BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De BRUNO beleving

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 april 2014 - 11:30   quote  deeplink  
Martins Indi: 'Dit voelt als een stukje revanche'

600x400-martinsindipsv.JPG

Met een 0-2 overwinning op bezoek bij PSV heeft Feyenoord een grote stap gezet richting een definitieve tweede plaats op de ranglijst dit seizoen. De Rotterdammers richten zich al een tijdje op die positie achter de koploper. 'Op een gegeven moment hebben we afstand gedaan van de eerste plaats', bevestigt Bruno Martins Indi tegenover VoetbalPrimeur.

Dat uit het hoofd zetten van een kampioenschap lijkt de club goed gedaan te hebben, want Feyenoord is bezig aan een ijzersterke serie. "De eerste plaats is iets waar we geen invloed meer op hadden, dus moet je er ook geen energie meer in stoppen. Waar wij een aantal keer punten lieten liggen, ging Ajaks verder. Dat moet je accepteren. Je moet je dan richten op de dingen waar je wel invloed op hebt, dat is bijvoorbeeld die tweede plaats."

De zege in Eindhoven voelde ook als een persoonlijke overwinning voor de verdediger. Een revanche op de grootste nederlaag uit de historie van Feyenoord. "Voor en tijdens de wedstrijd ben je daar niet echt mee bezig, maar erna weer wel. Ik heb hier, op bezoek bij PSV, nog nooit gewonnen. Die 10-0 was natuurlijk helemaal dramatisch. Ik wilde graag iets terugdoen voor de supporters, dat hebben we gedaan. Dit voelt toch ook als een stukje revanche."
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 mei 2014 - 02:41   quote  deeplink  
Bruno Martins Indi: 'Ik ben niet gaan twijfelen'

indi.jpg

Het Nederlands elftal is woensdag begonnen aan de voorbereiding op het WK in Brazilië. Nog zonder de internationals die in het buitenland spelen werkte Oranje in Hoenderloo met veel nieuwe gezichten de eerste training af. Veel spelers, waaronder zeven Feyenoorders, krijgen van bondscoach Louis van Gaal de kans om zich in de kijker te spelen.

Tonny Vilhena, Jordy Clasie, Terence Kongolo, Jean-Paul Boëtius, Daryl Janmaat, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi hopen uiteindelijk op een plaats in de 23-koppige selectie. Laatstgenoemde was een vaste waarde tijdens de succesvolle kwalificatiereeks, maar WK-deelname is volgens de robuuste verdediger zelf nog geen zekerheid. "Ik ben mijn eigen concurrent. Als ik mijn eigen niveau haal heb ik wel een grote kans. Als ik plezier heb en lekker mezelf ben, moet het wel goed komen met mijn kwaliteiten."

"Ik heb mezelf wel laten zien tijdens de kwalificatiereeks," vervolgt Martins Indi. "Ik heb veel wedstrijden goed gespeeld, een paar ook weer minder. In de laatste wedstrijd tegen Frankrijk (vriendschappelijke 2-0 nederlaag, red) maakte ik bijvoorbeeld nog een beslissende fout, maar daar heb ik weer van geleerd. Dat zijn dingen die je meeneemt."

Bij Feyenoord kon de verdediger in de laatste weken van de competitie niet altijd rekenen op een basisplaats. Kongolo kreeg regelmatig de voorkeur van trainer Ronald Koeman op de linksbackpositie. Toch heeft dat Martins Indi niet aan het twijfelen gebracht. "Ik ben niet gaan twijfelen daarover. In het begin van mijn carrière speelde ik ook soms niet en begon ik te stressen," vervolgt Martins Indi, die dat nu juist niet wil doen. "Ik heb veel wedstrijden gespeeld bij Feyenoord en het is ook een leermoment hoe ermee om te gaan als je niet speelt. Ik bekijk het van de positieve kant. Veel grote verdedigers zijn op de bank terecht gekomen in hun carrière. Voor mijn gevoel heb ik het het goed gedaan, het kan altijd beter, maar dat neem ik weer mee hier naartoe. Elke dag is leerzaam."

