|
|
Els
|
|
|
Terecht. Ook leuk voor Nelom. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, een Nelom fan ... wat een eis om een Feyenoord speler te zijn ! Zie ik toch veel liever een Lucas Woudenberg daar spelen. Maar ja, smaken verschillen hé. Al zou ik het wel toe juichen als BMI eens definitief links in het centrum ging spelen. Ondanks dat Joris het niet zo slecht deed, maar Joris moet zich meer gaan richten als invaller en begeleider/mentor voor de jonkies in de defensie. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
In een artikel in het AD van zaterdag 3 augustus 2013 met als titel "Martins Indi wil altijd vóóruit" schijnt zaakwaarnemer Rodger Linse het volgede gezegd te hebben:
quote:Wij denken in carrières, niet in transfers,' zegt Rodger Linse, sinds een klein jaar zaakwaarnemer van de voetballer, tegen AD Sportwereld. Karim Rekik en Jeffrey Bruma begeleiden wij ook. Bij die jongens hebben we er heel bewust voor gekozen om nu eerst in Nederland carrière te maken, niet om zo lucratief mogelijk te verkassen. Wat een aantoonbaar ongelooflijke kletskoek is dit zeg. Hij heeft bij Rekik en Bruma niet bewust gekozen voor eerst een carrière in Nederland. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Bruno word netzo goed als Kompany miss wel iets beter zelfs |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote: Ik zeg niet dat het niet gebeurt, maar ik constateer wel dat hij en Clasie vorig seizoen weinig progressie hebben doorgemaakt. Voor Bruno kan ik mij het excuus voorstellen dat hij niet op zijn favoriete plek speelt, maar toch. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 11:13 schreef eko-sporter het volgende:[..] Ik zeg niet dat het niet gebeurt, maar ik constateer wel dat hij en Clasie vorig seizoen weinig progressie hebben doorgemaakt. Voor Bruno kan ik mij het excuus voorstellen dat hij niet op zijn favoriete plek speelt, maar toch. Je zegt het precies goed! Niet op zijn normale plek.. dat ze voor Mathijssen kiezen ik snap dat niet! Bij Oranje vind ik hem erg sterk!
Hij moet nog wat medogelozer worden over me lijk mentaliteit daar hou ik van als een verdediger dat heeft Mijn favoriete verdedigings duo aller tijde is niet voor niks John De Wolf en Jaap Stam;-) jammer dat ze nooit in 1 elftal hebben gespeeld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 11:27 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Je zegt het precies goed! Niet op zijn normale plek.. dat ze voor Mathijssen kiezen ik snap dat niet! Bij Oranje vind ik hem erg sterk! Hij moet nog wat medogelozer worden over me lijk mentaliteit daar hou ik van als een verdediger dat heeft Mijn favoriete verdedigings duo aller tijde is niet voor niks John De Wolf en Jaap Stam;-) jammer dat ze nooit in 1 elftal hebben gespeeld Ik begrijp sowieso niet waarom John de Wolf de verdedigers niet traint bij Feyenoord ... |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote: Ik snap dat wel. Mathijsen was aan het eind van vorig seizoen een van de weinigen die overeind bleef en hij heeft ook weer een goede indruk achtergelaten tijdens de voorbeiding op dit seizoen.
