BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Een goede buitenspeler gevonden!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - woensdag 10 november 2010 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 23:15 schreef remco k het volgende:
Ik zit met volle verbijstering de wedtrijd in de beker tussen FC- Zwolle en Twente te kijken, En Zwolle is gewoon de betere ploeg, de wedstrijd wordt dadelijk beslist door penalty's.

NOu zit ik te kijken naar de ingevallen 19 jarige linksbuiten bij FC- Zwolle, en wat is die jongen goed zeg, hij loopt de verdedigers van TWente inclusief Douglas voorbij alsof ze er niet staan.

Dan zit ik me dus af te vragen waar deze gast vandaan komt, en wat blijkt, hij komt uit de jeugd bij jawel. AJAX...

Ongelooflijk waar zijn we mee bezig...
Ik zag gisteren ook bij AJAX TV een linksbuiten bij Ajax, maar ik weet niet meer precies zijn naam en welk elftal dat het was. Hij was zo goed in die samenvatting en supersnel, dat ik dacht van; we hebben geen buitenspelers?? Hij stond linksbuiten en vloog werkelijk constant zijn back voorbij. Is dat niet die Lukoki, die ze nog geen nieuw contract hebben aangeboden???
alibabba
 alibabba - woensdag 10 november 2010 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 13:11 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Je wil toch niet zeggen dat Amrabat een geweldige speler is! Kan het PSv niveau ook niet aan hoor. Trouwens die spelers moesten weg vanwege hun gedragsproblemen. En je gaat deze speler toch niet met een Elia vergelijken he. 1 wedstrijd!! Dan kan je niet spelers als Elia of Lens....( Lens, die ook ontzettend overschat wordt ) erbij halen. De messte spelers die bij Ajax weggaan die zullen het wel redden bij een kleinere club.....juist ja...kleinere club. Wat hun niveau is!
Ik heb Amrabat ontzettend veel aan het werk gezien bij VVV en hij is een topper. Ik zie hem veel liever dan Lens, want Lens mist de intelligentie die Amrabat wel heeft.
alibabba
 alibabba - woensdag 10 november 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 17:26 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik zag gisteren ook bij AJAX TV een linksbuiten bij Ajax, maar ik weet niet meer precies zijn naam en welk elftal dat het was. Hij was zo goed in die samenvatting en supersnel, dat ik dacht van; we hebben geen buitenspelers?? Hij stond linksbuiten en vloog werkelijk constant zijn back voorbij. Is dat niet die Lukoki, die ze nog geen nieuw contract hebben aangeboden???
Ik heb net nog de samenvatting gezien en het waren Lesley de Sa, linksbuiten en Lukoki rechtsbuiten, van de A1. Bij Jong Ajax stond Ozbiliz linksbuiten en deed het ook prima. Hoezo geen buitenspelers? Je komt er pas achter of ze goed genoeg zijn, als je ze ook de kans gaat geven en tegen Mvv en in wedstrijden waarin het beslist, kun je ze prima voor de leeuwen gooien. De steun van het publiek voor eigen jeugd is immens en dan worden zo'n gasten geinspireerd en volwassen, zodat ze 30% meer kunnen...
Pietje
 Pietje - woensdag 10 november 2010 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 11:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Twente stort eerdaags in!
Psv zal falen aan het einde!

Ajax zal overheersen!!

