BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De BRUNO beleving

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 januari 2014 - 23:04   quote  deeplink  
Ja t niet te betalen lijstje
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 17 januari 2014 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 23:04 schreef Stylzz het volgende:
Ja t niet te betalen lijstje
jep.
van geil
 van geil - maandag 20 januari 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Sterk als n beer tegen Utrecht!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 20 januari 2014 - 19:50   quote  deeplink  
Dankbare speler voor Boëtius. Door de vele meters die hij maakte, creëerde hij telkens ruimte voor JP. Bovendien was Indi zeer bruikbaar in de combinatie.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 januari 2014 - 09:29   quote  deeplink  
quote:

Nadat al bekend is geworden dat Besiktas in de laatste dagen van de winterse transferperiode nog wil gaan voor Joris Mathijsen, lijkt ook Bruno Martins Indi zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld te hebben. Dat meldt The Sun maandagochtend.

Als het aan Everton ligt, zal de linksback annex centrale verdediger deze week namelijk nog vertrekken vanuit Rotterdam. De Premier League-club wil namelijk dat Martins Indi de plaats van de geblesseerde Costa Ricaan Bryan Oviedo gaat opvullen.

De Rotterdammers kunnen bij een vertrek van Martins Indi naar Engeland een bedrag van circa acht miljoen euro tegemoet zien. Met dat bedrag hoopt Everton het nog tot medio 2016 lopende contract van de Nederlands international af te kunnen kopen.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/231271/Ook_Martins_Indi_heeft_laatste_wedstrijd_voor_Feyenoord_gespeeld?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2raN3K9s5
hm.
MMM
 MMM - maandag 27 januari 2014 - 09:32   quote  deeplink  
8 miljoen, tsja?
JanM
 JanM - maandag 27 januari 2014 - 10:00   quote  deeplink  
Doen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 januari 2014 - 10:37   quote  deeplink  
Eeuwig zonde maar doen!
Er moet gechased worden.
VVout
 VVout - maandag 27 januari 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Lekker cashen en met de jeugd een nieuw begin maken, titelkansen leggen nu toch in de prullenbak.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 januari 2014 - 13:23   quote  deeplink  
Zal wel bij een gerucht blijven...
En Mathijsen ook helaas.
van geil
 van geil - maandag 27 januari 2014 - 13:57   quote  deeplink  
10 miljoen las ik..
het geld is nodig, zeker nu CL heel ver weg is.
tomson
 tomson - dinsdag 04 februari 2014 - 13:19   quote  deeplink  
Dat wordt denk ik wel minimaal een wedstrijdje of 4,5. Hopen dat Joris weer bijtijds fit is. Of het wordt Kongolo centraal en gewoon Nelom op Bruno's plaats ? http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/249962/aanklager-start-vooronderzoek-naar-actie-martins-indi/
Inderdaad 4 wedstrijden dus. Was te verwachten, eigenlijk valt het nog mee als je kijkt hoe smerig het er uit zag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 februari 2014 door tomson --
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 04 februari 2014 - 14:02   quote  deeplink  
Blijft een rare zaak dat BMI op basis van beelden ws geschorst gaat worden,
Blind gaat gewoon vrijuit terwijl die overtreding wel met geel is beoordeeld maar aan de verkeerde is gegeven.

Tis weer meten met twee maten.
Voetbalgek
 Voetbalgek - dinsdag 04 februari 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2014 - 14:02 schreef Gerard49 het volgende:
Blind gaat gewoon vrijuit terwijl die overtreding wel met geel is beoordeeld maar aan de verkeerde is gegeven.

Nutteloze opmerking BMI maakt een nare en gemene overtreding die dieprood is. vandaar dat dat word vervolgd. blind is gezien maar verkeerd beoordeeld daarnaast gaat het om een gele kaart dus word dat sowieso niet bekeken anders kan je na iedere speelronde de halve eredivisie nog een gele kaart aan smeren.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 februari 2014 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2014 - 14:02 schreef Gerard49 het volgende:

je eierdopje zit scheef.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 04 februari 2014 - 14:26   quote  deeplink  
BMI heeft die mazzel vorig jaar ook eens gehad met Mathijsen,
daarbij BMI maakt die overtreding ook niet zomaar, daar is echt wel wat aan voorafgegaan wat ook door de scheids ter plekke is beoordeeld.

