|
|
FR-Henk
|
|
|
Weten jullie het nog? Eindsignaal 2e wedstrijd in Gent. De emotie, intense verdriet en verslagenheid van onze BRUNO Martins Indi. Wat was die jongen kapot! Wat heeft ie gestreden! En wat een beleving! Bruno is daardoor voor mij de Feyenoordert tot in de vezels. Om niet te vergeten en te koesteren.
Speciale topic voor Bruno zelf maar ook andere huidige (Feyenoord?)spelers bij wie we die BRUNO beleving herkennen. Zullen we dat nog vaak gaan zien?
edit 7 sept. 2012: hieronder de ECHTE BRUNO-BELEVING!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 september 2012 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee MMM...BRUNO. De huidige Baab voor mij part. Moeten in de toekomst kijken he... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Baab en beleving? Ja, geloof ik zo. Charisteas? |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Yanic Wildschut(19)/Sjoerd Ars(26)/Eric Botteghin(23) van FC Zwolle lijken mij prima spelerts! Die eerste 2 blijven maar sleuren en trekken en hielden gister 5 man van Twente zoet.. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dirk Kuyt. Pierre van Hooijdonck.
Liepen ook te janken op t veld.
ohja en 40.000 man elke wedstrijd op de tribune. En dan niet te vergeten die 100 duizenden die t thuis zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dirkie Kuyt en Pi-air, tsja.. Dat waren ook spelers met pure klasse.. Daar kan ik nou echt van zeggen: 'Jongens, ik heb echt genoten van jullie'
Hoop echt dat Dirk ooit nog terugkeert in zijn shirt! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De beleving van Dirkie Kuyt...Jaaahhh..Die moet echt weer terug komen. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ik hoop over een jaar of twee, eerder zal niet realistisch zijn of hij moet transvervrij worden gemaakt maar daar geloof ik niet in. Dirk is nu 30 en vraag me af of we over vier jaar nog wat aan hem zouden hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Binnen nu en drie jaar terugkomen, anders is Dirk niet geloofwaardig meer. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
hij heeft een contract tot 2012 toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Net opgezocht: medio 2012 ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nouja, tot 2012 dan Dirk! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
dat is mooi, kan hij over 1,5 jaar hier komen ballen, als het even kan Kalou er ook nog bij, zijn contract loopt alleen tot medio 2014 |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
Dirk heeft ook al gezegd dat ie af wil sluiten bij FC Utrecht. Afsluiten bij 2 clubs is niet mogelijk.
Dus eerst zien, dan geloven... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dirk gaat nu al veel stuk.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 11:08 schreef Koos-C het volgende:Dirk heeft ook al gezegd dat ie af wil sluiten bij FC Utrecht. Afsluiten bij 2 clubs is niet mogelijk. Dus eerst zien, dan geloven... Is dat zo? Dan zou Dirkie dus gelogen hebben toen ie afscheid nam van De Kuip? Zou hij niet betrouwbaar zijn? DIRK///BELEVING |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 11:08 schreef Koos-C het volgende:Dirk heeft ook al gezegd dat ie af wil sluiten bij FC Utrecht. Afsluiten bij 2 clubs is niet mogelijk. Dus eerst zien, dan geloven... Dat was voordat hij naar Feyenoord kwam? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 11:31 schreef FR-Henk het volgende:[..] Is dat zo? Dan zou Dirkie dus gelogen hebben toen ie afscheid nam van De Kuip? Zou hij niet betrouwbaar zijn? DIRK///BELEVING Dirk vind alle clubs waar die voetbalt de mooiste ter wereld. |
|
|
|
|
biak
|
|
|
en met paarden kan hij ook niet omgaan |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: dat paard dacht gewoon dat hij zijn broer zag, vergissing is snel gemaakt. |
|
|
|
|
biak
|
|
|
Volgens mij wilde hij hem stelen. maar kwam er te laat achter dat ze auto te klein was. |
|
|
|
|
turok
|
|
|
dat beest zocht nog een zaakwaarnemer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
éééé mensen, spelers met de BRUNO-beleving??? Of is onze Bruno de enige? |
|
|
|
|
turok
|
|
|
Gyan biddend in een volle kuip |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 11:08 schreef Koos-C het volgende:Dirk heeft ook al gezegd dat ie af wil sluiten bij FC Utrecht. Afsluiten bij 2 clubs is niet mogelijk. Dus eerst zien, dan geloven... Hij heeft niet gezegd dat hij bij Feyenoord wil afsluiten, maar wel dat hij wil terugkomen. Als in 2012 zijn contract afloopt kan hij mooi nog 1-2 jaar bij Feyenoord mee, om vervolgens bij Utrecht zijn profcarriere af te sluiten. Kan prima volgens mij. Ken ie daarna nog bij Quick Boys gaan ballen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Volgens mij voetballen bij Feyenoord best wel wat spelers met een hart voor de club, die zijn misschien wat ingetogener, maar daarom niet minder begaan. Spelers waar je het wel duidelijk bij ziet zijn imo Wijnaldum en Castaignos. En natuurlijk ook Tomasson. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toppie 3 van huidige Feyenoord-spelers met de BRUNO-beleving tot nu toe: Wijnaldum, Castaignos én natuurlijk BRUNO zelf! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
'Ooit komt de dag dat wij wraak nemen voor die nederlaag bij PSV.'
Bruno Martins Indi!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
volgens mij heeft Bahia ook een BRUNO-beleving.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
+1
BAHIA//HELD!!! MARTINS INDI//HELD!!!! BABOVIC//HELD!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Glenn HELDer///failiet ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: zelfs jumper mist chari. troost je met de gedachte dat dat mijn eerste account was lang geleden. een tijd waarin dat nog gewaardeert werd als je meerdere accounts had... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
BRUNO...De echte STRIJDERT, Geen woorden maar DAADKRACHT! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eens!!! basto.. we missen je noeste inspirerende inzet!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha Bruno Basto, was ook zo'n klote linksback |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ja daar hebben we er meer van gehad.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Basto??? Fuck off man, BRUNO MARTINS INDI.
Wel bij de tijd van nu blijven, he! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
alexander ostlund is er ook zo een! wat een krijger is hij. als hij het veld in gallopeert. dan ging er wat gebeuren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 14:14 schreef obiku010 het volgende:alexander ostlund is er ook zo een! wat een krijger is hij. als hij het veld in gallopeert. dan ging er wat gebeuren ja, weet ik nog, graspollen om je oren. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ja en een afzwaaier naar de hoekvlag aan de overkant van het veld!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 november 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hebben jullie in de gaten dat er meer gelachen word nu ik er ben? graag gedaan vrienden! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
niet te ver gaan jongeman... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat arrogante hoge pet van je zelf op hebben ken ik vooral van een ander irritant volkje hier in Nederland!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
hahaha istie ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 november 2010 door Pietje1 -- |
|
|
|