BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De BRUNO beleving

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Sensi
 Sensi - woensdag 12 september 2012 - 00:50   quote  deeplink  
Je zal het mij ook ff moeten herrineren, Bruno heeft een prima wedstrijd gespeeld wat bekroond is met een doelpunt. Hopen dat het meevalt met zijn blessure, nog een uitvaller in de centrale verdediging kunnen we niet gebruiken..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 06:14   quote  deeplink  
Wie krijgt nou die tweede kans in zijn leven, die heup was een heldendaad, zijn nek had hem onsterfelijk gemaakt..
tomson
 tomson - woensdag 12 september 2012 - 06:55   quote  deeplink  
:D
Milo
 Milo - woensdag 12 september 2012 - 10:43   quote  deeplink  
Die indi wat een geweldenaar dit is super voor feijenoord deze ervaring is goudwaard
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 18:06   quote  deeplink  
Martins Indi: 'Ik ga ervan uit dat ik zaterdag kan spelen'

Bruno Martins Indi keek tevreden terug op de 1-4 zege die Oranje boekte op Hongarije. De verdediger tekende zelfs voor zijn eerste interlandgoal.
"Het ging wel goed vandaag (dinsdag, red.). Ik vond het zelf beter gaan dan in de wedstrijd tegen Turkije", aldus de Feyenoorder tegen NOS. "Ik denk dat het team beter stond en ik denk, met alle respect, dat Hongarije toch een mindere ploeg was dan Turkije."
600x200-ms-1142163.jpg
In tegenstelling tot afgelopen vrijdag wist Oranje tegen de Hongaren niet de nul te houden. "We hebben een tegendoelpunt gehad en liever had ik dat niet gewild. Het is wel mooi dat we nu zes punten hebben. Eerst een thuiswedstrijd tegen Turkije en dan een uitwedstrijd, een uitwedstrijd is altijd moeilijk. Wat dat betreft zijn we allemaal blij."
Martins Indi speelde zijn derde A-interland in zijn carrière en bekroonde dit optreden met een doelpunt. Na een kleine twintig minuten spelen tekende de linkspoot voor de 1-2 op aangeven van Wesley Sneijder.

Blessure
De verdediger moest wel voortijdig naar de kant met een blessure. Joris Matthijsen, ploeggenoot bij Feyenoord, verving Martins Indi. De 20-jarige voetballer denkt zelf dat hij zaterdag gewoon bij zijn club kan spelen. 'Wat mijn blessure betreft: ik ga ervan uit dat ik zaterdag kan spelen.'
Bron:FR12.nl
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 18:08   quote  deeplink  
Martins Indi scoort bij ruime overwinning Oranje

Het Nederlands elftal heeft dinsdag ook de tweede WK-kwalificatiewedstrijd winnend afgesloten. Met Bruno Martins Indi en Jordy Clasie in de basis werd Hongarije met 1-4 verslagen, nadat afgelopen vrijdag al werd gewonnen van Turkije. Martins Indi maakte het tweede doelpunt voor Nederland en scoorde daarmee in zijn derde interland voor het eerst voor Oranje. De verdediger viel na ruim een uur spelen geblesseerd uit en werd vervangen door Joris Mathijsen. De ernst van de blessure van Martins Indi is nog niet duidelijk.
20120908_oranje_mart_vk_scaled_7.jpg
Nederland kwam al na drie minuten spelen op voorsprong door een doelpunt van Jeremain Lens, die kort voor de aftrap kreeg te horen dat hij in de basis begon, omdat Arjen Robben wegens een liesblessure niet in actie kon komen. Hongarije maakte binnen vijf minuten de gelijkmaker uit een strafschop, waarna Martins Indi halverwege de eerste helft Nederland opnieuw op voorsprong zette met een rake kopbal uit een vrije trap. De eindstand werd een kwartier voor tijd bepaald door
invaller Klaas Jan Stuntelaar.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite 
van geil
 van geil - woensdag 12 september 2012 - 18:08   quote  deeplink  
wel zo'n twee ton per man duurder geworden fictief,,,bruno en clasie....
nu kan t hard gaan als oranje blijft winnen,,en ze zich weten te handhaven...