Gaan ze dat ook terugkijken?
Voetbalgek
 Voetbalgek - dinsdag 04 februari 2014 - 14:32   quote  deeplink  
... hopeloos...
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 04 februari 2014 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2014 - 14:32 schreef Voetbalgek het volgende:
... hopeloos...
Nutteloze opmerking
Voetbalgek
 Voetbalgek - dinsdag 04 februari 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2014 - 14:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

je eierdopje zit scheef.
ja idd :D word niet goed van die mensen die alleen naar anderen wijzen iedereen heeft gezien dat het een smerige overtreding was.. om dan te gaan janken over wel of geen gele kaart voor blind... Wat kan mij die rotblind schelen ben gewoon pissig dat BMI zich zo laat provoceren moet verdomme een international voorstellen...
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 04 februari 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2014 - 14:51 schreef Voetbalgek het volgende:
[..]
ja idd :D word niet goed van die mensen die alleen naar anderen wijzen iedereen heeft gezien dat het een smerige overtreding was.. om dan te gaan janken over wel of geen gele kaart voor blind... Wat kan mij die rotblind schelen ben gewoon pissig dat BMI zich zo laat provoceren moet verdomme een international voorstellen...
Hiermee geef je dus aan dat het probleem bij jou ligt, niet bij mij.
... Maar goed, e.e.a. is mij volkomen duidelijk nu.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 februari 2014 - 18:21   quote  deeplink  
Bruno gaat zo z'n WK nog op het spel zetten.
En z'n ontwikkeling stagneert.
tomson
 tomson - woensdag 05 februari 2014 - 00:10   quote  deeplink  
Tegen Hupperts stond hij er niet best op idd. Hoe moet dat als hij de Spanjaarden tegenover zich heeft van de zomer ? Dat gaat v Gaal niet afwachten, die kiest straks gewoon voor Blind.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 februari 2014 door tomson --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 februari 2014 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 februari 2014 - 00:10 schreef tomson het volgende:
Tegen Hupperts stond hij er niet best op idd. Hoe moet dat als hij de Spanjaarden tegenover zich heeft van de zomer ? Dat gaat v Gaal niet afwachten, die kiest straks gewoon voor Blind.
Goede kans dat ze allebei spelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 februari 2014 - 00:17   quote  deeplink  
In Oranje heeft BMI het nl wel goed gedaan. En centraal is er niemand echt in vorm. Rekik, Bruma en Veltman maken wekelijks grotere fouten. De Vrij ook. Dus zeg het maar. Vlaar en BMI wellicht centraal?
Milo
 Milo - woensdag 05 februari 2014 - 09:01   quote  deeplink  
Ook Bruno zakt door het ijs! Beperkt aan de bal....
MMM
 MMM - woensdag 05 februari 2014 - 12:17   quote  deeplink  
4 duels geschorst waarvan 1 voorwaardelijk. Mist NEC thuis, NAC en FC Twente uit.