Prepare for glory!
dat eisen we !!
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 november 2010 - 18:22   quote  deeplink  
dan maar tegen Veendam he.. als Jol dan nog het lef in de donder heeft om de jeugd dan nog geen kans te geven en op save gaat spelen heeft die het helemaal verpoept bij mij !!
Ajax_fan
 Ajax_fan - woensdag 10 november 2010 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 17:34 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik heb Amrabat ontzettend veel aan het werk gezien bij VVV en hij is een topper. Ik zie hem veel liever dan Lens, want Lens mist de intelligentie die Amrabat wel heeft.
Ja je zegt het zelf al bij VVV ja. Maar Ajax is geen VVV. Ajax is wel even een stapje hoger en die gast laat het bij PSv niet zien. Dus waarom Amrabat noemen. Dat was voor Ajax ook geen toegevoegde waarde geweest.
Afcarius
 Afcarius - woensdag 10 november 2010 - 18:55   quote  deeplink  
kijk eens hoe Aras ösbilic en Jozefzoon de afgelopen Jongajax-wedstrijden speelden. Geef hun eerst maar eens een kans voordat er weer een nieuwe van buitenaf moet komen.. Pleur Mounir óf Suarez op 10 en de ander in de spits. Zet die twee jongens op de buiten posities en we spelen weer ouderwets Ajax voetbal. Lekker aanvallend 4-3-3. Het is dat mounir geblesseerd is, maar als jol donderdag geen jeugdspelers de kans geeft om zich te bewijzen tegen BV veendam, dan getuigd dat van weinig visie en dan mag hij wat mij betreft oprotten. Vooral na zijn bullshit uitspraak van geef mij 10 miljoen en ik koop ereen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2010 door Afcarius --
Afcarius
 Afcarius - woensdag 10 november 2010 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 18:22 schreef nummer10 het volgende:
dan maar tegen Veendam he.. als Jol dan nog het lef in de donder heeft om de jeugd dan nog geen kans te geven en op save gaat spelen heeft die het helemaal verpoept bij mij !!
Precies dan is hij echt een !@#%#!
alibabba
 alibabba - woensdag 10 november 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 18:25 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Ja je zegt het zelf al bij VVV ja. Maar Ajax is geen VVV. Ajax is wel even een stapje hoger en die gast laat het bij PSv niet zien. Dus waarom Amrabat noemen. Dat was voor Ajax ook geen toegevoegde waarde geweest.
Amrabat hoort in de basis bij Psv, maar Rutten heeft oogkleppen op.
remco k
 remco k - woensdag 10 november 2010 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 18:55 schreef Afcarius het volgende:
Remco, kijk eens hoe Aras ösbilic en Jozefzoon de afgelopen Jongajax-wedstrijden speelden. Geef hun eerst maar eens een kans voordat er weer een nieuwe van buitenaf moet komen.. Pleur Mounir óf Suarez op 10 en de ander in de spits. Zet die twee jongens op de buiten posities en we spelen weer ouderwets Ajax voetbal. Lekker aanvallend 4-3-3. Het is dat mounir geblesseerd is, maar als jol donderdag geen jeugdspelers de kans geeft om zich te bewijzen tegen BV veendam, dan getuigd dat van weinig visie en dan mag hij wat mij betreft oprotten. Vooral na zijn bullshit uitspraak van geef mij 10 miljoen en ik koop ereen.
Ik zeg ook helemaal nergens dat er ook maar iemand van buitenaf moet komen, hoe kom ja daarbij
Afcarius
 Afcarius - woensdag 10 november 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 19:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg ook helemaal nergens dat er ook maar iemand van buitenaf moet komen, hoe kom ja daarbij
Te snel lezen en over het sarcasme van Ikke-tik heenlezen. Mijn excuses bericht is aangepast.
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 november 2010 - 21:35   quote  deeplink  
komt die pedro van goahead ook nie toevallig van ajax ? lol ... doet leuke dingen :D
joduh
 joduh - woensdag 10 november 2010 - 21:49   quote  deeplink  
ik ben een beetje ajaxmoe......
remco k
 remco k - woensdag 10 november 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 21:49 schreef joduh het volgende:
ik ben een beetje ajaxmoe......
Ik momenteel ook ff, en dat is echt voor het eerst in 425 jaar ( ik ben een highlander)
joduh
 joduh - woensdag 10 november 2010 - 22:03   quote  deeplink  
ik heb zelfs geen zin meer aan discussies erover man,ik ga lekker het vrouwtje weer lastig vallen......kan ik meer van genieten dan van alles over en van ajax momenteel......en morgen ga ik ook niet....heb er pijn in de buik van man van al dat geouwehoer....ben nog pissed!!!
remco k
 remco k - woensdag 10 november 2010 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 22:03 schreef joduh het volgende:
ik heb zelfs geen zin meer aan discussies erover man,ik ga lekker het vrouwtje weer lastig vallen......kan ik meer van genieten dan van alles over en van ajax momenteel......en morgen ga ik ook niet....heb er pijn in de buik van man van al dat geouwehoer....ben nog pissed!!!
YEP

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Een goede buitenspeler gevonden!!

0.0069239