BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van mij hoeft koevermans ook niet te komen!!! WIJ HEBBEN LUC!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
plannetje
 plannetje - donderdag 11 november 2010 - 12:45   quote  deeplink  
PSV-aanvaller Danny Koevermans moet het in Eindhoven doen met een reserverol. De spits, die in het bekerduel met Spakenburg wel in de basis stond, schikt zich in zijn rol als reservespeler en is niet bezig met een transfer in de winterstop.

Koevermans legt zich erbij neer dat Jonathan Reis de eerste spits onder trainer Fred Rutten is. "Dat heb ik nu geaccepteerd en het seizoen duurt nog zeven maanden. Ik weet mijn rol gewoon en probeer het allemaal leuk en goed in te vullen. Zolang ik plezier op de training houd, vind ik het goed. Als ik eventueel nog een rol krijg binnen het elftal, dus door in te vallen of eventueel misschien ooit nog een basisplaats, probeer ik dat gewoon goed in te vullen. Op dit moment weet ik me plek wel."

Koevermans is niet bezig met een transfer in de winterstop. "Ik ben inmiddels 32 en ik denk dat dit wel een club is die prijzen kan winnen. Ik ben over zeven maanden transfervrij en, ook al zou me inbreng misschien nihil zijn, een streepje aan het eind van vier jaar PSV dat telt bij mij ook wel."

LUC LUCLUCCLCUC
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - donderdag 11 november 2010 - 13:11   quote  deeplink  
Nou daar zijn de meningen over verdeeld geef mij maar luc met koef!
Maximus
 Maximus - donderdag 11 november 2010 - 13:23   quote  deeplink  
Of Nijland?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 13:26   quote  deeplink  
koevermans vindt het wel goed zo, lekker wat trainen en toch een royaal salaris opstrijken. Ik zou als feyenoord zijnde ook gewoon castaignos laten spelen, is een geweldig talent en hij begint steeds meer te scoren. Heeft bovendien nog snelheid, koevermans kan eigenlijk alleen maar koppen en goed positioneren.
Milo
 Milo - donderdag 11 november 2010 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 13:26 schreef patrickpsv15 het volgende:
koevermans vindt het wel goed zo, lekker wat trainen en toch een royaal salaris opstrijken. Ik zou als feyenoord zijnde ook gewoon castaignos laten spelen, is een geweldig talent en hij begint steeds meer te scoren. Heeft bovendien nog snelheid, koevermans kan eigenlijk alleen maar koppen en goed positioneren.
en scoren!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 13:28 schreef Milo het volgende:

[..]

en scoren!
Ja ten gevolge van het feit dat hij goed kan koppen en positioneren, en geen onaardig schot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door patrickpsv15 --
Anti-020
 Anti-020 - donderdag 11 november 2010 - 13:34   quote  deeplink  
Amrabat gaf gister na de wedstrijd aan weg te willen, laat hem maar komen ipv koevermans.. super buitenspeler
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 13:34 schreef Anti-020 het volgende:
Amrabat gaf gister na de wedstrijd aan weg te willen, laat hem maar komen ipv koevermans.. super buitenspeler
Weet ik, als amrabat in vorm is dan is hij formidabel.
Rammsanders
 Rammsanders - donderdag 11 november 2010 - 13:36   quote  deeplink  
Koevermans is maar een beperkte spits. Onze Luc is misschien wel de toekomstige spits van het Nederlands elftal. Dan moet je geen nieuwe spits gaan halen die zijn ontwikkeling in de weg gaat staan. Tevens hebben we met Makaay een goede oefenmeester die dagelijks met Luc bezig is. Als je Koevermans gaat halen, dan kost het ook weer een bak aan salaris.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 13:36 schreef Rammsanders het volgende:
Koevermans is maar een beperkte spits. Onze Luc is misschien wel de toekomstige spits van het Nederlands elftal. Dan moet je geen nieuwe spits gaan halen die zijn ontwikkeling in de weg gaat staan. Tevens hebben we met Makaay een goede oefenmeester die dagelijks met Luc bezig is. Als je Koevermans gaat halen, dan kost het ook weer een bak aan salaris.
Precies, bovendien is koevermans tamelijk blessuregevoelig en al best oud. Dus dat zal alleen maar erger worden.
Milo
 Milo - donderdag 11 november 2010 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 13:38 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Precies, bovendien is koevermans tamelijk blessuregevoelig en al best oud. Dus dat zal alleen maar erger worden.
kijk ff naar je 3 posts je lult jezelf tegen!
Dubble O ms
 Dubble O ms - donderdag 11 november 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Laat Luc lekker staan. El Almadi is veel meer waard dan Koevermans dus "niet"ruilen.
Wat heb je aan een spits die waarschijnlijk 500000 euro gaat verdienen met de gedachte het zal mijn tijd wel uitdienen.
Maximus
 Maximus - donderdag 11 november 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Doen die lampjes wel vaker! Laat ze maar komen voor de bekert hier in Genemuiden! Dan gaat het licht wel uit...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 13:39 schreef Milo het volgende:

