|
|
Boudewijn
|
|
|
M'n Xbox 360 KINECT is binnen!
EINDELIJK!
M'n Xbox 360 Kinect is binnen!!!!
Wat een verbazingwekkend gaaf ding!!!!!!
Installatie, opstelling en herkenning was een fluitje van een cent, reactie van het ding is erg goed en zelfs m'n hond werd herkend als tweede speler met kwispelende staart als zwaaiende arm ;)
Heb alleen nog maar Kinect Adventures gespeeld en zal de komende dagen mijn (waarschijnlijke) favoriet Kinectimals gaan proberen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Welke bundel heb je gepakt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door Red -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Heb de Xbox 360 S Kinect 250gb met apart daarbij Kinectimals en Dance Central gekocht. Eindelijk ook een stille Xbox ;) |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Ga je er linux opzetten?
Zorg wel dat je de Xbox niet aanraakt als die aanstaat. Ook hier heeft MS geen of verkeerde "kussentjes" geplaatst en zal je spel bekrassen.
Mocht je een powersupply nodig hebben om Kinect op een oud model Xbox360 aan te sluiten: Kinect-Sensor-Power-Supply
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door Red -- |
|
|
|
|
Red
|
|
|
See Kinect's Thousands Of Points Of Invisible Light:klik |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Nee, heb het ding om te gamen, linux installeer ik wel op een PC/server
quote: Zorg wel dat je de Xbox niet aanraakt als die aanstaat. Ook hier heeft MS geen of verkeerde "kussentjes" geplaatst en zal je spel bekrassen.
M'n oude v1 Xbox heeft nog nooit gekrast, lui die daar last van hadden doen er gewoon iets geks mee (welke sukkel gaat dan ook met een xbox of uberhaupt een apparaat met draaiende dvd's slepen die aan staat!!!)
quote: Handig, maar ik denk dat ik eerder de Kinect TV Mount ga kopen omdat ik deze toch niet zal verplaatsen en m'n tv een stuk hoger hangt dan het kastje eronder dus op foto's lijkt het alsof ik in de lucht kijk. Eerst ook maar eens de diverse andere mounts bekijken zodra ze beschikbaar zijn. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Linux erop kan erg leuk zijn. Zo is Kinect bv op een Laptop/pc te gebruiken.
Ik ken een aantal mensen waarbij bijvoorbeeld hun kind tegen de Xbox aan liep. Game kon de kliko in.
TV mounts zijn erg handig maar de reden waarom ik die Power-Supply aangaf was was niet om Kinect op te hangen maar van stroom te voorzien mocht je je Kinect eens mee willen nemen naar vrienden die geen Xbox360 slim hebben.
Veel plezier ermee en ik wacht je review tegemoet. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 18:12 schreef Red het volgende:TV mounts zijn erg handig maar de reden waarom ik die Power-Supply aangaf was was niet om Kinect op te hangen maar van stroom te voorzien mocht je je Kinect eens mee willen nemen naar vrienden die geen Xbox360 slim hebben. Heb er zelf ook een aangeschaft en moet zeggen dat het goed werkt. Die games zijn niet echt mijn ding maar de mogelijkheden met Kinect zijn erg uitgebreid. In de doos trof ik een kabel aan voor de gewone Xbox360 en de Xbox360 Slim. Mijn opmerking hierboven was dus vrij nutteloos, zoals wel vaker. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 22 november 2010 - 19:11 schreef Red het volgende:[..] Heb er zelf ook een aangeschaft en moet zeggen dat het goed werkt. Die games zijn niet echt mijn ding maar de mogelijkheden met Kinect zijn erg uitgebreid. In de doos trof ik een kabel aan voor de gewone Xbox360 en de Xbox360 Slim. Mijn opmerking hierboven was dus vrij nutteloos, zoals wel vaker. In mijn console+kinect bundel zat deze er niet bij, dus dan moet deze apart bijbesteld worden als je het mee naar iemand anders neemt. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Ik heb nog het oude model Xbox360. Heb dus alleen de Kinect gekocht en daar zat een kabel aan en bij om de Kinect op zowel de oude als de nieuwe versie aan te sluiten.
Hardwarematig is het een zeer goed apparaat, softwarematig kan er nog wel eea aan verbeterd worden en Microsoft zal dit uiteraard van tijd tot tijd doen dmv een update via Xbox Live.
