|
|
feyelinde
|
|
|
wel een kanttekening dat hij moet ophouden om een kaart te vragen voor de tegenstander ,hoort gewoon niet ,laat het weten richting de tegenstander op andere manieren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 18:31 schreef feyelinde het volgende:wel een kanttekening dat hij moet ophouden om een kaart te vragen voor de tegenstander ,hoort gewoon niet ,laat het weten richting de tegenstander op andere manieren Misselijke gewoonte aan het worden van een hoop spelers, gelijk afstraffen met een kaart, bah... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja maar dat gebeurt niet, dus kan men het blijven doen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bruno Martins Indi in de picture bij Arsenal
Bruno Martins Indi staat nog altijd in de belangstelling van Arsenal. Volgens SportsDirect News zou Arsenal manager Arsene Wenger in de winterstop een poging wagen Martins Indi naar Londen te halen.
Bruno Martins Indi, 21 jaar oud en vanaf 2005 spelend voor Feyenoord, zou deze winter wel eens de overstap kunnen gaan maken naar Arsenal. Onder trainer Ronald Koeman is de verdediger opgeleefd en hij bereikte zelfs het Nederlands Elftal, waarvoor hij inmiddels al weer 11 duels speelde. Onlangs wilde Everton al een bod uitbrengen, maar op het laatste moment ging dat niet door. Wenger schijnt echter nog steeds zeer gecharmeerd te zijn van de speler die geboren werd in Portugal.
Een overgang in januari zou daarbij het doel zijn. Assistent-trainer Giovanni van Bronckhorst gaf al eerder aan dat een transfer niet lang op zich zou laten wachten. Van Bronckhorst: Martins Indi is een geweldige voetballer. Hij is sterk en staat al vanaf het begin in de basis. Ongetwijfeld zal hij de stap naar een grote Europese club gaan maken en als de tijd rijp is, en hij wilt zelf ook, dan zal hij vertrekken. Wij bij Feyenoord zijn enorm blij met Bruno, maar we zullen niet kunnen concurreren met de topclubs in Europa. Bron:Sportsdirect News http://www.sportsdirectnews.com/premier-league-news/33484-arsenal-gunners-tracking-dutch-defender.php#.UlAtDecaySM |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou mooi zijn dat de clubs niet te veel kapot gekocht worden in de winter, zou best ff kunnen wachten tot aan een seizoen einde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het wijst er op dat Feyenoord cash nodig heeft. aangezien z'n contract lang doorloopt moet van Geel m niet verkopen voor het WK. tenzij er echt n goed bod gedaan wordt,en dan heb ik het niet over 8 miljoen of zo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Martins Indi staakt Oranje-training in Genk
Het is onzeker of Bruno Martins Indi zaterdag met het Nederlands elftal tegen Japan kan oefenen. De verdediger van Feyenoord beëindigde vrijdag al snel de training in het stadion van Racing Genk.
Het is nog onduidelijk wat hij mankeert. Martins Indi zou zaterdag tegen Japan links centraal in de verdediging starten. Als hij niet inzetbaar is, dan lijkt Ron Vlaar zijn logische vervanger. De rest van de selectie is volledig fit.
Oranje speelt zaterdag in de Belgische stad al om 13.15 uur tegen Japan. Dat geeft veel Aziaten de gelegenheid het duel op een schappelijke tijd thuis voor de televisie te bekijken. De andere oefenpartner Colombia komt dinsdag naar de Amsterdam Arena. De ploeg met sterspeler Radamel Falcao verraste donderdag België voor eigen publiek (0-2).
Van Gaal heeft zijn opstelling voor het duel met Japan al verklapt. Zijn basisformatie bestaat uit Jasper Cillessen, Daryl Janmaat, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi (mits fit), Daley Blind, Kevin Strootman, Nigel de Jong, Rafael van der Vaart, Arjen Robben, Siem de Jong en Jeremain Lens. Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Spiertje verrekt, Vlaar speelt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Snap het wel, au au naar huis. Ik had ook liever gewoon de competitie door zien gaan, het is natuurlijk alleen te hopen dat het geen serieus probleem is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stompzinnige kutoefenwedstrijden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft andere verplichtingen vandaag. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Sinterklaas en Z.......? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: van het dak gevallen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Marokkaan de cadeautjes gejat! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: mooi,,,nu kan t los.:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
MARTINS INDI OP DE WEG TERUG
Bruno Martins Indi heeft woensdag voor het eerst weer een deel van de groepstraining bij Feyenoord meegemaakt. De verdediger is op de weg terug van een hamstringblessure, die hij opliep bij het Nederlands elftal. Hij miste hierdoor de afgelopen uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk. Trainer Ronald Koeman wilde voor dat duel geen risico nemen met de international.
Martins Indi liet woensdag, bij de start van de voorbereiding op de topper in De Kuip tegen PSV, het afsluitende partijspel aan zich voorbij gaan. In plaats daarvan trainde hij individueel verder samen met Otman Bakkal. Afgezien van Miquel Nelom, die kampt met een bovenbeenblessure, kon Koeman woensdag op Varkenoord beschikken over de volledige eerste selectie.
