast speelt 1 wedstrijd leuk bij Zwolle en meteen is het schandalig....er zullen zat spelers zijn die bij Ajax weg gaan en bij een andere club leuk zullen spelen. Je kan namelijk niet alle jeugdspelers houden!
Heb het gevoel dat mensen maar verwachten dat Ajax al die pubers maar vast blijft houden in de hoop dat er eens 1 doorbreekt. Dat kan niet! Er lopen al teveel contractspelers rond daar in de jeugd. Mensen moeten niet meteen beginnen te mekkeren als er een jeugdspeler van Ajax ergens anders de kans krijgt en goed speelt. Voral niet als ze hem nog niet eens 90 minuten aan het werk hebben gezien.
Bassierossie
 Bassierossie - woensdag 10 november 2010 - 10:33   quote  deeplink  
je kan idd moeilijk iedereen een contract geven. Heb hem ook pas 3x zien spelen bij het Gestion copa toernooi, toch zag je wel dat ie talent had. In ieder geval snel, techniek, niet klein, alleen de voorzet kon wat beter. Zoiezo had ajax dit jaar ook op het middenveld kunnen spelen met vd heijden & goossens hadden we wat meer voetbal gehad.
adriu
 adriu - woensdag 10 november 2010 - 10:50   quote  deeplink  
daar heeft elke top club mee te maken . dat jeugt spelers weg gaan! die willen maar een ding spelen! en als ze dan een vader hebben die fanatiek is. dan kan de speler wel willen wachten ! maar de vader niet!
Ride
 Ride - woensdag 10 november 2010 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Zeer goede aankoop van FC Zwolle!
Liep met Ajax A2 iedereen zo`n beetje van FC Zwolle A1 voorbij alsof ze er niet stonden, raar dat deze jongen geen kans krijgt bij Ajax want hij speelde ook geregeld bij Ajax A1 zijn wedstrijden.
Kan zowel linksbuiten als rechtsbuiten spelen, en is super snel!
Ik denk dat het geen leugen is als ik zeg dat deze jongen nog sneller is als Scheurs en Rojer!
Qua rendement zou het beter kunnen, maar daar is hij nog jong voor en kan hem aangeleerd worden, een typsche Ajax rechts/linksbuiten, hier gaat Zwolle nog veel plezier van beleven!
Zwolle wou hem al eerder op proef nemen, echter hield Ajax de boot af omdat hij nog verschillende toernooien moest spelen met Ajax.
Toch mooi dat Zwolle wel heeft doorgezet en vertrouwen in deze jongen heeft.
commentaar van een FC Zwolle fan die blij is dat hij gekomen is.
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 november 2010 - 11:29   quote  deeplink  
jongens.. ik snap jullie commentaar.. 1 keer zien spelen etc etc.. maar het is niet de EERSTE die gratis weggaat die te licht bevonden werd he !! amramabat, elia, lens.. bijv ook al !
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 november 2010 - 11:33   quote  deeplink  
Experts: Jol moet voor Suárez óf El Hamdaoui kiezen

Sjaak Swart en Theo van Duivenbode, die zich deze week zeer kritisch uitliet over de 'elkaar dekkende' leiding van Ajax. FOTO PRO SHOTS
AMSTERDAM - In zijn eerste seizoen bij Ajax was Martin Jol al afgestapt van het systeem met klassieke buitenspelers. De Haagse coach speelt in zijn tweede seizoen in Amsterdam zelfs helemaal zonder vleugelspitsen. Volgens Jol heeft Ajax die niet in huis. Experts oordelen anders. ,,Scouts kijken te veel naar wat een speler níet kan."

Martin Jol. FOTO PRO SHOTS

Marc Overmars. FOTO PRO SHOTS

Gerrie Mühren (R) met voormalig Ajax-trainer Marco van Basten. FOTO PRO SHOTS Sjaak Swart, zelf een klassieke rechtsbuiten uit het gouden Ajax in de jaren zeventig, denkt dat er genoeg vleugelspelers in Nederland rondlopen die het niveau aankunnen. ,,Beerens, goeie speler. Chadli, goeie speler. Mertens, kan aardig ballen. Verhoek, komt eraan."

,,En ook in de jeugd bij Ajax lopen ze. Ik ga geen namen noemen, maar ze zijn er wél", zegt Swart in De Pers. ,,Alleen het probleem is: ze krijgen geen tijd om te rijpen. Er zijn genoeg wedstrijden dat Ajax bij rust met 3-0 voorstaat. Gooi dan zo'n jongen erin, zou ik zeggen. Dan weet je snel genoeg wat voor vlees je in de kuip hebt."