Voor het interview klik op onderstaande link:
http://youtu.be/9NGl15RSqPU
Bron: Rijnmond
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 juni 2014 - 18:49   quote  deeplink  
Heeft die John Rep wat te zeggen over Bruno.
Die gast zie ik wekelijks met een alcoholwaas voor z'n oogies.
Sneu in kwadraat.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 juni 2014 - 13:27   quote  deeplink  
Slecht vertaald via een site, maar ok:
http://www.francefootball.fr/news/Martins-indi-le-roc-au-coeur-tendre/472133

EEN paar dagen na de opening van de World Cup in Brazilië, francefootball.fr biedt u portretten van spelers die moeten spreken. Spotlight op Bruno Martins aan zorgvuldige individuele titrering, de verdediger van Feyenoord en de Nederlandse .

302c3.jpg

Zelfs de coaches streng Ronald Klement of Louis van Gaal kan niet stoppen met lachen wanneer ze zien Bruno Martins aan zorgvuldige individuele titrering voer op een trainingsveld. De verdediger kale met een doordringende stare tijdens de wedstrijden accoure jegens zijn voormalige coach bij jongeren Co Adriaanse, een beetje als een kleine puppy en exclaims Oom Corrie, oom Corrie, ik wil graag een knuffel !" Martins aan zorgvuldige individuele titrering, in de schaduw van het Estadio de la Luz een Portugese moeder en een vader Guinee, heeft zelfs zijn "gezegend" in een zeldzame 'I love you Bruno! ". Zeldzaam omdat deze veroordeling lot zelden uit de mond van een Van Gaal herkend te worden vaak bekritiseerd. "IK denk dat Van Gaal en me al waarderen wij. Maar DAT doe ik zonder hem lik de laarzen, in alle eerlijkheid ! ", Toevertrouwd Bruno in een interview waar je bijna klinkt als hij het onderhoud van een rusteloze jongen van 10 jaar in plaats van een profvoetballer van 22.

Hij springt in de armen van Van Gaal na een belangrijk doel voor de World Cup kwalificaties was "louter spontane", zelfs als Van Gaal was blijkbaar bang omdat hij net geopereerd voor een hip. "IK geloof dat ik je best gedaan schuif", grapjes de coach, voor één van de zeldzame momenten in de media. "BMI" is zeker een man vol van vreugde. Bij commerciële transacties of alle spelers hopen te ontsnappen zo snel mogelijk, hij schreeuwde iedereen om te voorkomen dat de glimlach de hele dag "omdat wij zijn gezegend te worden hier". Martins aan zorgvuldige individuele titrering graag lachen. Als Mario Balotelli zijn beroemde "hoe ik mijn shirt? "De volgende dag, Martins aan zorgvuldige individuele titrering mimait Italiaanse slotvanger aan het rijden gedurende de hele dag.

Leven is niet altijd zo rooskleurig voor de great central defender linkshandig. In Nederland was het vaak geleverd aan zichzelf, te proberen een pad naar de kant van Slinge, de buurt van Rotterdam met de hoogste criminaliteitscijfers. Niets was makkelijk, maar hij wil niet praten, vegen met een brede glimlach: "Misschien dat ik straks nog zal hebben. IK schrijf een boek boven. En dat is niet erg vrolijk. Vandaag zou ik liever concentreren op mijn doelen". Haar jonge jaren dringend behoefte aan een structuur. Feyenoord de aida: hij vult zijn administratie, bieden hem een geschikt dak en ter vergemakkelijking van de taak voor het verkrijgen van een Nederlands paspoort, zodat hij kan meegroeien met de jong Oranje. Binnenkort komt er een jonge striker in zijn amateur club van Spartaan 20 zou een advocaat zonder angst. Terwijl zijn kameraden waren partijen in een lang, Martins aan zorgvuldige individuele titrering speelde daarbij veelal de toestellen tijdens bijeenkomsten met Co Adriaanse. Ook organiseerde de nasleep daarvan vast alles wat hij moest doen. Later maakte hij aantekeningen al zijn gedachten de meer diepgaande, evenals een paar spreuken.

