BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van den Boog kan niets met Cruijff: 'Hij komt drie keer per jaar bij Ajax'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 november 2010 - 17:34   quote  deeplink  
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=127554

Rik van den Boog is niet van mening veranderd, nu Johan Cruijff zijn kritiek op de clubleiding heeft toegelicht. De oud-voetballer zei donderdag dat zijn scherpe woorden jegens de Amsterdammers niet als kritiek van buitenaf gezien moeten worden. Ja hoor eens hier, ik houd van die club. Dat snapt toch iedereen?, sprak Cruijff. Van den Boog, algemeen directeur bij Ajax, kan daar weinig mee. Als je van iemand houdt en je wil advies geven, dan zoek je daar contact mee.

Net als Uri Coronel, de voorzitter van de Eredivisionist, heeft Van den Boog liever dat Cruijff zijn aanmerkingen op de leiding liever binnenskamers houdt, in plaats van ze via een column of de media te uiten. 'Cruijff komt maximaal drie keer per jaar bij Ajax en zonder kennis van werkelijke inhoudelijkheden maakt hij via de media opmerkingen. Als je van iemand houdt en je wil advies geven, dan zoek je daar contact mee, laat hij aan NUsport weten.

Coronel vindt dat El Salvador zijn kans heeft gehad. ''Twee jaar geleden kreeg Cruijff een opdracht van de ledenraad om het technische beleid te hervormen en kort daarop leverde hij die opdracht in. Als Cruijff Rik of mij belt of op een andere manier contact zoekt en vraagt of we over bepaalde dingen eens kunnen praten, denk je dan dat wij zeggen: nee, wij praten niet?' Maar zijn openingszet is: een column schrijven waarin staat dat iedereen weg moet. Directie moet weg, bestuur moet weg. Dat is geen basis voor een gesprek.