Goed voor de balans van Feyenoord,,,,want de rest groeit langzaam mee dan aan status...
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 12 september 2012 - 19:34   quote  deeplink  
als deze jongen zich zo blijft ontwikkelen dan speelt hij volgend seizoen niet meer in de kuip!! hoop als dit zover komt dat feyenoord een recordtransfer kan maken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 20:46   quote  deeplink  
Open breken dat contract..!!
craven
 craven - woensdag 12 september 2012 - 20:58   quote  deeplink  
Brunoooo//helddddddddddddd!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 september 2012 - 16:27   quote  deeplink  
"Denk dat Martins Indi wel een blijvertje in Oranje zal zijn"

Gaston Taument heeft zich lovend uitgesproken over het Nederlands elftal. De jeugdtrainer van Feyenoord, die in het verleden zelf ook voor Oranje uitkwam, vond het naar eigen zeggen leuk om naar de twee WK-kwalificatiewedstrijden van het Nederlands elftal te kijken. Dat vertelde hij tegenover het Algemeen Dagblad.

2232337-300-414-scale.jpg

"Ik vond Oranje fris en erg leuk om naar te kijken", zo begon de oud-international. "Louis van Gaal (bondscoach, red.) heeft veel jonge spelers de kans gegeven en ik denk dat veel van die jongens blijvertjes zullen zijn. Natuurlijk was Hongarije niet bijzonder sterk, maar het is typisch Nederlands om daar nadruk op te leggen. Van Gaal is de kwalificatiereeks prima begonnen met twee zeges." 

Bruno_Martins_Indi.jpg

"Ik heb uiteraard vooral gekeken naar de jongens van Feyenoord. Jordy Clasie en Bruno Martins Indi, bijvoorbeeld. Bij de laatste is het allemaal niet komen aanwaaien. Hij heeft er veel voor moeten doen om dit te bereiken. Maar hij ontwikkelt zich sterk. De buitenlandse clubs zullen hem in het vizier krijgen. Zoals Martins Indi speelde tegen Hongarije was prima. Ik was geen blijvertje in Oranje en ik denk dat Bruno dat wel zal zijn", zo besloot Taument.
Bron:Soccernews
Omekees
 Omekees - donderdag 13 september 2012 - 19:18   quote  deeplink  
Als hij nou ook eens bij ons wat vaker gaat scoren ;-)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 14 september 2012 - 07:01   quote  deeplink  
Ja idd. Gevalletje royston Drenthe
Toen met jong oranje constant goud waard en bij de club af en toe
tomson
 tomson - vrijdag 14 september 2012 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 september 2012 - 07:01 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ik vind het een beetje vroeg om dit te roepen...
Omekees
 Omekees - vrijdag 14 september 2012 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 september 2012 - 07:01 schreef RedDevil1990 het volgende:
Zo bedoelde ik het niet hoor!
Bruno is een ware HELD!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 september 2012 - 16:23   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 september 2012 - 16:26   quote  deeplink  
eda313916d5b06525c122a921002d04d.png

Het zal zo'n vier jaar geleden zijn. Robin van Persie meldde zich in Hoenderloo bij de selectie van het Nederlands elftal. Hij werd vergezeld door zijn zaakwaarnemer en door een grote, donkere, jonge knul, die met open mond de verzamelende internationals aan gaapte.

En de hele entourage met zijn opvallende, vrolijke ogen in zich op nam. Let op hem, zei Robin, dat wordt een goeie. Toen ik lachte keek de jongen mij grijnzend aan: U gelooft mij niet, mijnheer Kees, maar over een paar jaar meld ik mij hier ook....Hoe heet je, vroeg ik, quasi-geïnteresseerd? Bruno, antwoordde hij, Bruno Martins Indi.

bruno_martins_indi.jpg

Inmiddels is Bruno Martins Indi nadrukkelijk aanwezig bij het Nederlands A-elftal. In de catacomben van het Ferenc Puskas-stadion, pal voor het duel met de Hongaren, legde hij zijn arm om mijn schouder. Hij plaagde me. Dat had u niet gedacht, toen, toen ik voorspelde dat ik Oranje zou halen.. en u noemt zich toch een kenner? Schaterlachend maakte hij zich op voor zijn tweede WK-kwalificatieinterland. Niet lang daarna scoorde hij koppend voor Oranje (1-2), dat hem prompt suf knuffelde.

