|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 00:20 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik vond zijn valpartij beschamend en niet passen bij een sierlijke voetballer, maar het was toch echt rood. Afellay was weg en Lindgren trapt vol tegen zijn enkels, zonder ook maar de schijn te geven dat hij voor de bal gaat. Kijk de beelden maar terug, daar wordt je echt niet van vrij gesproken. Wat Lindgren deed was terecht rood, maar het spel van Psv in de 1e helft deed me pijn in de ogen. Lens werd verkozen bij ED tot man van de wedstrijd, maar ik begrijp niet waarom. Ik vind Lens niet de intelligentie hebben die een speler van Psv moet bezitten en hij raakt op den duur buiten de basiself. Amrabat zou ik altijd opstellen. Toivonen vind ik meer spits dan 10 en Hutchinson is geen back. Pieters is middelmaat en Bakkal geniet de voorkeur boven Engelaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 november 2010 - 23:47 schreef Dramawedstrijd het volgende:Nu wordt duidelijk wat voor een matig team Ajax eigenlijk heeft. Totaal géén creativiteit en voetballend vermogen op het middenveld. Enoh is een balafpakker maar zeker de laatste tijd in balbezit Dramatisch. De Jong en Lindgren spelen alleen maar terug of breed, zijn te traag en hebben een matige techniek. Eriksen is nog te licht en De Zeeuw is een loper die van zestien naar zestien gaat, diepte zoekt en bij de spitsen aansluit. Met dit middenveld kom je dus duidelijk niet aan voetballen toe en dan vraag ik me af waarom ze een pure voetballer als Aissati geen kans hebben gegeven. Wat is bij jou de definitie van te licht, want in mijn ogen moet een 10, niks meer doen, dan tussen linies inlopen, overzicht hebben, een goede techniek hebben, een hoge handelingssnelheid hebben, een goede steekpass hebben, en hoeft hij geen duels aan te gaan of iets dergelijks, in geen van de punten die ik opnoem kan ik ontdekken dat Eriksen iets daarvan niet heeft, zoals jij zelf aal aangeeft, hebben geen van de andere middenvelders die kwaliteiten, en Eriksen blijkbaar wel, ik ben dus benieuwd waarom hij te licht zou zijn.. Hij moet vertrouwen krijgen van Jol, en dat gebeurt niet door de de Jong te wisselen, en dan Lindgren als angstehas van een trainer in te brengen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 00:20 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik vond zijn valpartij beschamend en niet passen bij een sierlijke voetballer, maar het was toch echt rood. Afellay was weg en Lindgren trapt vol tegen zijn enkels, zonder ook maar de schijn te geven dat hij voor de bal gaat. Kijk de beelden maar terug, daar wordt je echt niet van vrij gesproken. Als dat rood, is dan moest Marcelo? bij die lig partij ook met rood naar de kant worden gestuurd, ook daar was Suarez er met de bal al lang en breed vandoor, en is ook dat dus rood, nee sorry, maar jullie hebben niks te klagen gehad vandaag wat betreft de leiding. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 00:49 schreef alibabba het volgende:[..] Wat Lindgren deed was terecht rood, maar het spel van Psv in de 1e helft deed me pijn in de ogen. Lens werd verkozen bij ED tot man van de wedstrijd, maar ik begrijp niet waarom. Ik vind Lens niet de intelligentie hebben die een speler van Psv moet bezitten en hij raakt op den duur buiten de basiself. Amrabat zou ik altijd opstellen. Toivonen vind ik meer spits dan 10 en Hutchinson is geen back. Pieters is middelmaat en Bakkal geniet de voorkeur boven Engelaar. Ik vond PSV de eerste 10 minuten nog aardig beginnen, daarna begon ik me te ergeren. Ze deden precies waar ik juist bang voor was. Een beetje Ajax laten komen en kijken of er in de counter wat te halen valt, terwijl ze normaal gesproken het initiatief naar zich toetrekken. 