Kan in beroep gaan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 februari 2014 - 12:24   quote  deeplink  
Alleen Twente uit is lastig.
Die andere twee kan Nelom ook prima.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 februari 2014 - 12:35   quote  deeplink  
Ik denk dat hij in beroep gaat. wellicht dat ie een wedstrijdje eraf krijgt. Lijkt me niet dat in beroep de schorsing gauw hoger uitvalt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 februari 2014 - 12:58   quote  deeplink  
Niet dus. Schorsing geaccepteerd.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 februari 2014 - 13:02   quote  deeplink  
verstandig.
van geil
 van geil - woensdag 05 februari 2014 - 14:06   quote  deeplink  
best fors.
tomson
 tomson - woensdag 05 februari 2014 - 14:59   quote  deeplink  
Had ik al gezegd. 5 had me ook niet verbaasd, die overtreding zag er echt nasty uit
.
tomson
 tomson - woensdag 05 februari 2014 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2014 - 13:19 schreef tomson het volgende:
Dat wordt denk ik wel minimaal een wedstrijdje of 4,5. Hopen dat Joris weer bijtijds fit is. Of het wordt Kongolo centraal en gewoon Nelom op Bruno's plaats ? http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/249962/aanklager-start-vooronderzoek-naar-actie-martins-indi/
Inderdaad 4 wedstrijden dus. Was te verwachten, eigenlijk valt het nog mee als je kijkt hoe smerig het er uit zag.
Even op z'n v geils.. hehehe
Nibke
 Nibke - woensdag 05 februari 2014 - 15:31   quote  deeplink  
Hij struikelde toch, dan kan zoiets gebeuren!
van geil
 van geil - woensdag 05 februari 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2014 - 13:19 schreef tomson het volgende:
:):):)
tomson
 tomson - woensdag 05 februari 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 februari 2014 - 15:31 schreef Nibke het volgende:
Hij struikelde toch, dan kan zoiets gebeuren!
Per ongeluk of niet, het zag er smerig uit. Dan weet de tuchtcommissie je te vinden.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 februari 2014 - 22:52   quote  deeplink  
Niks per ongeluk aan. Bruno kwam al stevig in en had nog steeds waas in de oogies.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 april 2014 - 11:29   quote  deeplink  
MARTINS INDI KAN HONDERDSTE EREDIVISIEDUEL SPELEN

b181514542ea92180271f0b7faa91329_660_300_crop.jpg

Bruno Martins Indi kan woensdagavond in Almelo de honderdste eredivisiewedstrijd uit zijn carrière spelen. De 22-jarige verdediger maakte in augustus 2010 zijn officiële debuut voor Feyenoord in de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo (1-1). Dit seizoen kwam Martins Indi tot dusver in 23 competitiewedstrijden in actie. Martins Indi maakte vijf doelpunten in de 99 eredivisieduels die hij tot nu toe speelde.

Heracles Almelo tegen Feyenoord wordt woensdag om 18.45 uur gespeeld in het Polman Stadion in Almelo.
Bron:Officiele Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 april 2014 - 08:12   quote  deeplink  
Martins Indi gebruikt soms een hulplijn

m1nx37ga542b_wd320.jpg

Bruno Martins Indi heeft een groep van vijf mensen om zich heen verzameld om binnen en buiten het veld beter in zijn vel te kunnen zitten. De verdediger van Feyenoorder geeft tekst en uitleg.

Gruwelijk

De ogen van Bruno Martins Indi worden groter en groter, zijn mond valt open. ''Serieus? Speel ik tegen Heracles Almelo mijn honderdste Eredivisiewedstrijd voor Feyenoord? Dat kan geen toeval zijn! Gruwelijk man, dat vind ik mooi. Op dat veld maakte ik in 2010 mijn competitiedebuut, 1-1 werd het toen. Mario Been was de trainer en ik speelde negentig minuten in het centrum naast Ron Vlaar. Ik lag al snel goed in de groep, was een druktemakertje. Maar ik wist nog niet zo goed wat profvoetbal allemaal inhield.''

Hij haalt de uitwedstrijd tegen PSV van dat seizoen aan. De 10-0 nederlaag was het dieptepunt van zijn 99 competitieduels in het shirt van de Rotterdamse club. Martins Indi verving in de 35e minuut de geblesseerde Ruben Schaken en maakte vier minuten later een eigen doelpunt. Als onderdeel van de naïef opererende defensie zag hij PSV het ene na het andere doelpunt maken. ''Toen zakte ik hard door de ondergrens. Weinig mensen zagen dat ik goed aan de bal was. Door mijn houding leek het soms alsof ik niet wist wat ik moest doen. Maar vandaag de dag kan ik heel snel de juiste oplossing vinden. Toen tegen PSV was dat nog niet het geval. Ik wilde het telkens voetballend oplossen, terwijl ik de bal allang had weg moeten knallen.''

