|
|
FR-Henk
|
|
|
Intussen laat onze BRUNO het aardig zien als centrale verdediger. Daar verrast hij me op positieve wijze. Van BRUNO zijn we nog niet af!!!! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Wat zeg je nou..? Komt babovic terug? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat zou pas geweldig zijn! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar is geen geld voor.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stelletjes hangjassen. Dit is het BRUNO topic.
Voor passanten, open het passé-topic. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ik voel me geen passant meer.. ;) |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
nou ik vind dat B.M.I het de laatste 2 wedstrijden goed gedaan heeft in het centrum van de verdediging daar speelt hij beter als links back |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2011 - 19:39 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:nou ik vind dat B.M.I het de laatste 2 wedstrijden goed gedaan heeft in het centrum van de verdediging daar speelt hij beter als links back Heb je gelijk in, en Nelom vind ik beter op de linksbackpositie dan Bruno, win-win-situatie dus. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Joh!.. Ik dacht dat dit topic over Bruno Basto ging! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat was ook een hele beleving ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Helemaal mis Renato, BRUNO is vaste waarde!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: BMI is toch Bankzitter Martins Indi zodra De Vrij weer terug is, of denk jij dat Koeman Vlaar / BMI laat staan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2011 - 23:34 schreef JanM het volgende:[..] BMI is toch Bankzitter Martins Indi zodra De Vrij weer terug is, of denk jij dat Koeman Vlaar / BMI laat staan? Ehhh....Vlaar er een keertje naast? De Vrij linksback? Wel meteen moeilijke vraag, Jan! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Krijg ik dan toch mijn gelijk???? Vaak gezegt dat hij ver komt.... Sterker nog, en ik zeg het weer, roep het al lang. Indi, Onze Martins Indi wordt een wereldverdediger. Een knoephardee Centrale bikkelaar. Hij is groot, lomp. Stabiel. En dit is nog maar zijn begin. Hou nu al van hem!
Zie hem ook Eindigen bij 1 van de Europese Topclubs. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2011 - 19:42 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb je gelijk in, en Nelom vind ik beter op de linksbackpositie dan Bruno, win-win-situatie dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2011 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2011 - 23:46 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Nelom doet het de laatste wedstrijden idd wel goed. Maar begin van het seizoen was hij echt belabbert. Vond ik ook van Ramstein trouwens. Ze vielen me zwaar tegen. Of ik ben te veeleisend? Verder ook met je eens wat betreft Indi. Die moet je helemaal niet op de back zetten, want dan verpest je hem. Die moet centraal, anders niet. Hij is een echte verdediger. Maar dit wordt nog een leuke puzzel voor koeman.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2011 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
BRUNO DE STRIJDERT. Hij verdient de aandacht. Zo is hij weg, zo komt hij weer, net als dit topic. BRUNO de Centraal V-er.
Weer zo'n rots in de branding! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
De vrrij? tegen de graafschap liet hij ook ze emotie zien |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Gefeliciteerd kerel, ook jij hebt me zeer aangenaam verrast. Vond je als back geen succes, maar centraal doe je het super. Ga zo door. Mocht je nog wat tijd over hebben, we hebben nog een besloten café, waar sommigen niet welkom zijn. Volgens mij zou jij het ook als verdediger van ons café zeer goed doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gefeliciteerd! Ook jij wordt een sterkhouder in onze verdediging! |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 09:19 schreef FR-Henk het volgende:Weten jullie het nog? Eindsignaal 2e wedstrijd in Gent. De emotie, intense verdriet en verslagenheid van onze BRUNO Martins Indi. Wat was die jongen kapot! Wat heeft ie gestreden! En wat een beleving! Bruno is daardoor voor mij de Feyenoordert tot in de vezels. Om niet te vergeten en te koesteren. Speciale topic voor Bruno zelf maar ook andere huidige (Feyenoord?)spelers bij wie we die BRUNO beleving herkennen. Zullen we dat nog vaak gaan zien? bahia 2 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