Op de leeftijd van 19, wordt papa. Terwijl achter hem het nachtleven en de straat is geschikt voor zijn wens de duurder: "een gewone persoon met een dak, een terras en een garage". Voor zoveel, Martins aan zorgvuldige individuele titrering moeite had om de goede prestaties. De zijkant van het Oranje, hij heeft het volle vertrouwen van Van Gaal, manager de onjuiste quasi systematisch naar de positie van centrale verdediger. Maar bij Feyenoord, hij gaat van links achter naar centrale verdediger, zelfs op de achterbank van tijd tot tijd. Maar clubs als AC Milan of Everton hebben al belangstelling getoond voor de verdediger zeer veelzijdig. De beste wedstrijd van zijn carrière was zeker het één tegenstander Feyenoord tegen Dynamo Kiev, in eerste ronde van champions league twee jaar geleden. Na deze ontmoeting Van Gaal die nog nooit had meegemaakt dat hem voor deze wedstrijd, de direct geselecteerd voor zijn eerste playoff wedstrijd van de Wereldbeker. In de rally van het nationale team, de jonge speler niet aarzelt om te spreken met de legende van Nederlandse coaches. "IK wil vooruitgang zeer ver, introduceerde hij Martins aan zorgvuldige individuele titrering, zou ik u willen vragen veel gestelde vragen de heer Van Gaal". "IK hou van je al Bruno", antwoordde hij direct. En de coach van de Oranje lijkt geneigd om door te gaan met de liefde tot de opening van de World Cup, als de remake van de finale van 2010.
beuk
 beuk - dinsdag 10 juni 2014 - 17:22   quote  deeplink  
weet niet wat er aan de hand is met dat artikel, maar goed nederlands is het niet
Sensi
 Sensi - dinsdag 10 juni 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Als je zou lezen zou je zien dat dat er ook bij stond..
Barabas
 Barabas - dinsdag 10 juni 2014 - 18:01   quote  deeplink  
Stylzz heeft een beetje last van dyslexie....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 juni 2014 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2014 - 17:41 schreef Sensi het volgende:
Als je zou lezen zou je zien dat dat er ook bij stond..
Tja...
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 10 juni 2014 - 20:22   quote  deeplink  
Wat een verwaand mannetje blijft die Robben toch... Indi ruleeeeeeeeeeeeees
van geil
 van geil - maandag 16 juni 2014 - 16:59   quote  deeplink  
als die maar door de dopingcontrole komt.
van geil
 van geil - woensdag 18 juni 2014 - 21:32   quote  deeplink  
Jammer, maar misschien beter.
van geil
 van geil - woensdag 18 juni 2014 - 21:35   quote  deeplink  
10455031_768197409899484_2331219789123292979_n.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 juni 2014 - 21:48   quote  deeplink  
d:-)
Sensi
 Sensi - donderdag 19 juni 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2014 - 21:35 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha!
van geil
 van geil - zondag 22 juni 2014 - 21:48   quote  deeplink  
Bruno-Martins-Indi-vs-Costa.png
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 juli 2014 - 18:48   quote  deeplink  
BRUNO MARTINS INDI NAAR FC PORTO

4979868e071338928784a3e2ef44f897_702_300.jpg

Bruno Martins Indi maakt per direct de overstap van Feyenoord naar FC Porto. Feyenoord en de 22-jarige verdediger hebben een overeenkomst bereikt met de Portugese topclub, waar Martins Indi een contract voor vier jaar zal tekenen. Martins Indi, die werd geboren in Portugal, speelde vanaf de C-junioren voor Feyenoord en maakte sinds 2010 deel uit van de eerste selectie. Bij Feyenoord had hij nog een contract tot medio 2016.