Bruno kwam voor velen als een grote verrassing bij de selectie van Louis van Gaal. Voor mij ook. Na Feyenoord-Dynamo Kiev, zo treurig verlopen voor de betere Rotterdammers, onderhield Van Gaal zich met Ronald Koeman en kwam, zo bleek later, ook die Martins Indi ter sprake. Een tijdje later speelde hij in Brussel een helft tegen de Belgen, die met 4-2 wonnen. Bruno gaf twee goeie passes en een hele slechte (over afstand regelrecht in de voeten van een Belg), maar incasseerde toch complimenten van de coach. Tegen de Turken bracht hij Tim Krul in verlegenheid en redde hij hem zelf, via een spectaculaire omhaal pal voor de doellijn. Nederland won en Bruno ook. Hij hobbelde na afloop lachend langs de pers. En daarna dus de wedstrijd tegen de Hongaren. Het maakte Bruno opeens landelijk populair.

In Rotterdam koesterde men hem al, 2 ½ interlands gaven hem opeens alom faam. Bruno is leuk en heel erg zichzelf, Bruno geniet en zegt dat hardop, Bruno is voor niemand bevreesd want kent geen rangen en standen en iedereen vindt Bruno olijk. En goed. Hij is jong, maakt fouten, erkent die ook en krijgt meteen vergiffenis. Ook , natuurlijk, omdat er twee keer gewonnen werd toen het om het echie ging. Het zal ooit wel eens anders zijn, in de nabije toekomst, maar het lijkt me sterk dat hij dan anders zal zijn. Kan-ie niet. Hij moet grijnzen, blij als-ie is dat hij tot de besten van ons land behoort. Al wist hij dat al enige tijd. Een jaar of vier.

Kees Jansma.
Bron:FR-Fanatic
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 22 september 2012 - 10:56   quote  deeplink  
Bruno Martins Indi blijft met beide benen op de grond staan. De twintigjarige verdediger is intussen uitgegroeid tot een vaste waarde bij Feyenoord en mag zich zelfs international noemen. Speciale aandacht van de buitenwereld hoort daarbij, maar van sterallures is bij Martins Indi geen sprake.

"Laatst ging ik met mijn vriendin naar de bioscoop. Ik weet dat inmiddels iedereen kijkt. Mensen lopen langs en draaien zich om. Het hoort erbij, maar het is wennen", geeft de Portugese Nederlander aan in het Algemeen Dagblad. "Voor mijn gevoel is het nog maar kort geleden dat ik 's zomers met Luc Castaignos bij de eerste training van Sparta Rotterdam stond te kijken."

Martins Indi moet eraan wennen dat hij niet meer anoniem door het leven gaat. "Soms maak ik zelfs mee dat ik ergens niet hoef af te rekenen. Daar voel ik me niet prettig bij, ik ben niets meer dan een ander, dus dat sla ik dan beleefd af. Mensen bedoelen het goed, maar ik merk nu hoe voetbal meer is dan alleen een wedstrijdje spelen."

In het verleden reed de stopper met Robin van Persie en Sietje Mouch mee naar Hoenderloo, waar Van Persie zich moest melden voor Oranje. Mouch is momenteel de zaakwaarnemer van Martins Indi. "Ik was zestien en had in die tijd een aardig grote mond. Ik zei tegen Robin dat hij nog meer moest scoren", herinnert de Feyenoorder zich.

"Robin zei tijdens de rit nauwelijks iets tegen mij. Het enige wat hij kwijt wilde, was een kort advies: 'je moet niet praten jongen, maar doen'. Op dat moment vond ik het jammer dat het zo liep, ik was teleurgesteld, had gehoopt op speciale tips. Later kwam het besef dat hij gelijk had. Het waren wijze woorden."
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 oktober 2012 - 12:46   quote  deeplink  
Bruno Martins Indi in het nationaal voetbalmuseum

20121011_bruno_feytv_vk_scaled_7.jpg

Nu hij vaste international is van het Nederlands elftal en een aantal interlands achter zijn naam heeft staan, hangt de foto van Bruno Martins Indi ook in het nationaal voetbalmuseum de Voetbal Experience in Middelburg. De verdediger onthulde aan de wand in het museum zijn eigen portret, waar hij een plaats heeft gekregen tussen alle andere internationals die ooit voor het Nederlands elftal uitkwamen. Martins Indi noemde het een grote eer. Het is een mooi en speciaal gevoel om tussen al deze grote namen te hangen, zei de zichtbaar trotse verdediger.