GEFELICITEERD BRUNO///STRIJDERT |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 09:19 schreef FR-Henk het volgende:Weten jullie het nog? Eindsignaal 2e wedstrijd in Gent. De emotie, intense verdriet en verslagenheid van onze BRUNO Martins Indi. Wat was die jongen kapot! Wat heeft ie gestreden! En wat een beleving! Bruno is daardoor voor mij de Feyenoordert tot in de vezels. Om niet te vergeten en te koesteren. Speciale topic voor Bruno zelf maar ook andere huidige (Feyenoord?)spelers bij wie we die BRUNO beleving herkennen. Zullen we dat nog vaak gaan zien? Kan me er niets van herinneren, ik probeer teleurstellingen altijd direct uit mijn systeem te verwijderen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 21:12 schreef Henny het volgende:[..] Kan me er niets van herinneren, ik probeer teleurstellingen altijd direct uit mijn systeem te verwijderen. Wat een onzin, zonder dieptepunten geen hoogtepunten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is zo waar, zo ontzettend waar. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Koeman verkiest Martins Indi boven fitte De Vrij Een uitgelaten Bruno Martins Indi viert Feyenoords zege op Ajax. © anp
Trainer Ronald Koeman van Feyenoord heeft zondag tegen Vitesse weer een basisplaats ingeruimd voor Bruno Martins Indi. Stefan de Vrij, voor zijn enkelblessure nog basisspeler, moet genoegen nemen met een plek op de bank. 'Dat heb ik ook met hem besproken. Het is pijnlijk voor hem, maar Bruno heeft het erg goed gedaan. Stefan moet even geduld hebben', aldus Koeman op de website van de Rotterdammers.
Hij hoopt dat zijn ploeg de goede vorm van de laatste weken vast kan houden. 'Wij hebben de favorietenrol. De vraag is hoe wij daarmee omgaan. Daar ben ik zeer benieuwd naar.' (ANP) 10/02/12 16u17
Zeer terecht. Bruno doet het SUPER!
Prachtige foto bij het artikel in het AD.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gewoon pech voor Stefan nu Bruno het goed doet. Stefan kan die concurrentiestrijd makkelijk aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 17:29 schreef RenatoBos het volgende:Gewoon pech voor Stefan nu Bruno het goed doet. Stefan kan die concurrentiestrijd makkelijk aan. Stefan pakt straks Ron zn plek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Denk dat je daar gelijk in zal hebben. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
13-02-2012 Martins Indi: Zwaarbevochten overwinning
Niet voor het eerst dit seizoen was Bruno Martins Indi zondag als een rots in de branding in de defensie van Feyenoord. De verdediger had een belangrijk aandeel in het uitschakelen van de voorhoede van Vitesse, die afgezien van een benutte strafschop weinig aanspraak maakte op een doelpunt. Martins Indi keek na afloop met een positief gevoel terug op de overwinning van Feyenoord. De overwinning was zwaarbevochten voor ons, zei hij. We hadden moeite met het bespelen van het systeem van Vitesse, maar ik denk dat we maar weinig kansen hebben weggeven. Daar kunnen we tevreden over zijn.
Hoewel Stefan de Vrij alweer een paar weken terug is na een blessure, kon Martins Indi de afgelopen wedstrijden telkens rekenen op een basisplaats bij Feyenoord. De verdediger betaalde het vertrouwen terug met een reeks van prima optredens. Ik ben blij met het vertrouwen dat ik krijg van de hele technische staf en de rest van het team, vertelde Martins Indi. Ik ken mijn kwaliteiten. Mijn basistaak is om te verdedigen en dat probeer ik elke wedstrijd zo goed mogelijk te doen.
Trainer Ronald Koeman stelde Martins Indi vorige week nog als voorbeeld voor de hele groep, vanwege de instelling waarmee hij elke dag op de training verschijnt. Bruno wil elke dag beter worden en traint daar ook naar, vertelde Koeman. Volgens Martins Indi is die instelling te danken aan een duidelijk doel dat hij voor ogen heeft. Ik wil een topverdediger worden, zei hij. Dit is mijn tweede jaar bij de selectie en ik wil alles uit de kan halen. Die instelling heb ik altijd gehad als voetballer.
Het betekende bijvoorbeeld dat Martins Indi niet te lang stil wilde staan bij de overwinning op Vitesse. Kort nadat hij gedoucht uit de kleedkamer kwam na de wedstrijd, wilde hij zich het liefst alweer richten op de thuiswedstrijd van volgende week tegen RKC Waalwijk. We zullen deze week de beelden van vandaag nog bekijken, maar daarmee staat er ook een punt voor mij achter de wedstrijd. Vitesse is geweest, nu moeten we weer vooruit kijken.