Martins Indi nam afgelopen weken met het Nederlands elftal deel aan het WK in Brazilië, waar Oranje de derde plaats bereikte. Deze stap komt voor Bruno op een mooi moment in zijn carrière, zegt Feyenoords technisch directeur Martin van Geel. Hij heeft een groot deel van zijn opleiding bij Feyenoord doorlopen, heeft zich ontwikkeld tot een belangrijke speler in ons eerste elftal en is uitgegroeid tot volwaardig international. Nu is hij klaar voor de stap naar het buitenland. Hij is daarmee een schoolvoorbeeld van hoe we het voor ogen hebben met onze talenten. We wensen Bruno heel veel succes met deze nieuwe uitdaging in zijn carrière.

Voor mij voelt dit als het juiste moment om te vertrekken, reageert Martins Indi, die in augustus 2010 debuteerde voor Feyenoord. Inmiddels heb ik meer dan honderd wedstrijden voor de club gespeeld en een WK achter mijn naam staan. Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik hoopte dat als ik ooit de volgende stap in mijn carrière zou maken, dat zowel ik als de club daarvan beter zou worden. Voor Feyenoord is mijn vertrek in financieel opzicht goed, terwijl ik in Portugal een nieuwe uitdaging aan ga.

Naast een bijzonder dankwoord voor mijn teamgenoten wil ik ook het legioen bedanken voor hun onvoorwaardelijke steun, vervolgt de international. Zeker voor een Rotterdamse jongen als ik hebben de supporters met hun steun altijd een positieve invloed gehad op mijn prestaties. Ik ben er zeker van dat er in de toekomst nog veel meer spelers, en dan vooral de jongens uit de eigen jeugdopleiding, kunnen profiteren van de unieke wisselwerking tussen het elftal en de supporters.

Bruno Martins Indi begon als F-pupil met voetballen bij Spartaan20 en maakte als C-junior de overstap naar Feyenoord. De afgelopen vier seizoenen kwam hij in totaal in 102 competitiewedstrijden in actie voor Feyenoord en maakte vijf doelpunten. In 2012 debuteert Martins Indi in het Nederlands elftal, waarvoor hij tot dusver 22 interlands speelde.
Bron:Officiele Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 juli 2014 - 18:48   quote  deeplink  
Succes held, het gaat je goed daar..

Bruno Martins Indi - Feyenoord Rotterdam
http://youtu.be/O_1ZQ-YLZsQ

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juli 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 juli 2014 - 18:54   quote  deeplink  
FC Porto betaalt 7,7 miljoen euro voor Martins Indi

600x400-indiboos.jpg

In een officieel statement heeft FC Porto kenbaar gemaakt dat Bruno Martins Indi voor 7,7 miljoen euro de overstap maakt van Feyenoord. De Portugezen hebben bovendien een afkoopsom opgenomen in het contract van de verdediger. Deze bedraagt 40 miljoen euro.

De deal was al tijdens het WK in Brazilië rond. Alleen een medische keuring moest nog volgen om de overgang definitief te maken. Martins Indi, die zondagmiddag terugkeerde in Nederland, onderging die keuring vandaag met succes, waardoor hij nu officieel uit De Kuip vertrekt.
Bron:FR12