Jol klaagde na de wedstrijd tegen ADO Den Haag (0-1) - waarbij Ajax na de achterstand als een bowler te werk ging die alle kegels dwars door het midden omver moest werpen en juist de tegenstander de zijkanten voorin bezet hield - over het gebrek aan buitenspelers in zijn selectie. ,,Geef mij tien miljoen en ik kom er wel uit", zei hij.

Swart snapt de klaagzang van Jol niet. ,,Hij heeft met Suárez en El Hamdaoui gekozen voor twee spitsen", zegt de 'Mister Ajax'. ,,Als je de flanken bezet wil hebben, dan zal hij één van hen buiten de basis moeten laten. Je zal ergens keuzes moeten maken."

Overmars: Scouts te kritisch
Volgens Marc Overmars, één van de laatste succesvolle rechtsbuitens van de club, heeft Ajax genoeg aanbod. ,,Als één club buitenspelers heeft gehad, dan is het Ajax wel. Alleen zijn ze allemaal vroegtijdig weggestuurd. Of ze nu Lens, Elia of Amrabat heten."

Het huidige bestuurslid technischezaken bij Go Ahead Eagles denkt dat scouts té kritisch zijn. ,,Louis van Gaal kocht mij van Willem II. Ik mocht eerst een jaartje rijpen en wennen aan het grote werk. In de tussentijd is hij heel specifi ek met mij aan de slag gegaan. Maar tegenwoordig zijn de belangen zo groot. Twee jaar de Champions League niet halen en je staat in de rode cijfers."

,,Jongens als Verhoek en Mertens moet je vroeg halen, zelf opleiden en dan voor de leeuwen gooien. Maar ik zie scouts soms rondlopen met een papier waarop veertig eisen staan. Daar kan niemand aan voldoen. Elke speler heeft wel eens een mindere wedstrijd. Dat is juist de kunst van het scouten; je moet er doorheen kijken. Scouts kijken nu te veel naar wat een speler níet kan."

Mühren: Druk nergens groter in Europa
Gerrie Mühren, oud-speler en scout bij Ajax, ziet de grote druk bij de club als een probleem. ,,Spelen bij Ajax brengt zo'n enorme druk met zich mee, meer dan bij welke club in Europa dan ook. We hebben genoeg buitenspelers gehad. Kennedy, bij FC Twente geweldig. Rommedahl, een topper in Denemarken. Rosales, een van de beste spelers van Argentinië. En bij Ajax slagen ze niet, hoe zou dat nou komen?"

,,Dat ligt niet aan hen, maar aan de druk die spelen bij Ajax met zich meebrengt. Zet Sulejmani bij FC Twente neer en hij gaat weer voetballen. Daar mogen ze falen, bij Ajax duikt iedereen er meteen bovenop. Als ik op de tribune zit, dan slaat de spanning van de spelers op mezelf over. Dáár zit het probleem. De discussie over buitenspelers is daar slechts een afgeleide van."
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 10 november 2010 - 11:35   quote  deeplink  
hij ging ook wel vaker binnendoor dat buitenom hoor, had ook niet echt krijt op zen schoenen zoals mensen dat zeggen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 10 november 2010 - 11:51   quote  deeplink  
Gerrie Mühren, oud-speler en scout bij Ajax, ziet de grote druk bij de club als een probleem. ,,Spelen bij Ajax brengt zo'n enorme druk met zich mee, meer dan bij welke club in Europa dan ook. We hebben genoeg buitenspelers gehad. Kennedy, bij FC Twente geweldig. Rommedahl, een topper in Denemarken. Rosales, een van de beste spelers van Argentinië. En bij Ajax slagen ze niet, hoe zou dat nou komen?"

Hoezo dat?

Denk dat Rommedahl gewoon goed heeft gespeeld en dat alleen het bestuur van hem afwilde!
Loetje
 Loetje - woensdag 10 november 2010 - 11:55   quote  deeplink  
was een geweldige speler, scout hem paar wedstrijden en trek hem aan, voor 2 of 3 ton heb je zon speler vaak!
maar waarschijnlijk is twente straks de ploeg die hem weer koopt!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 10 november 2010 - 11:58   quote  deeplink  
Twente stort eerdaags in!
Psv zal falen aan het einde!

Ajax zal overheersen!!

Prepare for glory!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 10 november 2010 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 11:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

Ajax zal overheersen!!