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000039773-999-10010000000003.aspx ----------------------------
Mooie ontwikkeling maakt hij door. Het is inderdaad een echte CV, opbouwen is niet zijn sterke punt, maar hij is wel een killer, iemand die geen centimeter ruimte geeft. Dat heeft hij meer dan Vlaar en De Vrij die weer andere kwaliteiten hebben. Prettig om 3 uitstekende CV's te hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2012 - 11:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:13-02-2012 Martins Indi: Zwaarbevochten overwinning Trainer Ronald Koeman stelde Martins Indi vorige week nog als voorbeeld voor de hele groep, vanwege de instelling waarmee hij elke dag op de training verschijnt. Bruno wil elke dag beter worden en traint daar ook naar, vertelde Koeman. Volgens Martins Indi is die instelling te danken aan een duidelijk doel dat hij voor ogen heeft. Ik wil een topverdediger worden, zei hij. Dit is mijn tweede jaar bij de selectie en ik wil alles uit de kan halen. Die instelling heb ik altijd gehad als voetballer. http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000039773-999-10010000000003.aspx---------------------------- Mooie ontwikkeling maakt hij door. Het is inderdaad een echte CV, opbouwen is niet zijn sterke punt, maar hij is wel een killer, iemand die geen centimeter ruimte geeft. Dat heeft hij meer dan Vlaar en De Vrij die weer andere kwaliteiten hebben. Prettig om 3 uitstekende CV's te hebben. Gelijk heb je, T. Daarom is het zo een geweldige jongen: hij strijdt tot ie er bij neervalt. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Feyenoord en Bruno Martins Indi (20) hebben een principeakkoord bereikt over een nieuw contract dat de verdediger tot medio 2016 aan de club zal verbinden. De huidige verbintenis van de jeugdinternational loopt in de zomer van 2013 af. De jeugdinternational zal op korte termijn in De Kuip zijn handtekening zetten onder het nieuwe, gedetailleerde spelerscontract. Ik ben blij en trots dat ik langer voor zon grote club als Feyenoord mag blijven spelen, zei Martins Indi. Het vertrouwen dat de club in me stelt doet me goed. Ik wil de komende jaren structureel laten zien dat ik Feyenoord-waardig ben en wil helpen de club naar een hoger plan te brengen.
Martin van Geel toonde zich bijzonder content met het langer vastleggen van de talentvolle Martins Indi. Bruno is nu al een goede linksbenige centrale verdediger, maar kan aangezien hij nog maar net twintig jaar is ook nog enorme stappen in zijn ontwikkeling maken, zei de technisch directeur. Hij heeft in onze ogen echt een mooie toekomst voor zich, waarbij het zeker zal helpen dat hij buitengewoon leergierig is en een enorme drive heeft om op alle fronten beter te worden. Bruno past zodoende bijzonder goed bij Feyenoord.
Martins Indi is sinds enige tijd een vaste waarde in de basisopstelling van hoofdtrainer Ronald Koeman. De jeugdinternational is blij dat hij de komende jaren voor Feyenoord kan blijven spelen. Het is mooi dat de technische staf het in mij ziet zitten. Dit vertrouwen wil ik terugbetalen door goed te presteren. Dit kan niet zonder mijn medespelers. Hen wil ik bedanken, net als de supporters voor hun steun. Het is geweldig om te horen hoe ze mijn naam scanderen.
De centrale verdediger liet weten nog lang niet klaar te zijn in De Kuip en roemde de rol van met name zijn adviseur Sietje Mouch. Hij steunt mij al jaren en helpt me met het nemen van de juiste beslissingen, zei Martins Indi. Vanaf het begin van mijn carrière is hij bij mij betrokken. Eerst hier bij Feyenoord presteren, daar zijn we het over eens. Ik wil een topverdediger worden en met dit nieuwe contract krijg ik daarvoor de kans in De Kuip. Contractverlenging is een goede stap voor mij. Ik ben heel tevreden met hoe het met mij gaat bij Feyenoord.