800.000€ minder dan verwacht helaas, 'slechts 7,7 miljoen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juli 2014 door RenatoBos --
MMM
 MMM - dinsdag 15 juli 2014 - 19:39   quote  deeplink  
Succes Bruno! 7,7 miljoen euro, tsja. Aardig bedrag?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 juli 2014 - 19:41   quote  deeplink  
Vind ik wel.
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 15 juli 2014 - 19:45   quote  deeplink  
nou DOEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!geen lulverhaal ophangen bruno basto,ja je hebt een wk gespeeld en niks gewonnen en je hebt bij feyenoord tig jaren in het eerste gespeeld en ook niks gewonnen en nu verdien je vorstelijk in het buitenland bij porto ook een mickeymouse competitie waar je alleen tegenstand van sporting en benfica heb das nog slechter als hier!magoed ik verheug me op de cl waarin duo penotti(de vrij en indi)helemaal ondersteboven worden getikt!janmaat en en pelle wens ik het beste maar duo penotti tjah heb ik maar 1 woord voor DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII AUFWIEDERSEHEN!hehe
ten tweede heb ik het al altijd willen zeggen en nu kan het!WAT KIJK JIJ TOCH VERSCHRIKKELIJK DOM UIT JE OGEN!EN DE VRIJ IS EEN SLOMUH!!!!!!!!!!!!!hehe dat ben ik kwijt na al die jaren!hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juli 2014 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 juli 2014 - 19:47   quote  deeplink  
Trek je eigen een keer af joh..
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 15 juli 2014 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 19:47 schreef RenatoBos het volgende:
Trek je eigen een keer af joh..
ja op die snavel van je elke keer maar weer hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juli 2014 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 juli 2014 - 19:49   quote  deeplink  
Als je hem maar schoon maakt..
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 15 juli 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 19:49 schreef RenatoBos het volgende:
Als je hem maar schoon maakt..
lol!P:
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 22:25   quote  deeplink  
"Martins Indi heeft me geïmponeerd, Man United heeft zo iemand echt nodig"

bruno-martins-indi-stefan-de-vrij(oranje)(12-07-2014).jpg

Bryan Robson hoopt dat Manchester United nog een verdediger contracteert. De Engelse grootmacht nam afscheid van Nemanja Vidic en Rio Ferdinand, terwijl Patrice Evra wil vertrekken. "Als je drie van zulke verdedigers verliest, moet je echt een topverdediger aantrekken. Dan hebben we echt kans op de landstitel", aldus de legende van Manchester United.

Robson stond tussen 1981 en 1994 onder contract op Old Trafford. Vier jaar later kwam Jaap Stam binnen. "Hij was ontzettend dominant en een agressieve speler. We hebben zo'n type nodig bij deze club", vindt de ex-middenvelder. Volgens Robson zou Bruno Martins Indi, die naar FC Porto is vertrokken, de ideale versterking zijn geweest. "Hij heeft me echt geïmponeerd in Brazilië. Zeker tegen Argentinië, toen Nederland echt getest werd. Hij speelde een heel goed toernooi. Hij was aanwezig op het veld en zo iemand hebben wij nodig."

Niet alleen Martins Indi, maar heel Oranje maakte indruk op Robson. "Ze speelden echt goed tijdens het WK. Tactisch zette Louis van Gaal ze goed neer en ik vond dat ze veel pech hadden. Ik vond Oranje beter dan Argentinië en ze hadden zelfs het WK kunnen winnen." Robson ziet uit naar de komst van Van Gaal en verwacht dat Robin van Persie de nieuwe aanvoerder van United wordt. "Robin was de captain van Oranje, dus dat lijkt me een logische keuze. Het zou me enorm verbazen als Van Gaal de aanvoerdersband niet aan hem geeft."
bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 16:10   quote  deeplink  
MARTINS INDI NEEMT AFSCHEID IN DE KUIP

fb490f9ba27e2f07a2ce291390ebcdf5_800_600.jpg

Bruno Martins Indi heeft vrijdag afscheid genomen in De Kuip. De verdediger, die een contract voor vier jaar heeft getekend bij FC Porto, vertrekt nog voor het weekend naar Portugal, waar aanstaande zondag rond de oefenwedstrijd tegen St. Etienne de selectie wordt gepresenteerd. Martins Indi was vrijdag in De Kuip om een aantal laatste formaliteiten af te handelen en afscheid te nemen van verschillende collegas. Veel mensen hebben me succes gewenst, dat voelde heel goed, vertelde de international voordat hij voorlopig voor de laatste keer door de poort van het stadion reed.

