|
|
bode
|
|
|
Hij heeft wel iets weg van van Gobel maar voetbalt wel iets beter! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: haha, staat zelfs in de eerste zin |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ach, een beetje sarcasme tussendoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
bruno,,,,goede prof,,,let maar op |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hehehe...Effe omhoog halen en maar weer eens zeggen:
Geen Bruins, geen Baab, geen Bleerdam, geen Bwijnaldum, geen Bfer, maarrr....
BRUNO DE STRIJDERT.
Respect voor deze knokkert. Gaat nog vele harten stelen! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
had best opgeroepen mogen worden voor de EK selectie is niet minder dan Willems of Bouma |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 23:53 schreef FR-Henk het volgende:Hehehe...Effe omhoog halen en maar weer eens zeggen: Geen Bruins, geen Baab, geen Bleerdam, geen Bwijnaldum, geen Bfer, maarrr.... BRUNO DE STRIJDERT. Respect voor deze knokkert. Gaat nog vele harten stelen! Bruno!! Wat een held. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
BRUNO DE STRIJDERT: PAK OCTO! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 23:53 schreef FR-Henk het volgende:Hehehe...Effe omhoog halen en maar weer eens zeggen: Geen Bruins, geen Baab, geen Bleerdam, geen Bwijnaldum, geen Bfer, maarrr.... BRUNO DE STRIJDERT. Respect voor deze knokkert. Gaat nog vele harten stelen! Bruno heeft de juiste instelling, niet lullen maar werken! Er moet vaker met de vuist op tafel worden geslagen, ff de boel wakker schudden. Echte leiders staan op, die worden niet gekozen. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
BRUNO MARTINS INDI BRUUUUUNO MARTINS INDI NANANANANANAN |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Wat een held is dit, wat een geweldenaar, fuck de baab, fuck dirk kuyt, BRUNO MARTINS INDI |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 16:33 schreef Nummer Zeven het volgende:Wat een held is dit, wat een geweldenaar, fuck de baab, fuck dirk kuyt, BRUNO MARTINS INDI EENS EENS EENS EENS
Het gaat er helemaal uitkomen!
BRUNO DE STRIJDERT! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blijf toch hopen op Vlaar en dan blijft BMI lekker op de LB positie..we hebben gewoon weer de beste verdediging van Nederland zo.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die hoop is snel vergaan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu moet jij er staan Bruno de STRIJDERT..!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fantastische topic. Hulde aan de opener. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Hup hup in oranje! BRUNO = HELD |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
snap alleen niet waarvoor clasie naar jong oranje gaat?? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zodat die meer garantie op succes hebben. In het 'grote Oranje' lopen er al (te) veel middenvelders, en daardoor is Clasie niet geselecteerd. Zijn kans komt wel, weet ik zeker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Voor andere tips...Weekie wachten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 13:17 schreef Bosifyable het volgende:Zodat die meer garantie op succes hebben. In het 'grote Oranje' lopen er al (te) veel middenvelders, en daardoor is Clasie niet geselecteerd. Zijn kans komt wel, weet ik zeker. Een drogreden ..... zoals Stout zei! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Clasie kan sowieso met pijn en moeite de 90 minuten bij Feyenoord volspelen. Laat dat maar even zo en indd zijn tijd komt nog wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Martins Indi na oproep: ''Ik ben hier heel blij mee''
Bruno Martins Indi was vrijdagmiddag één van de verrassende namen bij de selectie van het Nederlands elftal. De verdediger van Feyenoord sluit zich volgende week aan bij de spelersgroep voor het duel met België.
'Ik kan niet wachten om dit te gaan meemaken. Ik ben hier heel blij mee', reageert Martins Indi op de officiële website van de Rotterdammers.
Louis van Gaal liet weten dat zijn keuze voor de mandekker deels gebaseerd was op het duel met Dinamo Kiev. 'Ik was zelf ook wel tevreden over die wedstrijd tegen Kiev, het was een hoog niveau en we hebben weinig weggegeven. Bij Oranje zal het niveau misschien nog wel hoger zijn, ik kijk er heel erg naar uit', Bron: voetbalcentraal.nl |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 10:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Clasie kan sowieso met pijn en moeite de 90 minuten bij Feyenoord volspelen. Laat dat maar even zo en indd zijn tijd komt nog wel. Ergens heb je wel een punt ja |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
BRUUUUUUNOOOOOOOOOOOOO. Onze nieuwe betonne muur! En Bruno! niet goed schiks, dan maar KWAADSCHIKTS!!!! IN de Katacombe mag je beginnen of hoe je het ook typt. Niet bang zijn, knijp je tegenstander ma keer in zen been. Beuk der ma een keer goed op los buiten het zich van de Camera's Manipuleren, jij mag alles, want dat zit in jou. Weet het zkr! Als dat niet werk schop ma op die enkels! Als je dat goed doet, komen ze jou geen 2de keer meer voorbij! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Burp..biertje Beempje..?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
dit topic doet me denken aan de Manolev beleving.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das geen vergelijking infamous..BMI is de strijderT.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: De enige beleving die je daar aan had is veel tegengoals, en mooie assists op de tegenstander. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Ja lkkr. Lus wel een kouwe rakker! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 16:00 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] De enige beleving die je daar aan had is veel tegengoals, en mooie assists op de tegenstander. Misschien is beleving het verkeerde woord mr reken mr als hij aan de bal was dat je dan nie stil zat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen plankenkoorts bij Martins Indi: 'Hoor hier thuis'
Feyenoord is met drie spelers bij het Nederlands elftal hofleverancier. Naast Joris Mathijsen en Stefan de Vrij maakt Bruno Martins Indi voor het eerst zijn opwachting in Noordwijk. Hij heeft geen last van zenuwen.