6 punten voorsprong is niet altijd een voordeel, dan gaan sommige niet vechten alsof het een laatste kans is. Ze lieten Ajax in de wedstrijd groeien, terwijl ADO en ook AZ hebben laten zien dat je juist druk moet geven...maar nee, PSV liet Vertonghen op zijn gemak opbouwen. Ook op eigen helft kregen voor mijn gevoel Ajacieden iets te veel tijd om keuzes te maken. Na rust herstelde ze zich en toen had ik eigenlijk het gevoel dat het wachten op de 0-1 was. Daarom kan ik leven met een gelijkspel. Eerste helft voor Ajax, tweede voor PSV. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 00:55 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik vond PSV de eerste 10 minuten nog aardig beginnen, daarna begon ik me te ergeren. Ze deden precies waar ik juist bang voor was. Een beetje Ajax laten komen en kijken of er in de counter wat te halen valt, terwijl ze normaal gesproken het initiatief naar zich toetrekken. 6 punten voorsprong is niet altijd een voordeel, dan gaan sommige niet vechten alsof het een laatste kans is. Ze lieten Ajax in de wedstrijd groeien, terwijl ADO en ook AZ hebben laten zien dat je juist druk moet geven...maar nee, PSV liet Vertonghen op zijn gemak opbouwen. Ook op eigen helft kregen voor mijn gevoel Ajacieden iets te veel tijd om keuzes te maken. Na rust herstelde ze zich en toen had ik eigenlijk het gevoel dat het wachten op de 0-1 was. Daarom kan ik leven met een gelijkspel. Eerste helft voor Ajax, tweede voor PSV. Ik ben het op zich wel eens met je verhaal hoor. Ik vind dat Psv van begin af aan voor de overwinning had kunnen en moeten gaan, maar ik ben blij dat ze zich inhielden zeg. Met zo'n materiaal moet je puur uitgaan van eigen kracht, ook in de Arena. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Grappig. Eindhovenaren op t forum. Ik ok hoor..
Spannende pot, niet hoogstaand, irriteerde me mateloos aan die nummer 2 van psv, wat een irritante eikel zeg...
Had de 0-0 niet verwacht. Zonder dat ajax grote kansen kreeg had ik wel t gevoel dat ze zomaar konden scoren, maar goed. 0-0 ben ik tevreden mee, en velen uit mijn vak. Vond de Jong -> lindgren ook opvallend, had of Lindgren voor Enoh gedaan, of Eriksen voor de Jong. Maar goed. ze hebben hard gewerkt vandaag, 1 pnt ingelopen op twent en met een schorsing voor suarez kan sulej een keer bewijzen of ie meer kan dan incidentele acties |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Toen Lindgren in het veld kwam voor de Jong kreeg ik ook kippevel. Zet dan Eriksen erin, want je moet in principe winnen tegen Philips. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 01:06 schreef alibabba het volgende:[..] Ik ben het op zich wel eens met je verhaal hoor. Ik vind dat Psv van begin af aan voor de overwinning had kunnen en moeten gaan, maar ik ben blij dat ze zich inhielden zeg. Met zo'n materiaal moet je puur uitgaan van eigen kracht, ook in de Arena. als ajax had gescoord in eerste helft had pisvee moeten komen, tja, met een beetje druk wordt t moeilijk voor de onzekere verdediging. Blijft gek. spelen geweldig tegen twente, milan en zo.. 2 maand later zo'n dip. En allemaal dank zij 1 columm van Cruijff..
