|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 20:12 schreef obiku010 het volgende:[..] die heb ik nog steeds hoor. het forum is net als sex. soms moet je het rustig opbouwen naar een daverende klimax. dus laat dat maar aan mij over 't is bij jouw vaker een anti-climax heb ik me laten vertellen, wel woorden geen daden ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bruno liet zich weer zien. Niet geweldig maar toch redelijk goed. Hij WERKT er wel voor. Da's al heel wat. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Bruno moet fysiek nog heel wat verbeteren! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Stond ook al in het magazine, goed verhaal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijf 't zeggen: BRUNO heeft de drive die ik bij anderen zo erg mis. DE BRUNO BELEVING!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja die lees ik nooit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Staat meer reclame in dan tekst |
|
|
|
|
conjoswa
|
|
|
jullie praten echt poep ik zeg alleen maar dat we saidi moeten terughalen hij was echt de beste voetballer van feyenoord ik vond hem helemaal geweldig ik ben echt fan van hem ik hou van hem. net als ulrich van Gobbel ik vond hem helemaal toppie hij was heel erg super snel waardoor weinig spelers heb bij konden houden ow wat was hij goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
Hij heeft de goeie instelling. Alleen af en toe de techniek van een lantarenpaal. Maar de wolf was ook niet erg technisch hahah |
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
die spelers streden tenminste deze spelers denken alleen als we wat knappe kunstjes laten zien kunnen we naar een andere club |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
BRUNO was gisteren tegen Visnette toch redelijk aan de gang...Niet onweerstaanbaar goed, maar er zit wel een talent aan te komen. Ennuh...Hard Gewerkt. KOM OP BRUNO, pakt door! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik zat er op te wachten gisteren hahaha maar vondt Indi prima partij spelen , dus terecht |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Beetje laat idd, Craven, maar heeft zich aardig gerevancheerd van een enkele slechtere wedstrijd (Groningen uit). Hoopvol! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2011 - 23:03 schreef FR-Henk het volgende:[..] Beetje laat idd, Craven, maar heeft zich aardig gerevancheerd van een enkele slechtere wedstrijd (Groningen uit). Hoopvol! Voor hem geld t zelfde als mulder, gewoon vertrouwen geven |
|
|
|
|
DY
|
|
|
ik vind het meer iemand voor een centrale verdediger. Hij heeft namelijk wat de vrij mist en dat is een gezicht dat zegt, dat ik je zomaar een elleboog kan geven, of ga er 1 keer alngs en ik breek je benen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja....Mulder. Hij laat het in ieder geval zien. Eens zien of hij een moeilijke Kuip a.s. zaterdag trekt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2011 - 23:09 schreef DY het volgende:ik vind het meer iemand voor een centrale verdediger. Hij heeft namelijk wat de vrij mist en dat is een gezicht dat zegt, dat ik je zomaar een elleboog kan geven, of ga er 1 keer alngs en ik breek je benen. de Vrij doet het uitermate goed naast Vlaar (beter zelfs...). |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wat mij betreft lekker laten staan als LB! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Effe snel iets geweldigs over BRUNO posten. Wil natuurlijk niet dat deze topic ook verdwijnt...
BRUNO terug in het BASISTEAM!!!! Voor de ECHTE STRIJD & BELEVING!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Bernardo
|
|
|
Volgend jaar Bruno en de Vrij in het centrum. Net als toen v Wonderen met Konterman. Een voetballende verdediger en een Sloper, Bruno de Sloper ;)
BRUNO//HELD!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
BRUNO!!!!
11x een BRUNO in je team en je tegenstander komt nooit meer op jouw helft! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ondanks of dankzij misplaatste grappen stevenen wij door naar 4 pagina's BRUNO, en wel de enige echte BRUNO MARTINS INDI.
Wat was hij weer goed tegen Vitesse en wat was hij onzichtbaar tegen Heracles en ADO...Niet vreemd, hij stond niet in de basis (????). Mario, stoom BRUNO klaar voor het nieuwe seizoen.