Martins Indi had evenals bijvoorbeeld Jordy Clasie, Terence Kongolo en Stefan de Vrij een korte vakantie na het afgelopen WK in Brazilië. Ik was vooral blij om mijn dochtertje weer te kunnen zien. Al met al was het WK een heel mooie ervaring, al blijft het jammer dat we niet nog iets verder waren gekomen. Tijdens mijn vakantie heb ik al die indrukken kunnen verwerken, nu ben ik weer klaar om te voetballen. Ik kijk er naar uit om bij mijn nieuwe club te beginnen.

Tegelijkertijd doet het Martins Indi veel om Feyenoord te verlaten. Ik kijk met een heel positief gevoel terug op mijn tijd in De Kuip. In een voetbalcarrière maak je altijd ups en downs mee, maar de goede momenten zullen mij het meest bijblijven. Ik kwam als jeugdspeler binnen bij de eerste selectie als een jongen, voor wie het voetbal vooral draaide om plezier maken. Nu ben ik een man, die weet wat het inhoudt om profvoetballer te zijn. Die ontwikkeling is in een rap tempo gegaan. Nu ben ik international en wil ik alleen nog maar hoger reiken.

Martins Indi laat Feyenoord met een goed gevoel achter. Ook dit seizoen is er weer veel talent in het elftal. Het is heel belangrijk dat het publiek ook die jonge jongens gaat omarmen, zoals ze dat ook bijvoorbeeld met mij hebben gedaan. Die steun voel je als speler en kan je helpen om door een moeilijke periode heen te komen.

Voor Martins Indi gaat er vanaf komende week een nieuw hoofdstuk in zijn carrière van start. Daar ga ik van genieten, besloot hij. Natuurlijk blijf ik Feyenoord op de voet volgen. Ik hoop hier later in het seizoen echt afscheid te kunnen nemen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 augustus 2014 - 23:16   quote  deeplink  
Martins Indi: 'Verlangde naar terugkeer in Portugal'

600x400-martinsindi2.jpg

Bruno Martins Indi wil zich zo snel mogelijk aanpassen aan het voetbal en leven in Portugal. Dat zei de aanwinst van FC Porto zondag na zijn officieuze debuut in het oefenduel met Everton (1-1).

Martins Indi is trots op zijn debuut voor de Portugese club, die hem voor ongeveer acht miljoen euro overnam van Feyenoord. "Ik ben heel blij dat ik hier ben. We hebben een goede ploeg, die altijd probeert het spel te maken. Nu is het zaak dat ik mij de filosofie van de coach (Julen Lopetequi, red.) eigen maak."

"Ik verlangde er eigenlijk wel naar om terug te keren naar Portugal", vervolgt de verdediger tegenover O Jogo. "Ik zie gelijkenissen tussen de speelstijl van Porto en die van het Nederlands elftal. De coach en ik hebben al een gesprek achter de rug, waarin hij me heeft verteld wat hij van me verwacht. Ik wil de ploeg helpen in de jacht op prijzen, in de competitie, beker en Champions League."

Dat hij is aangetrokken als de vervanger van Eliaquim Mangala, die de overstap naar Manchester City gaat maken, brengt volgens Martins Indi niet veel extra druk met zich mee. "Hij deed het goed, dat is duidelijk. Ik voel een grote verantwoordelijkheid", aldus BMI, die volgens het medium afsloot met een aantal zinnen in het Portugees. De ex-Feyenoorder heeft Portugese wortels.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 04 augustus 2014 - 00:38   quote  deeplink  
ik vind het erg zonde dat indi en de vrij nooit het vaste centrale duo hebben mogen vormen bij feyenoord. grootverdiener en vriendje van onze td mathijsen moest natuurlijk spelen waardoor martins indi te vaak werd misbruikt als back. begrijpelijk dat hij daar moeite mee had en matig presteerde. nu hebben we met kongolo en van beek weer twee goeie centrale verdedig ers, maar weer lijkt mathijsen dwars te gaan zitten. waar zijn komst goed voor is geweest mag joost weten.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 04 augustus 2014 - 06:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 00:38 schreef Feijenoord1908 het volgende:
ik vind het erg zonde dat indi en de vrij nooit het vaste centrale duo hebben mogen vormen bij feyenoord. grootverdiener en vriendje van onze td mathijsen moest natuurlijk spelen waardoor martins indi te vaak werd misbruikt als back. begrijpelijk dat hij daar moeite mee had en matig presteerde. nu hebben we met kongolo en van beek weer twee goeie centrale verdedig ers, maar weer lijkt mathijsen dwars te gaan zitten. waar zijn komst goed voor is geweest mag joost weten.
Nog een seizoen en we zijn verlost van Joris Mathijsen ...
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 augustus 2014 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 06:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nog een seizoen en we zijn verlost van Joris Mathijsen ...
Mathijsen speelde vorig jaar goed toen de andere verdedigers keer op keer faalden.