Tijd om psychologie en voetbal te verenigen |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 november 2010 - 15:50 schreef Ajax mijn club het volgende:Al 36 jaar ben ik supporter van ajax, ook woon ik al 36 jaar in Eindhoven. Ik woon notabene in dezelfde als Bouma, totvoor kort Ooijer en J. Reis woont twee deuren bij mij vandaan. Je kunt je voorstellen dat ik de afgelopen jaren al heel wat te verduren heb gehad. Dus Ajax, doe mij vanavond een plezier en laat me maandag weer eens met een opgeheven hoofd naar mijn werk gaan en even toeteren als ik bij Reis voorbij rijd. Ik hoop stiekum op 2-0. welke buurt is dat. Tongelre..reis woont zeker boven die shoarmatent haha |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ik dacht eerder aan de Amerikaanse buurt waar ooijer woont(woenselnoord) |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 00:50 schreef remco k het volgende:[..] Wat is bij jou de definitie van te licht, want in mijn ogen moet een 10, niks meer doen, dan tussen linies inlopen, overzicht hebben, een goede techniek hebben, een hoge handelingssnelheid hebben, een goede steekpass hebben, en hoeft hij geen duels aan te gaan of iets dergelijks, in geen van de punten die ik opnoem kan ik ontdekken dat Eriksen iets daarvan niet heeft, zoals jij zelf aal aangeeft, hebben geen van de andere middenvelders die kwaliteiten, en Eriksen blijkbaar wel, ik ben dus benieuwd waarom hij te licht zou zijn.. Hij moet vertrouwen krijgen van Jol, en dat gebeurt niet door de de Jong te wisselen, en dan Lindgren als angstehas van een trainer in te brengen... Met te licht bedoel ik niet dat hij niet sterk genoeg is, maar dat hij nog niet ver genoeg is in zijn ontwikkeling dat hij nog niet geschikt voor dit niveau is op dit moment. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 01:13 schreef eSCee het volgende:[..] als ajax had gescoord in eerste helft had pisvee moeten komen, tja, met een beetje druk wordt t moeilijk voor de onzekere verdediging. Blijft gek. spelen geweldig tegen twente, milan en zo.. 2 maand later zo'n dip. En allemaal dank zij 1 columm van Cruijff.. Tijd om psychologie en voetbal te verenigen Het heeft helemaal niets met een column van Cruijff te maken.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 01:19 schreef Dramawedstrijd het volgende:[..] Met te licht bedoel ik niet dat hij niet sterk genoeg is, maar dat hij nog niet ver genoeg is in zijn ontwikkeling dat hij nog niet geschikt voor dit niveau is op dit moment. Eriksen draait moeiteloos mee in een goed Ajax. Daar begint het en dan komen geweldige talenten tot wasdom. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nou,heb ff geslapen en ben nog niet blij man...weet je,elke fucking wedstrijd verliezen we gewoon op het middenveld......het middenveld van ons is gewoon onder het gemiddelde in de erdedivisie.....dat kunnen we redelijk verbergen door een goede achterhoede,keeper en 2 gevaarlijke aanvallers man.....daar ligt het aller grootste probleem op het veld....en wat mij ook verbaast is dat elke corner en vrije trap die wij tegen krijgen is gvd gevaarlijk,en bij elke corner en vrije trap die wij meekrijgen vraag ik me af of die bal wel voor de pot komt???????het is gewoon niet normaal meer.....dit is echt ajax niet meer.....nee man,dit gaat heeel lang niet meer goed komen en sommigen kunnen blij zijn met 1 punt tegen pisvee????nou pisvee laat ook wel eens een punt liggen en dat was nu ipv tegen utrecht oid ons ajax........er is er maar weer 1 die lacht dit weekende en dat is gewoon pisvee......en dat is ook de club die er dit jaar kampioen gaat worden..helaas.....en bij ons?????dit gaaat heeeeeel lang duren willen wij wer mee gaan doen om de titel man....ajax is goed ziek!!!sollie man...fijne dag verders |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 november 2010 - 22:57 schreef PSVMocro het volgende:[..] Meer strijd, dan goed voetbal. Eerste helft voor Ajax, tweede helft voor PSV. Ondanks dat in mijn optiek PSV de grotere kansen had (maar ik ben niet geheel onpartijdig) kan ik prima leven met een gelijkspel. Verder zaten de sleutelspelers niet in de wedstrijd. Onnodige reactie Afellay bij Suarez, maar wat Suarez daarna bij Bakkal deed... Kan absoluut niet wat Suarez deed. Maar zag in de herhaling dat vooraf aan het bijtincident Bakkal vol op de voet van Luis probeerde te trappen. Dat is ook niet netjes. Als de scheids goed zn werk had gedaan was dat ook 2x rood. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ik moest overigens wel ff lachen toen Affelay zo overdreven naar de grond viel terwijl Luis niets deed. Vervolgens komt Jonathan Reis verhaal halen en als ik het goed had gezien leek Suarez snuivende bewegingen te maken naar Reis. Reis liep gelijk weg hahaha. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 00:49 schreef alibabba het volgende:[..] Wat Lindgren deed was terecht rood, maar het spel van Psv in de 1e helft deed me pijn in de ogen. Lens werd verkozen bij ED tot man van de wedstrijd, maar ik begrijp niet waarom. Ik vind Lens niet de intelligentie hebben die een speler van Psv moet bezitten en hij raakt op den duur buiten de basiself. Amrabat zou ik altijd opstellen. Toivonen vind ik meer spits dan 10 en Hutchinson is geen back. Pieters is middelmaat en Bakkal geniet de voorkeur boven Engelaar. Ik vond het geel en geen rood. Hij was te laat ja maar raakte Affelay amper dus wat mij betreft geel. |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
het was gewoon weer slecht gisteren,wat suarez en lindgren deden kan echt niet ik denk dat we die een paar weken kwijt zijn ,.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
joduh.. Nou is het wel zo dat ajax 2 wedstrijden verliest.. Maar twente kan dat nou ook.. en psv die speelt ook niet goed.. We hebben de mazzel dat psv en twente ook punten laten liggen en niet uitlopen.. We staan nu nog dichtbij deze 2 clubs.. We kunnen dan net zo goed spelen als vorig seizoen.. Na de winterstop.. Dan lopen we weer in.. en kunnen we gewoon meedoen om de titel.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 november 2010 - 23:47 schreef Dramawedstrijd het volgende:Nu wordt duidelijk wat voor een matig team Ajax eigenlijk heeft. Totaal géén creativiteit en voetballend vermogen op het middenveld. Enoh is een balafpakker maar zeker de laatste tijd in balbezit Dramatisch. De Jong en Lindgren spelen alleen maar terug of breed, zijn te traag en hebben een matige techniek. Eriksen is nog te licht en De Zeeuw is een loper die van zestien naar zestien gaat, diepte zoekt en bij de spitsen aansluit. Met dit middenveld kom je dus duidelijk niet aan voetballen toe en dan vraag ik me af waarom ze een pure voetballer als Aissati geen kans hebben gegeven. + 1 Dit roep ik het hele seizoen al, de slag wordt in de meeste gevallen beslist op het middenveld.En ons middenveld is gewoon minder dan die van PSV. Nu wordt vaak het middenveld overgeslagen, rechtstreeks op Suarez. Jammer want hier moet je het overwicht pakken. Een creatieve speler als v.d Vaart die ook niet terug deinst om mee te verdedigen. Zo`n speler missen wij, Eriksen zal er nooit komen is creatief maar is veel te lief. we moeten meer mannen krijgen op het middenveld, Vertonghen zou daar niet misstaan. Zodra Vertonghen mee naar voor kwam gisteren was het dreigend hij speelt altijd naar voor, geen balletjes terug of zijwaarts. Ik zou dan Ooijer op de plaats van Vertonghen zetten.