Prepare for glory!
zo is het maar net
Loetje
 Loetje - woensdag 10 november 2010 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 11:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

Ajax zal overheersen!!

Prepare for glory!
dat HOPEN we
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 10 november 2010 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 12:04 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

dat HOPEN we
Dat geloven we
Loetje
 Loetje - woensdag 10 november 2010 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 12:05 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Dat geloven we
we hopen het
maar zekerheid heb je never!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 10 november 2010 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 12:05 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Dat geloven we
Dat moeten we!!
Loetje
 Loetje - woensdag 10 november 2010 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 12:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dat moeten we!!
we kunnen zoveel moeten
maar laten we het eerst maar eens ten uitvoer brengen
wan kunnen wel moeten maar als het niet gebeurd....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 10 november 2010 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 12:08 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

we kunnen zoveel moeten
maar laten we het eerst maar eens ten uitvoer brengen
wan kunnen wel moeten maar als het niet gebeurd....
Het moet, al kan het niet, het moet!
Ook al moeten we niet geloven, geloven we wel dat het moet!
We kunnen niet geloven dat het niet moet en dat mogen we ook niet!

weet ik veel...
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 10 november 2010 - 12:16   quote  deeplink  
maar dit bestuur rot ooit wel op,
deze spelers vinden elkaar ooit wel
er komt ooit wel een andere trainer
alles verandert
behalve ajax
want dat zit in ONS hart
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 10 november 2010 - 12:36   quote  deeplink  
Precies ;) !!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 10 november 2010 - 12:46   quote  deeplink  
Je kunt het bestuur en directie in 1x heel kort samenvatten;

PLAAT / KOP....

AJAX FOREVER!!!
Ajax_fan
 Ajax_fan - woensdag 10 november 2010 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 11:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

Hoezo dat?

Denk dat Rommedahl gewoon goed heeft gespeeld en dat alleen het bestuur van hem afwilde!
Nee Jol wilde hem behouden en het bestuur verzekerde hem dat ie zich daarover niet druk hoefde te maken. Maar Rommedahl ging niet mee in het spelletje van het bestuur van 1 jarige contracten voor spelers van die leeftijd. Ze wilden niet van hem af maar ze hadden die regel ingevoerd en daar zijn ze niet vanaf gegaan. Net zoals bij Pantelic. 2 Dure fouten.
Ajax_fan
 Ajax_fan - woensdag 10 november 2010 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 11:29 schreef nummer10 het volgende:
jongens.. ik snap jullie commentaar.. 1 keer zien spelen etc etc.. maar het is niet de EERSTE die gratis weggaat die te licht bevonden werd he !! amramabat, elia, lens.. bijv ook al !
Je wil toch niet zeggen dat Amrabat een geweldige speler is! Kan het PSv niveau ook niet aan hoor. Trouwens die spelers moesten weg vanwege hun gedragsproblemen. En je gaat deze speler toch niet met een Elia vergelijken he. 1 wedstrijd!! Dan kan je niet spelers als Elia of Lens....( Lens, die ook ontzettend overschat wordt ) erbij halen. De messte spelers die bij Ajax weggaan die zullen het wel redden bij een kleinere club.....juist ja...kleinere club. Wat hun niveau is!
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 10 november 2010 - 13:20   quote  deeplink  
Elia, Lens, Amrabat en zo zullen er nog wel een paar zijn. Allemaal prima buitenspelers die geen kans hebben gekregen bij Ajax
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 10 november 2010 - 13:21   quote  deeplink  
Boerrigter vond ik vorig jaar ook al goed wist niet dat ie ook van Ajax kwam. Chadli speelde vorig jaar bij AGOVV in de beker ook goed tegen Ajax. Kon je ook zien dat ie goed was. Die trainers moeten gewoon de jeugd een kans geven en niet meteen kopen
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 november 2010 - 13:29   quote  deeplink  
bent het eens met een feynoorder !!! 1+ voor jou sportdwaas... (al meer dan je juiste voorspellingen :P )
Marco vd L
 Marco vd L - woensdag 10 november 2010 - 13:31   quote  deeplink  
en zo kun je meer opnoemen van dat zo soort jongens die weg zijn gelopen voor noppes:

Die ene die naar Fc Dordrecht is gegaan
Nathaniel Will
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 10 november 2010 - 13:41   quote  deeplink  
will die is echt niet goed en is een back
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 november 2010 - 13:52   quote  deeplink  
johnqqqq en dan blijkt volgendjaar het een Topper te zijn
Ride
 Ride - woensdag 10 november 2010 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 13:21 schreef sportdwaas het volgende:
Boerrigter vond ik vorig jaar ook al goed wist niet dat ie ook van Ajax kwam. Chadli speelde vorig jaar bij AGOVV in de beker ook goed tegen Ajax. Kon je ook zien dat ie goed was. Die trainers moeten gewoon de jeugd een kans geven en niet meteen kopen
Luister... het is heel simpel

Jol verdient aan inkoop van spelers... niet aan jeugdspelers.
Voordat die verkocht worden is Jol al weg en verdient hij zelf en zijn broer en zaakwaarnemer er niks aan.

