|
|
nummer10
|
|
|
bron: http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/57534/ferguson-gecharmeerd-van-van-der-wiel-en-de-jong
Caughtoffside stelt dat Sir Alex Ferguson zijn oog heeft laten vallen op een tweetal Ajacieden. Volgens het Engelse medium mogen Gregory van der Wiel en Siem de Jong rekenen op interesse van de Schotse manager van Manchester United. Beide spelers zouden The Red Devils van nieuwe impulsen moeten gaan voorzien.
Naar verluidt zou de oefenmeester 25 miljoen euro over hebben om de talenten naar Old Trafford te lokken. Een eventuele overgang van de Ajax-spelers zou passen in de nieuwe filosofie die Manchester United hanteert. Ferguson wil zijn elftal namelijk grondig verjongen.
De Schot ziet Van der Wiel als de opvolger van good-old Gary Neville. De Nederlands international zou bij de Premier League-grootmacht de concurrentie aan moeten gaan met de Braziliaanse rechtsback Rafael. Siem de Jong zou op zijn beurt de ideale plaatsvervanger zijn van routinier Paul Scholes.
Ik zeg doei doei.. ook al ziet dit eruit als een goeie grap.. |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
ik zeg ook mazzel voor 25 milj. 22 voor greg en die andere 3 voor siem is dik meegenomen. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Pietje P.
|
|
|
Iets met een strik en een dikke doeii! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Inderdaad we hebben de vervangers Blind en Eriksen al en met dat geld kan hopelijk een andere trainer dan Jol er leuke spelers mee halen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
WTF.. Siem de jong??? xDxD |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Mwoehahahahaha
load of crapp... beetje internetgelul van Caughtoffside |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
25 miljoen, beetje laat voor 1 april, dus ik zou tegen Ferguson zeggen:,, Doe maar 24 en laat de rest maar zitten en dan kom ik ze zelf nog brengen ook!'' |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
en stel deze toppers worden in engeland nog beter, speler van de maand en zo..
dan deze zelfde supporters weer n topic openen en jammeren dat ajax zn spelers weg doet..
zo simpel!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|