|
|
tommie77
|
|
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
persoonlijk vind ik 25 mil te weinig |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
niet de absolute top waar hij uiteindelijk naar toe wil.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
larsje
|
|
|
ik geloof er niks van. maar als het waar zou zijn, zou ik het een goede stap voor hem vinden? en dan zijn wij uit de shit redelijk |
|
|
|
|
martin verbeeten
|
|
|
die namen staan ook op mijn verlanglijstje |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ik denk dat Suarez nog niet goed genoeg is voor de absolute top. Dus zal de Spurs een mooie tussenstop voor hem zijn. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Hoevaak moet ie nog zeggen dat ie liever bij Ajax blijft dan naar een subtopper te gaan. Hij wil niet naar de spurs. Hij wil elk jaar CL spelen. Dat gaat daar niet lukken. Hij wil prijzen winnen. Dat gaat daar niet lukken. Hij heeft al zovaak aangegeven. De absolute top of Ajax! Word zo moe van dit soort bercihten he en de mensen die er nog intrappen ook!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zolang hij blijft spelen zoals dit moment word het uberhaubt nog lastig om hem te verkopen !! voor dit seizoen was hij 40 waard ook door zijn WK.. Jol wou koste wat kost hem houden, koopt elham en nu blijkt dat het niet werkt samen.. (tot nu toe) en Suarez is in 1 keer in waardegedaalt ik hoop dat suarez zich herpakt anders loopt hij voor 20 mil weg.. en dat betekent weer.. juist ja, mis management... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 11:25 schreef nummer10 het volgende:zolang hij blijft spelen zoals dit moment word het uberhaubt nog lastig om hem te verkopen !! voor dit seizoen was hij 40 waard ook door zijn WK.. Jol wou koste wat kost hem houden, koopt elham en nu blijkt dat het niet werkt samen.. (tot nu toe) en Suarez is in 1 keer in waardegedaalt ik hoop dat suarez zich herpakt anders loopt hij voor 20 mil weg.. en dat betekent weer.. juist ja, mis management... Ik vind dat het wel meevalt, met dat het niet werkt. Samen hebben ze 18 goals in de competitie gemaakt, ik kan geen ander duo opnoemen dat er meer heeft gemaakt in heel Europa... Er is nog van alles te verbeteren, maar als je 18 goals maakt samen dan kan het niet heel slecht zijn lijkt me.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nah aantal niet maar samenwerking is dikke ruk tot nu toe.. persoonlijk denk ik ook dat Jol elham op 10 moet zetten met een vrijerol ipv dejong en suarez als spits.. josefzoon rechts sulejmani linksvoor (jaja sulejmani) en dan ema linksback of linkshalf |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Suarez wil naar Tottenham Hotspur [Gerucht] Luis Suarez zou graag naar Tottenham Hotspur willen vertrekken, zo zocht Goal.com uit. De Ajax-aanvoerder denkt bij The Spurs sneller een vaste waarde te kunnen zijn dan bij bijvoorbeeld FC Barcelona en Manchester United. Volgens The Daily Mail kan Suarez voor een bedrag van 29 miljoen euro opgehaald worden in Amsterdam. Het contract van de Uruguayaanse aanvaller loopt nog tot medio 2013. komt van AJAXCLUB.NL |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Nog roddels.. geloof er geen barst van. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
29 mil.. goed bedrag ook al zullen veel zeggen dat het te weinig is.. maar 29 mil + bonussen en een bedrag als spurs hem door verkoopt.. kom je nog rond de 35 a 40 uit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zou het echt zo erg zijn, als Suarez vertrekt? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
denk het toch wel, ik vind hem een onberekbare speler waar altijd enorm veel dreiging vanuit gaat |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Niet hoe hij nu speelt, maar als ik moet kiezen tussen El Hamdaoui en Suarez...dan zou ik altijd voor Suarez kiezen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat klopt inderdaad, maar alles is nu om hem gebouwd, en persoonlijk houd ik daar niet zo van, als die speler namelijk niet 200% presteerd, dan presteerd het elftal niet goed.
En hoe je het ook went of keert, Suarez is een fantastische speler, maar eigenlijk helemaal geen AJAX speler... Suarez kan wel rechtsbuiten spelen, maar persoonlijk denk ik dat hij best rendeert in een 442 systeem... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
het zou een grote aderlating zijn als luis wegging....ik denk zelfs dat als elhammie er niet geweest was luis alleen al op 18 doelpunten stond....;-( en dat hij geen ajax speler is is mega gelul! laat hem maar eens achter el hammie spelen als nr 10! ik moet wel zeggen dat luis een speler voor een 442 opstelling is.maar dat is el hammie ook dus fuck het ajax systeem momenteel.....kutjol |
|
|
|