Feyenoord TV schenkt in de uitzending van donderdagavond uitgebreid aandacht van het bezoek van Martins Indi aan het nationaal voetbalmuseum. De uitzending begint om 19.20 uur en is te zien op het eerste kanaal van Eredivisie Live. 

Bekijk hieronder in de videospeler alvast een preview van de uitzending. 

Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 oktober 2012 - 13:39   quote  deeplink  
Martins Indi is relaxt: 'Ik ben ik hè. Ik ben Bruno'

media_xll_1385177.jpg

Alsof hij al jaren rondloopt bij Oranje bereidt Bruno Martins Indi zich voor op de interlands tegen Andorra en Roemenië. De drievoudig international vermaakt zo met zijn relaxte houding en eeuwige lach dat je hem zou missen als de bondscoach hem binnenkort eens zou passeren.
 'Dank je, dat is een compliment'', reageert de verdediger op die stelling. 'Maar ik ben ik hè. Ik ben Bruno.''

Bruno is Bruno en handelt uit intuïtie. Daarom sprong de 20-jarige verdediger vorige maand na de bevrijdende tweede treffer van Luciano Narsingh tegen Turkije (2-0) zo wild in de armen van Van Gaal dat een nieuwe heupoperatie even onontkoombaar leek. 'Ik was zo blij. Dan denk ik niet na en dan doe ik die dingen.'', zegt de verdediger die zondag na zijn treffer voor Feyenoord (2-2) weer doodleuk Ronald Koeman met zijn gespierde lijf besprong.

Martins Indi zag het levenslicht in Portugal, als kind van een vader en moeder uit het Afrikaanse Guinee-Bissau. Hij verhuisde na 3 maanden richting Rotterdam omdat zijn vader daar als vrachtwagenmonteur aan de slag kon. Portugees bleef de voertaal in huize Martins Indi. Bruno liet zijn voeten vaak spreken op het trapveldje Hijkerveld in Rotterdam-Zuid. Eerst toonde Spartaan'20 interesse, vervolgens al snel Feyenoord.

Straatvoetballers zijn vaak niet op hun mondje gevallen, merkte Robin van Persie weer eens toen hij de pas 16-jarige Martins Indi eens een lift gaf. 'Ik vertelde hem in de auto dat hij nog vaker moest scoren'', blikt de verdediger 4 jaar later terug. 'Robin was stil tijdens die rit. Hij zei alleen een keer: jongen je moet niet praten maar doen. Pas later begreep ik wat hij bedoelde.''

Geen woorden maar daden, zeggen ze in Rotterdam. Martins Indi houdt ook niet van poespas. 'Verdedigen is voor mij vooral de man uitschakelen en de nul houden', zegt de linksbenige speler die Abidal en Pepe als zijn voorbeelden ziet. Het liefst voetbalt hij links centraal in de defensie, maar als de bondscoach hem voorlopig nodig heeft als linksback, vindt Martins Indi dat geen enkel probleem.

Ondanks zijn 20 jaar oogt de verdediger al zo volwassen. Martins Indi is al vader van een dochtertje. Zoë Miliana is net 6 maanden oud en zit nog niet op de tribune als papa tegen Andorra zijn vierde interland voetbalt. Vader Martins Indi komt wel naar de Kuip. Hij volgde de eerste interland van zijn zoon in Nederland noodgedwongen via de radio omdat hij aan vrachtwagens moest sleutelen. 'Maar nu is hij er bij'', zegt Martins Indi. 'Dat is bijzonder voor hem, maar ook voor mij.''
Bron:AD
van geil
 van geil - donderdag 11 oktober 2012 - 21:42   quote  deeplink  
ontwikkelt zich pijlsnel...prima
koppie erbij houden,dan komt er n volwaardig international,en hopelijk boegbeeld van Feyenoord aan.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 oktober 2012 - 00:16   quote  deeplink  
Wat een geweldig topic.
Had ik zeker nog niet gezegd???
hippy
 hippy - vrijdag 12 oktober 2012 - 12:22   quote  deeplink  
Leuke film
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 oktober 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2012 - 12:22 schreef hippy het volgende:
Leuke film
Slecht man. Borat was veel beter.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 oktober 2012 - 13:25   quote  deeplink  
d:-))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 oktober 2012 door RenatoBos --
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 13 oktober 2012 - 13:49   quote  deeplink  
:')