Feyenoord traint deze week nog drie keer in de aanloop naar de thuiswedstrijd tegen PSV, die volledig is uitverkocht. Zowel op donderdag als vrijdag begint de groepstraining om 10.30 uur. De afsluitende training op zaterdag is besloten. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verwacht zelf zeker te kunnen spelen zondag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
EVERTON'S TRANSFER WINDOW: Donovan, Indi and McGeady on radar as Martinez looks to build on impressive start
As Premier League chiefs prepare to fling open the January transfer window, Sportsmail takes a look at each top-flight club and assesses the business they are each likely to do in the post-Christmas sales.
Everton have made an impressive start under Roberto Martinez, so who do they need to help them in battle for top four place?
What do they need?
Roberto Martinez would like to add depth to his wide players and he has also been considering bolstering his defence. He wants to buy to maintain the momentum Everton have built up from their outstanding start to the season.
How much is in the chest?
Everton's finances are healthy. They did not spend all the money they generated in the summer from selling Marouane Fellaini for £27.5million and even though Everton invested heavily on the final day of the summer window, there is enough in reserve to aid Martinez, should he find a suitable target.
Who do they like the look of?
Landon Donovan had been considered for a third loan spell at the club. His pace and energy could have been a useful weapon but that deal looks less likely after LA Galaxy head coach Bruce Arena indicated he didn't want Donovan to move. Aidan McGeady almost joined Martinez at Wigan last January and the fact he has been put on the transfer list by Spartak Moscow has not gone unnoticed by Everton. If Martinez is to strengthen Everton's defence and it must be noted he is delighted with the options he has with Phil Jagielka, Sylvain Distin and John Stones he will look at Bruno Martins Indi from Feyenoord. The Holland international was close to moving to Goodison Park in September and Everton have continued to monitor his progress. Bron:Dailymail |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
verkopen + een ruil met Heitinga? of is dat een te grote JOOD!? hahahaha..... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wat zei de dokter toen je hem/haar dit vertelde? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Geen te grote jood, maar we hebben Nelom en jeugd dus wat moet je met een uitgerangeerde Heitinga? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Heitinga is een vette jood! vond het wel grappig dat eerst hij verkocht moet worden voordat ze bruno kunnen halen.... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 12:26 schreef Milo het volgende:Heitinga is een vette jood! vond het wel grappig dat eerst hij verkocht moet worden voordat ze bruno kunnen halen.... Een kwal is het wel, hoe joods hij is interesseert me niet, ik ga me pas zorgen maken als ze die vd Vaart willen halen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 12:37 schreef moa het volgende:[..] Een kwal is het wel, hoe joods hij is interesseert me niet, ik ga me pas zorgen maken als ze die vd Vaart willen halen. V/d Vaart nog liever dan Heitinga, bij wijze van spreken dan hè! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Boetius - Suarez - Schaken Immers - vd Vaart - Vilhena Indi - de Vrij - Heitinga - Janmaat Mulder
Zoiets? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik weet nog niet waar ik Vertongen op zal stellen, ideeën? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die oranje lijnen in Turkije opgesnoven zeker? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: haha....geweldig ik maak een grap jij maakt hem nog leuker, hamas, hamas! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik haal m maar gauw van marktplaats |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik vermoed iemand van OPEL! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook voor jou n mooie witte kerst toegewenst |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Mooie ploeg voor hem, laat ze maar minimaal 10mil neertellen ofzo? Met Nelom hebben we een redelijke vervanger voor hem, alleen dan zal Mathijsen elke wedstrijd moeten spelen als linker CV. Al doet Joris het goed de laatste wedstrijden, dat zit me dan toch niet helemaal lekker. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2014 - 18:54 schreef Sensi het volgende:Mooie ploeg voor hem, laat ze maar minimaal 10mil neertellen ofzo? Met Nelom hebben we een redelijke vervanger voor hem, alleen dan zal Mathijsen elke wedstrijd moeten spelen als linker CV. Al doet Joris het goed de laatste wedstrijden, dat zit me dan toch niet helemaal lekker. mwa, Nelom zit me een stuk minder lekker dan Mathijsen. Wellicht dat Woudenberg er volgend seizoen klaar voor is. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2014 - 19:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, Nelom zit me een stuk minder lekker dan Mathijsen. Wellicht dat Woudenberg er volgend seizoen klaar voor is. Woudenberg lijkt mij OOK een betere optie dan Nelom! Mathijsen na het WK ( als ie mee mag ) op de bank bij Feyenoord en dan definitief Terence Kongolo erin ... en als het aan mij lag , gelijk Warner Hahn en Marlon Slabbekoorn erin !!! Schaken eruit en Elvis Manu de kans geven. En als het financieel mogelijk zou zijn om Bakircioglu en Ziyech bij Heerenveen weg halen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2014 - 21:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Woudenberg lijkt mij OOK een betere optie dan Nelom! Mathijsen na het WK ( als ie mee mag ) op de bank bij Feyenoord en dan definitief Terence Kongolo erin ... en als het aan mij lag , gelijk Warner Hahn en Marlon Slabbekoorn erin !!! Schaken eruit en Elvis Manu de kans geven. En als het financieel mogelijk zou zijn om Bakircioglu en Ziyech bij Heerenveen weg halen! Basacikoglu. Zijn allebei wel interessante spelers inderdaad. Al is Ziyech wel duidelijk verder in zijn ontwikkeling. Zullen ongetwijfeld op een lijstje staan. |
|
|
|