[..]

kijk ff naar je 3 posts je lult jezelf tegen!
Nee, ik heb gezegd dat hij goed kan scoren en positioneren en dat hij blessuregevoelig is, de blessuregevoeligheid wordt alleen maar erger naarmate hij ouder wordt. Dat spreekt elkaar niet tegen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 13:43 schreef Maximus het volgende:
Doen die lampjes wel vaker! Laat ze maar komen voor de bekert hier in Genemuiden! Dan gaat het licht wel uit...
Hahahahaha
Maximus
 Maximus - donderdag 11 november 2010 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 13:44 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Hahahahaha
Dan laat ik een tatoo op mn reet zetten whahaah
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 13:51   quote  deeplink  
Hahaha. wat is je bankrekeningnummer? ik stort er 2000 euro op als je gelijk krijgt..;p
Maximus
 Maximus - donderdag 11 november 2010 - 13:54   quote  deeplink  
Hou ik geld over want een nulletje heb ik er al staan..
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 11 november 2010 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 13:34 schreef Anti-020 het volgende:
Amrabat gaf gister na de wedstrijd aan weg te willen, laat hem maar komen ipv koevermans.. super buitenspeler
Flikker op, Amrabat wil ik echt niet in de kuip. Sowieso is hij geen spits, maar een buitenspeler en wat dat betreft is hij niks beter dan de buitenspelers die we al hebben.
Maximus
 Maximus - donderdag 11 november 2010 - 13:58   quote  deeplink  
+1 opdonderen met die luie marokkaanse flikkert
Milo
 Milo - donderdag 11 november 2010 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 13:58 schreef Maximus het volgende:
+1 opdonderen met die luie marokkaanse flikkert
hoe weet jij dat hij lui is?
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 11 november 2010 - 14:02   quote  deeplink  
Hij zei vorige keer in de camera: Luierdeluierdelui, ik ga slapen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door Pietje1 --
Maximus
 Maximus - donderdag 11 november 2010 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 14:00 schreef Milo het volgende:

[..]

hoe weet jij dat hij lui is?
Tja eh uh omdat ie marokkaan is? Gewoon irimannetje!Hij is familie van Klaas Gaap

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door Maximus --
Milo
 Milo - donderdag 11 november 2010 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 14:03 schreef Maximus het volgende:

[..]

Tja eh uh omdat ie marokkaan is? Gewoon irimannetje!Hij is familie van Klaas Gaap
kijk en hier gaat het fout! fer vind ik ook lui maar dat is geen marokkaan
Maximus
 Maximus - donderdag 11 november 2010 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 14:22 schreef Milo het volgende:

[..]