Martins Indi is een exponent van de Feyenoord Academy. De in Barreiro (Portugal) geboren, maar in Rotterdam getogen speler begon als F-pupil met voetballen bij Spartaan20. Als eerstejaars C-junior stapte hij over naar Feyenoord, waar hij als A-junior al een vaste plaats in de eerste selectie veroverde. Martins Indi speelde tot op heden 32 competitieduels voor Feyenoord, waarin hij twee keer tot scoren kwam.
goed nieuws toch |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Spartaan 20 heeft wel een heel erg goede jeugd volgens mij. Vorig jaar Luc ook al van Spartaan 20. Ze hadden in de tijd dat ik nog erg actief voetbalde (voetbal nog steeds wel, maar ben geen 20 meer) hadden ze een uitstekende reputatie wat betreft de jeugdafdeling. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 18:47 schreef kuipje het volgende:Feyenoord en Bruno Martins Indi (20) hebben een principeakkoord bereikt over een nieuw contract dat de verdediger tot medio 2016 aan de club zal verbinden. De huidige verbintenis van de jeugdinternational loopt in de zomer van 2013 af. De jeugdinternational zal op korte termijn in De Kuip zijn handtekening zetten onder het nieuwe, gedetailleerde spelerscontract. Ik ben blij en trots dat ik langer voor zon grote club als Feyenoord mag blijven spelen, zei Martins Indi. Het vertrouwen dat de club in me stelt doet me goed. Ik wil de komende jaren structureel laten zien dat ik Feyenoord-waardig ben en wil helpen de club naar een hoger plan te brengen. Martin van Geel toonde zich bijzonder content met het langer vastleggen van de talentvolle Martins Indi. Bruno is nu al een goede linksbenige centrale verdediger, maar kan aangezien hij nog maar net twintig jaar is ook nog enorme stappen in zijn ontwikkeling maken, zei de technisch directeur. Hij heeft in onze ogen echt een mooie toekomst voor zich, waarbij het zeker zal helpen dat hij buitengewoon leergierig is en een enorme drive heeft om op alle fronten beter te worden. Bruno past zodoende bijzonder goed bij Feyenoord. Martins Indi is sinds enige tijd een vaste waarde in de basisopstelling van hoofdtrainer Ronald Koeman. De jeugdinternational is blij dat hij de komende jaren voor Feyenoord kan blijven spelen. Het is mooi dat de technische staf het in mij ziet zitten. Dit vertrouwen wil ik terugbetalen door goed te presteren. Dit kan niet zonder mijn medespelers. Hen wil ik bedanken, net als de supporters voor hun steun. Het is geweldig om te horen hoe ze mijn naam scanderen. De centrale verdediger liet weten nog lang niet klaar te zijn in De Kuip en roemde de rol van met name zijn adviseur Sietje Mouch. Hij steunt mij al jaren en helpt me met het nemen van de juiste beslissingen, zei Martins Indi. Vanaf het begin van mijn carrière is hij bij mij betrokken. Eerst hier bij Feyenoord presteren, daar zijn we het over eens. Ik wil een topverdediger worden en met dit nieuwe contract krijg ik daarvoor de kans in De Kuip. Contractverlenging is een goede stap voor mij. Ik ben heel tevreden met hoe het met mij gaat bij Feyenoord. Martins Indi is een exponent van de Feyenoord Academy. De in Barreiro (Portugal) geboren, maar in Rotterdam getogen speler begon als F-pupil met voetballen bij Spartaan20. Als eerstejaars C-junior stapte hij over naar Feyenoord, waar hij als A-junior al een vaste plaats in de eerste selectie veroverde. Martins Indi speelde tot op heden 32 competitieduels voor Feyenoord, waarin hij twee keer tot scoren kwam. goed nieuws toch Zeker en ook eindelijk eens een keer echt lang verlengd. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Goed dat je hebt bijgetekend bruno. Sterke verdiger in de duels, moet wel beter in de opbouw worden. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
www.fr-fanatic,com
ik was zeker te laat haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door FR-D@@N -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
den_c@live.nl
|
|
|
Lekker hoor! Goede verdediger :-D
Vind wel dat Martin van Geel zijn werk perfect doet!! Verdient wel een x een tifo actie |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
Bosifyable