|
|
tomson
|
|
|
Hahaha..epic was dat. Patje Paaauwe ! Maar heb persoonlijk niet zulke beste ervaringen met UC's 😖 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het lijkt erop dat Bruno Martins Indi bezig is aan zijn laatste weken in dienst van FC Porto. De Portugese topclub heeft de Nederlandse verdediger verbannen naar de beloften.
Dat melden verschillende media in Portugal dinsdag. Martins Indi heeft zijn vakantie achter de rug en wordt dinsdag verwacht in Porto. Daar staat hem echter een vervelende verrassing te wachten. De Oranje-international is niet welkom bij de hoofdmacht en moet aansluiten bij het tweede team.
Martins Indi komt niet voor in de plannen van Porto-trainer Nuno. In afwachting van een nieuwe club moet hij dus meetrainen met de beloften, net als ploeggenoten Hernani en Joshua Quintero.
Het is onduidelijk waar de toekomst van Martins Indi ligt. De laatste weken werd hij in verband gebracht met een transfer naar het Everton van Ronald Koeman, maar de nieuwe manager lijkt te opteren voor andere spelers. Martins Indi speelt sinds 2014 voor Porto, dat hem overnam van Feyenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja hij heeft ook niet veel meer laten zien sinds hij weg is bij Feyenoord.. Maar ik gun hem uiteraard een mooie club |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
In het eerste jaar speelde hij best vaak. Jammer maar helaas. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is hij geen optie mocht Kongolo vertrekken..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien? Buiten het feit dat ik hem een super held vind ,vind ik Kongolo eigenlijk beter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja okay maar er vanuitgaande dat hij weggaat.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog jong, word naar de beloften verbannen daar in Portugal, die willen hem graag lozen denk ik.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gratis huren.... heeft Martin wel een handje van... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zeker. Maar hij zal inmiddels al wel gewend zijn aan een wat hoger salaris dan dat Feyenoord kan bieden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2016 - 15:22 schreef netsurfer het volgende:[..] Zeker. Maar hij zal inmiddels al wel gewend zijn aan een wat hoger salaris dan dat Feyenoord kan bieden. Hmmm ik weet serieus niet wat ie verdient, destijds liet hij die overgang bijna afketsen omdat ie vond dat ie daar te weinig ging verdienen meen ik me te herinneren. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Volgens internet $1.820.000,-
Maar ach, zelfs Abraham Lincoln zei al dat je niet alles op het internet mag geloven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die is er niet beter op geworden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oud-Feyenoorder Martins Indi uit de gratie bij FC Porto
Bruno Martins Indi wordt dit seizoen bij zijn club FC Porto niet ingezet in de Champions League. De Portugese club heeft de oud-Feyenoorder niet opgenomen op de spelerslijst voor het kampioenenbal.
De 24-jarige verdediger zat tijdens de eerste speelronde van de competitie ook al niet bij de wedstrijdselectie van de Portugezen. Ook bij het Nederlands elftal is Martins Indi al een tijdje uit de gratie. In september vorig jaar speelde hij zijn laatste wedstrijd in het shirt van Oranje.
Martins Indi heeft bij FC Porto nog een contract tot medio 2018. De verdediger werd in 2014 overgenomen van Feyenoord en speelde tot dusver 47 competitiewedstrijden voor Porto. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
1,3 miljoen..Thanx Bruno.. |
|
|
|