Dus stuurt hij de jeugd weg zodat hij kan zeggen dat hij moet kopen.
eSCee
 eSCee - woensdag 10 november 2010 - 14:24   quote  deeplink  
rommedahl werd bij psv nooit gepruimt en tot het laatste half jaar heeft ie bij ajax ook een onzichtbare reserverol gehad.

nooit vaste basisspeler geweest, niet goed genoeg. Qua persoonlijkheid en voor Eriksen was ie zeker goed..
Ikke_tik
 Ikke_tik - woensdag 10 november 2010 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 13:20 schreef sportdwaas het volgende:
Elia, Lens, Amrabat en zo zullen er nog wel een paar zijn. Allemaal prima buitenspelers die geen kans hebben gekregen bij Ajax
Niet helemaal waar... in de meeste gevallen lastpakken, over het paard getild en/of nooit laten zien waartoe ze in staat zijn. Troost je, zoiets gebeurt niet alleen bij Ajax. Óf heeft bijvoorbeeld Huntelaar bij PSV wél een serieuze kans gehad?
Ride
 Ride - woensdag 10 november 2010 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 15:40 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Niet helemaal waar... in de meeste gevallen lastpakken, over het paard getild en/of nooit laten zien waartoe ze in staat zijn. Troost je, zoiets gebeurt niet alleen bij Ajax. Óf heeft bijvoorbeeld Huntelaar bij PSV wél een serieuze kans gehad?
Dus liever ja-knikkers in plaats van blufgozers die de Amsterdamse stijl beter zouden vertegenwoordigen?
Ikke_tik
 Ikke_tik - woensdag 10 november 2010 - 15:57   quote  deeplink  
Neen, liever gasten die op een gegeven moment in willen zien dat enige aanpassing best zinvol kan zijn. Zie bijvoorbeeld Greg van der Wiel die bij -ik meen- Haarlem werd geparkeerd, maar ook een Elia en Lens -helaas- in een later stadium bij een andere club.
Ride
 Ride - woensdag 10 november 2010 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 15:57 schreef Ikke_tik het volgende:
Neen, liever gasten die op een gegeven moment in willen zien dat enige aanpassing best zinvol kan zijn. Zie bijvoorbeeld Greg van der Wiel die bij -ik meen- Haarlem werd geparkeerd, maar ook een Elia en Lens -helaas- in een later stadium bij een andere club.
En nu.. Wiel twittert over respect krijgen als je respect toont...
Nee dat is lekker.
Wel een beetje geil doen op MTV maar geen ruk geven om de diehard fans die een ontzettende klotedag meegemaakt hebben in Auxerre.

snap jij het wel helemaal?

Ajax is van en voor supporters... voor een leeg stadion wil ook geen hond voetballen.
Ikke_tik
 Ikke_tik - woensdag 10 november 2010 - 16:08   quote  deeplink  
Dat groepje "diehard fans" was wellicht zelf ook niet helemaal okselfris bezig, getuige het filmpje dat elders hier gepost werd?

En misschien snap jij het niet helemaal, maar Ajax is een beursgenoteerde BVO... houd toch eens op met "van en voor supporters".
Ride
 Ride - woensdag 10 november 2010 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 16:08 schreef Ikke_tik het volgende:
Dat groepje "diehard fans" was wellicht zelf ook niet helemaal okselfris bezig, getuige het filmpje dat elders hier gepost werd?
Ja en? Heitinga, vd. Vaart, Sneijder, Nigel de Jong , Davids, Huntelaar, Gabri... allemaal spelers die ik wel eens op Zuid hebben zien staan tijdens hun blessure of rode kaart.
Kwamen ze ff buurten... zijn dat dan ook geen okselfrisse jongens?

quote:

En misschien snap jij het niet helemaal, maar Ajax is een beursgenoteerde BVO... houd toch eens op met "van en voor supporters".
Klopt.. maar wie zijn de aandeelhouders ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Een goede buitenspeler gevonden!!

0.0085439