Ik zeg Johan weet meer van Ajax dan dat vd Boog ooit zou weten !!! gewoon bang om van de troon gestoten te worden.. johan kan dan misschien wel maar 3x per jaar bij Ajax.. maar denk je dat Johan geen contacten heeft binnen de club meneer vdBoog ? Keje Molenaar misschien ? vdboog heeft ook af gedaan bij mij zelfde als jol...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door nummer10 --
Pietje
 Pietje - donderdag 11 november 2010 - 17:40   quote  deeplink  
Ik ben het volledig met je eens, nummer10 !
Die bobo's dekken elkaar op een ongeremde en onbeschaamde manier. Die zullen nooit toegeven! Je kunt nu alleen maar hopen dat bij de volgende ledenraad van Ajax, die zakkenvullers worden weggestuurd! Allemaal!
joduh
 joduh - donderdag 11 november 2010 - 17:57   quote  deeplink  
hahah dat is nou MIJN pietje zo!!!!!! opzouten met die zakkenvullers!!!!
Pietje
 Pietje - donderdag 11 november 2010 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 17:57 schreef joduh het volgende:
hahah dat is nou MIJN pietje zo!!!!!! opzouten met die zakkenvullers!!!!
:-) Ik ben nog blijer wanneer Ajax weer echt Ajax is en dan bedoel ik qua spel en tactiek.
joduh
 joduh - donderdag 11 november 2010 - 18:01   quote  deeplink  
maken wij niet meer mee pietje
Loetje
 Loetje - donderdag 11 november 2010 - 18:07   quote  deeplink  
pff als we iedre uitspraak gaan kopieren hebben we 31 december 345 topics erover
vind het allemaal te overdreven
zo maken we de onrust groter terwijl de ploeg gebaard is bij rust
cruijff heeft gelijk en die moet er in k0men en helpen opbouwen
helaas is het aankoopbeleid minder
meer jeugd en meer talenten zoals die van zwolle van de week
daar zijn we het allemaal wel over eens
maar soms heb je mindere fases
en dat ligt niet gelijk aan het bestuur
aangezien martin jol het aankoopbeleid bepaalt
vind ik dat hij op zn handen gewezen moet worden!
Pietje
 Pietje - donderdag 11 november 2010 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 18:01 schreef joduh het volgende:
Nou... ik ben toch ietsje optimistischer, joduh. Ik hoop, dat de ledenraad dit forum volgt (;-)) en leest dat er hier veel kennis rondloopt, met supporters die het beste met Ajax voor hebben. Vervolgens beslist die ledenraad om die hele soepzooi aan bobo's naar huis te sturen, waarna de weg vrij is voor ECHTE AJACIEDEN met kennis van zaken en met een ECHT Ajax-hart die weten hoe wij Ajax willen zien voetballen en al helemaal thuis in de ArenA! Zie je het al voor je?
Loetje
 Loetje - donderdag 11 november 2010 - 18:09   quote  deeplink  
dit bestuur heeft niet eens zoveel fout gedaan
alleen moet ajax leren de trainer niet het aankoopbeleid in handen te geven, want als het even minder is willen en eisen ze nieuwe spelers
in een dipje kun je altijd wel is terrecht komen
de technisch directeur moet bepalen
van basten is de grote fout geweest
en daarvoor fontein en van geel
verder heeft het bestuur weinig verkeerd gedaan alleen het aankoopbeleid aan de trainer gegeven en dat is fout
alibabba
 alibabba - donderdag 11 november 2010 - 18:44   quote  deeplink  
Ik hoorde net vd.Boog bij Eredivisie-Live en ik kreeg penspijn toen ik hem hoorde praten. Hij bagataliseert alles en vond het nodig om de cijfertjes te benoemen, die wel eens in de plus zouden gaan komen dit seizoen. Hij zegt ook dat het voetbal een mentaal spelletje is geworden en dat spelers mentaal sterk moeten zijn. DAT WORDEN ZE VANZELF IN EEN PLEZIERIGE SFEER EN DAN WORD JE MEEGEZOGEN IN HET SUCCES. GVD WE WILLEN HET AJAX VOETBAL ZIEN MET TITELS, DAT GEOUWEHOER ALLEMAAL....
Pietje
 Pietje - donderdag 11 november 2010 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 18:44 schreef alibabba het volgende:
Ik hoorde net vd.Boog bij Eredivisie-Live en ik kreeg penspijn toen ik hem hoorde praten. Hij bagataliseert alles en vond het nodig om de cijfertjes te benoemen, die wel eens in de plus zouden gaan komen dit seizoen. Hij zegt ook dat het voetbal een mentaal spelletje is geworden en dat spelers mentaal sterk moeten zijn. DAT WORDEN ZE VANZELF IN EEN PLEZIERIGE SFEER EN DAN WORD JE MEEGEZOGEN IN HET SUCCES. GVD WE WILLEN HET AJAX VOETBAL ZIEN MET TITELS, DAT GEOUWEHOER ALLEMAAL....
Inderdaad, alibabba! En dat bedoelen wij Ajax-supporters op dit forum nou precies! Die kerel begrijpt het niet, wil het niet begrijpen, lult gigantisch om de hete brij en denkt slechts aan euro's! Dit beloofd niet veel voor de toekomst. Helaas :-(((
alibabba
 alibabba - donderdag 11 november 2010 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 18:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Inderdaad, alibabba! En dat bedoelen wij Ajax-supporters op dit forum nou precies! Die kerel begrijpt het niet, wil het niet begrijpen, lult gigantisch om de hete brij en denkt slechts aan euro's! Dit beloofd niet veel voor de toekomst. Helaas :-(((
Hij had het erover dat er veel gekeken moest worden naar het mentale gedeelte, maar ik vind dat je in eerste instantie puur naar de voetbalkwaliteiten moet kijken. Het word allemaal zo moeilijk gemaakt en ze willen spelers robots maken, maar zo werkt het niet. Je moet kijken naar de basiskwaliteiten en je moet ervoor zorgen dat ze plezier hebben en blijven hebben. Door ze met computerwerk in het veld te sturen, worden ze geremd in hun elan en juist dat elan is des AJAX. Met de denkwijze van vd.Boog gaan we compleet de verkeerde kant op.....
remco k
 remco k - donderdag 11 november 2010 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 18:09 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
dit bestuur heeft niet eens zoveel fout gedaan
alleen moet ajax leren de trainer niet het aankoopbeleid in handen te geven, want als het even minder is willen en eisen ze nieuwe spelers
in een dipje kun je altijd wel is terrecht komen
de technisch directeur moet bepalen
van basten is de grote fout geweest
en daarvoor fontein en van geel
verder heeft het bestuur weinig verkeerd gedaan alleen het aankoopbeleid aan de trainer gegeven en dat is fout
Dit bestuur heeft ALLES fout gedaan, met als hoogtepunt, het aantrekken van Ooijer Mido en Tanio. En alleen maar de schuld naar het verleden schuiven terwijl ze op dezelfde voet verder gaan als hun voorgangers...
freakie
 freakie - donderdag 11 november 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Remco daar maak jij een hele grote fout.. deze spelers kosten alleen voor het aantal wedstrijden dat ze spelen...
freakie
 freakie - donderdag 11 november 2010 - 20:20   quote  deeplink  
Mido zelfs als hij alles speelde 320.000 dat is niet al te veel..
remco k
 remco k - donderdag 11 november 2010 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 20:19 schreef freakie het volgende:
Remco daar maak jij een hele grote fout.. deze spelers kosten alleen voor het aantal wedstrijden dat ze spelen...
1 ik zeg nergens dat deze spelers loon kosten.

2 Alleen Mido kost standaard geen geld, Ooijer en Tanio krijgen gewoon loon ook al spelen ze niet, en Mido kan 650.000 Euro verdienen dit jaar, dat is wat anders...
alibabba
 alibabba - donderdag 11 november 2010 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 18:01 schreef joduh het volgende:
Jawel...
Rein Mulder
 Rein Mulder - donderdag 11 november 2010 - 21:26   quote  deeplink  
Het bestuur moet allang weg en op de voet van Barcelona beginnen ten eerste heeft het niet alleen voetbal maar het is een omni wel moet Ajax van het bestuur af dat al jaren in het pluche zit met te hoge salarissen.Graag de bezem erdoor als zelfs de oud spelers al weg gaan zoals Theo van Duivebode en dat is niet de eerste.Het zit goed fout in de organisatie.En dat is al jaren zou tel de trainers die ze hebben gehad de laatste jaren.
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 november 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 20:19 schreef freakie het volgende:
klopt, het erge is Jol gebruikt ze terwijl er Jeugd rond loopt.... en gooit liever oude zakken erin ipv jeugd een toekomst tegeven.. iets waar Ajax bekend om staat... wissels Mido Taino Ooijer, ipv Bonevacia, blind, josefzoon

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door nummer10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van den Boog kan niets met Cruijff: 'Hij komt drie keer per jaar bij Ajax'

0.0055739