Valt me op dat Microsoft maar weinig "bragged" over de hardware. Ik heb ze ook nog niet echt horen praten over de 3D mogelijkheden van de sensoren etc. Al met al een goed apparaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 november 2010 door Red -- |
|
|
|
|
jb95
|
|
|
heej gast, gaaf dat je em hebt maar ik hoop dat je er ook wat verstand van hebt want ik niet zo...:$ ik heb zelf een xbox 360 arcade, nou is mijn vraag: kan daar ook een kinect op?? bedankt vast!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 19:40 schreef jb95 het volgende:heej gast, gaaf dat je em hebt maar ik hoop dat je er ook wat verstand van hebt want ik niet zo...:$ ik heb zelf een xbox 360 arcade, nou is mijn vraag: kan daar ook een kinect op?? bedankt vast!! ja, je moet de losse kinect kopen (150 euro) waar je via een aparte voeding en usb aansluiting het kan aansluiten op de oudere xbox360 consoles. |
|
|
|
|
H to tha J
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 17:36 schreef Red het volgende:Ga je er linux opzetten? Zorg wel dat je de Xbox niet aanraakt als die aanstaat. Ook hier heeft MS geen of verkeerde "kussentjes" geplaatst en zal je spel bekrassen. Mocht je een powersupply nodig hebben om Kinect op een oud model Xbox360 aan te sluiten: Kinect-Sensor-Power-Supply Volgens mij zijn die supply's met een 'verkeerde' stekker. Ik ben er naar op zoek, maar dit is niet de goede volgens mij! |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 - 10:18 schreef H to tha J het volgende:[..] Volgens mij zijn die supply's met een 'verkeerde' stekker. Ik ben er naar op zoek, maar dit is niet de goede volgens mij! Zeker wel de goeie, alleen op het plaatje zie je een stekker voor het stroomnetwerk in de UK. Ongetwijfel zal MS een set uitbrengen (mischien is het er al) met euro-stekker.
Je kan natuurlijk ook een UK naar EU adapter halen bij de plaatselijke bouwmarkt of elektrozaak. |
|
|
|
|
wijnaldum4ever
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
ik vind de kinect nou niet echt geweldig. als ik aan het gamen ben wil ik gewoon een controler in mn hand hebben, inplaats van dat ik met mn handen sta te zwaaien. ik vond de playstation itoy ook niet echt leuk dus ik denk dat het ook persoonlijk is of je er van houd of niet. |
|
|
|
|
ajax degradeert n
|
|
|
Vin het wel grappig, maar de ehte hardcore shooters enzo die er nu wel op de move zijn moeten nog komen op de kinect. |
|
|
|
|
geen verstand van PC
|
|
|
Ik heb een oude Xbox 360 en een kinect 2e hands gekocht. Wist het dus niet van de kabel. Enig idee waar deze los te koop is |
|
|
|
|
Gerard77
|
|
|
|
|
|
ingemaria
|
|
|
ik overweeg een xbox kinect te kopen voor mijn broer die in een rolstoel zit en alleen zijn armen kan bewegen. Springen, opstaan uit zijn stoel en zo is niet mogelijk. Kan iemand mij eerlijk zeggen of de aanschaf dan toch leuk is voor hem en welke spellen (niveau 6 jarige) zijn leuk voor hem? Dank je wel! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 16:10 schreef ingemaria het volgende:ik overweeg een xbox kinect te kopen voor mijn broer die in een rolstoel zit en alleen zijn armen kan bewegen. Springen, opstaan uit zijn stoel en zo is niet mogelijk. Kan iemand mij eerlijk zeggen of de aanschaf dan toch leuk is voor hem en welke spellen (niveau 6 jarige) zijn leuk voor hem? Dank je wel! Ik heb niet zo heel veel spellen en te weinig tijd om demo's te proberen maar met alleen je handen wordt het erg moeilijk met de spellen die ik heb om alles te kunnen benutten. Kinect Sports - maar enkele onderdelen Dance Central - niet mogelijk UFC Trainer - niet mogelijk Kinectimals - zou kunnen, maar niet alle trucjes te leren, weet niet hoe ver je dan in de game komt. Kinect Adventures - enkele onderdelen, maar niet voor de volle 100% maar best aardig denk ik Child of Eden - ik denk vrij goed mogelijk
Heb ik niet zelf, maar wellicht wel mogelijk: Fruit Ninja Kinect
Wat wel goed zou kunnen is de 2 speler optie zodat je broer kan blijven zitten en iemand anders voor het loop/beweegwerk zorgt. Dan heb je iets meer keuze qua games denk ik. Of jij zou bepaalde onderdelen in bijvoorbeeld Kinectimals kunnen doen als je verder wilt komen.
Ook een aandachtspunt zou kunnen zijn dat je broer moeilijker herkend wordt door de Kinect sensor. Zittende personen zouden goed herkend moeten kunnen worden maar heb dat zelf nog nooit uitgeprobeerd. Wees voor aankoop er dan ook zeker van dat je het mag terugbrengen mocht het niet goed genoeg werken. |
|
|
|
|
domi
|
|
|
kan iemand mij vertellen hoe het komt dat mijn xbox360 race stuur niet werk op de xbox 360 kinect |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
hij werkt perfect, heb nu al vele maanden! |
|
|
|