kijk en hier gaat het fout! fer vind ik ook lui maar dat is geen marokkaan
Maak je niet zo druk lul:)
Anti-020
 Anti-020 - donderdag 11 november 2010 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 13:36 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Weet ik, als amrabat in vorm is dan is hij formidabel.
waarom wordt Bakkal dan boven hem verkozen? vind hem echt niks
netsurfer
 netsurfer - donderdag 11 november 2010 - 15:00   quote  deeplink  
Laat de Koef komende zomer dan maar transfervrij overkomen. Kan hij bij ons supersub worden achter Luc.
plannetje
 plannetje - donderdag 11 november 2010 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 15:00 schreef netsurfer het volgende:
Laat de Koef komende zomer dan maar transfervrij overkomen. Kan hij bij ons supersub worden achter Luc.
hehehe denkie zelluf...
ZeikerT
 ZeikerT - donderdag 11 november 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 13:34 schreef Anti-020 het volgende:
Amrabat gaf gister na de wedstrijd aan weg te willen, laat hem maar komen ipv koevermans.. super buitenspeler
LAat hem maar lekker verbranden in dat Ka.... eindhoven!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 november 2010 - 15:22   quote  deeplink  
Ten eerste kan het geen kwaad om meer dan één spits te hebben. Nu hebben we alleen maar Luc, wat natuurlijk een supertalent is, maar wel een hele jonge. Hij zal het vast goed gaan doen, maar zal ook nog wel een tegenslag krijgen, dus kan het geen kwaad om er een spits bij te hebben. We hebben body nodig in de voorhoede. In een twee-spitsensysteem kan Luc, denk ik, heeeeel goed uit de voeten. Laat Koevermans maar diep in de spits met Luc er kort omheen. Dan kun je wel eens een gouden koppel in huis hebben!!!
En waarom proberen ze Koevermans niet al in de winter te halen. Eerst een half jaartje huren, tot het contract is afgelopen om hem dan gratis in te lijven? Goed idee toch?
Maar die magere van Groningen (heeft dan wel minder body, maar trapt ze er wel steeds in), mag ook wel komen hoor. Ik weet niet hoe zo'n contract die jongen nog heeft?
En Maximus, Nijland zal er best komen, maar dat is ook weer zo'n jonkie. We moeten juist wat mentaal rijpere kerels in de selectie hebben (kom ik weer op Paauwe uit, of van mijn part Wielaert)...
ZeikerT
 ZeikerT - donderdag 11 november 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 14:22 schreef Milo het volgende:

[..]

kijk en hier gaat het fout! fer vind ik ook lui maar dat is geen marokkaan
Weet jij dan door wie zijn moeder op een avond in dat bos....................................
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 november 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 15:22 schreef ZeikerT het volgende:

[..]

Weet jij dan door wie zijn moeder op een avond in dat bos....................................
Godverdomme, wat een kutstreek... van zijn moeder....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 14:50 schreef Anti-020 het volgende:

[..]

waarom wordt Bakkal dan boven hem verkozen? vind hem echt niks
Dat was een tactische omzetting, Uit in Utrecht moet je vooral rust behouden in de ploeg en geen onrustige amrabat die wanhoopspogingen doet om een mannetje langs te komen. Bakkal is een slim rustig type en het heeft zich bovendien goed uitgepakt.
kiki&pim
 kiki&pim - donderdag 11 november 2010 - 15:34   quote  deeplink  
snap niks van die Koevermans. zelfs na de 10-0 zei die dat hij open stond voor een transfer naar feyenoord en nu wil die weer niet weg. Van mij mag koevermans wel komen. Volgens mij wel een goed duo koevermans-Castaignos
Milo
 Milo - donderdag 11 november 2010 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 14:33 schreef Maximus het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk lul:)
je bent zelf een lul! ;)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 15:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ten eerste kan het geen kwaad om meer dan één spits te hebben. Nu hebben we alleen maar Luc, wat natuurlijk een supertalent is, maar wel een hele jonge. Hij zal het vast goed gaan doen, maar zal ook nog wel een tegenslag krijgen, dus kan het geen kwaad om er een spits bij te hebben. We hebben body nodig in de voorhoede. In een twee-spitsensysteem kan Luc, denk ik, heeeeel goed uit de voeten. Laat Koevermans maar diep in de spits met Luc er kort omheen. Dan kun je wel eens een gouden koppel in huis hebben!!!
En waarom proberen ze Koevermans niet al in de winter te halen. Eerst een half jaartje huren, tot het contract is afgelopen om hem dan gratis in te lijven? Goed idee toch?
Maar die magere van Groningen (heeft dan wel minder body, maar trapt ze er wel steeds in), mag ook wel komen hoor. Ik weet niet hoe zo'n contract die jongen nog heeft?
En Maximus, Nijland zal er best komen, maar dat is ook weer zo'n jonkie. We moeten juist wat mentaal rijpere kerels in de selectie hebben (kom ik weer op Paauwe uit, of van mijn part Wielaert)...
Je moet ook denken aan de financiele middelen die feyenoord tot haar beschikking heeft. Luc Castaignis is een uitstekende spits en is in staat om pakweg 90% van de wedstrijden van feyenoord te spelen in een seizoen (is niet bepaald blessuregevoelig zover ik weet). Feyenoord kan beter het geld van het salaris van koevermans steken in een goede buitenspeler... want dat is toch wel een zwakte aan de kant van feyenoord.
Milo
 Milo - donderdag 11 november 2010 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 15:37 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Je moet ook denken aan de financiele middelen die feyenoord tot haar beschikking heeft. Luc Castaignis is een uitstekende spits en is in staat om pakweg 90% van de wedstrijden van feyenoord te spelen in een seizoen (is niet bepaald blessuregevoelig zover ik weet). Feyenoord kan beter het geld van het salaris van koevermans steken in een goede buitenspeler... want dat is toch wel een zwakte aan de kant van feyenoord.
jij kijkt nooit naar Feyenoord dat is duidelijk!
Maximus
 Maximus - donderdag 11 november 2010 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 15:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ten eerste kan het geen kwaad om meer dan één spits te hebben.
En Maximus, Nijland zal er best komen, maar dat is ook weer zo'n jonkie. We moeten juist wat mentaal rijpere kerels in de selectie hebben (kom ik weer op Paauwe uit, of van mijn part Wielaert)...
In de spits? Pauwe/Wielaert? Pauwe is over the hill en Wielaert moet ik niet..
Nijland had bij groningen al laten zien dat ie kan scoren...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 15:40 schreef Milo het volgende:

[..]

jij kijkt nooit naar Feyenoord dat is duidelijk!
Je ziet duidelijk dat castaignos de potentie heeft om volgend seizoen DE feyenoord 1-spits te zijn.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 15:40 schreef Milo het volgende:

[..]

jij kijkt nooit naar Feyenoord dat is duidelijk!
DUBBELPOST

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door patrickpsv15 --
Maximus
 Maximus - donderdag 11 november 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 15:52 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

DUBBELPOST
LASTPOST
Milo
 Milo - donderdag 11 november 2010 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 15:52 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Je ziet duidelijk dat castaignos de potentie heeft om volgend seizoen DE feyenoord 1-spits te zijn.
wil je piemel ofso? dan moet je naar het jodenforum!
houd op met dat geslijm!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 11 november 2010 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 15:43 schreef Maximus het volgende:

[..]

In de spits? Pauwe/Wielaert? Pauwe is over the hill en Wielaert moet ik niet..
Nijland had bij groningen al laten zien dat ie kan scoren...
Arie wil een hele sterke verdediging denk ik. Paauwe in de spits, dat zou wel een stunt zijn.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 15:59 schreef Milo het volgende:

[..]

wil je piemel ofso? dan moet je naar het jodenforum!
houd op met dat geslijm!
Nee waarom zou iк gaan slijmen? Iк vind er bovendien niкs slijmerigs aan
Roy15
 Roy15 - donderdag 11 november 2010 - 16:43   quote  deeplink  
Tomasson komt terug na de winterstop, en ik verkies, waarschijnlijk vele met mij, Tomasson boven Koevermans. Bovendien zal Koevermans natuurlijk geen genoegen nemen met een reserve rol.
ZeikerT
 ZeikerT - donderdag 11 november 2010 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 16:07 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nee waarom zou iê gaan slijmen? Iê vind er bovendien niês slijmerigs aan
[..]

jij kijkt nooit naar Feyenoord dat is duidelijk!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 november 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 16:43 schreef Roy15 het volgende:
Tomasson komt terug na de winterstop, en ik verkies, waarschijnlijk vele met mij, Tomasson boven Koevermans. Bovendien zal Koevermans natuurlijk geen genoegen nemen met een reserve rol.
Nou кoevermans zal bij feyenoord in ieder geval veel meer aan spelen toeкomen dan nu. Maar iк schat tomasson ooк veel hoger in dan кoevermans, dus gewoon geld en moeite steкen in andere posities en het doen met castaignos en tomasson. En hopen voor feyenoord dat hij minder snel geblesseerd raaкt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door patrickpsv15 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 november 2010 - 17:16   quote  deeplink  
Amrabat ik wil mn fiets terug.
BRAYY
 BRAYY - donderdag 11 november 2010 - 17:32   quote  deeplink  
laat die koeverkwal alsjeblieft in eindhoven. ik snap echt niet dat sommigen hem graag zien komen. kan totaal niet voetballen, alleen een beetje in 16 staan zo een hadden we met makaay (alleen was roy vele klassen beter) en toen was het allemaal niet goed genoeg voor velen omdat ie mee moest voetballen. het is ook nog eens een egoist die koevermans, moeilijk jongetje. en we weten allemaal dat deze schiedammer psv verkoos boven feyenoord toen hij nog bij az speelde.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 november 2010 - 17:40   quote  deeplink  
Nee wij konden m niet betalen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van mij hoeft koevermans ook niet te komen!!! WIJ HEBBEN LUC!









0.0093660