Risicovol

Goed aan de bal, dus. Het is niet de eerste gedachte die bij voetballiefhebbers te binnen schiet als ze de naam Bruno Martins Indi horen. Maar bijvoorbeeld Louis van Gaal is een groot fan van de Feyenoord, omdat hij in de as van het veld goed kan opbouwen. ''Ik kan medespelers met één pass vrijspelen in de beslissende fase van een aanval'', zegt de 22-jarige international. ''Als iemand daarvan profiteert, staat hij gelijk voor het vijandelijke doel. Maar het zijn wel risicovolle passes. Als ze niet aankomen ziet het eruit alsof ik niet kan voetballen. Als ze wel aankomen, zijn ze gevaarlijk. Wanneer ik goed in mijn vel zit en plezier heb, dan komen die passes gegarandeerd aan. Dan zijn het zekerheidjes.''

Eind 2013 zat Bruno Martins Indi niet goed in zijn vel. In december ging hij bij zichzelf te rade en vroeg zichzelf af hoe hij uit het dalletje kon klauteren. ''Op eigen intitiatief ben mensen om hulp gaan vragen. Ik heb een bepaalde trots en ben zelfverzekerd, maar als ik hulp nodig heb zal ik daar altijd om vragen. Ik heb een apart team om me heen verzameld dat bestaat uit vijf mensen die me als mens en als voetballer beter kunnen maken. Ik ga geen namen noemen, maar het zijn bekende personen uit de voetbalwereld maar ook van daarbuiten. Ze weten bijvoorbeeld hoe ik moet omgaan met bepaalde situaties in het veld. Waarom maak ik die keuze op dat moment? Komt dat omdat ik me niet lekker voel of omdat ik het gewoon verkeerd inschatte? Dat soort zaken, erg interessant. Ik heb me daardoor op veel gebieden ontwikkeld. Ik zie het spelletje nu nog sneller. De laatste weken ben ik puur met verdedigen bezig. Neem het tegendoelpunt van Karim Benzema in de oefenwedstrijd tegen Frankrijk. Leuk hoor, dat ik goed aan de bal ben. Maar dergelijke momenten wordt dat helemaal niet van mij gevraagd. Dan moet ik juist genadeloos zijn, snap je? Ik kan wel zeiken op anderen die balverlies lijden, maar ik moet juist zorgen dat ik die anderen goed coach, dat ik mezelf beter positioneer en dat ik de andere kant op draai zodat ik wel het duel met Benzema aan had kunnen gaan. Ik moet niet meer kijken wat de aanvaller gaat doen. Nee, ík moet bepalen hoe het duel verloopt. Ik ben de eerste om te onderkennen dat het niet mijn beste seizoen uit mijn loopbaan is, maar ik ben weer op de goede weg.''

Huldiging

Vanavond moet hij de aanval van Heracles Almelo onschadelijk zien te maken. Als Martins Indi met Feyenoord drie punten uit Almelo meeneemt, doen de Rotterdammers goede zaken in het verdedigen van de tweede plaats. ''Als we nu weer tweede worden, vind ik dat een knappere prestatie dan in het seizoen 2011/2012. Toen werden we als het lachertje van de Eredivisie gezien. Daar hebben we destijds mee afgerekend, maar nu komt er veel meer druk bij kijken omdat de mensen ook daadwerkelijk hoge verwachtingen hebben. Weer een huldiging? Het was toen erg leuk, er kwamen een hoop emoties los. Ik heb geen idee wat de plannen zijn, maar van mij mag het.''
Bron:Spits
van geil
 van geil - woensdag 02 april 2014 - 08:21   quote  deeplink  
overbodige speler.
in de verkoop ermee
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 april 2014 - 19:35   quote  deeplink  
BMI overweegt blijkbaar om lange tijd bij Feyenoord te blijven. 'Mr Feyenoord'.

Wat mij betreft van harte welkom. Zou bovendien een goed signaal zijn naar andere spelers.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 april 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Martins Indi: 'Misschien wil ik wel Mister Feyenoord worden'

Woensdag, 2 april 2014 om 19:33

Het is niet uitgesloten dat Bruno Martins Indi nooit een transfer zal maken. De verdediger van Feyenoord en het Nederlands elftal staat op de verlanglijstjes van veel Europese (sub)topclubs, maar weet nog niet hoe zijn toekomst eruitziet. Hij sluit een leven lang als Feyenoorder ook niet uit, zo vertelt hij aan Voetbal International.

