|
|
klaas vaak
|
|
|
ron vlaar belangrijk hopelijk tekent hij bij en gunt zodoende feyenoord ook wat centjes..... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
zo klaas dit is wel een erg positieve post, je gaat toch niet gewenst gedrag vertonen he? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
waarom is iedereen bij feyenoord ineens een held?? Ajax (aias) was een held. Feyenoorders zijn Strijders. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: Feyenoord// HELDEN ! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
als ie z'n contract heeft verlengd, dan is ie voor mij ook een held |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Al is hij het gewoon verplicht om te verlengen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Effe bekeken en wederom...wat hebben we zo'n gast toch nodig... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vind ik ook, . . . ben benieuwd hoe hij daar zelf over denkt! |
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
als vlaar niet tekend heeft hij geen feyenoord hart! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ajax was een labiele griekse held, al duizenden jaren dood en begraven. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: en ik weet niet of je spartacus hebt gevolgt? die grieken maakte het niets uit of je baardgroei had of niet.. ajax was een vervallen homosexueele griekse onderdaan! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
iedereen die het Feyenoordshirt heeft aangehad en alles geeft in dat shirt, is in mijn ogen een held! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Heel erg volwassen en evenwichtig voor zijn leeftijd. Hoop dat hij bijtekent, we zullen hem nodig hebben. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 09:11 schreef Milo het volgende:iedereen die het Feyenoordshirt heeft aangehad en alles geeft in dat shirt, is in mijn ogen een held! Ja, als je het zo stelt.... dan ga ik vanmiddag toch maar even zo'n shirt kopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Sterker nog er waren er 2. De Aianen. je had Aias de grote en de kleine. de AFC is naar de tweexe genoemd. OMDAT HIJ ZO HARD KON RENNEN. dit was trouwens gewoon een verkrachter.
Voor t ware verhaal: WIKI |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 09:18 schreef Stylzz het volgende:[..] Sterker nog er waren er 2. De Aianen. je had Aias de grote en de kleine. de AFC is naar de tweexe genoemd. OMDAT HIJ ZO HARD KON RENNEN. dit was trouwens gewoon een verkrachter. Voor t ware verhaal: WIKI ;-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: hehehehehe alles geven vandaag els ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 09:11 schreef Milo het volgende:iedereen die het Feyenoordshirt heeft aangehad en alles geeft in dat shirt, is in mijn ogen een held! +1 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 09:18 schreef Stylzz het volgende:[..] Sterker nog er waren er 2. De Aianen. je had Aias de grote en de kleine. de AFC is naar de tweexe genoemd. OMDAT HIJ ZO HARD KON RENNEN. dit was trouwens gewoon een verkrachter. Voor t ware verhaal: WIKI Heb het net even zitten lezen. Die oprichters van Ajax hadden wel een vooruitziende blik. Aan de andere kant, de keuze was labiele, jaloerse dommekracht of wegrennende verkrachter... Ik had een andere naam gekozen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 10:20 schreef Els het volgende:[..] Heb het net even zitten lezen. Die oprichters van Ajax hadden wel een vooruitziende blik. Aan de andere kant, de keuze was labiele, jaloerse dommekracht of wegrennende verkrachter... Ik had een andere naam gekozen. AFC Cohen? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Of in de Oostblok traditie jode ster Bijlmer |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Of in de griekse traditie: AFC Narcissus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
is dat poppetje met die narren muts op hun logo trouwens een overgrootvadert van louis van gaal? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
nee, een replica van van gaal. |
|
|
|