Martins Indi geniet ingetogen van zijn eerste uitnodiging bij Oranje. "Er gaat niet zoveel door mij heen. Ik ben een rustige jongen", zegt de verdediger tegen RTV Rijnmond. "Er is veel belangstelling van de pers voor mij. Ik was eigenlijk de grootste verrassing in deze selectie. Dat vond ik zelf ook", aldus Martins Indi. "Natuurlijk is het een jongensdroom die uitkomt. Het is ook een nieuwe stap in mijn ontwikkeling. Ik besef het zelf nog niet helemaal, maar ik geniet er wel van. Het zijn wel grote spelers waar je tussen staat. Het is mooi om mezelf met hun te gaan meten. Ik sta er bij met het gevoel dat ik er ook echt bij hoor." "De bondscoach heeft mij niet voor niets geselecteerd en ik moet laten zien waarom hij dat heeft gedaan. Ik hoor hier thuis, daar ben ik van overtuigd", besluit Martins Indi, die zich met het Nederlands elftal in Noordwijk voorbereidt op het oefenduel met België. De Rode Duivels zijn woensdagavond de tegenstander. Bron:Elfvoetbal.nl |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
van gaal heeft een stijve door bruno. dat moet wel want ik krijg er bijna een! |
|
|
|
|
supahfeyenoord you m
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Hij speelt goed hè.
2e goal wel een beetje geluk, vind de vrij nu ook al beter dan heitinga. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Balen kan er niks van zien..maar ik begrijp dat we zijn contract ook open mogen breken..?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Waren we het daar nog niet over eens dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Nu allemaal minder. Maar Martins indi heeft al een contract tot 2016 |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Vond het weinig geluk, alle 2 de passes waren schitterend. Jammer van die mislukte bal toen hij links achter moest verdedigen. Maar goed al met al heeft hij absoluut goed gespeeld, Oranje niveau waardig. Zelfde met de Vrij, al had hij die jood nooit langs moeten laten. Desnoods onderuit trappen =). Mathijsen speelde nog een beetje onwennig, moet een beetje wedstrijd ritme opbouwen denk ik. Ben ieder geval blij dat Martins Indi nu weer op LB staat waar hij tot nu toe het best is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koeman neemt het op voor Martins Indi: 'Hij moet even wennen'
Feyenoord speelde donderdagavond teleurstellend gelijk tegen Sparta Praag (2-2) en dat kwam vooral door defensief geschutter. Bruno Martins Indi zag er ongelukkig uit bij de Tsjechische treffers, maar Ronald Koeman vindt niet dat de verdediger moet worden aangewezen als schuldige.
"De tegentreffers zijn niet alleen aan hem toe te schrijven, er gaan ook bepaalde situaties aan vooraf. Vergeet niet dat hij nu ook rechts in het centrum moet spelen, dat is even wennen", zei Koeman op de website van Feyenoord. Volgens de coach heeft zijn selectie voor het Nederlands elftal geen invloed: "Bruno is een nuchtere jongen, die erg bezig is met zijn eigen ontwikkeling en zich daarbij enorm leergierig toont." Martins Indi staat tegen Heracles Almelo weer in de basis en vormt een duo met debutant Terence Kongolo. "Voor een trainer is dat een leuke boodschap om te brengen", zei Koeman. "Terence geldt als een groot talent en heeft tijdens de voorbereidingen en op trainingen bewezen dat hij er klaar voor is. Hij is een echte, fysiek sterke verdediger met veel snelheid." Bron:Voetbalzone.nl |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik neem het ook op voor Indy... Mathijsen heeft toch zoveel ervaring? Gaat hij lekker linkscentraal staan... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 - 19:50 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik neem het ook op voor Indy... Mathijsen heeft toch zoveel ervaring? Gaat hij lekker linkscentraal staan... Daar staat ie toch ook.... |
|
|
|