(ging helaas niet gisteren vanwege zijn rode kaart) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Groot probleem AJAX scoort bijna niet meer. Als je niet scoort win je niet ook. Dit is natuurlijk logisch maar gister hadden ze ook wel de kanzen om een goal te maken. Waar er vorig seizoen lustig op los werd gescoord word er vooral in de laatste wedstrijden nog amper gescoord. Dat baart me zorgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 november 2010 door Guyt -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 01:13 schreef eSCee het volgende:[..] als ajax had gescoord in eerste helft had pisvee moeten komen, tja, met een beetje druk wordt t moeilijk voor de onzekere verdediging. Blijft gek. spelen geweldig tegen twente, milan en zo.. 2 maand later zo'n dip. En allemaal dank zij 1 columm van Cruijff.. Tijd om psychologie en voetbal te verenigen NOu tegen TWente werd 30 minuten redelijk gespeeld, en tegen Milan was dat 35 minuten, dat is wel wat anders, dan geweldige wedstrijden spelen zoals jij zegt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 01:19 schreef Dramawedstrijd het volgende:[..] Met te licht bedoel ik niet dat hij niet sterk genoeg is, maar dat hij nog niet ver genoeg is in zijn ontwikkeling dat hij nog niet geschikt voor dit niveau is op dit moment. NU leg je nog steeds niet uit waarom, wat kan hij nog niet goed genoeg om de Jong waarbij helemaal niks lukt, al maanden niet, te kunnen vervangen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 08:58 schreef joduh het volgende:nou,heb ff geslapen en ben nog niet blij man...weet je,elke fucking wedstrijd verliezen we gewoon op het middenveld......het middenveld van ons is gewoon onder het gemiddelde in de erdedivisie.....dat kunnen we redelijk verbergen door een goede achterhoede,keeper en 2 gevaarlijke aanvallers man.....daar ligt het aller grootste probleem op het veld....en wat mij ook verbaast is dat elke corner en vrije trap die wij tegen krijgen is gvd gevaarlijk,en bij elke corner en vrije trap die wij meekrijgen vraag ik me af of die bal wel voor de pot komt???????het is gewoon niet normaal meer.....dit is echt ajax niet meer.....nee man,dit gaat heeel lang niet meer goed komen en sommigen kunnen blij zijn met 1 punt tegen pisvee????nou pisvee laat ook wel eens een punt liggen en dat was nu ipv tegen utrecht oid ons ajax........er is er maar weer 1 die lacht dit weekende en dat is gewoon pisvee......en dat is ook de club die er dit jaar kampioen gaat worden..helaas.....en bij ons?????dit gaaat heeeeeel lang duren willen wij wer mee gaan doen om de titel man....ajax is goed ziek!!!sollie man...fijne dag verders Helemaal gelijk.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 09:29 schreef Guyt het volgende:Ik moest overigens wel ff lachen toen Affelay zo overdreven naar de grond viel terwijl Luis niets deed. Vervolgens komt Jonathan Reis verhaal halen en als ik het goed had gezien leek Suarez snuivende bewegingen te maken naar Reis. Reis liep gelijk weg hahaha. Dat vond ik de laagste actie van de avond. Op zo een walgelijke manier een zwakte van een tegenstander uitbuiten om te vernederen. Gelukkig liep Reis weg en liet hij zich niet provoceren. Ik heb Suarez jarenlang verdedigd op PSV-fora, maar gisteren heeft hij bij mij veel krediet verloren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 november 2010 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 14:22 schreef PSVMocro het volgende:[..] Dat vond ik de laagste actie van de avond. Op zo een walgelijke manier een zwakte van een tegenstander uitbuiten om te vernederen. Gelukkig liep Reis weg en liet hij zich niet provoceren. Ik heb Suarez jarenlang verdedigd op PSV-fora, maar gisteren heeft hij bij mij veel krediet verloren. Kijk je dan ook naar Affelay en zijn eigen lage acties, dat aanstellen in de hoek, dat provoceren met de bal wat er overigens niet eens uitzag, en daarna dat aanstellen op de overtreding van Lindgren. Eerst naar je eigen spelers kijken voordat je die van een ander veroordeelt |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 14:29 schreef remco k het volgende:[..] Kijk je dan ook naar Affelay en zijn eigen lage acties, dat aanstellen in de hoek, dat provoceren met de bal wat er overigens niet eens uitzag, en daarna dat aanstellen op de overtreding van Lindgren. Eerst naar je eigen spelers kijken voordat je die van een ander veroordeelt Heb hem al veroordeeld voor zijn onzinnige valpartij. Lindgren raakt hem vol en gaat een Ajacied nu tegen mij zeggen dat een trucje uithalen opeens provoceren is? Ik dacht dat jullie dat juist toejuichen daar in A'dam...of ziet het er alleen niet uit als een tegenstander het doet? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 14:33 schreef PSVMocro het volgende:[..] Heb hem al veroordeeld voor zijn onzinnige valpartij. Lindgren raakt hem vol en gaat een Ajacied nu tegen mij zeggen dat een trucje uithalen opeens provoceren is? Ik dacht dat jullie dat juist toejuichen daar in A'dam...of ziet het er alleen niet uit als een tegenstander het doet? Sorry hoor maar ben je blind of zo. Lindgren was te laat maar raakte affelay nauwelijks. Blij dat hij straks weg is uit nederland wat een in en in triest ventje is dat joh. Zo provocerend als hem is Suarez niet hoor. Marokkaan met zn grote bek. Helemaal niets in amsterdam en ook Jan Vertongen uit lachen toen hij scoorde. Wat knap van Jan dat hij er niet op inging. Ik ben bang dat ik hem alle hoeken van het veld had laten zien. De smeerlap.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 november 2010 door Guyt -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 15:31 schreef Guyt het volgende:[..] Sorry hoor maar ben je blind of zo. Lindgren was te laat maar raakte affelay nauwelijks. Blij dat hij straks weg is uit nederland wat een in en in triest ventje is dat joh. Zo provocerend als hem is Suarez niet hoor. Marokkaan met zn grote bek. Helemaal niets in amsterdam en ook Jan Vertongen uit lachen toen hij scoorde. Wat knap van Jan dat hij er niet op inging. Ik ben bang dat ik hem alle hoeken van het veld had laten zien. De smeerlap. Als mensen incidenten van 3 seizoenen geleden erbij gaan halen om een actie van gisteravond te veroordelen, dan houdt het op. Alhoewel, nu ik het goed zie...Lindgren ging volledig voor de bal, wat een smeerlap die Afellay. Je hebt gelijk. Lindgren zal vrijgesproken moeten worden.
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 15:31 schreef Guyt het volgende:[..] Sorry hoor maar ben je blind of zo. Lindgren was te laat maar raakte affelay nauwelijks. Blij dat hij straks weg is uit nederland wat een in en in triest ventje is dat joh. Zo provocerend als hem is Suarez niet hoor. Marokkaan met zn grote bek. Helemaal niets in amsterdam en ook Jan Vertongen uit lachen toen hij scoorde. Wat knap van Jan dat hij er niet op inging. Ik ben bang dat ik hem alle hoeken van het veld had laten zien. De smeerlap. Ik ben het helemaal eens met PsvMocro Guyt. Kom op zeg, wees een kerel en ga de schuld niet zoeken bij scheidsrechterlijke beslissingen. Lindgren kreeg terecht rood, zie foto, maar AJAX is schuld aan de malaise en niet de tegenstander of de scheids. |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Terecht rood voor lindgren,was gewoon te laat! En dan Suarez,wat een belachelijke actie,ongeacht wat er zich daarvoor heeft afgespeeld bijten slaat helemaal nergens op,ik ben dan wel een ajacied,maar daarvoor moet je gewoon geschorst worden. Suarez loopt gefrustreerd rond over het veld,in mijn optiek en jullie mogen er allemaal wat van vinden zeg ik verkopen in de winterstop,en gewoon met de volgende namen verder gaan.
Suljemani-----El Hamdaoui-------Jozefzoon
Emanuelson-----Eriksen--------De Zeeuw
Anita(liever blind)Verthongen--Alderweireld---Van der Wiel
Stekelenburg |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 16:03 schreef alibabba het volgende:[..] Ik ben het helemaal eens met PsvMocro Guyt. Kom op zeg, wees een kerel en ga de schuld niet zoeken bij scheidsrechterlijke beslissingen. Lindgren kreeg terecht rood, zie foto, maar AJAX is schuld aan de malaise en niet de tegenstander of de scheids. Het was geen rood. Als hij affelay nou door midden trapte maar daar was na wat ik gezien heb geen sprake van. Geel had beter op zn plaats geweest omdat hij te laat was. Hij raakte Affelay nauwelijks.Daar blijf ik bij.Bovendien geef ik de scheidsrechter nergens de schuld van dus lul niet zo dom.