De 22-jarige centrale verdediger annex linksback heeft in ieder geval geen zin om te vertrekken als daar eigenlijk geen aanleiding toe is. Hij wacht op het juiste moment. "Ik vind dat je pas moet gaan als alles klopt", aldus Martins Indi, die in de winterstop nog werd benaderd door Benfica. De club uit Lissabon paste echter niet in het plaatje dat de geboren Portugees voor ogen had.

"Misschien wil ik wel Mister Feyenoord worden, maar is die mogelijkheid er?", gaat Martins Indi verder. "Wat ik probeer uit te leggen: mijn gevoel zal mij altijd vertellen welke keuze ik moet maken, als het zo ver is." Vooralsnog staat de dertienvoudig international tot medio 2016 onder contract bij Feyenoord, waar hij in de zomer van 2010 debuteerde.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=210933
hotjumper
 hotjumper - woensdag 02 april 2014 - 21:03   quote  deeplink  
zou mooi zijn
tomson
 tomson - woensdag 02 april 2014 - 21:05   quote  deeplink  
Kut tab :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2014 door tomson --
Joosti 1908
 Joosti 1908 - donderdag 03 april 2014 - 22:35   quote  deeplink  
overbodige speler.
in de verkoop ermee

Huuuuuuh?
de bluffer
 de bluffer - donderdag 03 april 2014 - 23:18   quote  deeplink  
Fantastische jongen goeie speler echt een club man
lang vast leggen natuurlijk meenemen naar Brazilie
en opstellen Louis
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 03 april 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 23:18 schreef de bluffer het volgende:
Fantastische jongen goeie speler echt een club man
lang vast leggen natuurlijk meenemen naar Brazilie
en opstellen Louis
Dan zou Louis als speler/coach ingeschreven moeten worden bij de organisatie. Even uitgaande van jouw zinsopbouw..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 03 april 2014 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 23:22 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Dan zou Louis als speler/coach ingeschreven moeten worden bij de organisatie. Even uitgaande van jouw zinsopbouw..
Alleen als hij geschreven had; "en Louis opstellen....."
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 april 2014 - 18:35   quote  deeplink  
Taal is best kut.

Begrepen de rendierjagers stukken beter.

Oergh.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 april 2014 - 11:30   quote  deeplink  
'In Nederland moeten we een voorbeeld nemen aan Atlético'

600x400-pj-1231051.jpg

Met zes winstpartijen op rij nam Feyenoord gisteren in Eindhoven alvast een voorschot op de tweede plaats. De Rotterdammers hebben aan één overwinning genoeg om het seizoen gepast af te sluiten. Toch heerst de vraag waarom de club niet eerder in deze flow kon komen.

'Het is te simpel om te concluderen dat wij te laat deze topvorm te pakken hebben', vindt Bruno Martins Indi in het Algemeen Dagblad. 'Na de nederlaag in de Kuip tegen Ajaks hebben we de koppen bij elkaar gestoken. We zijn niet blijven hangen in teleurstelling, maar hebben de knop omgezet. Dat heeft geresulteerd in zes overwinningen op rij.'

De verdediger zag in de Champions League waar het aan schortte 'Wij moeten in Nederland een voorbeeld nemen aan de wedstrijdinstelling van Atlético. Zo moet je een wedstrijd spelen. De kunst is volgens mij om als voetballer mentaal ijzersterk te blijven. Dat is bij ons gebeurd sinds de nederlaag tegen Ajaks, maar ook bij spelers afzonderlijk.'

Martins Indi zegt dat Feyenoord trots mag zijn als het over twee weken de tweede plek veilig stelt. 'Al besef ik dat het volksfeest van twee seizoenen geleden, toen wij uit het niets tweede werden, nu waarschijnlijk achterwege blijft. Toen waren wij jong, onervaren en voelden we totaal geen druk. Het verwachtingspatroon was nu compleet anders. Er mag iets van ons worden verwacht.'
Bron:AD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De BRUNO beleving

0.0146031