Maar t is wel afgelopen met m nu denk ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 augustus 2014 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 07:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mathijsen speelde vorig jaar goed toen de andere verdedigers keer op keer faalden.

Maar t is wel afgelopen met m nu denk ik.
Inderdaad. Mathijsen dwong zijn basisplek af. Hij en Janmaat waren stabiel, waar BMI en De Vrij dat minder waren.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 augustus 2014 - 16:30   quote  deeplink  
Denk dat Joris zelf ook wel kan snappen dat er in de basis geen plek meer voor hem is..
van geil
 van geil - maandag 04 augustus 2014 - 19:54   quote  deeplink  
Denk dat Rutten dat niet snapt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 augustus 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 19:54 schreef van geil het volgende:
Denk dat Rutten dat niet snapt.
Nog niet, mag ik hopen..
van geil
 van geil - maandag 04 augustus 2014 - 22:25   quote  deeplink  
k.kwartje-valt.gif
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Heimwee geile...(?)
photo.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 07:19   quote  deeplink  
Martins Indi: 'Wel even contact met Clasie gehad'

600x400-bruno.jpg

Bruno Martins Indi ligt met FC Porto op koers voor deelname aan de groepsfase van de Champions League. Een 0-1 overwinning bij Lille biedt volop mogelijkheden voor de return op eigen veld, maar dat zegt de oud-Feyenoorder weinig. "Dat is niet zo gewoon."

"Deze uitslag is goed. Maar we hebben met z'n allen afgesproken dat we het elke wedstrijd moeten laten zien", vertelde de Oranje-international tegenover de NOS. "Dit duel was heel belangrijk, we hebben het er onderling ook niet over gehad dat het over twee wedstrijden gaat: het ging alleen over vanavond."

Martins Indi heeft vooralsnog geen spijt van zijn transfer naar de Portugese topclub. "De Champions League is een hoger niveau. Dat is wat ik wilde, gelukkig heb ik dat ook gekregen. Ik heb het heel erg naar mijn zin. Porto is een leuke stad, ik ben goed opgevangen en iedereen is hartstikke tevreden over mij. En ik ben ook tevreden over de club en alle mensen."

Hereniging met Clasie

Jordy Clasie geldt als beoogde aanwinst voor Porto. Martins Indi hield zich op de vlakte. "Of hij komt weet ik niet. Ik heb wel even contact met hem gehad. Het is een goede speler, maar ik ga niet zeggen dat de de club hem moet halen. Iedereen heeft zijn eigen carrière, we zullen wel zien wat er voor hem in de toekomst is weggelegd."
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 00:49   quote  deeplink  
Martins Indi wil afscheid in De Kuip: 'Dat komt nog'

600x400-martinsindi2.jpg

Jarenlang voetbalde Bruno Martins Indi bij Feyenoord en leefde hij in Rotterdam. Nu valt hij van het ene avontuur in het andere.

