BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Klappen tijdens de les

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 24 januari 2008 - 15:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Klappen tijdens de les

"Hoe gaat de training?", wil Amanda van Huub weten die net bij de training van Brian heeft gekeken. "Ja, hard!", vertelt de Oldenzaler. "Hij krijgt continu klappen als hij niet goed oplet", vervolgt hij. "Ja, hij moet zijn dekking natuurlijk goed hoog houden anders dan ligt hij op de wedstrijd zó knock out", vertelt Luc. "Maar ze gaan nu conditietraining doen op de loopband", weet de Huub te vertellen. Amanda besluit hierop om ook maar een kijkje te gaan nemen bij haar vriendje...

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - donderdag 24 januari 2008 - 21:03   quote  deeplink  
ha ha ha ha die brian nergens tegen opgewassen,ik zou er maar van afzien van die k1 ze slaan je helemaal suf,of denk jij soms dat je met watjes te maken heb,nou doe maar gerust een schiet gebedje ,amanda kan jij aan zowel geestelijk als lichamelijk hier komen echte mannen en zeker geen kneuzen zoals jij
aanpassen
 aanpassen - donderdag 24 januari 2008 - 21:19   quote  deeplink  
Zeker mannen zoals jou
frans-06
 frans-06 - donderdag 24 januari 2008 - 21:26   quote  deeplink  
nick kan jij mij? ik draai zelf al jaren mee in deze sport ,maar ik zal er zeker bij zijn geen leuker vermaak dan leed vermaak,ik verheug mij er op
aanpassen
 aanpassen - donderdag 24 januari 2008 - 21:33   quote  deeplink  
Ik ken je niet ik kan alleen wel zeggen dat ik problemen heb met mijn streams doordat mijn account verlopen is, morgen maar eens nieuwe halen.
ilse
 ilse - donderdag 24 januari 2008 - 23:40   quote  deeplink  
jammer dat deze site zo negatief wordt.hahaha nick uhm ja dat is wel handig;-)
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 25 januari 2008 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 - 23:40 schreef ilse het volgende:
jammer dat deze site zo negatief wordt.hahaha nick uhm ja dat is wel handig;-)
Er is ook niet veel positiefs te noemen vindt ik persoonlijk.

Een Lieke die weg is, een Jaap die down is omdat ze 'achter' hem niet willen helpen, een super domme nep relatie tussen Claire en Huub oh zo saai en Amanda en Brian hebben al een half jaar lang niets gebracht.

Waar zijn de goede discussies gebleven, waar is de terror gebleven, waar zijn de heftige (vecht)ruzies gebleven en waar zijn de hilarische stukjes van Jaap gebleven???

Zo zie ik het tenminste...
ilse
 ilse - vrijdag 25 januari 2008 - 00:23   quote  deeplink  
maar het is niet verplicht om te reageren toch?niks zinnigs is ook zo dom!
die discussies zijn er een beetje uit,maar ik denk dat dat is omdat de goudenkooi een beetje ten einde is.De heftige vechtruzies kan ik je vertellen waar dat gebleven is en die terror ook...Dat is gekomen door de kijkers zelf.doordat er zoveel op gezeurt is,(fysiek geweld enzo)Heeft de goudenkooi moeten beslissen dat dat niet meer mag.nu is het relatief saai geworden,is het ook weer niet goed,maar ja wel een beetje aan de kijkers zelf te danken he;-)Want iedereen had het erover toen er zoveel heibel was,iedereen keek,maar tegelijk klaagde iedereen,want dat kan niet hoor??!!!Nu doen ze een beetje normaal,en dan zeggen mensen wat een zout programma zeg,tja dat krijg je dan he..ik gun jaap het huis het meeste,jaap verdiend dat huis gewoon.
ilse
 ilse - vrijdag 25 januari 2008 - 00:28   quote  deeplink  
En mensen reageer nou niet meteen met:ze doen normaal???die ken ik al.niemand is normaal in duizenden mensen hun ogen wie er ook maar 24uur per dag gevolgt wordt,iedereen heeft wel iets op iemand aan te merken...als ik 24uur per dag gevolgt wordt zijn er ook mensen bij die rare dingen dingen over je zeggen...dat is bij iedereen zo,alleen de mensen die die of die kennen weten wie iemand is,en bij de rest van de wereld moet je maar gewoon zeggen Idon't gif a fuck,wat de wereld van me denkt..zo moet je maar denken als je zo'n huis instapt!
DGKJaapio
 DGKJaapio - vrijdag 25 januari 2008 - 01:20   quote  deeplink  
Ja dat denk ik ook ilse
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 25 januari 2008 - 01:30   quote  deeplink  
Jaap hun ik het huis ook het meeste!

En ik was niet diegene die klaagde, integendeel! De klagende mensen hadden gewoon niet meer moeten kijken maar helaas.... kortzichtige mensen die de politie in Eemnes gaan bellen omdat hun favoriet onder vuur ligt.

Maar het heeft ook veel met de bewoners en redactie zelf te maken, Waar ze eerst geen contact met buiten mochten hebben en afluisteren spannend was om achter 'snode plannen' te komen en mochten gasten absoluut niets zeggen, zijn er nu totaal geen restricties mee op dat gebied.
Bedachte plannen die dagen van voorbereiding vergen mislukken altijd omdat de andere partij hun toch wel te weten komt.
Regels die zo vaak aan de laars gelapt worden dat er nieuwe regels op gemaakt moeten worden!
Overduidelijke tv momenten scoren zodat alles wat daar tegenin gaat verboden wordt, zie bijvoorbeeld een Jaap die een stemming wil geven aan Amanda voor 600 CPs maar dat scoort geen tv dus dan veranderen we de regels maar dat dat voortaan niet mag!
Cameras die niet werkten? Dan gaan we dezelfde discussie nog maar een keer houden... waar blijft de spontaniteit!

En toch kan ik niet stoppen met kijken in de hoop dat er toch iets gaat gebeuren...

- zucht -
ilse
 ilse - vrijdag 25 januari 2008 - 09:38   quote  deeplink  
hahahaha ja om,dat je net als ik zolang kijkt,blijf je kijken zo werkt dat boudewijn,want je bent en blijft toch nieuwsgierig;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Klappen tijdens de les

0.0095078