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 11:27 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Mijn favoriete verdedigings duo aller tijde is niet voor niks John De Wolf en Jaap Stam;-) jammer dat ze nooit in 1 elftal hebben gespeeld Haha, ik merk hier een generatieverschil. Mijn favoriete verdedigingsduo is Rinus Israel en Theo (de tank) Laseroms.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door eko-sporter -- |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 11:36 schreef eko-sporter het volgende:[..] Ik snap dat wel. Mathijsen was aan het eind van vorig seizoen een van de weinigen die overeind bleef en hij heeft ook weer een goede indruk achter gelaten tijdens de voorbeiding op dit seizoen. [..] Haha, ik merk hier een generatieverschil. Mijn favoriete verdedigingsduo is Rinus Israel en Theo (de tank) Laseroms. Janmaat-De Vrij-Indi-Nelom en Mathijssen achter de hand maar is mijn mening
Ja dat is idd een andere tijd Israel en Laseroms konden in die tijd ook meer permiteren
De Wolf en Stam echt beeste waren dat daar heb ik een groot sympatie voor |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Ik denk dat het niet zozeer gaat tussen Martins Indi en Mathijsen, maar meer om het feit dat Bruno als linksachter beter wordt gewaardeerd dan Nelom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door eko-sporter -- |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 11:45 schreef eko-sporter het volgende:Ik denk dat het niet zo zeer gaat tussen Martins Indi en Mathijsen, maar meer om het feit dat Bruno als linksachter beter wordt gewaardeerd dan Nelom. Nelom moet nu de kans krijgen en stappen maken een groot talent, beter dan Willems.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nelom speelt prima aan de linkerkant,ik zie hem daar liever dan BMI. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Precies, Nelom moet nu ook stappen maken en bij een goed seizoen gaat wellicht hij mee naar het WK en niet Willems... Maar WK of niet... veel potentie in die jongen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ging bij beide tegengoals in de fout. Lekker dan. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote: Het middenveld van Feyenoord was de zwakke schakel. Normaal een sterk wapen. Komt door inschattingsfout van de technische staf. Er was geen evenwicht en de wissels maakten het probleem erger. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2013 - 19:03 schreef eko-sporter het volgende:[..] Het middenveld van Feyenoord was de zwakke schakel. Normaal een sterk wapen. Komt door inschattingsfout van de technische staf. Er was geen evenwicht en de wissels maakten het probleem erger. Ook dat ja. Dat is de reden dat we niet gewonnen hebben. Dat we verloren hebben ligt vooral aan wat Koeman 'het ontbreken van meedogenloosheid' noemt. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2013 - 19:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ook dat ja. Dat is de reden dat we niet gewonnen hebben. Dat we verloren hebben ligt vooral aan wat Koeman 'het ontbreken van meedogenloosheid' noemt. Er werd niet gevoetbald, omdat er geen organisatie was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2013 - 19:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ook dat ja. Dat is de reden dat we niet gewonnen hebben. Dat we verloren hebben ligt vooral aan wat Koeman 'het ontbreken van meedogenloosheid' noemt. En ontbreken van Mathijsen. Nu had je helemaal een schoolklas. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoordpings.NLþ@feyenoordpings52s Bruno Martins Indi baalt na afloop: 'Helaas heb ik de trainer niet kunnen belonen voor zijn vertrouwen.' #pecfey http://bit.ly/16UIaQE |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: jep, de enige die internationaal langdurig op niveau speelt/heeft gespeeld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Te koop BMI 4 miljoen met winst clausule bij verkoop. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Owjee, daar komen straks de zeebonkenverhalen weer.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Catenaccio.nlþ@Catenaccio1m De Feyenoord-verdediging won in totaal 15 kopduels & tackles en werkte 17x de bal weg... maar dat was 0x een actie van Martins Indi #pecfey. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 18:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Catenaccio.nlþ@Catenaccio1m De Feyenoord-verdediging won in totaal 15 kopduels & tackles en werkte 17x de bal weg... maar dat was 0x een actie van Martins Indi #pecfey. poeh.... |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goh, je wilde zo graag in het centrum.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik denk dat clubs hem alleen willen als ze er geld bij krijgen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
speelde echt DRAMATISCH...en mocht lekker blijven staan in t roulatiesysteem. net als die ooievaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Martins Indi: "Ik heb niets van Everton gehoord"
Bruno Martins Indi ontkent dat hij zondag buiten de ploeg werd gehouden vanwege een mogelijke transfer naar Everton. De verdediger van Feyenoord heeft niets van de Engelse club gehoord.
Het gerucht over Everton en Martins Indi werd zondag verspreid door The Mirror. Niet veel later volgde het bericht dat Ronald Koeman de international buiten de ploeg hield voor de wedstrijd tegen Roda JC (4-0), waarna de conclusies in De Kuip snel waren getrokken.
Martins Indi ontkent het verhaal echter. "Het is de keuze van de trainer, hij heeft het uitgelegd", verklaart de verdediger tegen NUsport. Van de belangstelling van Everton weet hij niets. "Daar heb ik niets van gehoord. Ik meld me maandag gewoon bij Oranje."
De uitleg van Ronald Koeman was een simpele. "Ik heb aangegeven dat ik meer ga wisselen. Er zit een ervaren speler met meer dan negentig interlands op de bank", doelde de oefenmeester op Joris Mathijsen, die zondag de voorkeur kreeg. Bron:NUSport |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Is dit het officiële BMI///HELD! topic ???