Ondanks dat hij zich op zijn plek voelt in Porto, viel het afscheid bij Feyenoord hem toch zwaar. Hij probeert zijn oude club zo goed als kwaad te volgen, maar hij ziet minder dan hij zou willen. Ik ben blij dat ze door zijn in Europa. Ik heb wat hoogtepunten gezien zoals het doelpunt van Manu. En ik heb natuurlijk meegekregen dat Kenneth nu bij Feyenoord zit. Ik ben blij voor hem en voor Feyenoord dat ze een goede keeper erbij hebben.

Van de fans hoopt hij snel afscheid te kunnen nemen. Dat komt nog. Na het WK heb ik een weekje vakantie gehad. Daarna moest ik naar Rotterdam om nog dingen te regelen. Ik ben heel even langs geweest om enkele spelers gedag te zeggen, maar ik had heel weinig tijd. Zo wil ik ook nog even op Varkenoord langs om de jeugdtrainers te bedanken. Ik vond het afscheid best wel moeilijk, heb er toch bijna mijn hele leven gespeeld en veel mooie dingen meegemaakt. Dat doet wel wat met je.
Bron: Metronieuws
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 18:02   quote  deeplink  
humor. dat stukje over de keeper.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 oktober 2014 - 18:51   quote  deeplink  
"Ik ben blij dat ik niet eerder weg ben gegaan bij Feyenoord"

850x400-martinsindi1.jpg

Bruno Martins Indi is blij met zijn keuze om op 22-jarige leeftijd de overstap naar het buitenland te maken. Nóg jonger naar het buitenland vertrekken had de verdediger van FC Porto niet verstandig gevonden.

"Ik ben blij dat ik niet eerder weg ben gegaan bij Feyenoord. Ik merk aan alles dat ik nu toe was aan deze stap. Je leert jezelf heel goed kennen als je naar het buitenland gaat. Wat ik bedoel is dat we hier heel erg op ons zelf zijn aangewezen", zegt Martins Indi in gesprek met Helden Online.

"Ik was altijd al veel op mezelf, maar nu, in Portugal, zijn mijn vrouw, kindje en ik helemaal op onszelf aangewezen. Je kan niet zomaar even naar familie. Je moet alles zelf oplossen. Ik denk dat ik daar nu beter mee omga, dan wanneer ik eerder uit Nederland was vertrokken", aldus de verdediger van het Nederlands elftal.
Bron:Soccernews
van geil
 van geil - vrijdag 10 oktober 2014 - 14:11   quote  deeplink  
Zit op BMI nog n doorverkoopclausule?
als hij bv naar manchester gaat?
Barabas
 Barabas - vrijdag 10 oktober 2014 - 15:12   quote  deeplink  
Goede vraag. Vroeg het mij ook al af. Van Geel gaat zo prat op zijn clausules... ik ben benieuwd. 25% van de transfersom is waar ik op reken.
JanM
 JanM - vrijdag 10 oktober 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 15:12 schreef Barabas het volgende:
Goede vraag. Vroeg het mij ook al af. Van Geel gaat zo prat op zijn clausules... ik ben benieuwd. 25% van de transfersom is waar ik op reken.
KudT Van Geel ;-P
van geil
 van geil - vrijdag 10 oktober 2014 - 15:50   quote  deeplink  
hij doet ook goede dingen Jan.
:)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 oktober 2014 - 15:54   quote  deeplink  
Sowieso riante opleidingvergoeding
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 januari 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Bruno Martins Indi Amazing Goal Gil Vicente vs FC Porto 1-5

(http://youtu.be/9B17yi1hYRE)
VVout
 VVout - maandag 05 januari 2015 - 01:58   quote  deeplink  
Zo dan een beste hak, was al aan het zoeken naar die goal.
van geil
 van geil - vrijdag 01 januari 2016 - 20:36   quote  deeplink  
Naar v Gaal ?
nr 10
 nr 10 - vrijdag 01 januari 2016 - 20:45   quote  deeplink  
Patje Paauwe in zijn onderbroek na de UEFA cup finale. Ook een Bruno-beleving

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 januari 2016 door nr 10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De BRUNO beleving

0.0238029