Geen WOORDEN, maar BRUNO! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 23:27 schreef FR-Henk het volgende:Ondanks of dankzij misplaatste grappen stevenen wij door naar 4 pagina's BRUNO, en wel de enige echte BRUNO MARTINS INDI. Wat was hij weer goed tegen Vitesse en wat was hij onzichtbaar tegen Heracles en ADO...Niet vreemd, hij stond niet in de basis (????). Mario, stoom BRUNO klaar voor het nieuwe seizoen. Geen WOORDEN, maar BRUNO! Mag van mij ook de plek van LB vast gaan invullen. De Cler maakt te veel fouten, omdat hij meer met aanvallen dan met verdedigen bezig is! |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
verschrikkelijk overschat wordt die bruno hier. zelfs in het 2de valt hij door de mand. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O, jij weer...
Nou, wees blij, was je eerste en laatste post dan toch weer bij deze topic? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Geen wonder. Zag je met wat voor een mand ze aankwamen? |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: vertel me dan eens waarom die bruno zo wordt bewierookt. wat heeft ie nou werkelijk laten zien? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 24 februari 2011 - 17:47 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] vertel me dan eens waarom die bruno zo wordt bewierookt. wat heeft ie nou werkelijk laten zien? Lees eens m'n allereerste post...Daar begon het. Dit ventje wordt niet bewierookt maar zij die dat zien, wensen dat dit ventje doorstoomt naar een krachtige ijzervretert en vaste waarde in Feyenoord 1.
Hij heeft in zich wat we graag zien in spelers bij Feyenoord 1: passie, beleving, kracht. Daarin is Bruno een model. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
leuke reactie na zijn goal. grote kerel, met zo'n grote glimlach door De Kuip rennen, prachtig. hij wist van blijdschap niet waar hij het zoeken moest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaaaa, mooi kereltje, die de kans krijgt een grote kerel te worden. Hij is er nog niet, nee, maar zulke gasten zijn volgend seizoen goud waard. Strijden, bikkelen, niet opgeven.
BRUNO = BELEVING! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vind 'm af en toe nog wat onrustig. Wel leuk dat ie scoorde! |
|
|
|
|
Ray FR
|
|
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Naar wie ging BRUNO toe toen hij scoorde? Kon het niet goed zien.
Goeie wedstrijd trouwens van hem |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 22:16 schreef Crisismanager het volgende:Naar wie ging BRUNO toe toen hij scoorde? Kon het niet goed zien. Goeie wedstrijd trouwens van hem Bahia dacht ik. |
|
|
|
|
Chico
|
|
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Wel grappig dat die Bruno held van jullie zegt dat hij nog nooit zo hard heeft gelopen als na die goal.... Misschien handig als hij voortaan tijdens de wedstrijd zo hard gaat lopen ipv na zijn goal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is ook niet leuk, he, een jongen die zo blij is na z'n allereerste goal. Bruno moet gewoon doen natuurlijk. Wat denkt ie wel niet.
Aldus onze correspondent, Gruber Sombermans. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 23:38 schreef Gruber het volgende:Wel grappig dat die Bruno held van jullie zegt dat hij nog nooit zo hard heeft gelopen als na die goal.... Misschien handig als hij voortaan tijdens de wedstrijd zo hard gaat lopen ipv na zijn goal. Wel grappig dat die hersens van jou niet weten wat sarcasme is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door Emile -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 23:38 schreef Gruber het volgende:Wel grappig dat die Bruno held van jullie zegt dat hij nog nooit zo hard heeft gelopen als na die goal.... Misschien handig als hij voortaan tijdens de wedstrijd zo hard gaat lopen ipv na zijn goal. Gaap! daar kunnen jullie spelers een voorbeeld aannemen! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
...EN BRUNO is gekomen! Basisspelert!
Bruno naar AC MILAN? Nee, dat kunnen we niet toelaten.
Bruno werkt voor z'n geld. Hij is nog zo'n echte! Martin en Mw. van Geel: PAS OP HE, niet doen. |
|
|
|