|
|
FR-Henk
|
|
|
Ikku vind Joris een aardige meneer. Hij moet alleen z'n grote bek eens vaker open gooien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat er niet in zit, komt er ook niet uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tegeltje gekocht, T? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Allemaal veel te makkelijk. Die gasten moeten stuk voor stuk eens in de spiegel kijken en elkaar eens op hun verantwoordelijkheden aanspreken! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is helemaal niet zo relevant of hij nu goed of slecht is,wel of niet zijn mond open doet...Hij speelt gewoon redelijk maar had alleen nooit gehaald moeten worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bruno linksback! ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Milan-scouts woensdag op tribune voor Martins Indi en Strootman
Woensdagavond staat er in Amsterdom een vriendschappelijke wedstrijd op het programma tussen Nederland en Italiƫ. Voor AC Milan zal dit een gelegenheid zijn om de samenwerking van hun nieuwe aanvalsduo, Balotelli en El Shaarawy, te bekijken. Ook laten de Milan-scouts bij het duel hun oogje vallen op mogelijke nieuwe aankopen voor komende zomer.
Naast middenvelder Kevin Strootman van PSV, let de Rossoneri bij het duel ook zorgvuldig op Feyenoord-verdediger Bruno Martins Indi. De 20-jarige verdediger staat nog tot 2016 onder contract bij Feyenoord, maar staat hoog op het lijstje van AC Milan, zo meldt Calciomercato.com.
Zo wordt Martins Indi omschreven als een complete verdediger met veel kracht en handelingssnelheid. Martins Indi begon het seizoen bij Feyenoord in het centrum, maar werd door de komst van Joris Mathijsen verplaatst naar de linksback-positie. Van Gaal maakte dinsdag op de persconferentie echter bekend dat Martins Indi zal plaatsnemen in het centrum naast ploeggenoot Stefan de Vrij. Het oefenduel tussen Nederland en Italiƫ begint woensdag om 20.45 in de aRENa
BRON: www.calciomercato.com (Olanda-Italia: Indi all'esame Milan) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Gaal heeft geen last van zelf veroorzaakte kapitaalvernietiging en zet de beste RC van Nederland op de plek die hij verdient. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 18:38 schreef Leon FR1908 het volgende:Van Gaal heeft geen last van zelf veroorzaakte kapitaalvernietiging en zet de beste RC van Nederland op de plek die hij verdient. Potentieel. Nog niet op dit moment. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fijn al die objectiviteit :-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nou dat van Gaal voor Bmi kiest heeft als voornaamste reden de leeftijd.. met die jongens zal hij verder moeten |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wanneer Bruno Balloteli een beetje onder controle weet te houden in het centrum kan Koeman niet meer om hem heen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 22:04 schreef Wim2 het volgende:Wanneer Bruno Balloteli een beetje onder controle weet te houden in het centrum kan Koeman niet meer om hem heen! Moet ie 'm drugs toedienen. Bruno begon trouwens toen (2 jaar geleden) in de basis op linksback. Heeft nu mindere periode, maar al eerder laten zien (ook in Ned. elftal) dat hij die plek aan kan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mathijssen zat gisteren waar hij hoort te zitten als je BMI in je selectie heb... Bruno///HELD!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wordt n beetje Leonsweg...
:) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
hahaha leonsweg//lullensteeg :) |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 22:30 schreef FR-Henk het volgende:[..] Moet ie 'm drugs toedienen. Bruno begon trouwens toen (2 jaar geleden) in de basis op linksback. Heeft nu mindere periode, maar al eerder laten zien (ook in Ned. elftal) dat hij die plek aan kan. stefan en bruno hadden m anders aardig in de zak. zonder drugs, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: jawel...maar hij?????Balotelli??? |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: haha milan schijnt banden te hebben met feuntes |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als er maar geen leed bij komt geile ;-) Bruno///held!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bruno centraal in de sneeuw en we gaan winnen met Vilhena op 10 en Immers stofzuigeren op het middenveld. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 februari 2013 - 16:44 schreef Leon FR1908 het volgende:Bruno centraal in de sneeuw en we gaan winnen met Vilhena op 10 en Immers stofzuigeren op het middenveld. Ik denk dat Immers beter op de bank kan zitten en dat je Vormer naast Clasie moet zetten. Clasie durft zo aanvallend ook wat meet toe te voegen aan het spel, en dan kan hij Vilhena goed aanspelen die dan tussen die linie's kan spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 februari 2013 - 16:50 schreef Wim2 het volgende:[..] Ik denk dat Immers beter op de bank kan zitten en dat je Vormer naast Clasie moet zetten. Clasie durft zo aanvallend ook wat meet toe te voegen aan het spel, en dan kan hij Vilhena goed aanspelen die dan tussen die linie's kan spelen. Ja dat is wel het probleem met Immers...aannemen en passes geven. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Inderdaad. Je zou kunnen beargumenteren dat Immers verdedigend zijn taken goed uit voert maar aan de bal voegt hij er weinig toe. Vooral in de kleine ruimte waar we zondag mee te maken gaan krijgen komen zijn passes vaak niet aan. Als je vormer op de positie van Clasie zet en Clasie op de positie van Vilhena en Vilhena op de positie van Immers dan heb je gewoon een prima middenveld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Immers wordt nog opgesteld, maar denk dat Koeman het niet lang meer zo aanhoudt. Of Lexie moet ineens de sterren uit de broeken spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
maakt nog balverlies met de aftrap.met n sliding dat wel..inzet he...:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bruno Martins Indi in gesprek met Jan Dirk Stouten
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bruno Martins Indi ///centraal!!! |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Zo zonde dat ie wegkwijnt op links :( |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vandaag weer hoor ook al hebben we prima gewonnen...De opbouw vanaf linkscentraal is dramatisch.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 18:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vandaag weer hoor ook al hebben we prima gewonnen...De opbouw vanaf linkscentraal is dramatisch.. Ik weet dat Mathijssen beter is dan Nelom, maar aan de andere kant compenseert Nelom dat met veel meer voetbal over de linkerflank. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 18:37 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Ik weet dat Mathijssen beter is dan Nelom, maar aan de andere kant compenseert Nelom dat met veel meer voetbal over de linkerflank. ik denk het ook! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vind m al n geruime tijd zeer slap.en niet in het teambelang spelend. Oranjekoorts noem ik het. Gelukkig lees ik net dat Koeman er ook bijna klaar mee is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ach, over Indi trekt Koeman wel z'n bek open maar over zijn fantastische aankopen Mathijsen, Immers en Verhoek horen we hem niet. Vind ik treurig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, BRUNO mag wel weer op scherp gezet worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eens, maar hij is niet de enige vind ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Komt omdat Indi veel beter kan dan dit. Die andere die je noemt zitten wel zo'n beetje aan hun max. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Met andere woorden, het is wat onzinnig kritiek te leveren als iemand speelt naar vermogen. Als hij niet goed genoeg is, kan je hem alleen nog wisselen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 16:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Komt omdat Indi veel beter kan dan dit. Die andere die je noemt zitten wel zo'n beetje aan hun max. Bij Verhoek weet ik dat nog niet. Nog 11 wedstrijden om meer te tonen, anders geef ik je gelijk ja. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ik denk dat Bruno gewoon simpelweg tekort komt voor de linksbackpositie. Voor deze positie tellen andere kwaliteiten dan voor centraal achterin. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 16:25 schreef BertusBadeend het volgende:Ik denk dat Bruno gewoon simpelweg tekort komt voor de linksbackpositie. Voor deze positie tellen andere kwaliteiten dan voor centraal achterin. Toch heeft hij daar goed gespeeld. Hij heeft zelfs op die positie Oranje gehaald en daar ook zijn meeste wedstrijden gespeeld. Hij kan het wel. Niet zo goed als centraal, maar ook niet veel minder.
Indi speelt momenteel niet naar vermogen. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
BRUNO moet centraal, LB is gewoon heel andere positie, ik zou janmaat ook niet graag als centrale verdediger zien staan. begrijp koeman niet als je een echte LB als nelom heb dan moet indi of joris gewoon op de bank en lijkt me duidelijk dat jorisie dat is. dan kunnen we over paar jaar groot geld vangen voor indi en iets minder voor nelom. en een klein bedrag aan het eind van het seizoen omdat joris dan aan az of willem 2 kan worden verkocht. dan kan indi ze opvoler kongolo klaarstomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bmi lekker op de bank zetten tegen Psv.wakker worden.
we zijn geen filantropische instelling.
de concurrentie moet omhoog!. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 - 12:09 schreef van geil het volgende:Bmi lekker op de bank zetten tegen Psv.wakker worden. we zijn geen filantropische instelling. de concurrentie moet omhoog!. Zie ik zomaar gebeuren! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik niet.
Dat is zelfmoord van Koeman |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Janmaat DeVrij Indi Nelom.
Dit had de enige opstelling moeten zijn met het oogpunt op ontwikkeling en gezonde bedrijfsvoering... Zo zou een Feyenoorder zijn team het liefst moeten zien.. Ookal zijn er zat die twijfelen over Nelom waar Mathijsen meer respect verdient. |
|
|
|