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Hij is het niet met jou eens,was sarcastisch bedoeld,haha. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 16:05 schreef reminho het volgende:Terecht rood voor lindgren,was gewoon te laat! En dan Suarez,wat een belachelijke actie,ongeacht wat er zich daarvoor heeft afgespeeld bijten slaat helemaal nergens op,ik ben dan wel een ajacied,maar daarvoor moet je gewoon geschorst worden. Suarez loopt gefrustreerd rond over het veld,in mijn optiek en jullie mogen er allemaal wat van vinden zeg ik verkopen in de winterstop,en gewoon met de volgende namen verder gaan. Klopt helemaal mee eens geen goed woord over de actie van Suarez. Maar ik heb andere beelden gezien dat Bakkal hem flink op zn voet wilde stampen, en daar reageerde Suarez op door zn tanden in Bakkal te zetten. Maar al met al mag Luis dit niet doen.
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 16:07 schreef Guyt het volgende:[..] Het was geen rood. Als hij affelay nou door midden trapte maar daar was na wat ik gezien heb geen sprake van. Geel had beter op zn plaats geweest omdat hij te laat was. Hij raakte Affelay nauwelijks.Daar blijf ik bij.Bovendien geef ik de scheidsrechter nergens de schuld van dus lul niet zo dom. Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen hoor.... Je zegt toch dat je vind dat het geel is en de scheids geeft rood, dus geef je hem toch wel een beetje de schuld of niet? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 16:27 schreef alibabba het volgende:[..] Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen hoor.... Je zegt toch dat je vind dat het geel is en de scheids geeft rood, dus geef je hem toch wel een beetje de schuld of niet? Nee ik geef de scheids niet de schuld. Heb overigens ook wel eens eerder gezegd dat AJAX het aan zn eigen te danken heb hoe ze ervoor staan. De scheids ziet het 1 keer en hoort die Affelay gillen dus die neem ik niets kwalijk. Ik heb het net ook een paar keer bekeken maar blijf erbij dat Affelay bijna niet geraakt word. Gelukkig viel die kaart in de 90ste minuut. Anders had je een probleem gehad tegen 11 van Psv.Ook wil ik hier nog aan toevoegen dat ik reageer op de mensen die zeggen dat het rood is.Daar was ik het niet mee eens.Vandaar mijn reactie. Heb nergens iets gezegd over de scheids.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 14:33 schreef PSVMocro het volgende:[..] Heb hem al veroordeeld voor zijn onzinnige valpartij. Lindgren raakt hem vol en gaat een Ajacied nu tegen mij zeggen dat een trucje uithalen opeens provoceren is? Ik dacht dat jullie dat juist toejuichen daar in A'dam...of ziet het er alleen niet uit als een tegenstander het doet? Onzin, ik heb namelijk echt een grote hekel aan hoed Suarez provoceerd. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik vind die affelay een naar miezerig ventje man...jammer dat ie voor nederland koos..... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Ok, dan kijken we anders aan tegen het begrip provoceren. Ik vind duwen, trekken, schoppen, schwalbes, schelden, etc. provoceren. Ik vind een voetbalactie nooit provocerend. Ik begreep de ophef jaren geleden ook niet toen ik meen Witschge(?) in een wedstrijd tegen Feyenoord 6x ofzo de bal hoog hield. Dat is voor mij geen provocatie, maar een voetbalactie. Een ongewone actie, maar dat maakt het juist leuker. Iets wat je op straat zou doen. Hij blesseert er niemand mee en het is op geen enkele wijze een overtreding. Waar trek je anders de grens? Is iemand door de benen spelen ook een provocatie? Nee toch. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah maar toch wel weer heerlijk om ff op teletekst te lezen man.....010 op 16e!!!!!!!!!!!!plekkie............hahaah proosttttttttttt |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Wet je wat nog het ergste is dat hij zn eigen zo geweldig vind. De arrogantie straalt er vanaf. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