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 oktober 2012 door Bosifyable --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 oktober 2012 - 13:53   quote  deeplink  
Oepsie..
ferfan
 ferfan - vrijdag 19 oktober 2012 - 14:23   quote  deeplink  
Als je Indi voor 15miljoen kan verkopen moet je dat als feyenoord in deze periode DOEN! Dit zorgt er alleen maar voor dat we eerder kampioen worden al zal het dit en volgend seizoen er nog niet inzitten.. Wij zijn het voorbeeld van europa op het moment hoe je saneert en toch binnen de TOP 5 kan blijven voetballen :)
van geil
 van geil - vrijdag 19 oktober 2012 - 22:43   quote  deeplink  
de man van .......miljoen
craven
 craven - vrijdag 19 oktober 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2012 - 14:23 schreef ferfan het volgende:
Als je Indi voor 15miljoen kan verkopen moet je dat als feyenoord in deze periode DOEN! Dit zorgt er alleen maar voor dat we eerder kampioen worden al zal het dit en volgend seizoen er nog niet inzitten.. Wij zijn het voorbeeld van europa op het moment hoe je saneert en toch binnen de TOP 5 kan blijven voetballen :)
your name says it all
van geil
 van geil - vrijdag 19 oktober 2012 - 22:54   quote  deeplink  
zo hebben we er wel drie of vier rondlopen.....
maar enkele "aanwinsten" die goud geld gaan kosten..en nooit meer verkocht kunnen worden blokkeren dit...
van Hanegem heeft gelijk.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 19 oktober 2012 - 22:55   quote  deeplink  
Had Drenthe maar de mentaliteit van Bruno Martins Indi en had Luigi Bruins maar de instelling van Bruno Martins Indi ......... Hadden we maar een half elftal met types als Bruno Martins Indi!! Geweldige kerel , een waar voorbeeld voor ELKE brood voetballer !!
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 19 oktober 2012 - 23:18   quote  deeplink  
Tot hij straks weg gaat voor een bedrag dat volgens 'de kenners' veel te laag is, dan is het weer een nep Feyenoorder.

Voor nu zet hij zichzelf goed op de kaart.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 oktober 2012 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2012 - 23:18 schreef Bosifyable het volgende:
Tot hij straks weg gaat voor een bedrag dat volgens 'de kenners' veel te laag is, dan is het weer een nep Feyenoorder.

Voor nu zet hij zichzelf goed op de kaart.
Nee, geen nep-feyenoorder als ie naar grotere club in buitenland gaat.
Jongen heeft zich nu ruim 2 jaar loyale Feyenoorder getoond.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 19 oktober 2012 - 23:41   quote  deeplink  
Volgens mij speelt hij er al langer ;)

In mijn ogen is hij er ook niet 1, en zal het ook niet snel worden, maar je weet hoe de reacties hier (kunnen) zijn. Ben ik eigenlijk nog meer benieuwd naar dan de daadwerkelijke transfer.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 oktober 2012 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2012 - 23:41 schreef Bosifyable het volgende:
Volgens mij speelt hij er al langer ;)

