|
|
Paversien
|
|
|
Het valt me al jaren op dat Bahia bij vrije trappen (bewust) buitenspel gaat staan. Afgelopen zondag deed hij dat echter bij iedere aanval in de laatste 10 minuten. Weet onze rots wel wat buitenspel is? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
het idee daarachter is dat je dan de Verdediging meetrekt naar de goal toe zodat de aanvallers meer ruimte hebben om aan te nemen en te schieten ! logische actie dus ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 22:22 schreef Paversien het volgende:Het valt me al jaren op dat Bahia bij vrije trappen (bewust) buitenspel gaat staan. Afgelopen zondag deed hij dat echter bij iedere aanval in de laatste 10 minuten. Weet onze rots wel wat buitenspel is? "Boitenspel is brrr kouwt, maar bij doel teggenstandur ies warmurrr, eerder doelpoent maken.", aldus Bahia. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 22:35 schreef qwerto het volgende:het idee daarachter is dat je dan de Verdediging meetrekt naar de goal toe zodat de aanvallers meer ruimte hebben om aan te nemen en te schieten ! logische actie dus ! Precies. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Speelde weer dramatisch, was een paar keer z'n man kwijt en schiet overal maar naartoe zonder te kijken.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 18:52 schreef MMM het volgende:Speelde weer dramatisch, was een paar keer z'n man kwijt en schiet overal maar naartoe zonder te kijken.. Hij moet wel, omdat de cler altijd te laat is. |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Hij heb toch geen tieten? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
slaat nergens op. De Cler speelt aanvallend, wat best kan, maar dan moet er goede rugdekking zijn. Bahia speelt soms erg sterk, maar laat ook wel eens een steekje vallen (tegendoelpunt vorige week?) |
|
|
|
|
janu8s
|
|
|
IK SNAP NIET DAT DE CLER HELEMAAL VAN DE ANDERE KANT MOET KOMEN OM EEN VRIJETRAP TE NEMEN,BAHIA SPEELT STEEDS SLECHTER,ALS ER EEN DOELPUNT VALT IS HIJ ALTIJD TE LAAT OF LAAT ZIJN MAN LOPEN. |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
Dit is mij ook opgevallen tegen Roda. Ik zat precies op de hoogte waar Bahia steeds mee naar voren kwam. opvallend hoe hij steeds maar weer buitenspel loopt.. als verdediger zou je toch moeten weten hoe andere verdedigers de buitenspelval gebruiken.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 18:03 schreef Gilles het volgende:Dit is mij ook opgevallen tegen Roda. Ik zat precies op de hoogte waar Bahia steeds mee naar voren kwam. opvallend hoe hij steeds maar weer buitenspel loopt.. als verdediger zou je toch moeten weten hoe andere verdedigers de buitenspelval gebruiken.. Zolang hij niet bij het spel betrokken is is er niets aan de hand, zo creëert hij ruimte voor andere spelers, voor loopacties. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 22:10 schreef hotjumper het volgende:[..] Zolang hij niet bij het spel betrokken is is er niets aan de hand, zo creëert hij ruimte voor andere spelers, voor loopacties. Zo ziet de KNJB en de scheidsrechters van hunnie het niet!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dan vlaggen ze dus niet goed. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 22:10 schreef hotjumper het volgende:[..] Zolang hij niet bij het spel betrokken is is er niets aan de hand, zo creëert hij ruimte voor andere spelers, voor loopacties. haha, ja. maar dit is niet het geval. hij heeft op een of andere manier niet de hersenen om op het juist moment weer een stapje terug of breed te doen. schuif dan vlaar door! die kan tenminste schieten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo vaak word ie niet afgefloten hoor. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 16:45 schreef Arie.Klooster het volgende:slaat nergens op. De Cler speelt aanvallend, wat best kan, maar dan moet er goede rugdekking zijn. Bahia speelt soms erg sterk, maar laat ook wel eens een steekje vallen (tegendoelpunt vorige week?) NEE!
De Cler moet ten eerste zijn tegenstander af stoppen!!! En dat Roy Beerens hem alle hoeken van het veld heeft laten zien en daardoor Bahia constant moest bij springen tsjaaaaa.....
Laat Timmetje maar lekker aanvallen zonder 0% rendement...joepie!!!!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|