gewoon weer willekeur die verdediger van PSV die natrapte was ook gewoon rood.. was nog viezer dan die van lindgren overgens.. 1 voordeel lindgren komt er niet in de volgende wedstrijd.. suarez ook niet dus kan hij mooi zijn rust ff pakken... en psvmocro lindgren raakte hem nauwelijks kerel.. hij was te laat klopt.. maar ABSOLUUT geen rood.. geel wel overgens... bedoel bouma was ook te laat... ook geel maar word niet gegeven wat overgens zijn 2de zou zijn geweest.. na trappende verdedigers direct rood.. ook niet gegeven. zuiver een penal niet gegeven.. het leek er ff op dat de scheids dacht oei twente verloren... maar goed zou wel tussen de oren zitten... maaaaaar !! Kuipers kuipers je moeder is een hoer !! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 20:45 schreef Guyt het volgende:[..] Wet je wat nog het ergste is dat hij zn eigen zo geweldig vind. De arrogantie straalt er vanaf. yep inderdaad zijn mooie actie niet gezien ? looool ! denkt dat hij ronaldo of messi is die achterlijke kerel !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 19:27 schreef joduh het volgende:hahah maar toch wel weer heerlijk om ff op teletekst te lezen man.....010 op 16e!!!!!!!!!!!!plekkie............hahaah proosttttttttttt Wat ik erger vind is als je op teletekst kijkt, dat Groningen 2 punten boven ons staat, en beter voetbal op de mat legt, en dat met onze oude tweede elftal trainer... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 20:49 schreef remco k het volgende:[..] Wat ik erger vind is als je op teletekst kijkt, dat Groningen 2 punten boven ons staat, en beter voetbal op de mat legt, en dat met onze oude tweede elftal trainer... erger vind????vind jij het erg dat 010 16e staat remco??????en tuluk man,is groningen jammer,maar ik heb me alweer neergelegt bij een kutseizoen.....ben niet eens boos meer man..verdrietig ;-( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 21:02 schreef joduh het volgende:[..] erger vind????vind jij het erg dat 010 16e staat remco??????en tuluk man,is groningen jammer,maar ik heb me alweer neergelegt bij een kutseizoen.....ben niet eens boos meer man..verdrietig ;-( Zoals ik je al wel vaker heb gezegd, vind ik het jammer dat het nu zo gaat met Feyenoord, het is toch veel mooier om telkens van ze te winnen als ze het zelf ook redelijk doen, nu stelt het helemaal niks voor als je van ze wint |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ok,deel je mening niet hierin....hoe slechter in 010 hoe beter ik me voel, maar ok man.alles best!maarre,ik ben al blij als we van vvv winnen momenteel.....en stelt niks meer voor als je wint?zo vanzelfsprekend is dat met dit ajax niet man... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 21:06 schreef joduh het volgende:ok,deel je mening niet hierin....hoe slechter in 010 hoe beter ik me voel, maar ok man.alles best!maarre,ik ben al blij als we van vvv winnen momenteel.....en stelt niks meer voor als je wint?zo vanzelfsprekend is dat met dit ajax niet man... nee inderdaad, winnen is niet echt vanzelfsprekend |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Hoop gelul... wij hadden moeten winnen. Thuis moet je altijd winnen en zeker tegen deze gasten.
Wat een stel matennaaiers eerste klas. Oke, Suarez flipte... was wel een optelsom.
minimaal 1 strafschop onthouden en minimaal 1 rode kaart bij die boeren.
Gelukkig was er geen uitpubliek. Jammer dat ze de vlag in het uitvak niet konden jatten ;) |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
|
|