In mijn ogen is hij er ook niet 1, en zal het ook niet snel worden, maar je weet hoe de reacties hier (kunnen) zijn. Ben ik eigenlijk nog meer benieuwd naar dan de daadwerkelijke transfer.
Speelt al langer, I know, maar sinds 2 jaar in de basis, waarbij 1e jaar, onder Been, nog vaker reserve.
Loyaliteit is idd van langer aard in dat opzicht.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 20 oktober 2012 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 00:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Speelt al langer, I know, maar sinds 2 jaar in de basis, waarbij 1e jaar, onder Been, nog vaker reserve.
Loyaliteit is idd van langer aard in dat opzicht.
Debuteerde tegen Gent toch..? Nja, niet belangrijk. Dat er nog vele jaren volgen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:55   quote  deeplink  
Tja probeer die LUL van een Mario Been zich weer op de borst te kloppen wat betreft Bruno Martins Indi ..... Triest gevalletje die Mario Been!
Laat hij zich op Genk richten, dat wordt al een hels karwei ......
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:58   quote  deeplink  
haha dat zag ik ook net. Maar in hetzelfde interview zegt hij ook dat hij Dani Fernandez prefereert boven de talentvolle jeugd die hij zou hebben... tsja
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 oktober 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 08:02 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Debuteerde tegen Gent toch..? Nja, niet belangrijk. Dat er nog vele jaren volgen.
Ja, Gent, toen ze aldaar eruit geknikkerd werden, met vlak voor tijd die enorme kans voor Fer.
Bruno was kort na fluitsignaal ontroostbaar.
Janken.
Prachtig.
Daarom deze topic toen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 oktober 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 12:55 schreef lijdensweg het volgende:
Tja probeer die LUL van een Mario Been zich weer op de borst te kloppen wat betreft Bruno Martins Indi ..... Triest gevalletje die Mario Been!
Laat hij zich op Genk richten, dat wordt al een hels karwei ......
Bruno is pas bij Koeman echt doorgebroken.
Been moet Feyenoord maar eens 5 jaar niet noemen in de pers.
pmkindvall
 pmkindvall - zaterdag 20 oktober 2012 - 13:22   quote  deeplink  
als hij dan toch verkocht gaat worden,vraagprijs 25 mil.euro
dan topspits kopen ,kampioenen
pmkindvall
 pmkindvall - zaterdag 20 oktober 2012 - 13:26   quote  deeplink  
dei been moet zich eens met zijn eigen bemoeien,onbenul
MMM
 MMM - zaterdag 20 oktober 2012 - 18:27   quote  deeplink  
Been is een waardeloze clown die zich lekker met zijn clubje in Genk moet bemoeien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 oktober 2012 door MMM --
Wim2
 Wim2 - zondag 21 oktober 2012 - 14:13   quote  deeplink  
Been kon niet anders dan Bruno opstellen, aangezien iedereen toen geblesseerd was.
Maar je ziet dat je jeugdspelers na 2 jaartjes zich beginnen de ontwikkelen tot potentiële basis spelers van Oranje. Daarom snap ik ook niet waarom van Geel al die middelmaat aantrekt en dat Koeman ze nog opstelt ook terwijl je zo'n geweldige jeugdopleiding hebt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 oktober 2012 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 14:13 schreef Wim2 het volgende:
Been kon niet anders dan Bruno opstellen, aangezien iedereen toen geblesseerd was.
Maar je ziet dat je jeugdspelers na 2 jaartjes zich beginnen de ontwikkelen tot potentiële basis spelers van Oranje. Daarom snap ik ook niet waarom van Geel al die middelmaat aantrekt en dat Koeman ze nog opstelt ook terwijl je zo'n geweldige jeugdopleiding hebt.
Niet alle jeugdspelers zijn zo talentvol als Indi, De Vrij of Vilhena. Mulder heeft lang moeten werken om echt eerste keeper te worden. Voorin is de spoeling dun met spelers die nog veel moeten leren. Op het middenveld hebben we eigenlijk alleen Vilhena, Clasie en Leerdam. En Leerdam is verre van onomstreden. En een speler als Nelom is ook pure middelmaat, maar wel eigen jeugd. Met alleen eigen jeugd redt Feyenoord het niet, hoe talentvol het ook is.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 oktober 2012 - 23:23   quote  deeplink  
Feyenoordfans begroeten Mario Been na Genk - Beerschot

43379.png

Opmerkelijk beeld na de overwinning van Genk tegen Beerschot: Mario Been ging verscheidene supporters persoonlijk groeten. Fans van Feyenoord waren immers afgezakt naar Genk om hun ex-trainer te begroeten.

Mario Been was tussen 2009 en 2011 trainer van Feyenoord. In moeilijke omstandigheden, vooral tijdens zijn tweede seizoen. Uiteindelijk werd hij op de keien gezet in Rotterdam na een vertrouwingsstemming in de spelersgroep.

De supporters zijn hem echter duidelijk nog niet vergeten. Met tientallen kwamen ze afgezakt naar Genk om Been na de wedstrijd toe te zingen. 

De Genkse coach nam ruim de tijd om zijn fans persoonlijk te gaan begroeten. Hij straalde zichtbaar na afloop. "Ja, dit is heel leuk", lachte Been. 

bron: http://www.voetbalkrant.com
MMM
 MMM - maandag 22 oktober 2012 - 08:59   quote  deeplink  
Belachelijk
ferfan
 ferfan - maandag 22 oktober 2012 - 09:16   quote  deeplink  
pietje bell komt echt nog wel is terug op het nest.. let maar op! Hij was wel degene die in een belachelijk moeilijke tijd er was..
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 oktober 2012 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2012 - 08:59 schreef MMM het volgende:
Belachelijk
neuh, t blijft gewoon een van ons.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De BRUNO beleving

0.0109050