Martins Indi moest maandag flink lachen: 'Het is allemaal onzin'
Dinsdag, 3 september 2013 om 07:55
Bruno Martins Indi blijf voorlopig aan Feyenoord verbonden. In de slotfase van de zomerse transfermarkt werd de verdediger aan Everton gelinkt, als eventuele vervanger van Leighton Baines. De Engels international genoot interesse van Manchester United en Everton dacht naar verluidt aan Martins Indi als vervanger. De Oranje-international zou maandag zelfs in de startblokken hebben gestaan om naar Engeland te vliegen. Geen van beiden wisselde echter van club.
Martins Indi moest maandag hartelijk lachen om de verhalen die hij in de media las. De verdediger houdt vol dat hij niet met een transfer bezig is geweest en dat hij helemaal geen belletje uit Engeland verwachtte. "Mensen roepen van alles of schrijven maar wat op. Het is allemaal onzin. Nee, ik liep hier niet met mijn telefoon in mijn hand", vertelde hij vanuit het trainingskamp van Oranje aan het Algemeen Dagblad.
Volgens Martins Indi had hij eerder al duidelijk gemaakt wat zijn intenties waren. "Ik wilde mezelf doorontwikkelen als centrale verdediger en die kans zou ik bij Feyenoord krijgen. Dat was voor mij voldoende." Het contract van de verdediger loopt medio 2016 af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Das nog best lang! Dat kan ook een reden zijn, dat soort contracten afkopen is duur! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hopelijk gaat hij het nu op het veld ook weer laten zien Milo! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bruno in gesprek met Jan Diek Stouten
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Martins Indi: 'Afspraken werden niet goed uitgevoerd'
Bruno Martins Indi redde een puntje voor Feyenoord in Nijmegen. De verdediger maakte in blessuretijd de gelijkmaker: 3-3. Fox Sports vroeg hem naar de oorzaak van de teleurstellende eindstand.
'Dat komt omdat we de kansen niet afmaken die we in het begin krijgen. Door de standaardsituaties heeft NEC ons geklopt. Daar zijn duidelijke afspraken over, maar die werden niet goed uitgevoerd. We trainen erop. Het is gewoon heel erg jammer.'
De gelijkmaker vierde Martins Indi relatief uitbundig. Er zat namelijk wat frustratie in het lichaam van de international die zijn vorm nog niet te pakken heeft. 'Als je niet inziet dat je in een moeilijke periode zit, dan blijf je erin. Ik maak stapjes vooruit.'
Het mindere spel wil hij echter niet wijten aan de positiewisselingen. Martins Indi pendelde tot nu toe tussen een plek in het centrum en aan de linkerkant van de verdediging. 'Nee, daar heeft het niet mee te maken.' Bron:FoxSports |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Martins Indi: "Altijd lekker om de nul te houden"
Feyenoord boekte zondag een zwaarbevochten overwinning op FC Utrecht. Een treffer van Tonny Vilhena stond dankzij goed defensief werk van de Rotterdammers voor de drie punten.
"Het is altijd lekker om de nul te houden. Dat geeft absoluut vertrouwen", oordeelde Bruno Martins Indi na afloop, geciteerd door de officiële website van Feyenoord. "Voetballend ging het moeizaam, zeker het begin was erg stroef. Gelukkig hebben we de drie punten over de streep getrokken, dat is het belangrijkste."
Feyenoord steeg dankzij de overwinning enkele plaatsen op de ranglijst. "Een opsteker, maar daar ben ik in deze fase van de competitie niet erg mee bezig. Ik kijk naar onszelf. De wijze waarop we vandaag hebben verdedigd, is iets waar we de komende weken op kunnen voortborduren." Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t was niet goed. maar stukken beter als de laatste tijd. geen voldoende maar ik zag verbetering. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik vond hem juist heel behoorlijk. Een van de beteren bij Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zat in mijn cijferlijst in de top 6 van de basis. met n 5,5. deed de basis goed,maar geen extra's. maar zoals ik al zei ,veel beter als hiervoor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ook nauwelijks fouten gemaakt. Das een zeldzaamheid. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:01 schreef van geil het volgende:[..] zat in mijn cijferlijst in de top 6 van de basis. met n 5,5. deed de basis goed,maar geen extra's. maar zoals ik al zei ,veel beter als hiervoor Klopt. Maar gewoon je taak uit voeren is voor heel veel spelers al heel moeilijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
2-0 Bruno Martins Indi
Voetbalcentraal vond dit het mooiste doelpunt van speelronde 8
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
speelde goed.ik zag weer de oude Indi. en dat werd tijd.maar ik ben er content mee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Een stuk beter inderdaad, als zijn passing nou ook nog eens flink verbeterd.. |
|
|
|